
Kvalifikatsioon vs võistlus
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Reactions: 0
Kvalifikatsioon vs võistlus
Mina ei saa ühest asjast selle vurmeli juures see aasta aru: miks on võistlustel sõidetavad ajad heal juhul vaid üks sekund halvemad kui kvalifikatsiionis? On ju tegemist täpselt sama seadistuse ja kaaluga kui kvalifikatsioonis, kuid ajad on oluliselt kehvemad. Kas hoitakse nii rämedalt tagsai või? Ei saa aru 

Ilmselt siis nii: võistlustel lihtsalt ei panda 100% välja, kuna kaotada on rohkem kui võita... kvalis aga võid saada kehvema positsiooni kõigest... sõiduga paned jällegi mööda
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Reactions: 0
Hungary: Qualifying session 2
--------------------------------------------------------------------------------
P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 8 ALONSO Renault M 1'21"688 193.203 Km/h 3
Lap 38 : Best lap for Montoya : 1.22.095
2003 : Silverstone (Qualifying session 2)
01 R.BARRICHELLO FERRARI / Bridg. 1'21"209 227.901 Km/h
Lap 37 : Rubens Barrichello makes the fastest lap in 1.22.525
Need on vaid viimaste gp-de näited. Aga kui nad ei pinguta nii VÄGA miks siis nad(mõned) mõnikord kohe alguses pikalt maha jäävad? Peaks ju sõidu edenedes kütust vähemaks jääma ja auto kergemaks kuigi ka rehvid kuluvad, kuid kiiremaid aegu võistluse sees sõidetakse tihti just pisut enne boksi tulekut (ehk siis üsna kulunud kummidega). Kas ei ole mingit sellist võimalust, et nendel on seal nö. kaks reziimi: kütust säästev ja täis laksu reziim ning võistlustel kasutatakse esimest ning kvalifikatsioonis teist?
--------------------------------------------------------------------------------
P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 8 ALONSO Renault M 1'21"688 193.203 Km/h 3
Lap 38 : Best lap for Montoya : 1.22.095
2003 : Silverstone (Qualifying session 2)
01 R.BARRICHELLO FERRARI / Bridg. 1'21"209 227.901 Km/h
Lap 37 : Rubens Barrichello makes the fastest lap in 1.22.525
Need on vaid viimaste gp-de näited. Aga kui nad ei pinguta nii VÄGA miks siis nad(mõned) mõnikord kohe alguses pikalt maha jäävad? Peaks ju sõidu edenedes kütust vähemaks jääma ja auto kergemaks kuigi ka rehvid kuluvad, kuid kiiremaid aegu võistluse sees sõidetakse tihti just pisut enne boksi tulekut (ehk siis üsna kulunud kummidega). Kas ei ole mingit sellist võimalust, et nendel on seal nö. kaks reziimi: kütust säästev ja täis laksu reziim ning võistlustel kasutatakse esimest ning kvalifikatsioonis teist?
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 14
- Liitunud: 06 Okt 2003, 14:53
- Asukoht: Rapla ligidal asuv pommiauk