Viru ralli 2008
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Pärast 14 aasta pikkust pausi on alates 2003. aastast Virumaa teedel igal hooajal peetud rahvusvahelist Viru rallit, mille raames on alati mõõtu võetud ka Rakveres. Tänavu linnakatse ralli kavasse ei kuulu.
Eesti autoralli meistri- ja karikavõistlused jätkuvad 27.-28. juunil Rakvere ümbruse teedel peetava seitsmenda rahvusvahelise Viru ralliga. Tänavune võistlus erineb organisaatorite teatel tavapärasest, sest Rakvere linnakatset sel aastal ei sõideta. "Kehtivate FIA reeglite järgi, mis nõuavad pealtvaatajate ja võistlustrassi vahele põrkpiirdeid, on linnakatset olemasoleva eelarve baasil võimatu korraldada," ütlevad korraldajad.
2008. aastal toimuva Viru ralli võistlusraja kogupikkus on 283 kilomeetrit, millest kaheksal lisakatsel läbitakse kokku 94 kilomeetrit. Korduvkatseid on kavas kolm. Kõik katsed sõidetakse kruusateedel. Võistluse lühim katse saab eeldatavasti olema 7,3 km ja pikim 22,5 km.
Esimene võistluspäev algab Rakvere keskväljakult, kus alates kella poole kuuest õhtul lähevad võistlejad rajale kahe-minutilise intervalliga. Esimesed kaks katset, mis läbivad ka populaarset Kehala paarisrada, sõidetakse karussell-süsteemis.
Ralli avapäev lõpeb korraldajate teatel kell 20, mil on sõidetud kolmandik kiiruskatsetest. Hooldusala ja võistluskeskus paiknevad AS OG Elektra tootmiskompleksi territooriumil.
Laupäevast rallipäeva alustavad võistlejad hommikul kell 9. Rajale minnakse minutilise intervalliga eelmise päeva paremusjärjekorras. Pärast lõunavaheaega sõidetakse veel kaks erinevat kiiruskatset jälle karussell-süsteemis. Ralli finišisse Rakvere keskväljakul jõuab esimene auto orienteeruvalt kell 15.30.
Rally.ee
Eesti autoralli meistri- ja karikavõistlused jätkuvad 27.-28. juunil Rakvere ümbruse teedel peetava seitsmenda rahvusvahelise Viru ralliga. Tänavune võistlus erineb organisaatorite teatel tavapärasest, sest Rakvere linnakatset sel aastal ei sõideta. "Kehtivate FIA reeglite järgi, mis nõuavad pealtvaatajate ja võistlustrassi vahele põrkpiirdeid, on linnakatset olemasoleva eelarve baasil võimatu korraldada," ütlevad korraldajad.
2008. aastal toimuva Viru ralli võistlusraja kogupikkus on 283 kilomeetrit, millest kaheksal lisakatsel läbitakse kokku 94 kilomeetrit. Korduvkatseid on kavas kolm. Kõik katsed sõidetakse kruusateedel. Võistluse lühim katse saab eeldatavasti olema 7,3 km ja pikim 22,5 km.
Esimene võistluspäev algab Rakvere keskväljakult, kus alates kella poole kuuest õhtul lähevad võistlejad rajale kahe-minutilise intervalliga. Esimesed kaks katset, mis läbivad ka populaarset Kehala paarisrada, sõidetakse karussell-süsteemis.
Ralli avapäev lõpeb korraldajate teatel kell 20, mil on sõidetud kolmandik kiiruskatsetest. Hooldusala ja võistluskeskus paiknevad AS OG Elektra tootmiskompleksi territooriumil.
Laupäevast rallipäeva alustavad võistlejad hommikul kell 9. Rajale minnakse minutilise intervalliga eelmise päeva paremusjärjekorras. Pärast lõunavaheaega sõidetakse veel kaks erinevat kiiruskatset jälle karussell-süsteemis. Ralli finišisse Rakvere keskväljakul jõuab esimene auto orienteeruvalt kell 15.30.
Rally.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Rahvusvahelisele Viru autorallile on kahe nädalaga registreerunud veidi üle veerandsaja võistluspaari. Osavõtuavalduse on esitanud ka WRC-autol sõitvad soomlased Jaakko Keskinen - Juha Heikkilä.
Jaakko Keskinen ja Juha Heikkilä toovad juuni lõpul sõidetaval rahvusvahelisel Viru rallil eeldatavasti starti Toyota Corolla WRC ralliauto. Soomlased osalesid ka mai algul peetud Tallinna rallil. Toona lõppes võistlus neile katkestamisega pärast avakatset, mil autol ilmnesid probleemid käigukastiga.
