WRC 2009 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Minu meelest on teisigi sõitjaid praeguses hõredas WRCs peale Loebi, kes Irvepoisist potentsiaalikamad/kiiremad (kasvõi tema enda teamie). Ja viskab üle see pidev Wilsoni ja Irve poolne vabanduste otsimine (selle hooaja keskel "Mikko peab õppima veel tiimi liidriks olekut". Ei mäleta, et kas või Loeb või Markko või Petter kunagi sellist oleks kostnud. Peale selle, Irvel on tegu pmslt kuuenda hooajaga WRC-s. Kui ta oleks imemees, pidanuks tal sellises konkurentsivaesuses selle perioodi jooskul olema:
- Grönnist regulaarselt eespool olnud;
- vähemalt 15-20 etapivõitu (kõigilt teekatetelt).
Praegusel hetkel on tegu lihtsalt parima tehnoressursi raiskamisega lootuses, et ehk Loeb millalgi eksib. Ega Irve praegustest võitudest ole nii poolteist teenitud (kuuest).
- Grönnist regulaarselt eespool olnud;
- vähemalt 15-20 etapivõitu (kõigilt teekatetelt).
Praegusel hetkel on tegu lihtsalt parima tehnoressursi raiskamisega lootuses, et ehk Loeb millalgi eksib. Ega Irve praegustest võitudest ole nii poolteist teenitud (kuuest).
Hirvonen oma stabiilse punktikogumisega sobib tõepoolest teiseks sõitjaks, esisõitjana pole ta paraku piisavalt kiire. Kuigi tõsi on see, et WRC-s on lisaks tootjatele ka sõitjate defitsiit (kuigi ka need asjad on seotud, kui võimalusi ralliga tipptasemel tegelemiseks väheneb, väheneb ka talentide arv). Ford võiks pigem kedagi sellist nagu Petter Solberg esisõitjana proovida, kes on kahtlemata kiirem kui Hirvonen. Pole ta veel eriti vana ka (kui sellest juba jutt käis) ning kui Subaru oli tegija, oli teda ikka väga raske lüüa.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Viimaseid kuulujutte rahvusvahelisest rallifoorumist. Kõik need jutud on ametlikult kinnitamata ja ilma allikata postitatud:
- Suzuki jätkab tuleval aastal täisprogrammiga ja samade sõitjatega.
- Subaru on teinud Grönholmile pakkumise sõita järgmine aasta oma meeskonnas. Samas on Solbergil ja Atkinsonil kehtivad lepingud tuleva aasta lõpuni. Grönholm pole pakkumisele veel vastanud.
- Andreas Mikkelsenil on kavas testida ka Subaru Impreza WRC08 mudelit ja väidetavalt on Subaru teinud talle palju odavama pakkumise kui Ford ja Citroen.
- Suzuki jätkab tuleval aastal täisprogrammiga ja samade sõitjatega.
- Subaru on teinud Grönholmile pakkumise sõita järgmine aasta oma meeskonnas. Samas on Solbergil ja Atkinsonil kehtivad lepingud tuleva aasta lõpuni. Grönholm pole pakkumisele veel vastanud.
- Andreas Mikkelsenil on kavas testida ka Subaru Impreza WRC08 mudelit ja väidetavalt on Subaru teinud talle palju odavama pakkumise kui Ford ja Citroen.
Järgmisel hooajal võib WRC-sarjas kihutamas näha koguni kuute Subaru tehasemeeskonna autot.
Lisaks praegustele põhisõitjatele Petter Solbergile ja Chris Atkinsonile plaanitakse palgata veel kaks sõitjat ning kahe autoga kavatsetakse toetada norralaste Adapta tiimi.
Võimalike uute sõitjate kanditaatidena on wrc.comi lehel ära toodud Brice Tirabassi ning Guy Wilksi nimed.
