2008 rallihooaeg
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
Mulle meeldib, kui inimesed on endale asjad selgeks teinud ja suudavad oma sõna ajakirjanduse poolel sekka öelda. Selles mõttes olen ma Hr Peeter Pahviga kindlasti ühel meelel, et autosporti on vaja kajastada. Eesti rallisport on väga kõva arengu läbi teinud, on ju selle tõestuseks ka Markko Asmeri saavutused.
Mina ka ei saa aru, miks seda tubli ajakirjanikku niimoodi siunatakse.
Mina ka ei saa aru, miks seda tubli ajakirjanikku niimoodi siunatakse.
Teatud määral väärib Pahv seda kritiseerimist, kuid kas nüüd nii pidevalt ja nagu siin teemas. Sügavalt kahtlen. Jah, on ajakirjanike, kes ei süvene väga palju faktidesse, kuid me peaksime olema õnnelikud, et taoline tegelane on üldse olemas. Muidu oleks meil ainult mingid suusatajad, kergejõustiklased, pallimängijad ja Hiiemaa oma F1 lugudega (neid ta kajastab kõige rohkem, minu teada, võin eksida ka). Tore, et Hiiemaad mainisin. Mina paneksin tema samale pulgale Pahviga. Kuna ma olin kunagi F1ga väga kursis, siis tema lugudest on kohati näha teadmatust. Aga vähemalt keegi kajastab autosporti. See on tore. Vastasel juhul toimuks vastupidine virisemine. Miks küll ei ole autosport nii kajastatud jne.
Lisan vaid nii palju, et ma pole Pahvi austaja ega tunne teda, kuid kui paremat pole, siis tuleb leppida olemas olevaga. Vahel harva on ta lood ka hästi loetavad.
Lisan vaid nii palju, et ma pole Pahvi austaja ega tunne teda, kuid kui paremat pole, siis tuleb leppida olemas olevaga. Vahel harva on ta lood ka hästi loetavad.
Kasutaks selle võimaluse ära, kui ei peaks tegelema tähtsamaga (hariduse omandamisega).schalke kirjutas:
Kõigil on võimalus ise ja paremini teha;)
"Come on, you can see more than that"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Viimati 2006. aasta oktoobris sportlikul autorallil võistelnud Kert Uus ei ole rallisõidu mõtteid maha matnud ning nii istub Läänemaa noormees peatselt taas N-rühma Mitsubishi Lanceri rooli.
Kert Uus võistleb mai algul toimuval rahvusvahelisel Tallinna rallil N-rühma autol Mitsubishi Lancer Evo 9, millega mullu osales meistrisarjas Priit Saluri. Sama ralliautoga tegi tänavuse rallihooaja avaetapi tegi kaasa Rainer Aus.
Team RRC ridades sõitvale Kert Uusile loeb suvise hooaja esimesel etapil kaarti Alo Ivask, kes möödunud hooajal osales rallidel koos Erko Eristega. Esmakordselt võistlevad Uus ja Ivask koos nädal enne Tallinna rallit Kehtnas toimuval rallisprindil.
Sportautoga Kert Uus pärast 2006. aastat võistlustel osalenud ei ole. Tänavu on ta tänavasõiduautol kaasa teinud mõned rahvasprindid ning Raplamaal toimunud Kesk-Eesti rahvaralli, kus saavutas klassivõidu.
www.rally.ee
Kert Uus võistleb mai algul toimuval rahvusvahelisel Tallinna rallil N-rühma autol Mitsubishi Lancer Evo 9, millega mullu osales meistrisarjas Priit Saluri. Sama ralliautoga tegi tänavuse rallihooaja avaetapi tegi kaasa Rainer Aus.
Team RRC ridades sõitvale Kert Uusile loeb suvise hooaja esimesel etapil kaarti Alo Ivask, kes möödunud hooajal osales rallidel koos Erko Eristega. Esmakordselt võistlevad Uus ja Ivask koos nädal enne Tallinna rallit Kehtnas toimuval rallisprindil.
Sportautoga Kert Uus pärast 2006. aastat võistlustel osalenud ei ole. Tänavu on ta tänavasõiduautol kaasa teinud mõned rahvasprindid ning Raplamaal toimunud Kesk-Eesti rahvaralli, kus saavutas klassivõidu.
www.rally.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Viiekordne Eesti meister Margus Murakas ja tema noorem vend Jaanus Murakas, ülemöödunud aastal A-rühma karikavõitja, täiendasid oma võistkonda veel ühe liikmega, kel perekonnanimeks loomulikult samuti Murakas. Nimelt alustab alates Tallinna rallist Eesti meistrivõistluste II liigas võistlemist Jaanuse poeg Roland Murakas.
16-aastane Roland on seni autorallist kogemusi omandanud noorterallidelt ja -sprintidelt.