Soomlastest on lisaks Progress Motorsport Finland rallitiimi sõitjatele oma osalemisest varakult teatanud ka Kari Ali-Rantala, kes seekordse võistluse plaanib kaasa teha koos Jukka Toivoneniga.
Osavõtjate registreerimine kuuendale Viru rallile lõpeb 19. juunil.
rally.ee
Jaakko Keskinen ja Juha Heikkilä toovad juuni lõpul sõidetaval rahvusvahelisel Viru rallil eeldatavasti starti Toyota Corolla WRC ralliauto. Soomlased osalesid ka mai algul peetud Tallinna rallil. Toona lõppes võistlus neile katkestamisega pärast avakatset, mil autol ilmnesid probleemid käigukastiga.
Soomlastest on lisaks Progress Motorsport Finland rallitiimi sõitjatele oma osalemisest varakult teatanud ka Kari Ali-Rantala, kes seekordse võistluse plaanib kaasa teha koos Jukka Toivoneniga.
Osavõtjate registreerimine kuuendale Viru rallile lõpeb 19. juunil.
rally.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Rajakaardid
Egas keegi targem ei tea öelda, et millal väljastatakse laiemale publikule rajakaardid ja kust kohast saab neid hankida? Arvatavasti küll homme avaldatakse, kuid kuna reedel napilt enne esimesi katseid kavas saabuda Virumaale, siis võiks kohe kiiresti kuskil mingi kaardi osta.
Kannatamatus närib juba hinges...
Kannatamatus närib juba hinges...
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 466
- Liitunud: 02 Dets 2006, 10:58
- Asukoht: Rakvere
Kui mitte varem kusagil mujal (ma mõtlen netis), siis kindlasti avaldatakse need reedeses Kuulutaja lehes, mida on saada OG Elektra kauplustest ning kindlasti ka service pargi juures ja avamisel keskväljakul.
Muide Tallinna poolt saabujad arvestage sellega, et ristmikul raudtee viadukti juures on teeremont ja seal on liikluse reguleerimseks ülesse pandud valgusfoorid. Seega varuge veits aega, või kasutage Rakveresse jõudmiseks Arkna teed.
Muide Tallinna poolt saabujad arvestage sellega, et ristmikul raudtee viadukti juures on teeremont ja seal on liikluse reguleerimseks ülesse pandud valgusfoorid. Seega varuge veits aega, või kasutage Rakveresse jõudmiseks Arkna teed.
Tahtsingi teada, et kas sama Kuulutaja süsteem ikka toimib. Pole oma kuu enam Rakvere mail käinud, seega väärt info selle teeremondi suhtes. Arkna kaudu siis Rakverre vaja sisse sõita.alev kirjutas:Kui mitte varem kusagil mujal (ma mõtlen netis), siis kindlasti avaldatakse need reedeses Kuulutaja lehes, mida on saada OG Elektra kauplustest ning kindlasti ka service pargi juures ja avamisel keskväljakul.
Muide Tallinna poolt saabujad arvestage sellega, et ristmikul raudtee viadukti juures on teeremont ja seal on liikluse reguleerimseks ülesse pandud valgusfoorid. Seega varuge veits aega, või kasutage Rakveresse jõudmiseks Arkna teed.
Suured tänud!
Tänavuseks Viru ralliks on Kehala autospordikompleksis valminud uus trampliin, mis pakub nii sõitjaile kui ka pealtvaatajaile närvekõditavaid elamusi, kui ralliautod karjääri sisenevad.
Vinni poolt trampliinile täiskiirusel lähenedes peaks ralliautode õhulend ulatuma 20-30 meetrini, kuid samas tuleb võistlejail "lendamisega" olla ettevaatlik – vahetult pärast trampliini on järsk mahapööre. Lisaks peavad sõitjad olema keskendunud ka trampliinile lähenedes, sest enne suurt hüpet on rallirajal veel kaks väiksemat trampliini, mis auto samuti kergeks muudavad ja võivad sõiduki õigelt trajektoorilt kõrvale kallutada.
"Püüame kompleksi igal aastal arendada," rääkis rajatise omanik Oleg Gross. "Järgmiseks aastaks tahaksime järgmise ehitise valmis saada – veel ühe viadukti. Praegu on Kehalas korraga jälgitav 2 kilomeetrit rallirada, uue viadukti valmimisel saaks seda pikendada 3 kilomeetrini."