Lisaks praegustele põhisõitjatele Petter Solbergile ja Chris Atkinsonile plaanitakse palgata veel kaks sõitjat ning kahe autoga kavatsetakse toetada norralaste Adapta tiimi.
Võimalike uute sõitjate kanditaatidena on wrc.comi lehel ära toodud Brice Tirabassi ning Guy Wilksi nimed.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Soome ajalehe teatel Grönholm MM-sarja enam ei naase.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uuti ... a_ralliin/
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uuti ... a_ralliin/
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Kahju muidigi. Aga teiselt on mees oma töö juba teinud. Nig lahkuda tipus on alati hea.Jaanus kirjutas:Soome ajalehe teatel Grönholm MM-sarja enam ei naase.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uuti ... a_ralliin/
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Aava loodab järgmine hooaeg jätkata PH Spordi C4-ga.
Samuti seostatakse Aaron Burkart C4 WRC-ga.
Rautenbachi näeme ka 09 hooaeg, kuid lahtine on veel auto mark.
http://rallybuzz.stagetimes.com/aava-bu ... itroen-09/
Samuti seostatakse Aaron Burkart C4 WRC-ga.
Rautenbachi näeme ka 09 hooaeg, kuid lahtine on veel auto mark.
http://rallybuzz.stagetimes.com/aava-bu ... itroen-09/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Marcus võiskab saunakividele leilivett juurde: Mees tunnistab, et on huvitatud kaasa tegemast mõne üksiku MM ralli, näiteks Norra talveralli.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /10/739209
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /10/739209
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ralli on spordiala, kus liigub palju kuulujutte ja liivale rajatud teooriaid. Nende keerisesse on sattunud ka Urmo Aava.
Saksamaa autospordiväljaanne Rallye Magazin istutab Urmo Aava järgmiseks hooajaks Citroëni teise tiimi koosseisu. Eesti praegune parim rallimees ise vangutab seda kuuldes pead, märkides, et oleks see vaid tõsi.
Rallye Magazin viitab oma kirjutises, et Subaru ja Citroën toovad tuleval hooajal MM-sarja uued meeskonnad. PH-Sporti abiga alustava Citroëni M2 tiimi ühe piloodina nähakse Aavat, teise auto rooli ennustatakse Sebastien Ogieri.
Aava sõnul pole aga ühtegi kindlat otsust langetatud ning Saksamaa väljaandes ilmunud uudis tuli talle üllatusena. Järgmise hooaja suhtes pole läbirääkimistest kaugemale jõutud.
Postimehe andmetel on küsimus tiimide nõutavas rahas. Sõitjate turule on tekkinud mitmeid piloote, kes suudavad sponsorite toel maksta hooaja eest kosmilisi summasid, ning see on hinnad lakke kruvinud.
Kuna tuleva hooaja suhtes valitseb palju lahtisi otsi, on Aava ja kaardilugeja Kuldar Sikk kuulanud maad ka teiste automarkide esindajate juures. Hiljuti käisid eestlased Inglismaal proovimas Subaru Impreza WRC-autot.
"Uurisin Subaru tiimist, millised oleksid võimalused järgmisel aastal nende masinat kasutada,"rääkis Aava. "Jutt lõppes sellega, et mulle pakuti võimalust autot testida. Läbisin kruusateedel 40 km ning muljed olid paremad, kui oskasin oodata."
Pärast testisõitu veetis Aava mitu tundi Subaru tiimi kontoris ning kohtus sealse juhtkonnaga. "Arutasime, mida üks või teine pool soovib saada ning mida suudab vastu pakkuda,"kirjeldas Aava vestluse sisu.
Samas märkis rallimees, et ühest testisõidust ei maksa suuri järeldusi teha. Rallimaailmas valitsevas olukorras tuleb kaaluda kõiki variante – millised autod on saadaval ning millise hinna eest saaks nendega MM-sarjas osaleda.
