
Korsika Ralli III Päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kle see pime viha Jouhki ja Hirvose vastu kisub sama magedaks. Kui WRC on sellises seisus, siis pole see nende süü. Otsi seda süüdlast rohkem FIA poolt.mrali kirjutas:Nojah, huvitav, palju siis Timo Jouhki Wilsonile pappi juurde lisab, et Rallimaailma Suurim Õnnetus täna võimalikult kõrgele jopastada.

Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
+1 selle eest.Strike kirjutas:Väga väga mannetu mulje jättis Ford selle ralliga. Hirvonenil väga teenimatud 8 punkti. Õnntilused Urmole ja Kuldarile punktikoha eest hoolimata kogu ralli jälitanud ebaõnne kiuste.
Tõesti väga mageda mulje jättis Ford.
Samas tõesti, pigem mitte otsida viga tiimidest vaid kehtestatud/kehtestamata reeglitest..
Aava pärast hea meel, tuli lõpuni ära ning ei lasknud esimese kahe päeva ebaõnnest pead norgu

Avapäeval kritiseeriti Aavat päris palju, aga lõpuks tuli siiski 7. koht ära, mis polegi kõige hullem. Ei tea, kas Urmo on rahva ootused liialt üles ajanud? Oodatakse temast uut Loebi, et iga kerge tagasilöögi järel pinged üles kruvitakse? Mina olen seisuga rahul - ta on MMi sõitjate arvestuse esikümnes. See on siiski suur asi! Kõik ei saagi olla Loebid ja pidevalt võita... kuigi sama autoga sõitmine võib tuua paratamatuid võrdlusi ja paralleele.
Urmo Aava noppis Korsika rallilt kaks MM-punkti
Vaatamata võistlusauto tehnilistele probleemidele suutsid World Rally Team Estonia sõitjad Urmo Aava ja Kuldar Sikk lõpetada Korsika MM-ralli seitsmenda kohaga, saades selle eest kaks täiendavat punkti.
Probleemid algasid juba avapäeva esimesel kiiruskatsel, kui Urmo Aava ja Kuldar Siku Citroenil purunes esimene vasak amortisaator.
"Sõitsime puhtal sõidujoonel, kui ühtäkki tundsin, et meie auto esiosa käitub imelikult – esimese vasaku amordi kinnitus oli purunenud. Meil oli päris palju õnne," rääkis Aava. "Üritasime Kuldariga autot kiiruskatse lõpus parandada, mistõttu jäime järgmise kiiruskatse starti hiljaks ja saime ajalise karistuse, kuid selle eest jõudsime vähemalt päevasesse hooldusalasse."
Vahejuhtumi tulemusel langesid eestlased üldkokkuvõttes 17. kohale, ent pärastlõunastel kiiruskatsetel väljasõidetud head ajad lubasid ralli esimese võistluspäeva lõpetada üldkokkuvõttes kümnendana.
Laupäeva esimese kiiruskatse järel tõusid Aava ja Sikk veel kolm kohta kõrgemale, üldkokkuvõttes seitsmendaks. Samas vaevasid nende vistlusautot piduriprobleemid ning pärastlõunasel kiiruskatsel lakkas taaskord töötamast esimene vasak amortisaator. Õnneks suudeti võistluspäev siiski väljasõidetud kohal lõpetada.
Pühapäeval kavas olnud neljal kiiruskatsega hoidsid Urmo Aava ja Kuldar Sikk oma kohta ning said üldarvestuse seitsmenda koha eest täiendavalt kaks MM-punkti.
"Meie jaoks sai raske ralli lõpuks läbi. Pühapäevane päev oli vaimselt kõige raskem, sest ajaliselt ei olnud võimalik enam midagi võita ning koha hoidmise nimel tuli lihtsalt kindla peale lõpuni sõita. Samas on see väga väsitav. Pigem naudiksin kiiret sõitu ja konkurentidega heitlust, kui lihtsalt kiiruskatsete läbimist. Kataloonia ralli aegade põhjal lootsin tõsist hetlust ka Korsikal, ent paraku ei pidanud tehnika siin vastu. Eks analüüsimist ja järelduste tegemist on siin kogu meeskonnal, et millest sellised probleemid autoga üldse tekkida said," lausus Urmo Aava ralli lõppedes.