Tänavusel Viru rallil Rakvere linnakatseid teatavasti kavas pole, selle asemel on esimese võistluspäeva rõhk Kehalal. Vinnist algavat lisakatset läbivad võistlejad kaks korda järjest, esimene võistlusauto stardib kõnealusele katsele esmakordselt kell 17.48 ja uuesti kell 18.07. Sõidetakse nn karusellsüsteemis, mis tähendab, et võistleja läbib raja teistkordselt umbes 15 minuti möödudes.
Ka laupäevane esimene katse, mis algab Vinnist kell 9.33, läbib Kehala ringi.
"Kehala kompleksi hoiame tolmuvabana," kinnitas Gross. "Loodan vaid, et ainult vanajumal omalt poolt lisa ei annaks. Igal juhul kutsun kõiki kaasa elama, sest vaatemäng tuleb vägev."
Pealtvaatajaile on Kehala lisakatse jälgimine tasuta. Kohapeal on toitlustus, läbi võimenduse kuuleb ralliraadiot. Pealtvaatajate parkla on toodud kompleksile lähemale, autoga pääseb praktiliselt raja äärde. "Kindlasti tahavad paljud Kehalast veel mõnda teise kohta vaatama jõuda, seepärast üritame pealtvaatajate elu võimalikult lihtsaks teha," põhjendas Gross.
Vinni poolt trampliinile täiskiirusel lähenedes peaks ralliautode õhulend ulatuma 20-30 meetrini, kuid samas tuleb võistlejail "lendamisega" olla ettevaatlik – vahetult pärast trampliini on järsk mahapööre. Lisaks peavad sõitjad olema keskendunud ka trampliinile lähenedes, sest enne suurt hüpet on rallirajal veel kaks väiksemat trampliini, mis auto samuti kergeks muudavad ja võivad sõiduki õigelt trajektoorilt kõrvale kallutada.
"Püüame kompleksi igal aastal arendada," rääkis rajatise omanik Oleg Gross. "Järgmiseks aastaks tahaksime järgmise ehitise valmis saada – veel ühe viadukti. Praegu on Kehalas korraga jälgitav 2 kilomeetrit rallirada, uue viadukti valmimisel saaks seda pikendada 3 kilomeetrini."
Tänavusel Viru rallil Rakvere linnakatseid teatavasti kavas pole, selle asemel on esimese võistluspäeva rõhk Kehalal. Vinnist algavat lisakatset läbivad võistlejad kaks korda järjest, esimene võistlusauto stardib kõnealusele katsele esmakordselt kell 17.48 ja uuesti kell 18.07. Sõidetakse nn karusellsüsteemis, mis tähendab, et võistleja läbib raja teistkordselt umbes 15 minuti möödudes.
Ka laupäevane esimene katse, mis algab Vinnist kell 9.33, läbib Kehala ringi.
"Kehala kompleksi hoiame tolmuvabana," kinnitas Gross. "Loodan vaid, et ainult vanajumal omalt poolt lisa ei annaks. Igal juhul kutsun kõiki kaasa elama, sest vaatemäng tuleb vägev."
Pealtvaatajaile on Kehala lisakatse jälgimine tasuta. Kohapeal on toitlustus, läbi võimenduse kuuleb ralliraadiot. Pealtvaatajate parkla on toodud kompleksile lähemale, autoga pääseb praktiliselt raja äärde. "Kindlasti tahavad paljud Kehalast veel mõnda teise kohta vaatama jõuda, seepärast üritame pealtvaatajate elu võimalikult lihtsaks teha," põhjendas Gross.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kuuenda rahvusvahelise Viru ralli stardirivi avavad Ott Tänak - Raigo Mõlder, kes võistlevad alates sellest hooajast nelikveolisel Subaru Impreza WRX STI ralliautol. Saarlased on suure N-rühma autol sõitnud vaid kahel rallil: meistrivõistluste avaetapil Põlvas olid nad kolmandad, Tallinna rallilt tuli aga juba klassivõit.
Tänak lausus, et esimene stardinumber Viru rallil tõotab uusi kogemusi. "Kindlasti kujuneb see mulle uueks kogemuseks, sest esimesena pole ma varem startinud. Tulevikuks on see aga kindlasti vajalik, saan tunda, mida tähendab lahtine kruus. Palju oleneb muidugi ilmast – kui rada on märg, siis on esimesel startijal pigem eelis. Kui on kuiv, siis pean arvestama lahtise kruusaga, mis ilmselt võtab kiirust maha," rääkis ta.