Septembri keskel kinnitasid Aava kodused sponsorid, et on valmis rallimehe järgmist hooaega rahaliselt toetama. Jutt käis vähemalt kahest miljonist eurost. Aava sõnul on toetajate lubadused endiselt jõus – küsimus on vaid selles, kas sellest praeguste hinnakirjade juures piisab.
Saksamaa autospordiväljaanne Rallye Magazin istutab Urmo Aava järgmiseks hooajaks Citroëni teise tiimi koosseisu. Eesti praegune parim rallimees ise vangutab seda kuuldes pead, märkides, et oleks see vaid tõsi.
Rallye Magazin viitab oma kirjutises, et Subaru ja Citroën toovad tuleval hooajal MM-sarja uued meeskonnad. PH-Sporti abiga alustava Citroëni M2 tiimi ühe piloodina nähakse Aavat, teise auto rooli ennustatakse Sebastien Ogieri.
Aava sõnul pole aga ühtegi kindlat otsust langetatud ning Saksamaa väljaandes ilmunud uudis tuli talle üllatusena. Järgmise hooaja suhtes pole läbirääkimistest kaugemale jõutud.
Postimehe andmetel on küsimus tiimide nõutavas rahas. Sõitjate turule on tekkinud mitmeid piloote, kes suudavad sponsorite toel maksta hooaja eest kosmilisi summasid, ning see on hinnad lakke kruvinud.
Kuna tuleva hooaja suhtes valitseb palju lahtisi otsi, on Aava ja kaardilugeja Kuldar Sikk kuulanud maad ka teiste automarkide esindajate juures. Hiljuti käisid eestlased Inglismaal proovimas Subaru Impreza WRC-autot.
"Uurisin Subaru tiimist, millised oleksid võimalused järgmisel aastal nende masinat kasutada,"rääkis Aava. "Jutt lõppes sellega, et mulle pakuti võimalust autot testida. Läbisin kruusateedel 40 km ning muljed olid paremad, kui oskasin oodata."
Pärast testisõitu veetis Aava mitu tundi Subaru tiimi kontoris ning kohtus sealse juhtkonnaga. "Arutasime, mida üks või teine pool soovib saada ning mida suudab vastu pakkuda,"kirjeldas Aava vestluse sisu.
Samas märkis rallimees, et ühest testisõidust ei maksa suuri järeldusi teha. Rallimaailmas valitsevas olukorras tuleb kaaluda kõiki variante – millised autod on saadaval ning millise hinna eest saaks nendega MM-sarjas osaleda.
Septembri keskel kinnitasid Aava kodused sponsorid, et on valmis rallimehe järgmist hooaega rahaliselt toetama. Jutt käis vähemalt kahest miljonist eurost. Aava sõnul on toetajate lubadused endiselt jõus – küsimus on vaid selles, kas sellest praeguste hinnakirjade juures piisab.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Postimehe andmetel on küsimus tiimide nõutavas rahas. Sõitjate turule on tekkinud mitmeid piloote, kes suudavad sponsorite toel maksta hooaja eest kosmilisi summasid, ning see on hinnad lakke kruvinud.
Kui kaasa toodud 2 millist eurost ka enam ei piisa, et hea mees korraliku auto saaks, siis mingu see sari tõesti kukele. Markkol täiesti õigus selle koha pealt. Las siis Rautenbachid ja Wilsonid kulgevad. Loeb võiks ka jeehatt tõmmata ja kogu moos.


Kui kaasa toodud 2 millist eurost ka enam ei piisa, et hea mees korraliku auto saaks, siis mingu see sari tõesti kukele. Markkol täiesti õigus selle koha pealt. Las siis Rautenbachid ja Wilsonid kulgevad. Loeb võiks ka jeehatt tõmmata ja kogu moos.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Ei hakka ümber tõlkima:
Olivier Quesnel has confirmed at Rally Japan that Citroen Sport will run a Manufacturer "M2" Team on the 2009 WRC alongside the "M1" team.
