Palju õnne Milor ja poodium ka minu poolt.
Enda esitlusega jäin ma ka rahule,sest sõitsin pauguvabalt.SS2jaSS5 natuke jäid kripeldama,sest ei saanud aru mix ma nii aeglane olin.
Kohtumiseni siis Saksamaal,mis on minu õuduste unenägu
alk kirjutas:Nagu Milor ühes kokkuvõttes kirjutas,siis eelmise JWRC hooaja katse võiduaegasi ei tasu eriti tõsiselt võtta,sest nende aegadega mahub praegu ainult esikümne lõppu.
Ma oleksin sellegi üle üliõnnelik
Sa sõidad endiselt puldiga või oled rooli hankinud?
Riho M. ajab mulle iga jumala päev miskit rooliostmise juttu, siiamaale olen veel puldile truuks jäänud, muidugi kui kellelgi on pakkuda odavalt või lausa ilma rahata töökorras rooli, ega ma siis ära ei ütleks.
Ma kardan et siinses konkurentsis pole odava rooliga midagi teha Sai sõitmisi alustatud Siilikuuselt laenuks saadud nn ilma "vibrata" rooliga. Krt roolitunnetus oli täitsa null ja nii rallit sõita ei saa Nüüd sain sõbralt MOMO "vibraga" rooli, ajad paranesid ja roolitunnetus on kah olemas. Nüüd on vaja ainult see "TIHEND" seal rooli ja istmevahel korralikult toimima panna.
Milor, punkti seisus oled nüüd teisel kohal. Tubli!
Väga loodan, et suudad Sebra kinni püüda. Auto on sul supperhea ja tihendiga, mis asub rooli ja tooli vahel, tundub ka kõik korras olevat.
Edu!
VASTIK,VASTIK,VASTIK!
Täna tuleb mul raske õhtu. Pole kunagi mulle meeldinud need saksamaa rallid, eriti need 90 kraadised mahakeeramised. Asfalt on iseensest tore, kuid jah, need vastikud pöörded! URR! Need on kohad kus ma kaotan kohe väga jõhkralt aega, ei saa kuidagi neile pihta. kas pidurdan liiga vara või siis pingutan üle ja pidurdan hilja Loodan et täna on kokku alla 15 mängija, siis saan ehk mööda rajaääri loksudes ka mõne punkti
Tuleb tõdeda, et sõit mõõdus taaskord matsuvabalt. SS3 ja SS6 läksime rajale vihmarehvidega ja mõlemas katses kaotus normaalajale 2 sekundit.
Kui Saksamaa kuulub vaieldamatult minu lemmikute hulka, siis Inglismaa ralli kuulub isikliku TOP`i lõppu.
OJAAAAAAAA.Õuduste unenägu on siis sex korrax läbi.Saksa rallil ma lihtsalt kulgesin,mitte ei sõitnud.Läxin kulgema 0 minuti treeninguga ja täitsa külmalt.Ja seda on ka aegadest kohe tunda.Polegi nagu midagi kommenteerida.Mäda jääb ikka mädax.
Esimese katse ühes mahakeeramises läks vähe pikaks ja suutsin jääda aia taha kinni ja sinna kadusid päris mitu vajaliku sekundit. Teistel katsetel oli ka mõned korrad suur oht teha piruett, kuid õnneks suutsin kontrolli masina üle taastada ja hullemast päästa. Üldiselt sai seekord väga rahulikult asja võetud, kuna saksamaa ralli ei kuulu kuidagi mu lemikute hulka. Oma suureks üllatuseks avastasin ennast RF2 sõidutoa SS6-l viienda ajaga, seda muidugi tänu kaasvõistlejate massilise ebaõnne tõttu. Aga mis ühele õnnetus, see teisele õnn. Kuid tegelt rõõmustaks hea tulemuse üle rohkem siis, kui õnnestuks teisi edestada sõiduga, mitte teiste ebaõnne tõttu.
Krt . Minu sõit lõppes teisel katsel, kui auto elektroonika otsustas et aitab küll juba sõitmisest. Kahtlased ilmingud olid juba testisõitude ajal, kuid otsustasin ikkagi startida ja nii kui startisin hakkas jama peale (nett venis nagu tatt pärast eelmise päeva kõvat joomingut), Vidrik ja Milor vist isegegi nägid minnu venimist. Sõitsin välja kohutava aja 03:00:08, kuid ikkagi ronisin ka SS2 starti. Noh ja seal kõik lõppeski.
Igatahes alustan Inglismaa ralli testidega(kui ikka auto selleks ajaks korda tehakse) ja suure lootusega veel sellel hooajal mõne punni võtta.
Kuna Soome ralli näitas,et oleme tippkiiruselt konkurentidest kõvasti maas,siis ei valmistunud Saksa etapiks 100%,vaid pöörasime pilgud Inglismaa ja Jaapani suunas.Loodame seal olla tagasi konkurentsis.
Muidu läks sõit enam-vähem,aga SS3 ja SS6 sai mõlemal korral samas kurvis (eelviimane mahapööre) välja sõidetud...esimesel korral sain ringiga rajale tagasi,aga teistkorda jäin kivi taha pidama.
Meeskondlikult paistab asi põnevaks minevat,sest Ford tegi RF1-s jälle puhta töö.
Minu Peugeotil ütles nyyd käigukast lõplikult ülesse
Kui eelmine WRC hooaeg oli probleeme käikud ülesse vahetamisega siis nüüd on veel hullemad jamad käikude alla vahetamisega...
Pole kõige mõnusam, kui tahad kuuendalt kolmandale käiku vahetada ja kast otsustab seda mitte teha või siis paneb kuuendalt lausa esimese käigu ja kõige hullem on see, kui paneb lausa tagurpidikäigu...tagajärgi võite ise ette kujutada .
0 trenniga Saksamaa tundus tulevat isegi suht ok, kuni SS6 esimese kurvini, kus lihtsalt mäng ei reageerinud puldi korraldusele ja otse metsa sõit oligi ning 10 sekki sinna aega kaduma läks. Kui enne seda oleks ehk lootnud kobaga punkti, siis peale seda +10 sek crachi tuleb suu punktist kindlalt puhtaks pühkida. Hooaja eesmärgiks seatud 16 punkti on küll vabalt püütav kuid hetkel veel selle nimel vaja natuke vaeva näha.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P