Jordaania ralli III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Korraliku sõidu puhul kui nüüd katkestamist mitte asrvestada läks urmol kaduma poodiumi koht. Vaadates kuidas Atkinson liiikus viimastel katsetel. Mina olen rahul urmo sõiduga. Selle ralliga ta näitas oma kiirust ja seda, et võimeline sõitma korralikele punktidele. Edu edaspidiseks.
Hirvonen siis nüüd omakorda viie punktiga ees.
Hirvonen siis nüüd omakorda viie punktiga ees.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Autoralli maailmameistrivõistluste etapil Jordaanias jäi Jaan Mölder Suzukil J-WRC sarjas kolm kiiruskatset enne lõppu rajapervele.
Eestlane hoidis sel hetkel teist kohta. Liidrikohal sõitnud prantslasest Sebastien Ogierist Citroenil jäi ta siis maha 50,3 sekundit, kuid edestas teist Citroeni pilooti, iirlast Shaun Gallagheri 3.07,0-ga.
Etapi võitiski Ogier. Gallagher kaotas lõpuks teisena 5.00,1 ja Renault'l kihutav Gilles Schammel Luksemburgist 7.31,6.
ETV SPORT
Eestlane hoidis sel hetkel teist kohta. Liidrikohal sõitnud prantslasest Sebastien Ogierist Citroenil jäi ta siis maha 50,3 sekundit, kuid edestas teist Citroeni pilooti, iirlast Shaun Gallagheri 3.07,0-ga.
Etapi võitiski Ogier. Gallagher kaotas lõpuks teisena 5.00,1 ja Renault'l kihutav Gilles Schammel Luksemburgist 7.31,6.
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Autoralli maailmameistrivõistluste etapi Jordaanias võitis sarja üldliidriks kerkinud soomlane Mikko Hirvonen Fordil.
Hispaanlane Daniel Sordo Citroenil kaotas 22 kiiruskatsega teisena 1.15,7 ning austraallane Chris Atkinson Subarul kolmandana 4.59,5.
Rallil viiendat kohta hoidnud Citroeni rooli keerav Urmo Aava katkestas pärast 18. kiiruskatset, kuna kihutas üle kivi ja lõhkus auto amortisaatori. Aava pääses küll kiiruskatse finišisse, kuid oli sunnitud võistluse pooleli jätma.
Ralli otsustava päeva esimesed kiiruskatsed muutsid jõudude vahekorda märgatavalt. Kohe päeva esimesel katsel möödusid liidrikohta hoidnud Sordost soomlane Jari-Matti Latvala Fordil ja Hirvonen. Katsel kaheksanda aja saanud Aava püsis endiselt viiendal positsioonil.
18. kiiruskatsel tabasid tehnilised probleemid esikohal sõitnud Latvalat, kes pidi endast mööda laskma nii Hirvoneni, kui ka Sordo. Samuti langes murede küüsi Aava, kaotades katkise amortisaatori tõttu parimatele üle kuue minuti. Sellega taandus katkestama pidanud eestlane tolleks hetkeks üldises pingereas üheksandaks.
19. kiiruskatsel näitas parimat aega superralli reegli järgi jätkav prantslane Sebastien Loeb Citroenil, lidrikohta kindlustas aga teise koha saanud Hirvonen. Viimased kolm katset võitsid vastavalt Latvala, Loeb ja Hirvonen.
MM-sarja üldarvestuses on Hirvonenil nüüd 35, Loebil 30 ning Atkinsonil 28 punkti.
Tulemused (22/22):
1. Mikko Hirvonen Ford 4:02.47,9
2. Daniel Sordo Citroen + 1.15,7
3. Chris Atkinson Subaru + 4.59,5
4. Henning Solberg Ford + 7.35,8
5. Matthew Wilson Ford +10.41,7
6. Federico Villagra Ford +11.22,2
7. Jari-Matti Latvala Ford +12.15,6
8. Gigi Galli Ford +12.24,4
9. Khalid Al-Qassimi Ford +19.05,7
10. Sebastien Loeb Citroen +23.38,1
Urmo Aava Citroen katkestas
Hispaanlane Daniel Sordo Citroenil kaotas 22 kiiruskatsega teisena 1.15,7 ning austraallane Chris Atkinson Subarul kolmandana 4.59,5.
Rallil viiendat kohta hoidnud Citroeni rooli keerav Urmo Aava katkestas pärast 18. kiiruskatset, kuna kihutas üle kivi ja lõhkus auto amortisaatori. Aava pääses küll kiiruskatse finišisse, kuid oli sunnitud võistluse pooleli jätma.
Ralli otsustava päeva esimesed kiiruskatsed muutsid jõudude vahekorda märgatavalt. Kohe päeva esimesel katsel möödusid liidrikohta hoidnud Sordost soomlane Jari-Matti Latvala Fordil ja Hirvonen. Katsel kaheksanda aja saanud Aava püsis endiselt viiendal positsioonil.
