s2000 - kas WRC tulevik?
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Eelnev jutt on kinnituse saanud ning auto näeb ralliks välja selline:Rando kirjutas:Praeguste kuulduste kohaselt tuuakse Proton Satria S2000 rajale viimasel Euroopa meistrivõistluste etapil Prantsusmaal - d'Antibes Côte d'Azur rallil (17.-.19. oktoober). Sõitjaks on väidetavalt Bryan Bouffier, kes sel aastal Peugeot 207 S2000 roolis Poola meistrivõistlusi domineerinud on.





-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Päris ülbe näeb välja.
Ning kui see ikkagi tõeks saab, et pragused WRC masinad ikkagi S2000 autode vastu välja vahetataske. Siis see tooks kaasa MM sarja uusi tootjaid. Mis oma korda teeks sarja põnevamaks.
Ning kui see ikkagi tõeks saab, et pragused WRC masinad ikkagi S2000 autode vastu välja vahetataske. Siis see tooks kaasa MM sarja uusi tootjaid. Mis oma korda teeks sarja põnevamaks.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vahetagu kasvõi Mini Cooperite vastu välja, peaasi, et 20 meest võidu sõidavad, mitte 2 - 3 ja ülejäänud korjavad niisama punkte 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Juho Hänninen testimas Skoda Fabia S2000 autot.
http://www.youtube.com/watch?v=god--gXB16I
http://www.youtube.com/watch?v=god--gXB16I
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mis saab Subarust?
Tomorrow's World Motor Sport Council meeting is expected to announce that the future of the World Rally Car will be based on Super 2000 machinery alone, forcing the hand of firms like Subaru to create a whole new car.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72436
Tomorrow's World Motor Sport Council meeting is expected to announce that the future of the World Rally Car will be based on Super 2000 machinery alone, forcing the hand of firms like Subaru to create a whole new car.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72436
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mix mitte, kui võistlustulle astub kõvasti rohkem tiime ning masinad on võrdsemad ja heitlus tiitlile on pingelisem, siis mix selle vastu olla. Meie oleme pealtvaatajad, nemad sõidavad, autod on endiselt neljaveolised. Pealtvaataja jaoks ei muutu suurt midagi negatiivsuse suunaskajakas1 kirjutas:Ei, Ei ja veelkord EI sellele S2000'le
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 877
- Liitunud: 31 Mai 2005, 11:31
- Asukoht: Tallinn
Pealtvaatajate jaoks muutub väga palju. Kui sa oled ehk käinud mõnda MM etappi vaatamas, siis peale vertsusid tulevad ennid on ikka väga igav vaadata. Tegelikult viimased vertsudki on juba võrrid (kõrvalt vaadates muidugi). Seega kui võrreld S2000 masina ja vertsu sõitu kõrvuti, oleks vahe päris suur.RudiTurbo kirjutas:Mix mitte, kui võistlustulle astub kõvasti rohkem tiime ning masinad on võrdsemad ja heitlus tiitlile on pingelisem, siis mix selle vastu olla. Meie oleme pealtvaatajad, nemad sõidavad, autod on endiselt neljaveolised. Pealtvaataja jaoks ei muutu suurt midagi negatiivsuse suunaskajakas1 kirjutas:Ei, Ei ja veelkord EI sellele S2000'le
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1771
- Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
- Asukoht: Kohila
Teisalt see sekundite jälgimine ja võrdlemine on ka paras närvikõdi, kui kõik sekund sekundis sõidavad.
Samas jälle siis võivad rohkem ka kaardipakke segada mehed eikusagilt N4st, kes oskvad sõita ja see teeb ka asja huvitavaks.
Nagu ma aru olen saanud, N4 ja S2000 vahe nii suur ei ole kui N4 ja WRC vahe.
Samas jälle siis võivad rohkem ka kaardipakke segada mehed eikusagilt N4st, kes oskvad sõita ja see teeb ka asja huvitavaks.
Nagu ma aru olen saanud, N4 ja S2000 vahe nii suur ei ole kui N4 ja WRC vahe.
Fakt on jah see, et muudatusi see sari vajab, konkurents läheks s2000 puhul loodetavasti tihedamaks, kuid tõsi, vaatemängulisus metsas, raja ääres võib kaduda... Publikumagnetiks siin ja mujal maailmas on ikka WRC tehnika. Seetõttu tasub järgmine hooaeg võtta viimast mõne F1 või WRC etapi külastamisega, et oleks kunagi mida meenutada.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mina arvan et ei kaota pealtvaataja midagi, kui wrc ära kaob.
