Paide ralli 2008
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Paide ralli 2008
http://www.motorsport.ee/paideralli
Katsete kaardid ja tutvustus http://www.motorsport.ee/paideralli/?id=doc&parent=2
VÕISTLUSRAJA ÜLDKIRJELDUS
Raja kogupikkus:430,09km
Kiiruskatsete arv: 11
Kiiruskatsete kogupikkus: 108,85 km.
Rada koosneb 2 ringist, mis on jaotatud 3 osaks
Korduvkatsete arv: 2
Tutvutav LK kogupikkus: 84,43 km
VÕISTLUSTE KÄIK
Aeg: Reede, 22.august 2008
RALLI START:
17.00 – esimese võistlusauto start I ringi I osale, pikkusega 171,18 km.,
sellest 3 LK pikkusega 18,76 km, asfalt 3,43 km.
20.53 – esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa.Kinnine park,toimub regrupeering II ringile.
Laupäev, 23.august 2008.a.
08.30 – start II ringi II osale, pikkusega 185,13 km., sellest 6 LK pikkusega 67,95 km.
Start II liigale vastavalt ajagraafikule orienteeruvalt kell 13.30
14.56 - esimene võistlusauto lõpetab II ringi II osa.
15.41 – start II ringi III osale pikkusega 73,78 km,sellest 2 LK pikkusega 22,13 km.
VÕISTLUSTE FINIŠ
Koht: Paide Kultuurikeskus
Aeg: Laupäev, 23.august 2008. kell 17.45
Paide ralli linnakatse tänavu tavapärasest pikem.
Paide autoralli korraldajad loodavad sel aastal teha tavapärasest pikema linnakatse. Siiski ei saa võistluse organisaatorid veel täie kindlusega väita, et kavandatu realiseerub.
22. ja 23. augustil peetava rahvusvahelise autoralli avapäeva lõpetab Paide linnas asfaltkattega tänavatel sõidetav kiiruskatse.
"Plaanime Paide rallide ajaloo pikimat linnakatset," ütles võistluse direktor Vahur Vaarma rally.ee autospordiajakirjale. "Hetkel me veel ei tea, kas see idee teostub, kuna linnas käib veetrasside ehitus ja paneeritud võistlusrada ei ole veel sõidukõlbulik."
Vaarma sõnul on linnavalitsus kinnitanud, et ralli toimumise ajaks on kaevetööd lõpetatud. "Loodetavasti saavad need tänavad selleks ajaks asfaltkatte peale, et me ei peaks katset lühendama. Esmaspäeval on meil koosviibimine linnaisadega," sõnas ta.
Läinud aastal oli Paides sõidetud kiiruskatse pikkus alla kahe ja poole kilomeetri, tänavu on linnakatse planeeritud pikkus 3,43 kilomeetrit. "Nii pikka katset ei ole Paide rallil tõesti varem olnud," märkis rajameister Peep Kristal. "Katse kulgeb puhtalt asfaldil, kui linnaisad oma sõna peavad. Selleks ajaks olevat nad lubatud asfalteerimistöödega lõpetada. Nii, et katsel on palju uut ja värsket asfalti."
Paide linna tänavatel sõidetakse sel aastal vaid ühel korral ja pooled võistlejad peavad seda tegema tõenäoliselt pimedas. Enne avapäeva viimast katset võtavad rallisõitjad mõõtu kahel kruusakatsel, millest publikule atraktiivseim avakatsena kavas olev Jalgsema lisakatse, kus tuntud "Sõpruse auk". "Seda katset läbitakse nii-öelda õiget pidi," andis rajameister vihje publikule.
Klassikalist Matsimäe kiiruskatset tänavu Paide autoralli katsete hulgas ei ole. Küll aga sõidetakse tänavu ühel täiesti uuel kiiruskatsel. "Uue katse kohta niipalju, et see sisaldab nii kiiret kui ka tehnilist osa. Teekate on vahelduv. Katse lõpus kraavide vahel on pikad sirged," rääkis Vahur Vaarma. "Üks lisakatsetest on selline, kus on pool uut ja pool vana."
Publik pääseb Paide autoralli osasid kiiruskatseid vaatama tasuta, mõnele katsele pääsemiseks tuleb seevastu lunastada pääse. "Katsed on osaliselt tasulised. Mitte kõik," kommenteeris võistluse direktor.
Ralliraja kaardid avaldatakse võistluseelsel nädalal elektrooniliselt internetis ning koos katsekirjeldustega on need enne rallit leitavad ka lehest "Aitab alati". "Kaartidega saab olema nii, nagu alati - avaldame need vahetult enne võidusõitu," lisas Vaarma.
