Sorry,pidasin silmas väikest edasiminekut viimaste päevade vaikusest.Frank kirjutas:Ma ei tea, eriti midagi selgemaks küll ei muutunud.
WRC 2009 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Tsitaat Petteri koduleheküljelt:
- There are still some issues to sort out regarding which car I will be driving this season, but a decision will be made during next weekend.
Petter S.
19.01.09
www.pettersolberg.com
- There are still some issues to sort out regarding which car I will be driving this season, but a decision will be made during next weekend.
Petter S.
19.01.09
www.pettersolberg.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
19/1/09 Malcolm Wilson pre-season Q&A
What is the latest on the driver line-up and event calendar for the Stobart VK M-Sport Ford team?
Matthew [Wilson] will be doing all 12 events, Henning will also do all 12 but this year his car will carry some Stobart branding as well as Expert. Urmo Aava is signed up to drive eight rallies starting with Ireland, although that programme might increase. We're in negotiations with other drivers as well, so there are opportunities for the team to grow. Henning and Urmo are points nominated for the first two rallies, beyond that they will be decided rally-by-rally.
Tekst pärineb WRC.COMist
Matthew [Wilson] will be doing all 12 events, Henning will also do all 12 but this year his car will carry some Stobart branding as well as Expert. Urmo Aava is signed up to drive eight rallies starting with Ireland, although that programme might increase. We're in negotiations with other drivers as well, so there are opportunities for the team to grow. Henning and Urmo are points nominated for the first two rallies, beyond that they will be decided rally-by-rally.
Tekst pärineb WRC.COMist
Õhtulehe andmetel siirdub Peter Solberg ringraja sarja!
Kas seda uskuda või mitte!? Eks see on igaühe enda otsustada!
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=312698
Kas seda uskuda või mitte!? Eks see on igaühe enda otsustada!
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=312698
hea uudis yhelt poolt kyll, et vahemalt need 2 rallit yldse s6ita saab. aga samas on negatiivne see, et ei saa rahulikult s6ita sest peab end kohe t6estama hakkama et edaspidi ka s6ita saaks. ja kombinatsioon ebaselgus tuleviku suhtes pluss uus auto pluss 2 tundmatut rallit (parandage kui eksin) pluss k6rgendatud ootused ei tee urmo elu just lihtsaks. aga jah, hea et yldse s6ita saab ja hoian poialt!!
Kahjuks ei saa eelkõnelejaga nõustuda. Käesoleval hetkel paar punkti ralli kohta ei päästa. Siin on aeg tegusid teha ning mingid kohad mis jäävad 6-dast allapoole ei rahulda ei sponsoreid ega ka pöidlahoidjaid! Pinge on suur kuid loodame, et mees peab pingele vastu ning oodatud eesmärgid muutuvad reaalsusteks.
Üritan täpsustada oma mõtet. Käesolevas hõredas konkurentsis on tulemuslikkuse seisukohalt stabiilsus olulisem. Võtkem või Hirvoneni, kes tundub, et sõidab rohkem kindla peale, peaaegu kunagi ei katkesta ning on sellega suutnud häid punktisummasid koguda. Kontrastina talle on Latvala, kes tundub vähemalt sama kiire, aga rohkete eksimuste tõttu jäi punktitabelis kaugele maha Mikkost.
6. kohast allapoole jäävad kohad tõesti ei rahulda sponsoreid, aga uba ongi selles, et isegi need 5.-6. kohad peaksid olema saavutatavad ilma ülemääraseid riske võtmata. On oluline vältida situatsioone nagu eelmise aasta lõpus Aaval, kus ta ralli lõpus 5. kohalt võssa pani. Kunagi oli vastupidi - kui võit maksis rohkem ning konkurents oli tihe. Siis tuli tõesti võidu nimel kõik mängu panna. Nüüd aga pigem mitte.
6. kohast allapoole jäävad kohad tõesti ei rahulda sponsoreid, aga uba ongi selles, et isegi need 5.-6. kohad peaksid olema saavutatavad ilma ülemääraseid riske võtmata. On oluline vältida situatsioone nagu eelmise aasta lõpus Aaval, kus ta ralli lõpus 5. kohalt võssa pani. Kunagi oli vastupidi - kui võit maksis rohkem ning konkurents oli tihe. Siis tuli tõesti võidu nimel kõik mängu panna. Nüüd aga pigem mitte.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Parandan sind nats. Norras on ta võistlenud. Kuid jah seda ainult JWRC sarjas.toriseja kirjutas: pluss 2 tundmatut rallit (parandage kui eksin) pluss k6rgendatud ootused ei tee urmo elu just lihtsaks. aga jah, hea et yldse s6ita saab ja hoian poialt!!
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Halb uudis, Kalev Sport koondab töötajaid:
http://www.postimees.ee/?id=72213
http://www.postimees.ee/?id=72213
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 666
- Liitunud: 09 Veebr 2003, 18:34
- Asukoht: Tallinn
Päris tundmatus kohas ei pea eestlased siiski vette hüppama. «Saame enne mõlemat rallit ühe korraliku testipäeva,» kinnitas Aava.insener kirjutas:Ei tea kas Urmo enne rallisid testida ka saab?
http://sport.postimees.ee/?id=72299
Selles zigz-i viidatus Postimehe artiklis oli veel üks huvitav lõik: "Kunagi Eestis kasutatud Focus WRC tähendab juba rallimaailma eilset päeva". Õige ta on, aga lisada võib seda, et väidetavalt oli see konkreetne Focus (millega Urmo kunagi oma esimesed WRC sõidud tegi) juba siis "eilne päev", sest seal oli juttude põhjal kere kohendamiseks nii palju pahtlit pandud et...
