WRC 2009 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
WRC 2009 - meeskondade koosseisud
Taas on aeg niikaugel, et hakkame spekuleerima tuleva aasta tiimide koosseisu ümber. Positiivne on see, et lisandumas on mitu M2 meeskonda Subaru, Citroeni ja ka Fordi autodega. Kindlad on Citroeni ja Subaru tehasetiimide seisud, seal ei muutu midagi. M-sporti neljaaastane leping Fordiga saab läbi selle aasta lõpus, kuid tundes Malcolm Wilsoni veenmisoskust, siis Ford ilmselt jätkab järgmise aasta lõpuni ja siis vaatab mis edasi saab, kuna järgmine aasta veel suurt reeglite muudatust ei toimu. Suzuki tulevik ei ole sugugi kindel, aga loodame, et ka nemad jätkavad.
Eratiimidest on kindlad hollandlaste Van Merksteijn Motorsport Fordil ja norrakate Adapta Subaru WRT. Spekuleeritakse Red Bull Citroeni B-tiimist ja veel ühest Subaru ametlikust B-tiimist. Munchis ja Stobart ilmselt jätkavad samal kujul. Loodame, et mingis tiimis leiab koha ka Urmo Aava.
Citroen Total WRT
Loeb
Sordo
BP Ford Abu Dhabi WRT
Hirvonen
Latvala
Al Qassimi(6 etappi)
Stobart VK M-Sport Ford RT
Wilson(12 etappi)
H. Solberg(12 etappi)
Aava(8 etappi)
Citroën Junior Team
Rautenbach(12 etappi)
Novikov(8 etappi)
Ogier(6 etappi)
Atkinson(Iirimaa ralli)
Munchis Ford WRT
Villagra(8 etappi)
Teise autoga pidi osalema keegi Euroopa rallisõitja
Van Merksteijn Motorsport Ford
Van Merksteijn jun(8 eatppi)
Van Merksteijn snr(8 etappi)
Adapta Subaru WRT
Östberg(8 etappi)
Eratiimidest on kindlad hollandlaste Van Merksteijn Motorsport Fordil ja norrakate Adapta Subaru WRT. Spekuleeritakse Red Bull Citroeni B-tiimist ja veel ühest Subaru ametlikust B-tiimist. Munchis ja Stobart ilmselt jätkavad samal kujul. Loodame, et mingis tiimis leiab koha ka Urmo Aava.
Citroen Total WRT
Loeb
Sordo
BP Ford Abu Dhabi WRT
Hirvonen
Latvala
Al Qassimi(6 etappi)
Stobart VK M-Sport Ford RT
Wilson(12 etappi)
H. Solberg(12 etappi)
Aava(8 etappi)
Citroën Junior Team
Rautenbach(12 etappi)
Novikov(8 etappi)
Ogier(6 etappi)
Atkinson(Iirimaa ralli)
Munchis Ford WRT
Villagra(8 etappi)
Teise autoga pidi osalema keegi Euroopa rallisõitja
Van Merksteijn Motorsport Ford
Van Merksteijn jun(8 eatppi)
Van Merksteijn snr(8 etappi)
Adapta Subaru WRT
Östberg(8 etappi)
Viimati muutis Jaanus, 13 Jaan 2009, 19:55, muudetud 20 korda kokku.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:

Marcus Grönholm ei välista naasmist MM-radadele
Kahekordne autoralli maailmameister Marcus Grönholm tõdes intervjuus Soome väljaandele Keskisuomalainen, et ei välista naasmist MM-sarja.
Väljaande teatel on Grönholm pidanud läbirääkimisi kõigi tippmeeskondade Citroeni, Fordi ja Subaruga.
“Ma ei välistaks come-back’i, kuid hetkel rohkem ei saa öelda. Minu tulevikuplaane on tihti uuritud ja ju siis olen otsad lahti öelnud,” nentis salapärane Grönholm.
2000. ja 2002. aasta maailmameister loobus autoralli MM-sarjast eelmise hooaja järel. Tänavu on mees osalenud rallikrossi EM-etappidel.
ERR SPORT
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Bosse tagasitulek ralli MM sarja oleks ikka tase! Seda oleks hea vaadata kui Loeb ja Bosse oleks samas meeskonnas, et kes siis võrdsete autodega parem oleks rajal, kuigi jah Loebil eelis selles osas, et ainult sitikaga ju sõitnud ongi. Igatahes elame, näeme.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Sebastien Loeb teatas, et sõida järgmisel aastal IRC sarja arvestusse kuuluval Monte Carlo rallil.
Citroeni WRC autol kihutav prantslane on Monte Carlos võidutsenud viimasest kuuest aastast viiel korral. Tuleval hooajal aga võistlus WRC kalendrisse ei kuulu.
Loeb sõnas, et kuna tema Citroen C4 WRC auto pole IRC nõuetele vastav, siis puudub tal igasugune põhjus üritusest osa võtta. "Ilma C4 WRC-ta peaksin võistlema C2 Super 1600-ga ning ma ei näe võimalusi, kuidas võita Super 2000 autosid 1600-kuubikulise ja kaherattaveolise masinaga."
"Ainus põhjus, miks ma tahan Monte Carlos sõita, on võit ja kui mind võidab üks IRC sõitjatest, siis ma kardan, et avalikkusel on autodel raske vahet teha," lisas allajäämist pelgav Loeb.
www.wrc.com
Citroeni WRC autol kihutav prantslane on Monte Carlos võidutsenud viimasest kuuest aastast viiel korral. Tuleval hooajal aga võistlus WRC kalendrisse ei kuulu.
Loeb sõnas, et kuna tema Citroen C4 WRC auto pole IRC nõuetele vastav, siis puudub tal igasugune põhjus üritusest osa võtta. "Ilma C4 WRC-ta peaksin võistlema C2 Super 1600-ga ning ma ei näe võimalusi, kuidas võita Super 2000 autosid 1600-kuubikulise ja kaherattaveolise masinaga."
"Ainus põhjus, miks ma tahan Monte Carlos sõita, on võit ja kui mind võidab üks IRC sõitjatest, siis ma kardan, et avalikkusel on autodel raske vahet teha," lisas allajäämist pelgav Loeb.
www.wrc.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Malcolm Wilson kinnitas Soome telekanalile MTV3, et tuleval aastal jätkavad BP Ford Abu Dhabi tiimis Hirvonen ja Latvala ning valitud rallidel ka Khalid Al Qassimi.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /10/723831
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /10/723831
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
http://www.rallye-magazin.de/r/wm/d/n/d ... index.html
Kuna 2009 hooaeg on ainult 12 etappi võib Geönholm naasta. Aga hetkel ei ole tal mingit konkreetset plaani tagasi tuleku suhtes.
Kuna 2009 hooaeg on ainult 12 etappi võib Geönholm naasta. Aga hetkel ei ole tal mingit konkreetset plaani tagasi tuleku suhtes.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Citroeni meeskonna bossi Olivier Quesneli sõnul on neil leping Sordoga ja Grönholm peaks oma raha tooma ja M2 tiimis sõitma. Samas on kohad täis ka Fordi ja Subaru tiimides, seega on Bosse naasemine väga vähe tõenäoline.
http://rallybuzz.stagetimes.com/dani-so ... -2009-wrc/
http://rallybuzz.stagetimes.com/dani-so ... -2009-wrc/
Ma ei saa aru, tulevik vs. minevik?? Sorry, aga jälle mingi tagasi nutmine v?kajakas1 kirjutas:No Malcolm peaks ikka väga loll olema kui ta Bossele kohta ei leiaks. Siis mingu see Ford kukele.Kolin kirjutas:Huvitav millise Fordiga?
Herr Willson kinnitas, et järgmisel hooajal on esivõistkonnas sõitjad Hirvonen ja Latvala
Bosse oli ja kindlasti ka hetkel väga hea sõitja, kuid aeg on oma töö teinud ja uusi mehi areenile vaja mehetegusid tegema. Kui mina oleks tiimiboss, siis ma ei näeks "vanuritel" mõtet. On ju neil olemas hea punktitooja (Hirv) ja noor "kiire ja vihane". Pealegi Loeb vist ei tundu enam jätkavat ka...
See on sama nagu toodi korvis Mürka Eestisse tagasi, et noored pingil istuksid... kokkuvõttes tähendab see taandarengut. Mehed, avatud silmadega tuleb asju jälgida!
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Avatud silmadega
Aga kui noorest ei saa asja, mis siis teha? Ei saa Hirvonen kunagi Bosse ega Loebi tasemele. Ainuke, kes suudaks Loebi pulsi vähe kiiremini lööma panna oleks Bosse. Praegu on Fordil selline seis, et tiitleid on vaja, mitte andekaid noori otsida. Hirvonen võiks olla teine sõitja, aga esisõitjaks kindlasti ei sobi.
ja korvpallist: Mürka ja Kuld panevad 40-selt ka meie praegustele "noortele" põske. 100 võimalust on neile norotele antud, aga kael ei kanna ja ei hakkagi kandma.