18. kiiruskatsel tabasid tehnilised probleemid esikohal sõitnud Latvalat, kes pidi endast mööda laskma nii Hirvoneni, kui ka Sordo. Samuti langes murede küüsi Aava, kaotades katkise amortisaatori tõttu parimatele üle kuue minuti. Sellega taandus katkestama pidanud eestlane tolleks hetkeks üldises pingereas üheksandaks.
19. kiiruskatsel näitas parimat aega superralli reegli järgi jätkav prantslane Sebastien Loeb Citroenil, lidrikohta kindlustas aga teise koha saanud Hirvonen. Viimased kolm katset võitsid vastavalt Latvala, Loeb ja Hirvonen.
MM-sarja üldarvestuses on Hirvonenil nüüd 35, Loebil 30 ning Atkinsonil 28 punkti.
Tulemused (22/22):
1. Mikko Hirvonen Ford 4:02.47,9
2. Daniel Sordo Citroen + 1.15,7
3. Chris Atkinson Subaru + 4.59,5
4. Henning Solberg Ford + 7.35,8
5. Matthew Wilson Ford +10.41,7
6. Federico Villagra Ford +11.22,2
7. Jari-Matti Latvala Ford +12.15,6
8. Gigi Galli Ford +12.24,4
9. Khalid Al-Qassimi Ford +19.05,7
10. Sebastien Loeb Citroen +23.38,1
Urmo Aava Citroen katkestas
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Taaskord yks autode l6hkumine k2is. Mis eesm2rgiga on viidud ralli riiki, kus ei paistnud eriti palju publikut olema? Minu arust on palju rahvarohkemaid riike, kus rallipublikut ikka oleks, aga see selleks. Aga mulle meeldivad Atkinsoni stabiilsed tulemused. Hooaja edenedes v6ib Atkot esikoha eest v6itlemas n2ha. Alustanud on v2ga ilusate tulemustega. Kui n2eb, et kiirusega meestest jagu ei saa, siis s6idab m6istusega ja toob punktid koju. Samas on vana autoga kohati v2ga h2id aegu n2idanud. Kui uus Subaar v2lja tuleb Soomes v6ib asi v2ga huvitavaks minna, kui kiirust ja vastupidavust on. Elame, n2eme.
Atkinsonil juba neljas poodiumikoht viiest rallist - päris uskumatu hooaeg või mis?:D Punkte on kah juba peaaegu sama palju nagu eelmise aasta peale kokku.
Hea meel on Sordo üle, kes tegi lõpuks ometi ühe korraliku kruusaralli (vaatamata viimasele katsele). Teda taheti sellel pinnasel juba kohati maha kanda.
Mõnes mõttes Hirvosel veab rohkem kui Loebil. Kui Hirvonen eelmisel rallil katkestas, oli kadusid nii palju, et ta ikkagi kerkis viiendaks ja punktidele. Nüüd Loeb ei saa sarnase kaotuse (ligi 25 mintsa) eest mitte midagi. Seega võib öelda, et kaks rallit on neil kokkuvõttes väga sarnased olnud - üks võit ja üks täielik äpardumine, aga Mikko edumaa ikkagi 4 punkti jagu suurenenud võrreldes sellega, mis oli seis pärast kolme etappi...
Ja meie meestele oli viimane päev siis Bermuuda kolmnurgaks... kahju kaotsiläinud võimalustest skoorida väga head punktid. Aga pikk karjäär peaks siiski veel ees olema - ehk tulevik on helgem?!
Hea meel on Sordo üle, kes tegi lõpuks ometi ühe korraliku kruusaralli (vaatamata viimasele katsele). Teda taheti sellel pinnasel juba kohati maha kanda.
Mõnes mõttes Hirvosel veab rohkem kui Loebil. Kui Hirvonen eelmisel rallil katkestas, oli kadusid nii palju, et ta ikkagi kerkis viiendaks ja punktidele. Nüüd Loeb ei saa sarnase kaotuse (ligi 25 mintsa) eest mitte midagi. Seega võib öelda, et kaks rallit on neil kokkuvõttes väga sarnased olnud - üks võit ja üks täielik äpardumine, aga Mikko edumaa ikkagi 4 punkti jagu suurenenud võrreldes sellega, mis oli seis pärast kolme etappi...
Ja meie meestele oli viimane päev siis Bermuuda kolmnurgaks... kahju kaotsiläinud võimalustest skoorida väga head punktid. Aga pikk karjäär peaks siiski veel ees olema - ehk tulevik on helgem?!

Pühapäeval ralli viimasele päevale startides asusid Aava ja Kuldar Sikk kõrgel viiendal kohal ning normaalse sõiduga polnud võimalik sealt madalamale langeda. Paraku sai neile saatuslikuks päeva teine kiiruskatse, kui trampliini järel maandus auto teel lebanud kivile.
"Löök oli nii tugev, et lõhkus auto vedrustuse" sõnas Aava. "Selline juhtum tekitab hinge suure pettumuse"
Eestlased veeresid küll kiiruskatse lõppu, ent edasine võistlemine osutus võimatuks. "Meil olid kõik eeldused ralli edukaks lõpetamiseks, igatahes lootused olid suured" nentis Aava. "Hommikul seadsin eesmärgi kaotada lõpuks võitjale vähem kui viis minutit"
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]