
Argentiina
Seda, et Argentiina ralli ei kuulu „lihtsamate“ rallide hulka, näitas ka see, et meeskonnad tegid juba eelnevalt Argentiinas testisõite ja ka võistluseelsel nädalal jõuti väga varakult kohale ning hakati suure õhinaga võistluseks valmistuma.
Kõige enam hakkasid vast silma kolm pilooti.
Riho M teatas, et ei suuda sellele rallile kunagi õiget seadistust leida, ei endale ega masinale.
Milor II otsis abi ülevalt poolt ja ristis Argentiina ralli „tuhande paugu ralliks“. „Minu nägemus Argentiinast on see, et kui Soome on tuhande järve ralli, siis Argentiina on tuhande paugu ralli. Täna läbisime SS2-e ja leidsin, et seal ei ole isegi mitte sirgeid, kus poleks võimalik sõitu lõpetada.
Olgu Jumal talle armuline, kellele peaks Kreeka lemmik ralli olema!“
Kait RF kasutas kiiresti võimalust ja üritas vist piloote, kellele Argentiina ralli ei ole just meeltmööda, veelgi rohkem rivist välja lüüa. „Milori jutu järgi on jumal mulle kohe väga armuline.
Argentiina on kahtlemata minu topis ralli nr1“.
Suzuki Junior Works Techno Swift teatas ametlikult, et meeskonnal esineb hetkel finantsilisi probleeme. „Kahjuks ei lähe meil hetkel asjad kõige paremini. Kurvastusega tuleb ka tunnistada, et algselt planeeritud eelarvega me Annu333-ga lepingut sõlmida ei saa. Kahjuks ei olnud ka Annu333 suuteline suuremat rahasüsti meeskonnale tooma ja me olime sunnitud temaga lepingu pooleli jätma. Soovime veel kord rõhutada, et me ei ole Annu333-ga lepingut lõpetanud vaid peatasime ta määramatuks tähtajaks ning kui võimalus tekib, siis laseme mehe kindlasti rajale.”
Otseselt ei tulnud selline avaldus kellelegi üllatusena. Vaadates seda, et meeskond on praktiliselt terve senise hooaja ainult kahe piloodiga esinenud, siis ... selle taga pidi ju miskit olema. Sellest, et meeskonnal on finantskriis on ka palju spekuleeritud ja ka selle kriisi põhjusest on omakorda palju spekuleeritud. Kuigi kriisi põhjust ei ole avalikustatud ja vaevalt, et seda ka tehakse, siis üks tõsisemalt võetavaid jutte on vast see, et esisõitja Siilikuusk maksti pehmelt öeldes üle. Mäletatavasti ei olnud Siilikuusk hooajaalguses meeskonnaga rahul ja pidas vaikselt läbirääkimisi Ford Team RS meeskonnaga. Kui see info avalikuks tuli, siis väga järsult lõppes Siilikuuse ebarahulolu Junior Swift meeskonna vastu ja kuigi teda on peale sedagi veel Fordi telgis nähtud, siis mingist rahulolematusest polnud enam juttugi. See on aga tekitanud järgmisi spekulatsioone. Nimelt arvatakse, et Siilikuusk soovib siirduda järgmisest hooajast WRC sarja ja praegu tehakse juba vaikset ettevalmistustööd Fordi meeskonda saamiseks. Eks aeg näitab mis saab ja kindlasti peab ta end veel Fordile tõestama, kuid hooajalõpp pole enam kaugel ja sellised kõike märkavat ja igas asjas midagi kahtlast tunnetavad tegelased hakkavad juba pead tõstma.
Peugeot Sport meeskond säras jälle. Sander Gryn oli leidnud enda kaardilugejale asendaja ja seega üks favoriitidest taaskord rajal. Mis kindlasti teeb heameelt meeskonnale ja veel suuremat rõõmu valmistab see ju meile, sest pingelist ja tihedat heitlust soovimegi ju kõik näha.
Vaatame nüüd mida eesolev ralli meile tuua võib.
Argentiina on taaskord selline kiire ralli, kus ajavahed peaksid püsima tihedalt koos. Kindlasti on see vesi fännide veskile ja samas raske kivi pilootide kapsaaeda. Kiirete rallidega on juba kord sedasi, et üks riskimine võib tähendada lõppu või võitu. Selleks, et aga riskida on vaja head kontsentreerumist ja trajektoori valikut. Saab näha kes sellega hakkama saab ja kellel ebaõnnestub.
