WRC 2009 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
ja järgmine "pomm"uudis 
Möödunud kuul Red Bulli vormel-1 masinat testinud viiekordne ralli maailmameister Sebastien Loeb kaalub tõsiselt alavahetust 2010. aastal.
"Meeskonna bossid arvavad, et ma olen liiga vana, kuid vaimselt ma pole: vanus pole mulle takistuseks," vahendab ERR Sport Loebi sõnu.
"Testiprogrammi järel 2009. aastal läheksin vormel-ühe stardirivvi 2010. aastal," lisas prantslane.
PM

Möödunud kuul Red Bulli vormel-1 masinat testinud viiekordne ralli maailmameister Sebastien Loeb kaalub tõsiselt alavahetust 2010. aastal.
"Meeskonna bossid arvavad, et ma olen liiga vana, kuid vaimselt ma pole: vanus pole mulle takistuseks," vahendab ERR Sport Loebi sõnu.
"Testiprogrammi järel 2009. aastal läheksin vormel-ühe stardirivvi 2010. aastal," lisas prantslane.
PM
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Auto-motoalade jüripäev enne aastavahetust on täies tuuris. Õnnelikel on leping uueks hooajaks taskus, Urmo Aaval ja Kuldar Sikul on läbirääkimised pooleli, kirjutab Eesti Päevaleht.
•• On teada, et oled viimastel nädalatel katsetanud Fordi ja Subarut, oma praegust sõiduvahendit Citroëni WRC-autot ja sellega seotud inimesi tunned nagunii. Kelle kasuks valik langeb?
Pean läbirääkimistest kuss olema, neis asjus kehtib salastatuse nõue. Kui küsiksid minu südamelt, siis võin nõnda vastata: võrdse pakkumise korral eelistaksin muidugi Citroëni, mida aasta jooksul tundma õppisin ja armastama hakkasin.
•• Majanduskriis mõjutab spordialasid nii laias maailmas kui meil. Autorallit kui väga kallist ala ilmselt eriti tugevalt?
Tõsi. Ilmselt tuleb uuel hooajal mitmel meie piloodil tõmmata välisrallidel startimist koomale ja leppida koduste võistlustega. Samamoodi teisteski riikides. Meie puhul on küsimus pisut teine: kas karjäär võib jätkuda või mitte?
•• Urmo Aava tiimi tänavune eelarve oli 34÷35 miljoni krooni ringis. Kas keegi sinu toetajaist on teatanud plehku panemisest?
Õnneks mitte. Kuid on selge, et peame järgmisel aastal odavamalt hakkama saama. Arvestame sellega, et kodumaalt ei õnnestu kogu summat kokku saada, oleme väga huvitatud, kas ja kuivõrd on tiimidel võimalik hinda alla lasta. Majandusliku surutise tingimustes kaob asjadest loogika. Mulje järgi ongi mõni tiim valmis hinda alandama, teine kruvib hinda juurde. Puudub ka täpsem info, kui mitu autot erinevad firmad järgmisel aastal MM-sarjas välja panevad. Sellestki sõltub palju.
•• Kas karjäär võib siis jätkuda?
Loodame koos kaardilugeja Kuldariga väga. Minu ainus soov jõuluvanale ongi see, et ta tooks meile soodsa lepingu.
•• Tähendab see seda, et peame ootama vähemalt pühadeni?
Kui järgmise nädala jooksul selgust ei tule, võib asi minna tõepoolest uue aasta algusse.
•• Tagasipilk lõppevasse aastasse. Kas pead seda õnnestunuks?
Seadsime endale hooaja alguses sihiks osaleda vähemalt kümnel MM-rallil ning ühel kodusel võidukihutamisel, millega oleme ka edukalt hakkama saanud. Hindamatu kogemus ja katsesõidud Citroëni tiimis on võimaldanud meile uustulnukatena eduka hooaja. Saavutatud viis kiiruskatsevõitu, Kreeka ralli neljas ja Uus-Meremaal saavutatud viies koht on midagi enamat, kui oleksin eales osanud unistada. Samas juhtus mul kiiruskatsetel korduvaid sõiduvigu, mis rahulolu vähendavad.