Katsete kaardid ja tutvustus http://www.motorsport.ee/paideralli/?id=doc&parent=2
VÕISTLUSRAJA ÜLDKIRJELDUS
Raja kogupikkus:430,09km
Kiiruskatsete arv: 11
Kiiruskatsete kogupikkus: 108,85 km.
Rada koosneb 2 ringist, mis on jaotatud 3 osaks
Korduvkatsete arv: 2
Tutvutav LK kogupikkus: 84,43 km
VÕISTLUSTE KÄIK
Aeg: Reede, 22.august 2008
RALLI START:
17.00 – esimese võistlusauto start I ringi I osale, pikkusega 171,18 km.,
sellest 3 LK pikkusega 18,76 km, asfalt 3,43 km.
20.53 – esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa.Kinnine park,toimub regrupeering II ringile.
Laupäev, 23.august 2008.a.
08.30 – start II ringi II osale, pikkusega 185,13 km., sellest 6 LK pikkusega 67,95 km.
Start II liigale vastavalt ajagraafikule orienteeruvalt kell 13.30
14.56 - esimene võistlusauto lõpetab II ringi II osa.
15.41 – start II ringi III osale pikkusega 73,78 km,sellest 2 LK pikkusega 22,13 km.
VÕISTLUSTE FINIŠ
Koht: Paide Kultuurikeskus
Aeg: Laupäev, 23.august 2008. kell 17.45
Paide ralli linnakatse tänavu tavapärasest pikem.
Paide autoralli korraldajad loodavad sel aastal teha tavapärasest pikema linnakatse. Siiski ei saa võistluse organisaatorid veel täie kindlusega väita, et kavandatu realiseerub.
22. ja 23. augustil peetava rahvusvahelise autoralli avapäeva lõpetab Paide linnas asfaltkattega tänavatel sõidetav kiiruskatse.
"Plaanime Paide rallide ajaloo pikimat linnakatset," ütles võistluse direktor Vahur Vaarma rally.ee autospordiajakirjale. "Hetkel me veel ei tea, kas see idee teostub, kuna linnas käib veetrasside ehitus ja paneeritud võistlusrada ei ole veel sõidukõlbulik."
Vaarma sõnul on linnavalitsus kinnitanud, et ralli toimumise ajaks on kaevetööd lõpetatud. "Loodetavasti saavad need tänavad selleks ajaks asfaltkatte peale, et me ei peaks katset lühendama. Esmaspäeval on meil koosviibimine linnaisadega," sõnas ta.
Läinud aastal oli Paides sõidetud kiiruskatse pikkus alla kahe ja poole kilomeetri, tänavu on linnakatse planeeritud pikkus 3,43 kilomeetrit. "Nii pikka katset ei ole Paide rallil tõesti varem olnud," märkis rajameister Peep Kristal. "Katse kulgeb puhtalt asfaldil, kui linnaisad oma sõna peavad. Selleks ajaks olevat nad lubatud asfalteerimistöödega lõpetada. Nii, et katsel on palju uut ja värsket asfalti."
Paide linna tänavatel sõidetakse sel aastal vaid ühel korral ja pooled võistlejad peavad seda tegema tõenäoliselt pimedas. Enne avapäeva viimast katset võtavad rallisõitjad mõõtu kahel kruusakatsel, millest publikule atraktiivseim avakatsena kavas olev Jalgsema lisakatse, kus tuntud "Sõpruse auk". "Seda katset läbitakse nii-öelda õiget pidi," andis rajameister vihje publikule.
Klassikalist Matsimäe kiiruskatset tänavu Paide autoralli katsete hulgas ei ole. Küll aga sõidetakse tänavu ühel täiesti uuel kiiruskatsel. "Uue katse kohta niipalju, et see sisaldab nii kiiret kui ka tehnilist osa. Teekate on vahelduv. Katse lõpus kraavide vahel on pikad sirged," rääkis Vahur Vaarma. "Üks lisakatsetest on selline, kus on pool uut ja pool vana."
Publik pääseb Paide autoralli osasid kiiruskatseid vaatama tasuta, mõnele katsele pääsemiseks tuleb seevastu lunastada pääse. "Katsed on osaliselt tasulised. Mitte kõik," kommenteeris võistluse direktor.
Ralliraja kaardid avaldatakse võistluseelsel nädalal elektrooniliselt internetis ning koos katsekirjeldustega on need enne rallit leitavad ka lehest "Aitab alati". "Kaartidega saab olema nii, nagu alati - avaldame need vahetult enne võidusõitu," lisas Vaarma.