I. Päev
Tea, kas Milor II ka ilusat ilma ülevalt poolt palus, kuid ilm on taaskord ilus päikeseline ja mõõduka tuulega. Hommik algas rahulikult, kui mitte isegi öelda, et vaikuses. Sõitjad on keskendumas ja kui välja jätta Sebracercoel, siis isegi tehnikud ei askelda enam masinate kallal. No eks usaldust ole kergem kaotada kui võita ja seda fakti tõestab ka Sebracercoeli näiliselt rahulik, kuid vägagi põhjalik masina ülevaatus.
SS1
Sebracercoel näitab taas oma tugevust ja alustab päeva fantastilise kiirusega. Päeva esimesed põhjad ja seda tervelt 1,04 sekundilise eduga Sander Gryn`i ees. Sander Gryn`ile jääb 0,32 sekundit alla Milor II ja kõigest 0,02 sekundit Milor II-st sõitis aeglasemalt Panciaterra. Täpselt samatiheda heitlusega järgnevad neile 0,42 sekundilise vahega Siilikuusk ja Krusa. Ka neid lahutas finišis 0,02 sekundit. Mr.Pants tegi rahvale heameelt ja läbis külg ees poognakurvi ja seda otsast lõppuni. Paraku ei mõjunud see tema kiirusele hästi ja 2,18 sekundilise kaotusega 7-s koht. Riho M otsib oma kohta rajal ja valmistas oma otsingutega samuti rahvale heameelt. Õnneks rajalt välja ei sõidetud ja 8. koht, kaotusega liidrile juba 3,64 sekundit. Sarnaselt Kreeka rallile tundub, et ka siin läheb tihedaks rebimiseks viimaste punktide pärast, sest 14-da aja sõitnud Adi007-t hakkavad teises sõidus vaid 0,5 sekundilise vahega püüdma Vidrik (15) ja Treik (16), keda omakorda lahutab 0,02 sekundit. Seega peale esimest sõitu on tervelt kolmel võistluspaaril vahe vaid 0,02 sekundit ja see muudabki ralli lõbusaks. ... seda muidugi pigem meile kui osavõtjatele.
Nunziopro hilines starti ja alustab järgmist sõitu viimasel positsioonilt.
SS2
Katse alguses jõuab meieni teade, et raja keskel olevale trampliinile on kogunenud enneolematult suur rahvahulk ja lisaks paljudele väiksematele Red Bully plakatitele on valmistatud ka üks hiiglaslik Red Bully reklaam. Pole kahtlustki kelle starti seal kõige suurema põnevusega oodatakse.
Tundub, et Riho M vajab enda leidmiseks rohkelt adrenaliini, sest peale päevaalguses tehtud imevigureid lõpetab mees päeva viimase katse võiduajaga. 0,38 sekundiga järgneb talle Panciaterra kellele omakorda jäi kõigest 0,26 sekundit maha publikunael Siilikuusk. Riho M-ga samasse sekundisse mahub veel ka neljanda aja sõitnud Mr.Pants. Päeva kiirelt alustanud Sander Gryn ja Sebracercoel jäävad võitjast maha 1,34 sekundit ja meeste enda vahe jäi 0,08 sekundit. DaddyC sõidab välja 7-da aja ja Krusa 8-da aja. Milor II hindas oma masina pidurdus võimet paremaks kui see on ja libises teises mahapöördes praktiliselt vastu seina. Õnneks pääseti puhtalt, kuid päeva lõpus 9. aeg ei ole just kiita.
Esimese päeva kokkuvõttes jäi ikkagi juhtima Sebracercoel. Päeva alguses tehtud hiiglaslik hüpe oli kinnipüütud ja kolm esimest Sebracercoel, Panciaterra +0,34 ja Sander Gryn +0,96 jätkavad juba ühe sekundi sees. Sander Gryn`ist jääb kõigest 0,06 sekundi kaugusele Siilikuusk ja viiendal kohal olev Mr.Pants kaotab juba praktiliselt kaks sekundit ehk 1,56sec.
