Tegelikult meeldis ka mulle prantsusmaa varemalt,aga esimesest trennist oma kollase punniga sain aru,et selle autoga on juba esimesele katsele a'3-4 sekki kaotust sisse programmeeritud ja selline asi võtab veidi tuju ära.Maru raske on ennast motiveerida juba ette kaotusega.
Aga loodan,et järgmise hooaja masinad on võrdsemad ja seal enam tehnika taha asi pidama ei jää.
SS4 alguses mäest alla ja see parem1 kurv neelas mu endasse ja lahti ei lasknud.
SS5 trehvasin vist sama konna millest siin eelnevalt räägiti....
On kaks asja mis omavahel kokku ei käi - SUZUKI ja KORSIKA.
Maailma kõige haigem ralli Suzude jaoks on läbi. Ma ei taha enam selle Korsika peale isegi mõelda enam kui, siis üks seik kus Strike sõitis SS6-e lõpus enne majade vahele minekut mäest alla vasak2 kurvis nagu joonlauaga otse kaljunukist alla :D:D Strike YOU MADE MY DAY!!!! See oli lihtsalt niiii naljakas vaatepilt......
Sander Gryn, Sina pead tänama Strike-i kes SS6 lõpus peale oma matsu majade vahel praktiliselt seisma jäi ja ootas oma 5sekki, et Sa startida jõuaksid .
Kuna Strikel polnud enam võita suurt midagi, aga Sanderil küll, siis selline käitumine väärib kiitust nii FIA kui kõigi pilootide poolt. Sellist suhtumist enam ralliradadel tihti ei kohta.
>
0
Viimati muutis Krusa, 03 Dets 2008, 18:13, muudetud 1 kord kokku.
Suured tänud Strike
Julm vedamine oli küll, et üldse SS6 pääsesin.
Pidin Peugeotile kaks korda resa tegema, ennem kui katsele pääsesin.
(Aga nyyd on tunne halb, et minu järgi oodati ja sellega omale halvem aeg saadi )
Sander Gryn kirjutas:Suured tänud Strike
Julm vedamine oli küll, et üldse SS6 pääsesin.
Pidin Peugeotile kaks korda resa tegema, ennem kui katsele pääsesin.
(Aga nyyd on tunne halb, et minu järgi oodati ja sellega omale halvem aeg saadi )
Ära põe, kõik on ok. Ta tegi seda ju omal algatusel mitte käsukorras. Sellist võimu ei ole isegi FIA-l
Eks pärast aegadest näeme kui suur see õlu olema peab :D:D
jube lihtsalt oli see ralli ss2 suutsin enam vähem katse järel viimases kurvis mingi ajavahe üless leida mida ennm pole näinudki ja oppa...... ja "select"nupp pästis ka mind paar korda järgmistel katsetel jube oli kohe.
aga jah ega siin ei ole midagi kurta vastupidiselt treikile kes teeb vähemalt 3h trenni tegin mina enne starti 3minutit trenni ja jäin veel starti hiljaks ka,ja huvitav see et ka mina pidin tegema kaks restarti ss2 sisenemisel no ei lasknud sisse ei tea mis kala oli.
Sander Gryn kirjutas:Suured tänud Strike
Julm vedamine oli küll, et üldse SS6 pääsesin.
Pidin Peugeotile kaks korda resa tegema, ennem kui katsele pääsesin.
(Aga nyyd on tunne halb, et minu järgi oodati ja sellega omale halvem aeg saadi )
Ära põe, kõik on ok. Ta tegi seda ju omal algatusel mitte käsukorras. Sellist võimu ei ole isegi FIA-l
Eks pärast aegadest näeme kui suur see õlu olema peab :D:D
Ei ole tänuväärt, kuna ise kaotasin võimaluse SS6 head aega sõita katse keskel , siis nägin enne lõppu, et Sander tuli ka ikka lõpuks online ja kuna endal enam midagi võita polnud, siis otsustasin, et kuna u ready käsklus võtab 10 sek, siis seisin enne finishit majade vahel u 5-10 sek ja sõitsin lõpuni. Sanderil oli ikkagi poodiumi koht püüda ja õnneks lõpuks ka selle ikka sai. Seega lõpp hea kõik hea Ja õlut ma ei joo nii, et eks siis näis kui suur see rumm on
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Õnnitlused poodiumile!
Ise vast eriti poodiumile ei rõhunudki. Eesmärk oli lõpetada kahest piloodist kõrgemal kohal ja see õnnestus, kuigi väga napilt.
Kui keegi juhtus nägema seda, siis võiks ka minule seletada, et kuidas ma 2x järjest metsast pääsesin. Igatahes SS5 finišisse jõudes oli laud koos rooliga ühes toa nurgas ja pedaalid TV-ga teises. Jube ibar oli sedasi terve katse liigelda, kuid sättimiseks polnud enam mahti.
SS5 peale pikka sirget otsustasin natukese varem hoo maha võtta ja "kindlapeale" minna. Paraku keerasin liiga vara sisse ja libisesin täiskiirusel tagumise nurgaga puusse. Pauk oli nii kõva, et viskas masina risti teel ja suunaga taaskord otse metsa. Suutsin masina teist pidi kreeni saada ja libisesin uuesti tagumise nurgaga puusse, Copy/Paste ja kolmandast puust sain vist tänu sellel mööda, et auto gabariidid ei vastanud enam eelmistele paukudele.
Laupäeval testides Hispaanias autot kadusid SS2 lõpus masinal pidurid, gaas, käigud ja ka käsipidur( puldi parem pool ütles lepingu ülesse). Tiim arvas sellest, et kuna ma punkte nagunii ei too ja hooaja lõpuni on ainult 2 rallyt, siis minu masinale ei ole majanduslikult kasulik uusi juppe investeerida. Otsiti välja vana masin millega sõideti esimest CM Rallyt ja võeti sealt jupid (PS1 pult). Oh üllatust, kõik isegi töötab, kuigi vajab harjumist.
Lugupeetud FIA ja asutatud Kaasvõitlejad.
Loodan, et Te ei pahanda ja võimaldate mul hädakorral startida RF2 toas.
Kardan, et lõpetan homme töö alles peale kella 20:00-i. Seega on suure kahtluse all kella üheksasse tuppa jõudmine. (koduke na kaugel töökohast )