Citroen boss Quesnel stated that Conrad Rautenbach was confirmed as one of the drivers and a, "young fast driver" would be his team-mate.
He then said, "You can guess!"
Obviously he wasn't prepared to confirm who it would be yet but Quesnel did state an announcement would probably be made at Rally GB.
Quesnel did say that he would like Andreas Mikkelsen in the team, but added:
We would like Mikkelsen to be in a C4, but everything depends on budget. I think at Rally GB we will be able to announce the full M2 team. Next year we can run a maximum of five cars."
Olivier Quesnel has confirmed at Rally Japan that Citroen Sport will run a Manufacturer "M2" Team on the 2009 WRC alongside the "M1" team.
Citroen boss Quesnel stated that Conrad Rautenbach was confirmed as one of the drivers and a, "young fast driver" would be his team-mate.
He then said, "You can guess!"
Obviously he wasn't prepared to confirm who it would be yet but Quesnel did state an announcement would probably be made at Rally GB.
Quesnel did say that he would like Andreas Mikkelsen in the team, but added:
We would like Mikkelsen to be in a C4, but everything depends on budget. I think at Rally GB we will be able to announce the full M2 team. Next year we can run a maximum of five cars."
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1771
- Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
- Asukoht: Kohila
Nii et siis rallisõitjaks MM-l saada, on vaja ainult 2milli EURi ja natuke peale.
Siis järgmisena sõltub teamist ja kui hästi on auto õnnestunud.
Talent pole enam oluline. Hea oleks, kui oskaks natuke autoga ka sõita, aga pole hullu, saab ilma ka hakkama
, maailma esikaheksasse ikka vahest saab, kui eespool olevad autod rallil otsa saavad.
Oleks selline vaba raha, läheks keeraks ka rooli seal
, saaks kohe maailmaklassis sõitjaks 
Siis järgmisena sõltub teamist ja kui hästi on auto õnnestunud.
Talent pole enam oluline. Hea oleks, kui oskaks natuke autoga ka sõita, aga pole hullu, saab ilma ka hakkama

Oleks selline vaba raha, läheks keeraks ka rooli seal


Ridade vahelt võib välja lugeda siis seda, et Citroeni M2 tiimi moodustavad Ogier ja Rautenbach. Pole vaja põhjuseid kaugelt otsida, miks see sari on sellises madalseisus, kui sõita tipptiimis võib igaüks kell olemas B-kategooria juhiluba ja hunnik pappi. Lihtsalt haletsusväärne 
Näiteks F1 masinaga ei tuleks kõne allagi, et Rautenbach sellega võistleks või kuidas...

Näiteks F1 masinaga ei tuleks kõne allagi, et Rautenbach sellega võistleks või kuidas...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tundub, et igas teamis peab olema mingi vend rahakotiga. Fordis on selleks meheks Al Qasimi, Citroenis siis ilmselt Rautenbach.
Tore sari jah.
Samas kuidas sa seda piirad, et kuidas sa ikka neid keelata saad sõitmast. Siin ilmselt peaks sarja efektiivsuse tagajärgedele mõtlema rohkem autotootjad, et igat saasta ikka ei ole mõtet võtta sõitma.
Üks varjant on näiteks anda Loebile, Hirvosele, Latvalale, Petter Solbergile ja miks mitte ka Atkole ja Sordole sarjast kinga, siis pole see võimu vahekord nii märgatav.
Tore sari jah.
Samas kuidas sa seda piirad, et kuidas sa ikka neid keelata saad sõitmast. Siin ilmselt peaks sarja efektiivsuse tagajärgedele mõtlema rohkem autotootjad, et igat saasta ikka ei ole mõtet võtta sõitma.
Üks varjant on näiteks anda Loebile, Hirvosele, Latvalale, Petter Solbergile ja miks mitte ka Atkole ja Sordole sarjast kinga, siis pole see võimu vahekord nii märgatav.