Hooaeg 2009
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Hooaeg 2009
FIA avalikustas esialgse 2009. aasta kalendri
29. märts - Austraalia
5. aprill - Malaisia
19. aprill - Bahrein
10. mai - Hispaania
24. mai - Monaco
7. juuni - Kanada
21. juuni - Suurbritannia
28. juuni - Prantsusmaa
12. juuli - Saksamaa
26. juuli - Ungari
9. august - Türgi
23. august - Euroopa (Valencia)
6. september - Itaalia
13. september - Belgia
27. september - Singapur
11. oktoober - Jaapan
18. oktoober - Hiina
1. november - Brasiilia
15. november - Abu Dhabi
29. märts - Austraalia
5. aprill - Malaisia
19. aprill - Bahrein
10. mai - Hispaania
24. mai - Monaco
7. juuni - Kanada
21. juuni - Suurbritannia
28. juuni - Prantsusmaa
12. juuli - Saksamaa
26. juuli - Ungari
9. august - Türgi
23. august - Euroopa (Valencia)
6. september - Itaalia
13. september - Belgia
27. september - Singapur
11. oktoober - Jaapan
18. oktoober - Hiina
1. november - Brasiilia
15. november - Abu Dhabi
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Prantsusmaa autospordiföderatsioon teatas neljapäeval, et ka järgmise aasta Prantsusmaa GP sõidetakse Magny Coursi ringrajal.
Vormel-Ühe boss Bernie Ecclestone oli varemalt öelnud, et Prantsusmaa GP toimumispaik võib muutuda. Eelmine nädal kinnitas ta siiski, et tõenäoliselt jääb see esialgu Magny Coursi ringrajale.
Praeguste lepingute järgi sõidetakse Magny Coursis 2011. aastani, kuid Ecclestone on soovinud toimumispaika tuua perifeeriast lähemale Pariisile. Üks võimalik kandidaat on Disneyland, kus on palju hotellikohti ja kiired rongiühendused pealinna ja ülejäänud Euroopaga.
Järgmise aasta Prantsusmaa GP leiab aset 28. juunil.
REUTERS
Vormel-Ühe boss Bernie Ecclestone oli varemalt öelnud, et Prantsusmaa GP toimumispaik võib muutuda. Eelmine nädal kinnitas ta siiski, et tõenäoliselt jääb see esialgu Magny Coursi ringrajale.
Praeguste lepingute järgi sõidetakse Magny Coursis 2011. aastani, kuid Ecclestone on soovinud toimumispaika tuua perifeeriast lähemale Pariisile. Üks võimalik kandidaat on Disneyland, kus on palju hotellikohti ja kiired rongiühendused pealinna ja ülejäänud Euroopaga.
Järgmise aasta Prantsusmaa GP leiab aset 28. juunil.
REUTERS
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
FIA on teinud otsuse, et järgmisest hooajast lükatakse käiku vormel-2 sari, mis peaks saama noortele võidusõitjatele hüppelauaks autospordi kuninglikku sarja.
FIA avalduses seisab, et kulud loodetakse hoida madalal ning keskmiselt peaks iga auto peale kuluma aastas umbes 200 000 eurot. Selliste väikeste kulude saavutamine on hetkel aga ebaselge. Näiteks praegustses madalamates võrmelisarjades, nagu GP2 ja F3 on kulud kordades suuremad. GP2 puhul arvestatakse ühe auto keskmiseks maksumuseks hooaja peale 1,5 miljonit eurot.
"Ma ei suuda uskuda, milliseid autosid suudavad nad toota 200 000 eurose hinnaga, kuna inimesed kulutavad sellist raha praegu näiteks kardisarjas sõitmiseks," rääkis autosport.comile üks praegune GP2 sarja tiimipealik.
FIA avalduses seisab, et kulud loodetakse hoida madalal ning keskmiselt peaks iga auto peale kuluma aastas umbes 200 000 eurot. Selliste väikeste kulude saavutamine on hetkel aga ebaselge. Näiteks praegustses madalamates võrmelisarjades, nagu GP2 ja F3 on kulud kordades suuremad. GP2 puhul arvestatakse ühe auto keskmiseks maksumuseks hooaja peale 1,5 miljonit eurot.
"Ma ei suuda uskuda, milliseid autosid suudavad nad toota 200 000 eurose hinnaga, kuna inimesed kulutavad sellist raha praegu näiteks kardisarjas sõitmiseks," rääkis autosport.comile üks praegune GP2 sarja tiimipealik.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Veebiportaal autosport.com on saanud teada, et rehvisoojendid jäävad vormel 1’te ka järgmiseks aastaks, kuna FIA nõustus nende keelust loobuma.
http://f1.sponest.com/news/1451/
http://f1.sponest.com/news/1451/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ehitagu Trullile siis tiitliauto krt ! 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Just, David Coulthard teatas neljapäeval, et lõpetab võidusõitmise vormel üks sarjas selle hooajaga.
