
Norra ralli 2009 I päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
huvitav kas pisi wilsonile luges papa sõnad peale, et kui sõitma ei hakka lähed koju autodega mängima või kust ta krt selle kiiruse on leidnud 

F1 ja WRC ennustus/meeskonna haldus www.sportmanager.ee
Parandage mind kui ma eksin aga rõõmustamiseks puudub põhjus.
Võidu sõidetakse hetkel just Wilsoniga (keda siin foorumis on mutta löödud nii, et vähe pole). Ja seesama Wilson on 2 kohta ja 40 sekki ees, uunikumid Xsara ja Fabia on lausa 5 ja 6...
Ma saan aru,et Ogier ja Novikov jmt räägivad harjumise ja kogemuste omandamise juttu.
Lihtsalt faktid, et Urmo paraku on juba 30 ja läbimurre laseb end jätkuvalt oodata. Vaatamata sellele, et junnudes said enamus radu läbikäidud ja legend lihvitud. Kes mäletab millal Urmo esmakordselt WRC sanga sai? Kas oli see 2002, Focus ja Eesti Talv? Või veelgi varem? Kõva tööga on jõutud väga kaugele. Aga mitte päris "sinna".
Muidugi on tore, et Eesti lipp on wrc's ja siiani pole lätlastel ühtki meest ja siiani polnd ka venelasi jne jne. Aga tippu seal ilmselt vallutab keegi teine - Ott või Rainer või keegi kellest praegu väga ei räägita.
Ärge saage valesti aru - Iirimaa esimene päev oli üle pika pika aja korraks tore, Urmo ja Kuldari üle hea meel!
aga reaalsus vaadake on selline nagu ta just on. Loodame, mis muud...
minu 0.02
Võidu sõidetakse hetkel just Wilsoniga (keda siin foorumis on mutta löödud nii, et vähe pole). Ja seesama Wilson on 2 kohta ja 40 sekki ees, uunikumid Xsara ja Fabia on lausa 5 ja 6...
Ma saan aru,et Ogier ja Novikov jmt räägivad harjumise ja kogemuste omandamise juttu.
Lihtsalt faktid, et Urmo paraku on juba 30 ja läbimurre laseb end jätkuvalt oodata. Vaatamata sellele, et junnudes said enamus radu läbikäidud ja legend lihvitud. Kes mäletab millal Urmo esmakordselt WRC sanga sai? Kas oli see 2002, Focus ja Eesti Talv? Või veelgi varem? Kõva tööga on jõutud väga kaugele. Aga mitte päris "sinna".
Muidugi on tore, et Eesti lipp on wrc's ja siiani pole lätlastel ühtki meest ja siiani polnd ka venelasi jne jne. Aga tippu seal ilmselt vallutab keegi teine - Ott või Rainer või keegi kellest praegu väga ei räägita.
Ärge saage valesti aru - Iirimaa esimene päev oli üle pika pika aja korraks tore, Urmo ja Kuldari üle hea meel!
aga reaalsus vaadake on selline nagu ta just on. Loodame, mis muud...
minu 0.02
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Jätkuks eelmisele postitusele leidsin netist Tomi Tuomineni hea postituse võidutahtest. Kes soome keelt jagab, sellele huvitav lugemine: http://blogit.mtv3.fi/rallitietaja/2009 ... /#comments
100% temaga nõus, et praegune punktisüsteem ja see, et sõidetakse oma raha peal, tapab vaatemängu ja "maximum attack" ei tule kunagi tagasi. Tegelikut on WRC ikka väga tõbine ja vajaks kiiret muutust. Tean ka seda, et Catwees kindlasti Urmot enam järgmistel rallidel ei toeta, seega üks sponsor kindlasti tagant ära.
100% temaga nõus, et praegune punktisüsteem ja see, et sõidetakse oma raha peal, tapab vaatemängu ja "maximum attack" ei tule kunagi tagasi. Tegelikut on WRC ikka väga tõbine ja vajaks kiiret muutust. Tean ka seda, et Catwees kindlasti Urmot enam järgmistel rallidel ei toeta, seega üks sponsor kindlasti tagant ära.
Päeva kokkuvõtteks tahaksin eriliselt esile tõsta kahte sõitjat:
Sordo. Eelmistel aastatel oli ta lumel ikka püstihädas, seetõttu on lausa päris üllatav, et ta on tänavuseks teinud selles vallas kõva sammu arengus edasi ning asub kindlal 4. kohal.
Andersson. Vananenud Fabiaga, mis polnud isegi siis tippauto, kui ta uus ja kaasaegne tehnika oli, uhab ta kindlalt punktikohal. Olgu nende uute masinatega võrdlus kuidas on (täpselt ongi raske öelda, palju 3-4 a vanad autod arengus maas on), aga fakt, et PGA Fabia on tema n-ö kaasaegsest ehk Xsarast, mis tollal oli ju selge tippauto, vaid natukene maas on, on üsnagi muljetavaldav. See vaid kinnistab arvamust, et Per-Gunnar on tõsine tippsõitja ja kui tal ometi õnnestuks 2010 tippautosse pääseda...
Loodetavasti peavad mõlemad ralli lõpuni vastu.
Sordo. Eelmistel aastatel oli ta lumel ikka püstihädas, seetõttu on lausa päris üllatav, et ta on tänavuseks teinud selles vallas kõva sammu arengus edasi ning asub kindlal 4. kohal.
Andersson. Vananenud Fabiaga, mis polnud isegi siis tippauto, kui ta uus ja kaasaegne tehnika oli, uhab ta kindlalt punktikohal. Olgu nende uute masinatega võrdlus kuidas on (täpselt ongi raske öelda, palju 3-4 a vanad autod arengus maas on), aga fakt, et PGA Fabia on tema n-ö kaasaegsest ehk Xsarast, mis tollal oli ju selge tippauto, vaid natukene maas on, on üsnagi muljetavaldav. See vaid kinnistab arvamust, et Per-Gunnar on tõsine tippsõitja ja kui tal ometi õnnestuks 2010 tippautosse pääseda...
Loodetavasti peavad mõlemad ralli lõpuni vastu.
Henning pahandab Stobartiga
http://www.youtube.com/watch?v=GnwHBHcifko
http://www.youtube.com/watch?v=GnwHBHcifko
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ralli seis (9/23):
1. Sebastien Loeb Citroen 1.13.41,7
2. Mikko Hirvonen Ford + 2,6
3. Jari-Matti Latvala Ford + 26,2
4. Daniel Sordo Citroen + 1.08,6
5. Petter Solberg Citroen + 1.31,5
6. P-G Andersson Škoda + 1.31,6
7. Henning Solberg Ford + 1.39,4
8. Matthew Wilson Ford + 2.03,3
9. Sebastien Ogier Citroen + 2.41,2
10. Urmo Aava Ford + 2.41,5
1. Sebastien Loeb Citroen 1.13.41,7
2. Mikko Hirvonen Ford + 2,6
3. Jari-Matti Latvala Ford + 26,2
4. Daniel Sordo Citroen + 1.08,6
5. Petter Solberg Citroen + 1.31,5
6. P-G Andersson Škoda + 1.31,6
7. Henning Solberg Ford + 1.39,4
8. Matthew Wilson Ford + 2.03,3
9. Sebastien Ogier Citroen + 2.41,2
10. Urmo Aava Ford + 2.41,5
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]