Praegu on lihtsalt 10 esimese wrc ja muu pööbli vaheline kontrast nii suur, et tagumised mehed niikui seisaksid. Kui aga autod on võrdsed siis pole hullu midagi. Silmaga pole seda aru saada kas keegi sõidab 30 km katse teisest 10 sekundit kiiremini või aeglasemalt. Vastupidi, vaatemängu tuleb juurde selle abilt, et igasugused elektroonilised kontrollid autode peal puuduvad ja autod hakkavad jälle rohkem külg ees sõitma.
Praegu on lihtsalt 10 esimese wrc ja muu pööbli vaheline kontrast nii suur, et tagumised mehed niikui seisaksid. Kui aga autod on võrdsed siis pole hullu midagi. Silmaga pole seda aru saada kas keegi sõidab 30 km katse teisest 10 sekundit kiiremini või aeglasemalt. Vastupidi, vaatemängu tuleb juurde selle abilt, et igasugused elektroonilised kontrollid autode peal puuduvad ja autod hakkavad jälle rohkem külg ees sõitma.
Vaata, siin pole vahe autodes, vaid sõitjates ja nende oskustes. Ka head E-rühma sõitu on nauditav vaadata ja seda olenemata sellest, kas masinal on 300 või 150 hp.Melka kirjutas:Pealtvaatajate jaoks muutub väga palju. Kui sa oled ehk käinud mõnda MM etappi vaatamas, siis peale vertsusid tulevad ennid on ikka väga igav vaadata. Tegelikult viimased vertsudki on juba võrrid (kõrvalt vaadates muidugi). Seega kui võrreld S2000 masina ja vertsu sõitu kõrvuti, oleks vahe päris suur.RudiTurbo kirjutas:Mix mitte, kui võistlustulle astub kõvasti rohkem tiime ning masinad on võrdsemad ja heitlus tiitlile on pingelisem, siis mix selle vastu olla. Meie oleme pealtvaatajad, nemad sõidavad, autod on endiselt neljaveolised. Pealtvaataja jaoks ei muutu suurt midagi negatiivsuse suunaskajakas1 kirjutas:Ei, Ei ja veelkord EI sellele S2000'le
Ma olen ka käinud ikka päris mitmel MM-etapil vaatamas ja näinud ka S2000 oma silmaga sõitmas. Usu mind, et kui Loeb ja muud kõvad vanad metsa vahel nende punnidega lammutama hakkavad, siis võib see vaatemäng ikka päris raju olla.
Üldiselt ma seda WRC valemit taga ei hakkaks igatsema, sest see masinaklass tundub WRC kui ka ralli surm olevat. Lodoetavasti ei hakata nende S2000 masinate hindasid jälle tasapisi lakke tõstma, nii nagu seda iga masinaklassiga seni läinud on. Nii et hetkel olen ma pigem S2000 poolt, kui sellega saame juurde rohkem tootjaid, tiime ja sõitjaid.
Ka hääled muutuvad paremaksaix kirjutas:Mina arvan et ei kaota pealtvaataja midagi, kui wrc ära kaob.
Praegu on lihtsalt 10 esimese wrc ja muu pööbli vaheline kontrast nii suur, et tagumised mehed niikui seisaksid. Kui aga autod on võrdsed siis pole hullu midagi. Silmaga pole seda aru saada kas keegi sõidab 30 km katse teisest 10 sekundit kiiremini või aeglasemalt. Vastupidi, vaatemängu tuleb juurde selle abilt, et igasugused elektroonilised kontrollid autode peal puuduvad ja autod hakkavad jälle rohkem külg ees sõitma.

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
N-il ja S2000 ei saagi hetkel suurt vahet olla, kui nad ühes klassis sõidavad.Rainy kirjutas:...Nagu ma aru olen saanud, N4 ja S2000 vahe nii suur ei ole kui N4 ja WRC vahe.
Nendele uutele S2000 autodele, mis pidid WRC välja vahetama, pidi lisatama turbo ja suurem tiib. Siis peaks nad ka atraktiivsemad ja kiiremad olema.
rattaga on kah hea sõita