http://f1.sponest.com/news/1498/
http://f1.sponest.com/news/1498/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Teadete sõnul on hispaania pank ja McLareni võistkonna suursponsor Santander on 2009. aastast alates hakkamas toetama Ferrari meeskonda
http://f1.sponest.com/news/1555/
http://f1.sponest.com/news/1555/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 191
- Liitunud: 18 Nov 2005, 12:05
- Asukoht: Tallinn
ei tea kas võib siit välja lugeda miskit Alonso Ferrarisse suundumistvalmacher kirjutas:Teadete sõnul on hispaania pank ja McLareni võistkonna suursponsor Santander on 2009. aastast alates hakkamas toetama Ferrari meeskonda
http://f1.sponest.com/news/1555/

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Nii sealt välja lugema peaks jahpaharett kirjutas:ei tea kas võib siit välja lugeda miskit Alonso Ferrarisse suundumistvalmacher kirjutas:Teadete sõnul on hispaania pank ja McLareni võistkonna suursponsor Santander on 2009. aastast alates hakkamas toetama Ferrari meeskonda
http://f1.sponest.com/news/1555/

#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Kimi ütles oma kaasmaalasest ajakirjanikule Heikki Kultale, et ta pole terve elu jooksul lepinguid murdnud ja ei kavatse seda ka nüüd teha, 2009.a sõidab ta kindlasti Ferrari ridades edasi!
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Räikkönen lükkas kuulujutud ümber
Valitsev maailmameister Kimi Räikkönen lükkas ümber spekulatsioonid, justkui kavatseks ta 2009. aasta hooaja lõpus autospordi kuningliku sarjaga lõpparve teha.
Kuluaarides räägiti, et vormel-1 sarjas sõitmine ei paku soomlasele enam suurt midagi ning ta kavatseb lepingu Ferrariga pärast tänavust hooaega katkestada. Ühtlasi levisid kuuldused, et tema koha hõivab selle järel hispaanlane Fernando Alonso.
Ei katkesta lepingut
Ent Räikkönen, kes juhib koos Lewis Hamiltoni ja Felipe Massaga MM-sarja, lükkas need kuuldused kategooriliselt ümber. «Ma ei ole mitte kunagi oma elus lepingut murdnud. Ja ma ei plaani seda ka nüüd teha. 2009. aasta hooajal esindan Ferrarit,» kinnitas ta Itaalia ajalehele Gazzetta dello Sport.
Soomlane ei soostunud spekuleerima ka teemal, millal tema karjäär lõppeda võiks.
«Mul pole aimugi. Kui mu leping Ferrariga lõppeb, siis olen 30-aastane. Pärast seda on aeg küps, et otsustada, kas jätkata või mitte,» arutles ta.
Alonso Ferrarisse?
Hispaania ajalehe Diario AS andmetel on kahekordne maailmameister Alonso sellegipoolest järgmisel hooajal Ferrarisse siirdumas. Ja meeskonnast lahkub hoopis brasiillane Felipe Massa, kes liitub Toyotaga. Väidetavalt hakkab Alonso Ferrari meeskonda esindades aastas 24 miljonit naela teenima.
«Liitusin Renault’ meeskonnaga, sest tahtsin kogeda sama hiilgavaid hooaegu kui 2005. ja 2006. aastal. Paraku seni me sellist minekut näidanud pole. Mul on võimalus lahkuda ja esindada parimat meeskonda, ning selge see, et Ferrari on parim,» on kahekordne maailmameister ise oma tuleviku kohta vihjeid andnud.
«Ma ei ole praegu veel kellegagi rääkinud ja kindlasti mitte pole midagi veel sõlmitud. Keskendun täielikult tänavusele hooajale.»
POSTIMEES
Valitsev maailmameister Kimi Räikkönen lükkas ümber spekulatsioonid, justkui kavatseks ta 2009. aasta hooaja lõpus autospordi kuningliku sarjaga lõpparve teha.
Kuluaarides räägiti, et vormel-1 sarjas sõitmine ei paku soomlasele enam suurt midagi ning ta kavatseb lepingu Ferrariga pärast tänavust hooaega katkestada. Ühtlasi levisid kuuldused, et tema koha hõivab selle järel hispaanlane Fernando Alonso.
Ei katkesta lepingut
Ent Räikkönen, kes juhib koos Lewis Hamiltoni ja Felipe Massaga MM-sarja, lükkas need kuuldused kategooriliselt ümber. «Ma ei ole mitte kunagi oma elus lepingut murdnud. Ja ma ei plaani seda ka nüüd teha. 2009. aasta hooajal esindan Ferrarit,» kinnitas ta Itaalia ajalehele Gazzetta dello Sport.
Soomlane ei soostunud spekuleerima ka teemal, millal tema karjäär lõppeda võiks.
«Mul pole aimugi. Kui mu leping Ferrariga lõppeb, siis olen 30-aastane. Pärast seda on aeg küps, et otsustada, kas jätkata või mitte,» arutles ta.
Alonso Ferrarisse?
Hispaania ajalehe Diario AS andmetel on kahekordne maailmameister Alonso sellegipoolest järgmisel hooajal Ferrarisse siirdumas. Ja meeskonnast lahkub hoopis brasiillane Felipe Massa, kes liitub Toyotaga. Väidetavalt hakkab Alonso Ferrari meeskonda esindades aastas 24 miljonit naela teenima.
«Liitusin Renault’ meeskonnaga, sest tahtsin kogeda sama hiilgavaid hooaegu kui 2005. ja 2006. aastal. Paraku seni me sellist minekut näidanud pole. Mul on võimalus lahkuda ja esindada parimat meeskonda, ning selge see, et Ferrari on parim,» on kahekordne maailmameister ise oma tuleviku kohta vihjeid andnud.
«Ma ei ole praegu veel kellegagi rääkinud ja kindlasti mitte pole midagi veel sõlmitud. Keskendun täielikult tänavusele hooajale.»
POSTIMEES
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC


