s2000 - kas WRC tulevik?
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Pealtvaataja aspekti mõtlesin rohkem selle võistlustulemuste jälgimispoolt. Et enamus pealtvaatamine toimub siin ju meil splittide jälgimise ning hiljem televiisorist ülekannete vaatamisega 
Vb mõni meist siin käib korra ka kohapeal vaatamas, no Soomes arvatavasti rohkem kui mõni. Kuid ei usu, et midagi kohapeal nii väga ära kaob, mäletan kui kunagi kuskil Lõuna Eestis rallil käisin , siis polnud autodel suurt vahet küll, aga mida mäletan oli see, kuidas Märtin tuli teistest nii palju võimsamalt Fordiga(sõidustiili poolest). Ning mäletan, kui tee ääres olid rohukõrred , mis ulatusid veic tee kohale ning alles siis kui Markko sealt läbi sõitis, oli tee ääres nagu niidetud muru, sest ainult maailmaklassi sõitjad oskavad kogu tee laiust ära kasutada
Ja kui mulle Markko auto alt väike kivi ka näkku lendas, siis ma olin rõõmus

Vb mõni meist siin käib korra ka kohapeal vaatamas, no Soomes arvatavasti rohkem kui mõni. Kuid ei usu, et midagi kohapeal nii väga ära kaob, mäletan kui kunagi kuskil Lõuna Eestis rallil käisin , siis polnud autodel suurt vahet küll, aga mida mäletan oli see, kuidas Märtin tuli teistest nii palju võimsamalt Fordiga(sõidustiili poolest). Ning mäletan, kui tee ääres olid rohukõrred , mis ulatusid veic tee kohale ning alles siis kui Markko sealt läbi sõitis, oli tee ääres nagu niidetud muru, sest ainult maailmaklassi sõitjad oskavad kogu tee laiust ära kasutada

Ja kui mulle Markko auto alt väike kivi ka näkku lendas, siis ma olin rõõmus

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Mina arvan, et S2000 ei paranda selle sarja olukorda paremuse suunas mingilgi moel. Ma tahan põhimõtteliselt tippsarjas näha tipptehnikat. On selge, et S2000 ei ole pealtvaatajate jaoks nii atraktiivne ega kiire kui WRC. 2010 panevad praegused tipud nagu Loeb ja Citroen pillid kotti. Fordist on kuulda väga ebaselgeid arvamusi. Kas ka mitte Subaru ei ähvardanud siis sarjast lahkuda? Ma ei ole seda S2000 teemat jälginud, aga mille poolest siis üldse hakkab erinema praegune PWRC ja S2000.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Ega ei hakkagi, FIA sõnul jätkavad nii S2000 kui n-rühm PWRC'skajakas1 kirjutas:Mina arvan, et S2000 ei paranda selle sarja olukorda paremuse suunas mingilgi moel. Ma tahan põhimõtteliselt tippsarjas näha tipptehnikat. On selge, et S2000 ei ole pealtvaatajate jaoks nii atraktiivne ega kiire kui WRC. 2010 panevad praegused tipud nagu Loeb ja Citroen pillid kotti. Fordist on kuulda väga ebaselgeid arvamusi. Kas ka mitte Subaru ei ähvardanud siis sarjast lahkuda? Ma ei ole seda S2000 teemat jälginud, aga mille poolest siis üldse hakkab erinema praegune PWRC ja S2000.
Mis puudutab vaidlust, kas S2000 on ikka "õige" WRC-auto või mitte, siis vastaks nii, et on selge, et midagi on vaja WRC-s teha olukorra muutmiseks, tundugu need radikaalsed ideed alguses kui ebapopulaarsed tahes. Praeguses seisus lõputult jätkata ei saa.
Aga tõsi ta on, et S2000 ei pruugi parandada olukorda selle tõttu, et majandusseisu hüppavad tootjad ka seal alt ära. Üle aasta on veel aega ju selle va 2010ni - palju jõuab veel juhtuda, väga palju... Suht hiljuti spekuleeriti veel selle üle, et äkki näeme 6-7 tootjat 2010, mis oleks igati priima, aga noh enam sellesse kindlasti ei usu.
Aga tõsi ta on, et S2000 ei pruugi parandada olukorda selle tõttu, et majandusseisu hüppavad tootjad ka seal alt ära. Üle aasta on veel aega ju selle va 2010ni - palju jõuab veel juhtuda, väga palju... Suht hiljuti spekuleeriti veel selle üle, et äkki näeme 6-7 tootjat 2010, mis oleks igati priima, aga noh enam sellesse kindlasti ei usu.
Autod näevad küll pisikesemad välja aga hobuseid pidi neil ikka ka 300 kanti olema.
Neid autosid ju arendatakse kah aastatega ja ma arvan,et kiirus jääb ikka sama ja muu siuke ka enam vähem , ma vähemalt loodan.
Aga kui nüüd s2000 asendatakse A8 klassiga siis olgem ausad,tootjaid ju oleks tuugalt ja odavam peaks ka siis see lõbu olema.
Neid autosid ju arendatakse kah aastatega ja ma arvan,et kiirus jääb ikka sama ja muu siuke ka enam vähem , ma vähemalt loodan.
Aga kui nüüd s2000 asendatakse A8 klassiga siis olgem ausad,tootjaid ju oleks tuugalt ja odavam peaks ka siis see lõbu olema.
Rallime Mönuga !
Sinu jutust jääb mulje, et kui tuunid oma auto 300 "hobuse" kanti siis on sul sama kiire auto kui S2000+rally kirjutas:Autod näevad küll pisikesemad välja aga hobuseid pidi neil ikka ka 300 kanti olema.
Neid autosid ju arendatakse kah aastatega ja ma arvan,et kiirus jääb ikka sama ja muu siuke ka enam vähem , ma vähemalt loodan.


-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Škoda tuleb Montes IRC esimesel etapil starti, sõitjateks Jan Kopecky ja Juho Hänninen.
http://www.rallybuzz.com/skoda-s2000-debut-monte-carlo/
http://www.rallybuzz.com/skoda-s2000-debut-monte-carlo/
Hänninenil leping kaheks aastaks ja paistab,et 2010 võistleb ta Škodaga MM-sarjas.Kiiver kirjutas:Škoda tuleb Montes IRC esimesel etapil starti, sõitjateks Jan Kopecky ja Juho Hänninen.
http://www.rallybuzz.com/skoda-s2000-debut-monte-carlo/
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /12/766998
PG teeb Monte kaasa Proton S2000ga?
http://www.nwt.se/sport/article444450.ece
http://www.nwt.se/sport/article444450.ece
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Solku on ikka õige mees. Vahet pole kui rasked ajad parasjagu on, ikka pea püsti ja proovib, proovib ja proovib. Ni mõnigi mees oleks subarust lahkunud pärast sellist pikka võitude mõõna, aga Peter ajab ikka oma põhjamaist jonni ja ei anna alla. Hoian talle kindlasti pöialt, et ta ka järgmine aasta sõidaks. Fantast isiksus ikkagi.
hahaivar80 kirjutas:Sinu jutust jääb mulje, et kui tuunid oma auto 300 "hobuse" kanti siis on sul sama kiire auto kui S2000+rally kirjutas:Autod näevad küll pisikesemad välja aga hobuseid pidi neil ikka ka 300 kanti olema.
Neid autosid ju arendatakse kah aastatega ja ma arvan,et kiirus jääb ikka sama ja muu siuke ka enam vähem , ma vähemalt loodan.![]()


Rallime Mönuga !
Mulle see s2000 mõte meeldib ,sest vaata kui palju autosid oleks siis ju võtta ja juba tehasemeeskondi oleks mitu.
Aga üks asi ikkagi vaevab mind,mis saab siis A8 klassist edasi.
ja üleüldse , kas B-gruppi veel kuskil sõidetakse laias maailmas?
Aga üks asi ikkagi vaevab mind,mis saab siis A8 klassist edasi.
ja üleüldse , kas B-gruppi veel kuskil sõidetakse laias maailmas?
Viimati muutis rally, 20 Dets 2008, 14:34, muudetud 1 kord kokku.
Rallime Mönuga !
Tegelikult kui sellele S2000 masinale lisatakse turbo ja tegeletakse aerodünaamika kallal, siis usun, et ka selle masinaklassiga suudetakse kiirelt ja vaatemänguliselt sõita. Mõnes mõttes on tänapäeva elektroonika vidinad ära kaodanud ralli vaatamise ilu. Ilma elektrooniliste abimeesteta hakkaksid masinad kurvides liikuma rohkem külg ees. nii muutuks ka sõidu kõrvalt jälgimine põnevamaks ja tuleks esile ka sõitjate tõelised võimekused auto taltsutamisel ja seadistuse valimisel.
Põhiline aga asjajuures on see, et on suur lootus meelitada juurde uusi meeskondasid ja sõitjaid.
Põhiline aga asjajuures on see, et on suur lootus meelitada juurde uusi meeskondasid ja sõitjaid.