World Rally Team Estonia meeskonnas Suzuki Swift Super 1600 autol hooaja viimast võistlust juuniorite arvestuses sõitnud Jaan Mölder ja Frederic Miclotte lõpetasid võistluse oma võistlusklassi 11. kohaga.
http://rally.ee/?a=a009&b=6848
Vaatamata võistlusauto tehnilistele probleemidele suutsid World Rally Team Estonia sõitjad Urmo Aava ja Kuldar Sikk lõpetada Korsika MM-ralli seitsmenda kohaga, saades selle eest kaks täiendavat punkti.
Probleemid algasid juba avapäeva esimesel kiiruskatsel, kui Urmo Aava ja Kuldar Siku Citroenil purunes esimene vasak amortisaator.
"Sõitsime puhtal sõidujoonel, kui ühtäkki tundsin, et meie auto esiosa käitub imelikult – esimese vasaku amordi kinnitus oli purunenud. Meil oli päris palju õnne," rääkis Aava. "Üritasime Kuldariga autot kiiruskatse lõpus parandada, mistõttu jäime järgmise kiiruskatse starti hiljaks ja saime ajalise karistuse, kuid selle eest jõudsime vähemalt päevasesse hooldusalasse."
Vahejuhtumi tulemusel langesid eestlased üldkokkuvõttes 17. kohale, ent pärastlõunastel kiiruskatsetel väljasõidetud head ajad lubasid ralli esimese võistluspäeva lõpetada üldkokkuvõttes kümnendana.
Laupäeva esimese kiiruskatse järel tõusid Aava ja Sikk veel kolm kohta kõrgemale, üldkokkuvõttes seitsmendaks. Samas vaevasid nende vistlusautot piduriprobleemid ning pärastlõunasel kiiruskatsel lakkas taaskord töötamast esimene vasak amortisaator. Õnneks suudeti võistluspäev siiski väljasõidetud kohal lõpetada.
Pühapäeval kavas olnud neljal kiiruskatsega hoidsid Urmo Aava ja Kuldar Sikk oma kohta ning said üldarvestuse seitsmenda koha eest täiendavalt kaks MM-punkti.
"Meie jaoks sai raske ralli lõpuks läbi. Pühapäevane päev oli vaimselt kõige raskem, sest ajaliselt ei olnud võimalik enam midagi võita ning koha hoidmise nimel tuli lihtsalt kindla peale lõpuni sõita. Samas on see väga väsitav. Pigem naudiksin kiiret sõitu ja konkurentidega heitlust, kui lihtsalt kiiruskatsete läbimist. Kataloonia ralli aegade põhjal lootsin tõsist hetlust ka Korsikal, ent paraku ei pidanud tehnika siin vastu. Eks analüüsimist ja järelduste tegemist on siin kogu meeskonnal, et millest sellised probleemid autoga üldse tekkida said," lausus Urmo Aava ralli lõppedes.
World Rally Team Estonia meeskonnas Suzuki Swift Super 1600 autol hooaja viimast võistlust juuniorite arvestuses sõitnud Jaan Mölder ja Frederic Miclotte lõpetasid võistluse oma võistlusklassi 11. kohaga.
http://rally.ee/?a=a009&b=6848
Vaatan, et ka tiimikorraldused on siin poleemikat tekitanud. Kirjutaksin siis sellest kah. Ausalt öeldes mind need eriti ei häiri, kuna hoolimata Fordi taktikatest on nad võimetud Loebi üle mängima.
Ja noh, see on suht tavaline osa rallist, seega olen juba mõnes mõttes harjunud.
Kui rääkida otsustest, mis on negatiivsema mulje jätnud, siis selline oleks Kreeka ralli aastal 2000, kui Sainz pidi võidu McRaele loovutama, ehkki Carlos oli punktiarvestuses Colinist eespool! See oli tõsiselt müstiline otsus minu jaoks. Hetkel aga on Hirvonen ainus, kellel on mingigi tiitlilootus.
Võtmeprobleem WRC-s on pigem see, et Fordil on lihtsalt liiga suur võim ehk siis teisisõnu on neil kasutada liialt palju autosid, võimaldades tulemustega manipuleerida tunduvalt paremini kui ühelgi teisel tootjal.

Kui rääkida otsustest, mis on negatiivsema mulje jätnud, siis selline oleks Kreeka ralli aastal 2000, kui Sainz pidi võidu McRaele loovutama, ehkki Carlos oli punktiarvestuses Colinist eespool! See oli tõsiselt müstiline otsus minu jaoks. Hetkel aga on Hirvonen ainus, kellel on mingigi tiitlilootus.