aga see on ajalugu, reaalsus on loodetavasti siis see et nädala pärast on meie mehed uue ja pahtlivaba autoga rajal.
ja kuna kunagi ei tea kas soomeni sponsorite raha jagub siis kõik see mees ryanair.com lehele endale sobivaimat vahemaandumise kohta (vt nt London, Brüssel jne kuhu Eesti Õhk veel lendab) ja odavaimat lendu otsima (Shannon Airport on ralli keskusest vaid 60 kilti) ja Iirimaale kaasa elama!!
aga see on ajalugu, reaalsus on loodetavasti siis see et nädala pärast on meie mehed uue ja pahtlivaba autoga rajal.
ja kuna kunagi ei tea kas soomeni sponsorite raha jagub siis kõik see mees ryanair.com lehele endale sobivaimat vahemaandumise kohta (vt nt London, Brüssel jne kuhu Eesti Õhk veel lendab) ja odavaimat lendu otsima (Shannon Airport on ralli keskusest vaid 60 kilti) ja Iirimaale kaasa elama!!
-
- Reactions: 0
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2393
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
- Asukoht: Tallinn
Ei haaku küll päris meeskondade teemaga,aga paremat pesa ka ei leidnud.
Nimelt kavatseb FIA hakata pidama sõitjate iganädalast rankingtabelit, võttes eeskuju tennisest. Esialgu alustatakse arvepidamisega Euroopa meistrivõistlustel ja muudel piirkondlikel rallivõistlustel.
Artikkel pärit MTV3-st.
Kansainvälinen autoliitto FIA ryhtyy kokeilemaan rallikuskien ranking-listan laatimista. Mallia on haettu tenniksen ATP-listasta.
FIA kokeilee viikoittaista ranking-listaa tänä vuonna ja suunnitelmien mukaan siitä tulisi julkinen vuonna 2010. Listasijoitukseen vaikuttavat tulokset kaikissa FIA:n alaisissa kansainvälisissä rallisarjoissa.
- Kuljettaja saa ajamistaan kisoista sijoituksestaan riippuen pisteitä, jotka määräävät ranking-sijoituksen. Ranking-lista auttaa kisajärjestäjiä lähtöluettelon laadinnassa. Kun kuljettajat menevät ajamaan ympäri maailmaa, niin on tärkeää, että heillä on jonkinlainen ranking, AKK-Motorsportin toimitusjohtaja Jarmo Mahonen taustoittaa MTV3:lle.
Ranking-listan ensimmäinen koeversio tehtiin viime vuonna. Se paljasti tiettyjä ongelmia.
- Ensimmäisessä rankkauksessa Toni Gardemeister oli sijalla 87. Sehän ei voi pitää paikkaansa. Tämä johtui siitä, että Toni oli keskeyttänyt niin monta kertaa, Mahonen sanoo.
Ensivaiheessa rankkausta ei sovelleta MM-sarjaan, vaan sitä kokeillaan EM-sarjassa ja muissa alueellisissa sarjoissa. Sitten kun myös MM-sarja otetaan listalle mukaan, menevät kärkisijat MM-ralleja kiertäville kuskeille.
- Luultavasti kymmenen kärkisijaa varataan MM-sarjaa kiertäville kuljettajille, koska olisihan se omituista, ellei Sebastien Loeb olisi numero 1, Mahonen painottaa.
Nimelt kavatseb FIA hakata pidama sõitjate iganädalast rankingtabelit, võttes eeskuju tennisest. Esialgu alustatakse arvepidamisega Euroopa meistrivõistlustel ja muudel piirkondlikel rallivõistlustel.
Artikkel pärit MTV3-st.
Kansainvälinen autoliitto FIA ryhtyy kokeilemaan rallikuskien ranking-listan laatimista. Mallia on haettu tenniksen ATP-listasta.
FIA kokeilee viikoittaista ranking-listaa tänä vuonna ja suunnitelmien mukaan siitä tulisi julkinen vuonna 2010. Listasijoitukseen vaikuttavat tulokset kaikissa FIA:n alaisissa kansainvälisissä rallisarjoissa.
- Kuljettaja saa ajamistaan kisoista sijoituksestaan riippuen pisteitä, jotka määräävät ranking-sijoituksen. Ranking-lista auttaa kisajärjestäjiä lähtöluettelon laadinnassa. Kun kuljettajat menevät ajamaan ympäri maailmaa, niin on tärkeää, että heillä on jonkinlainen ranking, AKK-Motorsportin toimitusjohtaja Jarmo Mahonen taustoittaa MTV3:lle.
Ranking-listan ensimmäinen koeversio tehtiin viime vuonna. Se paljasti tiettyjä ongelmia.
- Ensimmäisessä rankkauksessa Toni Gardemeister oli sijalla 87. Sehän ei voi pitää paikkaansa. Tämä johtui siitä, että Toni oli keskeyttänyt niin monta kertaa, Mahonen sanoo.
Ensivaiheessa rankkausta ei sovelleta MM-sarjaan, vaan sitä kokeillaan EM-sarjassa ja muissa alueellisissa sarjoissa. Sitten kun myös MM-sarja otetaan listalle mukaan, menevät kärkisijat MM-ralleja kiertäville kuskeille.
- Luultavasti kymmenen kärkisijaa varataan MM-sarjaa kiertäville kuljettajille, koska olisihan se omituista, ellei Sebastien Loeb olisi numero 1, Mahonen painottaa.