Mr.Pantsule järgneb taas kord tihe kolmik Riho M +2,22, Milor II +2,72 ja loomulikult ei ole Milor II-st kaugel ka Krusa +2,76. Paraku olid esimesed 8 esimese päeva lõpuks suutnud juba vahe sisse sõita ja 9-dal kohal olev DaddyC kaotas juba 7,86sec. Kuid esimene päev ei lõpeta veel rallit ja vaatame, kes kolmandal päeval naeravad. Kõige löödum piloot on Kait RF. Veojõusüsteem vedas alt ja oma lemmikul rallil minnakse teisele päevale alles 11-lt kohalt +17,22.
Esimese päeva kokkuvõte:
1. Sebracercoel 04:15,56
2. Panciaterra 04:15,90 +00:00,34
3. Sander Gryn 04:16,52 +00:00,96
4. Siilikuusk 04:16,58 +00:01,02
5. MisterPants 04:17,12 +00:01,56
6. Riho M. 04:17,78 +00:02,22
7. Milor II 04:18,28 +00:02,72
8. Krusa 04:18,32 +00:02,76
9. DaddyC 04:23,42 +00:07,86
10. E A Presley 04:32,54 +00:16,98
11. Kait RF 04:32,78 +00:17,22
12. Kitozg 04:33,04 +00:17,48
13. Strike 04:37,98 +00:22,42
14. Vidrik 04:41,84 +00:26,28
15. Adi007 04:43,90 +00:28,34
16. Heix 04:44,02 +00:28,46
17. Suurkala 04:52,24 +00:36,68
18. Nunziopro 04:53,50 +00:37,94
19. Erry 04:55,02 +00:39,46
20. WrcMaster 04:55,20 +00:39,64
21. Treik 05:00,62 +00:45,06
II Päev
SS3
Teise päeva hommik erineb eelmisest hommikust kardinaalselt. Telkides käib tihe töötegemine ja lärmi on rohkem kui sellisel kellaajal oodata võib. Vahed on väikesed ja mehed täis soovi ja tahet võistlema minna.
Riho M ei ole unustanud esimese päeva alguses saadud adrenaliini ja lajatab põhja. Tervelt 1,14 sekundit aeglasemalt sõidab Panciaterra ning Milor II jääb 1,6 sekundiga liidrist maha.
Milor II-st napilt 0,14 ja 0,16 sekundit jäävad maha Siilikuusk ja Sander Gryn. Kait RF on masina korda saanud ja alustavad teist päeva 6-da ajaga +1,98. Eelmist päeva rajuliselt alustanud Sebracercoelile 7. aeg +2,74 ja tõusvas joones sõitvale DaddyC 8-na +2,78 kaotust liidrile.
SS4
Tundub, et teine päev on hakanud juba selgust tooma. Esimesed viis Panciaterra, Riho M, Sander Gryn, Sebracercoel ja Siilikuusk hakkavad eest ära sõitma ja omavahel kohti lammutama. Kuuendal kohal sõitev Milor II kaotab Siilikuusele juba 1,56 sekundit, Mr.Pants 2,20sec, Krusa 2,82sec ja üheksas mees DaddyC 7,88 sekundit.
Panciaterra kindlustab ka teise päeva viimase katsega oma liidripositsiooni ja võidab katse. Teise aja teeb Milor II +0,24sec, kes loodab vist veel esimesse gruppi tagasi saada. Sebracercoelilt kolmas aeg +0,56 ja Riho M kaotab juba üle sekundi +1,18 ja 4. aeg. Tundub, et kogu teise gruppi taandatud seltskond pole olukorraga rahul, sest alla kahe sekundilise kaotusega tulevad veel Krusa +1,32, Kait RF +1,52 ja Mr.Pants +1,74. DaddyC`lt taaskord 8. aeg +2,84, kuid .... . Sander Gryn ja Siilikuusk sõidavad samas kurvis rajalt välja ja lõpetavad vastavalt 11-s +6,64 ja 12-s +7,06.
Teisepäeva lõpuks vallutas liidripositsiooni endale Panciaterra. Sebracercoel langes teiseks 01,82 kuid Riho M tõusis kolmandaks. Paraku järgmised kaotavad liidrile juba üle 3-me sekundi.