Sportnet
•• On teada, et oled viimastel nädalatel katsetanud Fordi ja Subarut, oma praegust sõiduvahendit Citroëni WRC-autot ja sellega seotud inimesi tunned nagunii. Kelle kasuks valik langeb?
Pean läbirääkimistest kuss olema, neis asjus kehtib salastatuse nõue. Kui küsiksid minu südamelt, siis võin nõnda vastata: võrdse pakkumise korral eelistaksin muidugi Citroëni, mida aasta jooksul tundma õppisin ja armastama hakkasin.
•• Majanduskriis mõjutab spordialasid nii laias maailmas kui meil. Autorallit kui väga kallist ala ilmselt eriti tugevalt?
Tõsi. Ilmselt tuleb uuel hooajal mitmel meie piloodil tõmmata välisrallidel startimist koomale ja leppida koduste võistlustega. Samamoodi teisteski riikides. Meie puhul on küsimus pisut teine: kas karjäär võib jätkuda või mitte?
•• Urmo Aava tiimi tänavune eelarve oli 34÷35 miljoni krooni ringis. Kas keegi sinu toetajaist on teatanud plehku panemisest?
Õnneks mitte. Kuid on selge, et peame järgmisel aastal odavamalt hakkama saama. Arvestame sellega, et kodumaalt ei õnnestu kogu summat kokku saada, oleme väga huvitatud, kas ja kuivõrd on tiimidel võimalik hinda alla lasta. Majandusliku surutise tingimustes kaob asjadest loogika. Mulje järgi ongi mõni tiim valmis hinda alandama, teine kruvib hinda juurde. Puudub ka täpsem info, kui mitu autot erinevad firmad järgmisel aastal MM-sarjas välja panevad. Sellestki sõltub palju.
•• Kas karjäär võib siis jätkuda?
Loodame koos kaardilugeja Kuldariga väga. Minu ainus soov jõuluvanale ongi see, et ta tooks meile soodsa lepingu.
•• Tähendab see seda, et peame ootama vähemalt pühadeni?
Kui järgmise nädala jooksul selgust ei tule, võib asi minna tõepoolest uue aasta algusse.
•• Tagasipilk lõppevasse aastasse. Kas pead seda õnnestunuks?
Seadsime endale hooaja alguses sihiks osaleda vähemalt kümnel MM-rallil ning ühel kodusel võidukihutamisel, millega oleme ka edukalt hakkama saanud. Hindamatu kogemus ja katsesõidud Citroëni tiimis on võimaldanud meile uustulnukatena eduka hooaja. Saavutatud viis kiiruskatsevõitu, Kreeka ralli neljas ja Uus-Meremaal saavutatud viies koht on midagi enamat, kui oleksin eales osanud unistada. Samas juhtus mul kiiruskatsetel korduvaid sõiduvigu, mis rahulolu vähendavad.
Sportnet
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Rossi plaanib WRC täisprogrammi:
http://www.rallybuzz.com/valentino-rossi-wrc/
http://www.rallybuzz.com/valentino-rossi-wrc/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Olgem ausad. Rossitaolisi on sadu.valmacher kirjutas:Rossi plaanib WRC täisprogrammi:
http://www.rallybuzz.com/valentino-rossi-wrc/
Iga mees võiks ikka oma liistude juurde jääda. Polnud tal ju mingit kiirust Inglismaal.
rattaga on kah hea sõita
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Urmo Aava ja Kuldar Siku tänavune võistlushooaeg Citroën C4 WRC ralliautol on kajastamist leidnud ka tuntud fotoagentuuri McKlein poolt väljaantavas suureformaadilises rallikalendris.
http://rally.ee/?a=a009&b=6974
http://rally.ee/?a=a009&b=6974
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Suzuki tehasemeeskond teatas, et tõmbub ülemaailmse raske majandusliku olukorra tõttu WRC-rallisarjast tagasi.