Aga kui noorest ei saa asja, mis siis teha? Ei saa Hirvonen kunagi Bosse ega Loebi tasemele. Ainuke, kes suudaks Loebi pulsi vähe kiiremini lööma panna oleks Bosse. Praegu on Fordil selline seis, et tiitleid on vaja, mitte andekaid noori otsida. Hirvonen võiks olla teine sõitja, aga esisõitjaks kindlasti ei sobi.
ja korvpallist: Mürka ja Kuld panevad 40-selt ka meie praegustele "noortele" põske. 100 võimalust on neile norotele antud, aga kael ei kanna ja ei hakkagi kandma.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
[quote="Kolin"]Suht kainelt on mees seda kaalutlenud.[/quote]
eks ta selge on et isegi loeb ei suuda 2-rattaveolise 1600sega 2000ste vastu saada, isegi kui viimastele ka pidurdusmaale lund loopida nagu "sõbralikud" prantsuse fännid loebi konkurentidele vahest teevad. olen neid s2000 autosid 1600ga võrreldes näinud vaid kahel asfaldirallil aga seal küll 1600del mingeid võimalusi ei tekkinud
eks ta selge on et isegi loeb ei suuda 2-rattaveolise 1600sega 2000ste vastu saada, isegi kui viimastele ka pidurdusmaale lund loopida nagu "sõbralikud" prantsuse fännid loebi konkurentidele vahest teevad. olen neid s2000 autosid 1600ga võrreldes näinud vaid kahel asfaldirallil aga seal küll 1600del mingeid võimalusi ei tekkinud
Ma jään endale kindlaks - igale asjale ja mehele on oma aeg. Kui Bosse lõpetas, siis lõpetas. Mees tegi oma töö ära ja tegi seda hästi. Kõik. Hirvonen kannab kaela küll, lihtsalt Latvala on veel liiga toores. Tahad öelda, et Latvalast ei saa asja? Ja Hirvonenist pole asja saanud? Vaata punktitabelit. Ainuke probleem on Fordil olnud Latvala väljasõidud, ilma selleta oleksid nad siiamaani tootjate arvestuses konkurentsis.kajakas1 kirjutas:Avatud silmadega![]()
Aga kui noorest ei saa asja, mis siis teha? Ei saa Hirvonen kunagi Bosse ega Loebi tasemele. Ainuke, kes suudaks Loebi pulsi vähe kiiremini lööma panna oleks Bosse. Praegu on Fordil selline seis, et tiitleid on vaja, mitte andekaid noori otsida. Hirvonen võiks olla teine sõitja, aga esisõitjaks kindlasti ei sobi.
ja korvpallist: Mürka ja Kuld panevad 40-selt ka meie praegustele "noortele" põske. 100 võimalust on neile norotele antud, aga kael ei kanna ja ei hakkagi kandma.
Lisaks võin nii palju öelda, et Bosse oli küll arvestatav vastane Loebile, kuid ega ta võrreldes prantslasega eriti midagi ei saavutanud sel perioodil (Fordis). Harjuge ära, et Loebi kõrval näevadki kõik teised sõitjad keskpärastena ja seda suht senimaani, kui mees lõpetab või läheb Subaru rooli

Kunagi olid Timonen, Vatanen, Kankkunen jpt ka tegijad, kas äkki laseme proovida Loebi vastu kätt?
Elu läheb edasi.
Korvpalli ei kommenteeri rohkem, kuna see on rallifoorum aga tundub, et sa ise pole pallimängudega väga tõsiselt tegelenud, mistõttu sa ei saa väga hästi aru, et millest räägitakse

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Hirvonen ei ole minu ebajumal, kuid tema kaitseks peab ütlema, et jah, ärme unusta seda, kellega me teda võrdleme. Keda tema asemele nii võtta olekski, kui Grönholm, Sainz, Märtin, Röhl, Mikkola ja Auriol välja jätta...
Oleksid on nõmedad, aga siiski, ilma Loebita oleks ta ülikindel maailmameister.

Oleksid on nõmedad, aga siiski, ilma Loebita oleks ta ülikindel maailmameister.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011