1. Panciaterra 08:13,84
2. Sebracercoel 08:15,66 +00:01,82
3. Riho M. 08:15,76 +00:01,92
4. Milor II 08:16,92 +00:03,08
5. MisterPants 08:19,06 +00:05,22
6. Krusa 08:19,26 +00:05,42
7. Sander Gryn 08:21,72 +00:07,88
8. Siilikuusk 08:22,18 +00:08,34
9. DaddyC 08:25,84 +00:12,00
10. Kait RF 08:33,08 +00:19,24
11. E A Presley 08:36,16 +00:22,32
12. Kitozg 08:44,14 +00:30,30
13. Vidrik 08:58,78 +00:44,94
14. Strike 09:02,48 +00:48,64
15. Heix 09:02,64 +00:48,80
16. Nunziopro 09:05,00 +00:51,16
17. Adi007 09:06,92 +00:53,08
18. Erry 09:12,80 +00:58,96
19. Suurkala 09:14,38 +01:00,54
20. Treik 09:22,86 +01:09,02
21. WrcMaster 09:34,44 +01:20,60
III Päev
Algselt oodatud tihedat rebimist ja heitlust täis ralli ei kujunenud kahjuks ootustepäraseks. Alt vedas nii tehnika kui ka pisikesed sõiduvead, kuid nagu ralli alguses öeldud sai, siis kiiretel rallidel pole suurt eksimust vaja, et mängust välja kukkuda.
Kolmanda päeva esimene katse lükkub taaskord edasi. Tegemist on esimese päeva teise SS-i korduskatsega ja tuleb tunnistada, et Argentiina publik ei maga ja pole ka vaimuvaene. Trampliini ääred ja keskosa on täidetud tihedas reas Red Bully purkidega. Seda peaks küll publiku käest küsima, et kas tegemist on Siilikuusele mõeldud maandumisrajaga või üritatakse läbi huumori pikimat lendu tabada.
Lõpuks jõuavad korraldajad publikuga üksmeelele ja keskmine purgirivi koristatakse ära ning päev võib alata.
SS5
Seda peab nüüd Siilikuuselt küsima, kas ta soovis ennast tõestada Fordile või publikule??
Siilikuusk ei peta publiku lootusi. Mees tõestab järjekordselt Suzuki aerodünaamilisi võimeid ning sooritabki pikima hüppe ja seda mitte kollast plastikut maha jättes vaid katse võiduga 2:16,28 ajaga. Sama sekundi sisse mahub veel Mr.Pants +0,32 ja kahjuks hilinenult hoogu sisse saamas Kait RF kaotab napilt üle sekundi +1,12. Kahe sekundi sisse mahuvad veel 3 sõitjat: Sebracercoel +1,20, Milor II +1,86 ja Riho M +1,96. Ka DaddyC on hoogu sisse saamas ja 7-s aeg kaotusega liidrile +2,40sec. Katse ebaõnnestus pehmelt Sander Gryn`il +2,50sec ja Panciaterral +2,80sec ning raske ebaõnnestumise elas üle E A Presley-ga võrdse aja sõitnud Krusa. +8,98sec Siilikuusele.
SS6
Kellel õnneks ja kellele mitte, kuid viimase katse alguseks oli taaskord tunda õhus pinget.
Esimest ja teist kohta lahutas kõigest 0,22sec ja kolmandat kohta teisest 0,86 sekundit. Neljandat ja viiendat kohta lahutas 0,60sec ja kõige tasavägisem heitlus käis kaheksandale kohale, kus DaddyC (8) ja Krusa (9) alustavad võrdse ajaga.
Hooajaliider Sebracercoel ei andnud taaskord rallivõitu käes ja põhjaga 01:58,36 kindlustati ralli võit. Sander Gryn võttis katselt teise koha, kuid kas sellest piisab positsiooni parandamiseks? Panciaterralt kolmas aeg kuid Sebracercoeliga samasse sekundisse sõitmine ei olnud kahjuks piisav liidripositsiooni säilitamiseks, kaotus 0,88sec ehk 0,66 sekundiga jäädi rallil teisele kohale. Milor II sõitis neljandalt positsioonilt neljanda aja ja sellega säilitati ka neljas koht. Mr.Pants tegi Viiendana sama mis Milor II ja Riho M`i alustas sõitu praktiliselt üksinduses ning rahulikult saavutatud 6-s aeg tagas koha poodiumi kolmandal astmel. Kait RF-il polnud samuti enam sõiduga midagi võita ega kaotada ning viimaselt katselt 7-da ajaga ralli 9-dale kohale. DaddyC näitas kõige stabiilsemat sõitu. Taaskord 8-s aeg ja 8 punkti meeskonnale toodud. E A Presley lõpetas 9-na ja kokkuvõttes 11-s koht. Erry lõpetas 10-da ajaga, sõitis Nunziopro`st kiiremini ja tõusis kokkuvõttes viimase katsega koha võrra kõrgemale ja tõi 2 punkti meeskonnale. Ka Heix edestas viimasel katsel Nunzioprot. Viimaselt katselt 11-s aeg ja viimane punktivääriline koht meeskonnale saigi toodud. Alles 12-da ja 13-da ajaga lõpetasid ralli viimase katse Siilikuusk ja Krusa. Mõlemad mehed pidid sellega ühe koha loovutama ja kokkuvõttes Siilikuusele 7-s koht ning Krusale 10-s koht. Paraku ülejäänud võistlejad enam punktilistele kohtadele ei jõudnud.