Lõppenud aasta oli Jaapani autotootjale WRC-sarjas esimene täishooaeg ning tuleval aastal enam tehasetiimiga starti ei tulda.
2008. aastal tõid Per-Gunnar Andersson ja Toni Gardemeister meeskonnale hooaja jooksul vastavalt 12 ja 10 punkti. Individuaalses arvestuses said nad 12. ja 13. koha. Võistkondlikus arvestuses oli Suzuki Citroeni, kahe Fordi ja Subaru meeskonna järel viies.
Lõppenud aasta oli Jaapani autotootjale WRC-sarjas esimene täishooaeg ning tuleval aastal enam tehasetiimiga starti ei tulda.
2008. aastal tõid Per-Gunnar Andersson ja Toni Gardemeister meeskonnale hooaja jooksul vastavalt 12 ja 10 punkti. Individuaalses arvestuses said nad 12. ja 13. koha. Võistkondlikus arvestuses oli Suzuki Citroeni, kahe Fordi ja Subaru meeskonna järel viies.
Rallime Mönuga !
Kahekordse ralli maailmameistri Marcus Grönholmi naasmine MM-sarja näib järjest keerulisem.
Autosport.com veebiväljaande sõnul on Subaru ja Grönholm lepingu suhtes aja maha võtnud ning kokkuleppe saavutamine üsna ebatõenäoline, vahendab iltalehti.fi.
Varasemate kuulujuttude järgi pakkus Subaru Grönholmile sarja kõigil 12 võistlusel osalemist.
Värsketel andmetel aga pakub Subaru nüüd vaid nelja võistlust puudutavat kokkulepet.
Grönholmile väidetavalt aga ei meeldi Subaru uus pakkumine, kuna soomlane on varem maininud, et naasmise korral tahab ta võidelda meistritiitli eest.
Subaru meelemuutus on lehe andmetel tingitud majanduse kehvast seisust. Tehasetiimi järgmise aasta eelarve on peasponsori tõttu algselt plaanitust tunduvalt väiksem.
"Nad olid lepingule üsna lähedal, kuid nüüd näib asi raskendatud olevat. Osapooled on kokkuleppest kaugel. Marcusel on omad ideed lepingust, kuid tiim ei paku neid tingimusi," sõnas väljaande allikas
PM
Autosport.com veebiväljaande sõnul on Subaru ja Grönholm lepingu suhtes aja maha võtnud ning kokkuleppe saavutamine üsna ebatõenäoline, vahendab iltalehti.fi.
Varasemate kuulujuttude järgi pakkus Subaru Grönholmile sarja kõigil 12 võistlusel osalemist.
Värsketel andmetel aga pakub Subaru nüüd vaid nelja võistlust puudutavat kokkulepet.
Grönholmile väidetavalt aga ei meeldi Subaru uus pakkumine, kuna soomlane on varem maininud, et naasmise korral tahab ta võidelda meistritiitli eest.
Subaru meelemuutus on lehe andmetel tingitud majanduse kehvast seisust. Tehasetiimi järgmise aasta eelarve on peasponsori tõttu algselt plaanitust tunduvalt väiksem.
"Nad olid lepingule üsna lähedal, kuid nüüd näib asi raskendatud olevat. Osapooled on kokkuleppest kaugel. Marcusel on omad ideed lepingust, kuid tiim ei paku neid tingimusi," sõnas väljaande allikas
PM
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 914
- Liitunud: 27 Okt 2006, 21:20
- Asukoht: Vastseliina
Soome spordisaate Tulosruutu info põhjal kaalub Subaru rallitiim MM-sarjast loobumist, vahendab www.sportti.com.
Info kohaselt annab Subaru oma otsusest teada teisipäeval. Kui Subaru peaks loobuma MM-rallidel osalemast, siis kaotavad töökoha norralane Petter Solberg ja austraallane Chris Atkinson.
Pühapäeval teatas Suzuki oma loobumisest ralli MM-sarjast raskete majandustingimuste tõttu ning vormel-1 karussellist astus maha Honda.