"Kõik peale minu on favoriidid," jätkas ta. "Mina olen nelikveolisel autol ikka veel päris algaja, olen sellega sõitnud vaid kaks rallit. Üritan endast muidugi kõik anda, kuid enda peale ma ei panustaks. Viru ralli on raske võistlus, seal võidavad kogemused."
"Viru rallil olen kolm-neli korda osalenud. Mullune võistlus jäi kahjuks pooleli," nentis Tänak. "Teed on kitsad ja metsa vahel, see teeb olud ekstreemseks. Lisaks peab silmas pidama suuri kive, mis rajakattest välja tulevad. Ka see on osa rallist. Tuleb tähelepanelikult sõita, et rehve ja amortisaatoreid ei lõhuks."
"Sonda katse tundub keeruline. Ma pole seda võistluskiirusel läbida saanud, sest mullu katkestasin enne seda."
Tänak lausus, et esimene stardinumber Viru rallil tõotab uusi kogemusi. "Kindlasti kujuneb see mulle uueks kogemuseks, sest esimesena pole ma varem startinud. Tulevikuks on see aga kindlasti vajalik, saan tunda, mida tähendab lahtine kruus. Palju oleneb muidugi ilmast – kui rada on märg, siis on esimesel startijal pigem eelis. Kui on kuiv, siis pean arvestama lahtise kruusaga, mis ilmselt võtab kiirust maha," rääkis ta.
"Kõik peale minu on favoriidid," jätkas ta. "Mina olen nelikveolisel autol ikka veel päris algaja, olen sellega sõitnud vaid kaks rallit. Üritan endast muidugi kõik anda, kuid enda peale ma ei panustaks. Viru ralli on raske võistlus, seal võidavad kogemused."
"Viru rallil olen kolm-neli korda osalenud. Mullune võistlus jäi kahjuks pooleli," nentis Tänak. "Teed on kitsad ja metsa vahel, see teeb olud ekstreemseks. Lisaks peab silmas pidama suuri kive, mis rajakattest välja tulevad. Ka see on osa rallist. Tuleb tähelepanelikult sõita, et rehve ja amortisaatoreid ei lõhuks."
"Sonda katse tundub keeruline. Ma pole seda võistluskiirusel läbida saanud, sest mullu katkestasin enne seda."
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
ralliraadio: http://viru.raadio.ee/page.php
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 148
- Liitunud: 27 Okt 2004, 02:40
- Asukoht: Tallinn
Aus, Vorobjovs ja Saluri on juba päris korraliku ajakaotuse saanud, ei tea mis juhtus... 
edit: juba kuulsin

edit: juba kuulsin
Viimati muutis Axxept, 27 Juun 2008, 18:29, muudetud 1 kord kokku.
RALLI ART 
HONDA RACING

HONDA RACING

6. rahvusvahelise Glaskek Viru autoralli avapäeva lõpetasid liidrikohal N-rühma Subaru Imprezal võistlevad Ott Tänak - Raigo Mõlder. Saarlased võitsid kolmest kavas olnud lisakatsest kaks.
Ralli 6,82 kilomeetri pikkuse avakatse võitsid Ott Tänak - Raigo Mõlder (Subaru Impreza WRX STI). Saarlased näitasid Vinni kiiruskatsel parimat aega ka selle teistkordsel läbimisel. Päeva viimase kiiruskatse võitsid Margus Remmak - Urmas Roosimaa (Mitsubishi Lancer Evo 9).
Esialgsetel andmetel lõpetasid võistluse avapäeva liidrikohal Tänak - Mõlder 4,1 sekundilise eduga 21,42 km pikkuse katse vähima ajaga läbinud Remmaku ja Roosimaa ees
Ralli 6,82 kilomeetri pikkuse avakatse võitsid Ott Tänak - Raigo Mõlder (Subaru Impreza WRX STI). Saarlased näitasid Vinni kiiruskatsel parimat aega ka selle teistkordsel läbimisel. Päeva viimase kiiruskatse võitsid Margus Remmak - Urmas Roosimaa (Mitsubishi Lancer Evo 9).
Esialgsetel andmetel lõpetasid võistluse avapäeva liidrikohal Tänak - Mõlder 4,1 sekundilise eduga 21,42 km pikkuse katse vähima ajaga läbinud Remmaku ja Roosimaa ees
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]