Võtmeprobleem WRC-s on pigem see, et Fordil on lihtsalt liiga suur võim ehk siis teisisõnu on neil kasutada liialt palju autosid, võimaldades tulemustega manipuleerida tunduvalt paremini kui ühelgi teisel tootjal.
mitte et ma loebi fänn oleks aga mulle meeldib et ford võib 100 vangerdust teha aga tiitlit nad ikka ei saa sest tüüp näitab lihtsalt sõiduga koha kätte. põnevuse mõttes ma muidugi ootaks et ta järgmiselt rallilt veel oma puuduvat 4 p ei saaks, sest siis oleks walesis ikka huvitavam. aga tõenäoliselt oleks veel parem kui loeb asja jaapanis ära vormistaks sest siis saab viimasel etapil juba rahuliku südamega võidu peale panna.
mis aga tiimikorraldusi puudutab siis seekord läks ford ilmselgelt liiale - ok, duval pidi selgelt mõlemal rallil oma koha hirvosele loovutama kuna ta saigi sõita ainult esimesele tiimile meeskondlike punktide võitmiseks. aga see, et ka formaalselt justkui iseseisva ja ka meeskondlikele punktidele konkureeriva tiimi sõitja (ja asjasse ei puutu see et ta suurema osa aastast on põhitiimi sõitja) allub ka esimese tiimi juhi korraldustele, on liig mis liig
mis aga tiimikorraldusi puudutab siis seekord läks ford ilmselgelt liiale - ok, duval pidi selgelt mõlemal rallil oma koha hirvosele loovutama kuna ta saigi sõita ainult esimesele tiimile meeskondlike punktide võitmiseks. aga see, et ka formaalselt justkui iseseisva ja ka meeskondlikele punktidele konkureeriva tiimi sõitja (ja asjasse ei puutu see et ta suurema osa aastast on põhitiimi sõitja) allub ka esimese tiimi juhi korraldustele, on liig mis liig
Hirvost on sellel hooajal juba 5-6 korda "ettepoole" upitatud,aga erilist tolku sellest pole...kui ehk ainult tema tulistele poolehoidjatele,kes saavad kannaga vastu rindu taguda ja ja õhinal seletada,et küll ikka on kõva sõitja,et ainult "jumalapoeg" Loeb on tast ees jne.
Tegelikkuses suretab Fordi tiimipealiku käitumine välja huvi selle spordiala vastu.Kõik spordialad,kus liiguvad suured rahad ja mida tahetakse müüa laiadele hulkadele on kõrgelt noteeritud ka üleilmsetes kihlveokontorites...WRC-d kohtab seal üliharva...olev vist näinud ainult etapi võitja küsimust ja kõik.
Pallimängudes tähendaks sellised juhtumised kokkuleppe mängu ja võistkonnad kõrvaldataks tabelist!!!
Tegelikkuses suretab Fordi tiimipealiku käitumine välja huvi selle spordiala vastu.Kõik spordialad,kus liiguvad suured rahad ja mida tahetakse müüa laiadele hulkadele on kõrgelt noteeritud ka üleilmsetes kihlveokontorites...WRC-d kohtab seal üliharva...olev vist näinud ainult etapi võitja küsimust ja kõik.
Pallimängudes tähendaks sellised juhtumised kokkuleppe mängu ja võistkonnad kõrvaldataks tabelist!!!
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
No rahunege maha nüüd. Ma ei mäleta suurt vingumist, kui Duval nõelasilmas mootori suretas, et Markko mööda saaks, kui Barrichello hoog kohe rauges niikui Michael tema taga juhtus olema jne jne. Tiimitöö on osa autospordist ja jääbki selleks. Te vaatate vale ala vist siis. Ma pole kunagi aru saanud, milles siin probleem on? Vormelis on asi lihtne, keeratakse boksipeatus pe***se ja kogu moos. Praegu on lihtsalt hea Fordi peksta selle eest, mida kõik teeksid.
edit: ja kõige naljakam on asja juures see, et midagi see ei muuda ju niikuinii. Kui vahe oleks 4 punn, siis oleks jah see juba kriitiline tulemustega mägnimine, aga küllap siis ka asi teistmoodi lahendataks. Praegu on see täiesti ebaoluline.
edit: ja kõige naljakam on asja juures see, et midagi see ei muuda ju niikuinii. Kui vahe oleks 4 punn, siis oleks jah see juba kriitiline tulemustega mägnimine, aga küllap siis ka asi teistmoodi lahendataks. Praegu on see täiesti ebaoluline.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?