Argentiina lõppes seekord sellises järjestuses:
1. Sebracercoel 12:31,50
2. Panciaterra 12:32,16 +00:00,66
3. Riho M. 12:34,18 +00:02,68
4. Milor II 12:34,76 +00:03,26
5. MisterPants 12:35,70 +00:04,20
6. Sander Gryn 12:39,40 +00:07,90
7. Siilikuusk 12:45,98 +00:14,48
8. DaddyC 12:47,34 +00:15,84
9. Kait RF 12:51,84 +00:20,34
10. Krusa 12:55,32 +00:23,82
11. E A Presley 13:06,48 +00:34,98
12. Kitozg 13:19,64 +00:48,14
13. Vidrik 13:43,88 +01:12,38
14. Erry 13:44,54 +01:13,04
15. Heix 13:48,40 +01:16,90
16. Nunziopro 13:51,18 +01:19,68
17. Adi007 13:57,52 +01:26,02
18. Suurkala 13:59,20 +01:27,70
19. Strike 14:07,10 +01:35,60
20. Treik 14:07,44 +01:35,94
21. WrcMaster 14:24,10 +01:52,60
Individuaalne kokkuvõte.
Argentiina ralli sai selleks korraks jälle läbi. Ralli sai juba enne algust pilootidelt väga vastandlike arvamusi ja seda näitas ka punktitabel.
Esikolmik jäi samasse koosseisu.
Hea sõidu teinud Riho M tõusis kaks kohta üles poole neljandaks. Riho M-le pidid koha loovutama Sander Gryn (5.) ja Krusa (6.). Panciaterra mõõdus koguni kolmest sõitjast ja kokkuvõttes 7. koht, edestades Siilikuuske, Ludooowrc`d ja Toansejot. Ludooowrc`st möödus ka Siilikuusk. Tänu sellele Siilikuusk säilitas oma 8-da positsiooni, kuid Ludooowrc kukkus 9-ks. Toansejost möödusid ka DaddyC ja E A Presley. Ühtlasi oli Toansejo suurim kukkuja ja kolm kohta allapoole 12-ks. DaddyC möödus lisaks Toansejole ka E A Presley-st ja tõusis 10-le kohale. E A Presley säilitas tänu Toansejost möödumisele 11-da koha. Toansejoga võrdselt 55-e punktiga 13-dal kohal on hetkel Kait RF, kuid karta on, et Toansejo peab varsti oma koha ka Kait RF-le loovutama. Kohad 14 – 18 jäid muutumatuteks. Kiiret sõitu näidanud Vidrik tõusis kolm kohta üles poole 19-daks tõugates DJ Steami 20-ks, Heix`i 21-ks ja Markoswrc 22-ks. Öeldakse, et käbi ei kukku kännust kaugele ja omamoodi põneva võistluspaari leiame kohtadelt 23 ja 24 kus Erry mõõdus oma pojast Adi007-st ja võrdselt kahe punktiga minnakse Soome edasi lammutama.
Eraldi tasub kindlasti ära märkida järgmised sündmused.
Siilikuusk kinnitas kanda hooaja katsevõitjate tabelis ja seda oma karjääri esimese katsevõiduga. Palju õnne! Tundub, et hooajaeelsed ennustused peavad paika ja Siilikuusk on piloot kellega peab arvestama ning kes segab sel hooajal nii mõnegi kaardipakki laiali. Igatahes aina tõusev tempo ja esimene katsevõit räägivad enda eest, et sealt alles koorub miskit.