Viimati muutis valmacher, 22 Aug 2008, 07:56, muudetud 3 korda kokku.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Eesti autoralli meistrivõistlused jätkuvad sel nädalavahetusel peetava rahvusvahelise Paide ralliga, kus esialgsetel andmetel osaleb 108 võistlusautot. Stardirivi avavad Ott Tänak ja Raigo Mõlder.
Eesti meistri- ja karikavõistluste ning Järvamaa meistrisarja arvestusse kuuluva Paide autoralli stardirivi avavad Ott Tänak - Raigo Mõlder. N-rühmas võistlevate saarlaste Subaru Impreza kandis esimest võistlusnumbrit ka tänavusel Viru rallil.
Tänaku sõnul on eesmärk 18. rahvusvahelisel Paide rallil kiiret sõitu teha alates avakatsest. "Loomulikult üritame maksimumi anda, tehes sama strateegiat nagu Lõuna-Eesti rallil. Võtame rallit katsehaaval," ütles ta rally.ee autospordiajakirjale.
Esimene stardipositsioon avapäeval saarlastele tõenäoliselt mingeid eeliseid ei anna, pigem vastupidi. Ometi kinnitas piloot, et on valmis esimesena rajale minema ka teisel võistluspäeval: "Taktikat me avapäeval tegema ei hakka, samas lolliks ka ei lähe ja hullu ei pane."
Paide rallilt head tulemust lootev meistrisarja liider läbis enne võistlust veel Virumaal paarkümmend testikilomeetrit. "Korra proovisime, et tehnikat kontrollida ja et kõik toimiks," sõnas Kehalas autot testinud Tänak.
Eesti meistri- ja karikavõistluste ning Järvamaa meistrisarja arvestusse kuuluva Paide autoralli stardirivi avavad Ott Tänak - Raigo Mõlder. N-rühmas võistlevate saarlaste Subaru Impreza kandis esimest võistlusnumbrit ka tänavusel Viru rallil.
Tänaku sõnul on eesmärk 18. rahvusvahelisel Paide rallil kiiret sõitu teha alates avakatsest. "Loomulikult üritame maksimumi anda, tehes sama strateegiat nagu Lõuna-Eesti rallil. Võtame rallit katsehaaval," ütles ta rally.ee autospordiajakirjale.
Esimene stardipositsioon avapäeval saarlastele tõenäoliselt mingeid eeliseid ei anna, pigem vastupidi. Ometi kinnitas piloot, et on valmis esimesena rajale minema ka teisel võistluspäeval: "Taktikat me avapäeval tegema ei hakka, samas lolliks ka ei lähe ja hullu ei pane."
Paide rallilt head tulemust lootev meistrisarja liider läbis enne võistlust veel Virumaal paarkümmend testikilomeetrit. "Korra proovisime, et tehnikat kontrollida ja et kõik toimiks," sõnas Kehalas autot testinud Tänak.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
Selgitus võiks olla ju ka lihtsam. tegemist uusima impreza mudeliga ehk mudeli nr N14-ga, millega Aigar Paides stardis.tuks kirjutas:minu arust just Pärs on selle Grossi "uuega", sest Tänakul on see uus subaru ja Pärsil kirjas täpselt sama marki subaru, mis Pärsil ja Grossil teine.
Loodan, et aru saite
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Mõnikord juhtub nii, et asjad vahetavad lihtsalt omanikke ja mõnele meeldib oma vana "mänguasi" rohkem!kristo260 kirjutas:aga miks peaks gross sõitma vana autoga kui tal on uus olemas ! ja see mis moodi on kirjutatud millise autoga ta sõidab ei tähenda et ta peaks sõitma vanema versijooniga ja aigar uuega
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 68
- Liitunud: 14 Okt 2007, 15:53
- Asukoht: Saaremaa
grossi vana subaru ehitati ümber a rühma autoks.GC kirjutas:Mõnikord juhtub nii, et asjad vahetavad lihtsalt omanikke ja mõnele meeldib oma vana "mänguasi" rohkem!kristo260 kirjutas:aga miks peaks gross sõitma vana autoga kui tal on uus olemas ! ja see mis moodi on kirjutatud millise autoga ta sõidab ei tähenda et ta peaks sõitma vanema versijooniga ja aigar uuega
-
- Reactions: 0
Kuuldavasti on jah Hr Pärs omale uue auto ostnud ....aga Hr Gross sõidab vanaga selle pärast et uus sõiduriist pole veel kohaGC kirjutas:Mõnikord juhtub nii, et asjad vahetavad lihtsalt omanikke ja mõnele meeldib oma vana "mänguasi" rohkem!kristo260 kirjutas:aga miks peaks gross sõitma vana autoga kui tal on uus olemas ! ja see mis moodi on kirjutatud millise autoga ta sõidab ei tähenda et ta peaks sõitma vanema versijooniga ja aigar uuega
