Kataloonia ralli III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Auto pidi ikka suht pilbasteks olema. Vasak külg kõvasti kannatada saanud. Olid lõiganud ühte kurvi liiga sügavalt.
Aga urmo vähemalt lõpetas ralli
Aga urmo vähemalt lõpetas ralli

Viimati muutis Kolin, 05 Okt 2008, 14:30, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
1 S Loeb 96
2 M Hirvonen 84
3 D Sordo 59
4 C Atkinson 42
5 J Latvala 37
6 P Solberg 36
7 H Solberg 22
8 G Galli 17
Kolmanda võistluspäeva I poole kokkuvõte:
http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/inde ... 997#145997
2 M Hirvonen 84
3 D Sordo 59
4 C Atkinson 42
5 J Latvala 37
6 P Solberg 36
7 H Solberg 22
8 G Galli 17
Kolmanda võistluspäeva I poole kokkuvõte:
http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/inde ... 997#145997
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nuh, tglt juba see, et Irvepoiss on saanud tänu Timo Jouhki ette ja taha loobitud papile nii palju tipp- (arvatavasti parima) auto võimalusi ja selle tasuks ääretult halle esitusi näidanud (peale mõne väääga üksiku erandi ei tule midagi meelde), on lühidalt kokku võttes suur õnnetus kogu WRC jaoks. F1-st on McLareni aegade Cult vast parim võrdlusalus.ivar80 kirjutas:Huvitav kas Hirvepoisil pisut häbi ka on poodiumile ronida nüüd.
Aava:
„Laupäevaste kiiruskatsete teistkordsel läbimisel tundsin endas kindlust, et võin Petterit rünnata. Olin saavutanud hea sõidurütmi ning auto seadistus töötas suurepäraselt. Pühapäeva hommikul alustasin kohe rünnakut ning sain Solbergile juba päris kannule. Enne ralli viimast hooldusala edestas norralane meid vaid 0,1 sekundiga. 16. kiiruskatsel õnnestus meil Solbergi juba võita kolme sekundiga ning me tõusime koha võrra kõrgemale, kokkuvõttes viiendaks. Eelviimasel katsel tabas meid aga paraku ebaõnn – lõikasin ühte kiiresse S-kurvi liiga sisse ning kokkupõrge äärekiviga vigastas auto vedrustust. Meil õnnestus küll purunenud õõtshoob välja vahetada ja lõpetada allesjäänud kaks kiiruskatset, ent siis purunes vedrustus täielikult ja edasine sõit osutus võimatuks,“ sõnas Urmo Aava ning jätkas: „tean, et olime saavutanud hea kiiruse ja väljasõidetud kiiruskatsete ajad tegid ka meile endale rõõmu, kuid jah... kogu südamest tahtsin ma selle hea tulemusega ka ralli lõpetada. Kuid see meil paraku ei õnnestunud. Häid aegasid suudame me sõita ja seda oleme me ka tõestanud, kuid nüüd tuleb üritada ka rohkem stabiilsust leida. Nädala pärast on ees juba Korsika ralli ja sealsetel teedel üritame me siin saavutamata jäänud tulemust lõplikult ära vormistada.“
„Laupäevaste kiiruskatsete teistkordsel läbimisel tundsin endas kindlust, et võin Petterit rünnata. Olin saavutanud hea sõidurütmi ning auto seadistus töötas suurepäraselt. Pühapäeva hommikul alustasin kohe rünnakut ning sain Solbergile juba päris kannule. Enne ralli viimast hooldusala edestas norralane meid vaid 0,1 sekundiga. 16. kiiruskatsel õnnestus meil Solbergi juba võita kolme sekundiga ning me tõusime koha võrra kõrgemale, kokkuvõttes viiendaks. Eelviimasel katsel tabas meid aga paraku ebaõnn – lõikasin ühte kiiresse S-kurvi liiga sisse ning kokkupõrge äärekiviga vigastas auto vedrustust. Meil õnnestus küll purunenud õõtshoob välja vahetada ja lõpetada allesjäänud kaks kiiruskatset, ent siis purunes vedrustus täielikult ja edasine sõit osutus võimatuks,“ sõnas Urmo Aava ning jätkas: „tean, et olime saavutanud hea kiiruse ja väljasõidetud kiiruskatsete ajad tegid ka meile endale rõõmu, kuid jah... kogu südamest tahtsin ma selle hea tulemusega ka ralli lõpetada. Kuid see meil paraku ei õnnestunud. Häid aegasid suudame me sõita ja seda oleme me ka tõestanud, kuid nüüd tuleb üritada ka rohkem stabiilsust leida. Nädala pärast on ees juba Korsika ralli ja sealsetel teedel üritame me siin saavutamata jäänud tulemust lõplikult ära vormistada.“
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Need 3 punkti oleks pidanud ära tooma. Kasvõi hoo maha võtma ja ära tooma. Seekord! Niigi on Urmol ebastabiilse sõitja maine. See on minu arvamus ja üldjuhul ma olen alati kritiseerinud stabiilselt ja riskivabalt punkte kogunud mehi. Ja lõpetage ometi see kogemuste puuduse jutt. No kaua võib!
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
kajakas1 kirjutas:Need 3 punkti oleks pidanud ära tooma. Kasvõi hoo maha võtma ja ära tooma. Seekord! Niigi on Urmol ebastabiilse sõitja maine. See on minu arvamus ja üldjuhul ma olen alati kritiseerinud stabiilselt ja riskivabalt punkte kogunud mehi. Ja lõpetage ometi see kogemuste puuduse jutt. No kaua võib!
Urmo Aava poolehoidjad jagunevad kaheks. Siin on täpselt need kaks osapoolt ära toodud. Ühed tahavad juba tulemusi, teised annavad ikka veel aega sõidukogemuse saamiseksMärtinfänn kirjutas:Mis putukas sind hammustanud on?
Urmo sõidab teist rallit asfaldil WRC autoga ja areng on aegade võrdluses olnud ikka meeletu. Võta võrdluseks Slowson,Henning,kes iganes.Pigem sõita ikka esiotsa meeste aegu ja silma jääda,kui tilberdada punktidelt väljas ja 13 koht koju tuua.

Aga jah, kaua võib!?
Olen Kajakas1 arvamusega täitsa nõus. Mees võiks vähe stabiilsemalt sõitma hakata. Ja see vähese kogemuse jutt ajab ausalt öeldes naerma juba...