Info kohaselt annab Subaru oma otsusest teada teisipäeval. Kui Subaru peaks loobuma MM-rallidel osalemast, siis kaotavad töökoha norralane Petter Solberg ja austraallane Chris Atkinson.
Pühapäeval teatas Suzuki oma loobumisest ralli MM-sarjast raskete majandustingimuste tõttu ning vormel-1 karussellist astus maha Honda.
Oioi. Kõigepealt Suzuki, nüüd Subaru. Aga noh, praegusel ajal ei üllata küll enam miski. Ma ausalt öeldes ei välistaks isegi võimalust, et WRC-le tuleb n-ö restart. Kõik tootjad lahkuvad ning kogu mäng algab nullist. Arvestades WRC seisu viimastel aegadel oleks see ehk isegi kasulik - on ju selge, et muutusteks peab midagi radikaalset juhtuma, kuna samas viletsuses lõputult ei saa vireleda.
Küsiti, et mis saab Anderssonist. Noh, sama saatus, mis paljusid sõitjaid praegusel ajal - keeruline sponsorite otsimine, et saaks mõne(de)l ralli(de)l osaletud... Kahju muidugi, et nii läks. Ise hindan teda küll väga kõrgelt ja arvan, et ta võiks olla võimeline miks mitte isegi tipus heitlema.
Küsiti, et mis saab Anderssonist. Noh, sama saatus, mis paljusid sõitjaid praegusel ajal - keeruline sponsorite otsimine, et saaks mõne(de)l ralli(de)l osaletud... Kahju muidugi, et nii läks. Ise hindan teda küll väga kõrgelt ja arvan, et ta võiks olla võimeline miks mitte isegi tipus heitlema.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Asi hakkab hapuks minema. Citroen võtab omale Solbergi kolmandaks piloodiks Ja Ford krabab ära Atkinsoni. Teised pühkigu suu puhtaks.
Võib ka nii juhtuda, et 2 milli euroga pole midagi teha. Selle raha eest saab ehk Citroeni tagavara ratta hooajaks endale hoiule võtta.
Asi on väga karmiks ja halvaks pööranud paari viimase päeva jooksul.
Võib ka nii juhtuda, et 2 milli euroga pole midagi teha. Selle raha eest saab ehk Citroeni tagavara ratta hooajaks endale hoiule võtta.
Asi on väga karmiks ja halvaks pööranud paari viimase päeva jooksul.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mtv3 andmetel annab Subaru lahkumisotsusest teada keskpäeval.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /12/764861
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /12/764861
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Minu meelest need Jaapani tiimid ja nende otsused on kogu mootorispordile üks suur ikaldus. Mäletame kõik, kuidas päeva pealt lahkus Mitsubishi, nii et Rovanperä testidki pooleli jäid. Täiesti arusaamatu otsus oli minu jaoks, ok majanduslikke tagamaid seal ei tea, aga ma ei usu, et poleks teisit saanud. Siis tagus Suzuki trummi oma tulekuga. Tuldi, enamik hooaeg oli küll ebaõnnestumine, kuid selge, et lõpuks hakkas asi selgelt paremuse suunas liikuma. Siis tulevad onud ja tõmbavad kriipsu peale. Honda taob F1 meeletud summad, aga mitte millegagi hakkama ei saa. Lõpuks loobutakse. Siis teeb trummidepõrinal Subaru valmis uue WRC, masin on alla igasugust arvestust, tõenäoliselt öeldakse kehtivad ja alles pikendatud lepingud sõitjatega üles. Alles olid meedias põhiuudised läbirääkimised Grönholmiga ja kolme tiimiga sarja tulek. Vaadates muidugi nende potentsiaali järgmiseks hooajaks siis lasku käia. Kokkuvõttes neli jaapani tiimi, kes kõik on nendele sarjadele pigem kahju kui kasu toonud viimastel aastatel. Tundub, et tasakaalukad jaapanlased teevad kõige tasakaalutumaid otsuseid. Üks päev nii teine päev naa. No nii küll mootorisporti arendada ei saa.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?