Erry avas punktiskoori ja sai ka kohe esimese ohvri kätte.
Väga kogenud ning mainekas sõitja Kait tunnistas, et tase on läinud liiga kõrgele. „Ja, midagi pole öelda, sest tase on ikka väga rängaks läinud. Tuleb puhtalt tunnistada, et mütsiga ei löö siin enam kedagi ja lihtsalt kogemustele tuginedes poodiumile teed ei ole. Kardan, et kui asi sedasi jätkub, siis hakatakse varsti korraldajatele ettekirjutusi tegema või üldse katseid sulgema, sest kiirused on liiga ohtlikuks läinud.”
Vidrik jäi tulemusega rahule, sest vaatamata mitmele rajalt väljasõidule suudeti ikkagi oma otseseid konkurente Heix`i ja Erry`t edestada. Vidrik jäi paljudele silma ka oma hullumeelse sõidustiiliga. Väga kiiretes 5.käigu kurvides suudeti mitu piruetti teha nii et masina üle kontrolli ei kaotatud ja sõitu ei katkestatud.
Sander Gryn tunnistas, et ise ei olnud selleks ralliks valmis. „Õnnitlused poodiumile ja eriti hea meel on mul/meil Panciaterra üle, kes tõi taaskord meeskonnale kõrged punktid. Ise sõiduga rahul ei ole. Asendus kaardilugeja ei suuda kunagi asendada õiget kaardilugejat. Lisaks sellele oli ta uimane ja nii mõneski kriitilises kohas tundus, et ta lihtsalt jäi magama ega suutnud kaart õigeaegselt lugeda. Rõõm on jäälegi tõdeda, et Soome rallile tuleme õiges koosseisus.”
Mr.Pants ei olnud oma sõiduga seekord rahul. Seda näitas ka tema napisõnaline õnnitlus poodiumile, ning läbi pisikese irooniaprisma lausutud kaastundeavaldus Panciaterrale.
Panciaterra teatas, et on sunnitud perekondlikel põhjustel 3 etappi vahele jätma ja liitub karusselliga taas Jaapanis. Otsus ei tulnud mehel kindlasti kergelt vastu võtta, kuid Panciaterral jätkus ikkagi positiivsust ja huumorimeelt. „Sebracercoeliga võistelda on raske kuid samas huvitav ning väljakutsuv. Kahjuks pean ise paar etappi vahele jätma, kuid teistele soovin kordaminekuid ja mõnusaid sõite.”
Rallipere näitas, et ei ole vana rivaali Kambut unustanud ja soovisid talle sünnipäevapuhul Palju Õnne. Ka meie liitume õnnitlustega!
Meeskondlik pingetabel.
Kaks esimest meeskonda ületasid 200 punktipiiri. Fiati Sport sai kokku 223 punkti ja Ford Team RS 203 punkti.
Peugeot Sport möödus Suzuki Works Techno Ignisest ja saavutas Renault Motospordiga võrdselt 189 punkti.
Suzuki Works Techno Ignis loovutas koha Peugeot Sport´ile ja sattus tugeva löögi alla Suzuki Works Techno Swifti meeskonna näolt. Suzuki Works Techno Swift (163p.) on Ignise (168p.) praktiliselt kinni püüdnud ja neid lahutab veel kõigest 5 punkti.
Suzuki Junior Works Techno Swift läheneb meeskondadele, kes on juba 100 punktipiiri ületanud. Kokku 83 punkti ja 7. koht.
Fiat Junior Sport näitas taaskord, et meeskond on töövõimeline ja mehed mõistavad kiirelt sõita. Kõik neli pilooti taas rajal ja tervelt kolm pilooti Erry, Vidrik ja Kitozg punktikohtadel.
Kui samas vaimus jätkatakse, siis pole veel kõik kadunud.
Ennustused Soome ralliks.
Riho M ja Sander Gryn püüavad Milor II kinni ja panevad ta taas Krusaga paari.
Siilikuusk saab uuesti Panciaterrast mõõda.
Kait RF möödub Toansejost.
Adi007 seljatab omakorda Erry.
Ford toob Rubic`u ja Riho P rajale.
Renault suurendab edu Peugeoti ees.
Suzuki Works Techno Swift alistab Suzuki Works Techno Ignise.
Meeldivaid rallielamusi ja ilusat päeva jätku!