Meistrivõistluste II liigas sõidetakse põhiliigaga samadel rallidel, kuid lühemal distantsil ehk siis vaid umbes pooltel kiiruskatsetel. See annab uustulnukatele võimaluse harjuda ja omandada kogemusi päris sportrallide kiiruskatsetega.
Roland Murakas ja tema kaardilugeja Kalle Adler võistlevad sarjas uhiuuel, Artman Racingis ehitatud N-rühma Honda Civic Type-R autol.
"Sõidan terve tänavuse hooaja II liigas ja eesmärgiks on ainult õppida tundma autot ning läbida võimalikult palju kiiruskatsete kilomeetreid," tutvustas Jaanuse poeg Roland oma tänavusi eesmärke. "Kindlasti ei lähe rabelema kohtade pärast, vaid tähtis on esmalt omandada võimalikult palju kogemusi."
"Tähtis on, et noormees saab korraliku tehnikaga alustada, sest siis saab keskenduda sõidu õppimisele, legendi koostamisele ja muude vajalike kogemuste omandamisele,» kommenteeris Rolandi onu Margus Murakas. "Esmane eesmärk oleks võistlusi lõpetada, sest ainult nii hangitakse piisavalt kogemusi"
Muuseas on meeskonna uhiuus Honda Civic Type-R esimene Eestis valmistatud seda tüüpi ralliauto ja ehitati see firmas Artman Racing kogenud inseneri Kaido Karjuse juhtimisel.
"Naljaga pooleks – päris aastat ei kulunud," nendib Kaido Karjus. «"Ega kerge polnud, sest küsida pole kellegi käest. Tuleb ise katsetada ja proovida. Valmimist viivitasid veidi teatud tarned tehasest ja allhankijatelt, aga saime siiski Tallinna ralliks auto valmis"
Uhiuue Honda Civic Type-R autoga on võimalik tutvuda Honda väljapanekul homme algaval Tallinna Motorshow’l.
16-aastane Roland on seni autorallist kogemusi omandanud noorterallidelt ja -sprintidelt.
Meistrivõistluste II liigas sõidetakse põhiliigaga samadel rallidel, kuid lühemal distantsil ehk siis vaid umbes pooltel kiiruskatsetel. See annab uustulnukatele võimaluse harjuda ja omandada kogemusi päris sportrallide kiiruskatsetega.
Roland Murakas ja tema kaardilugeja Kalle Adler võistlevad sarjas uhiuuel, Artman Racingis ehitatud N-rühma Honda Civic Type-R autol.
"Sõidan terve tänavuse hooaja II liigas ja eesmärgiks on ainult õppida tundma autot ning läbida võimalikult palju kiiruskatsete kilomeetreid," tutvustas Jaanuse poeg Roland oma tänavusi eesmärke. "Kindlasti ei lähe rabelema kohtade pärast, vaid tähtis on esmalt omandada võimalikult palju kogemusi."
"Tähtis on, et noormees saab korraliku tehnikaga alustada, sest siis saab keskenduda sõidu õppimisele, legendi koostamisele ja muude vajalike kogemuste omandamisele,» kommenteeris Rolandi onu Margus Murakas. "Esmane eesmärk oleks võistlusi lõpetada, sest ainult nii hangitakse piisavalt kogemusi"
Muuseas on meeskonna uhiuus Honda Civic Type-R esimene Eestis valmistatud seda tüüpi ralliauto ja ehitati see firmas Artman Racing kogenud inseneri Kaido Karjuse juhtimisel.
"Naljaga pooleks – päris aastat ei kulunud," nendib Kaido Karjus. «"Ega kerge polnud, sest küsida pole kellegi käest. Tuleb ise katsetada ja proovida. Valmimist viivitasid veidi teatud tarned tehasest ja allhankijatelt, aga saime siiski Tallinna ralliks auto valmis"
Uhiuue Honda Civic Type-R autoga on võimalik tutvuda Honda väljapanekul homme algaval Tallinna Motorshow’l.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mullu autoralli MM-sarjas väärt kogemusi omandanud Aigar Pärs ei suutnud tänavuseks hooajaks raha leida ja rahuldub üksikute koduste kihutamistega.
http://sport.postimees.ee/300408/esileh ... 327312.php
http://sport.postimees.ee/300408/esileh ... 327312.php
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Renee Pohl testis 19. mail Lätis võistlusautot Mitsubishi Lancer WRC, millega päev varem võitis kohaliku meistrisarja arvestusse kuulunud Talsi ralli Skandi Auto sõitjapaar Ivars Vasaraudzis - Valdis Spredzis.
Esmaspäeval proovis MM-ralli kogemusega ja viimastel aastatel põhiliselt N-rühma autol üksikutel võistlustel osalenud Renee Pohl WRC-autot. Päev varem Talsi ralli kiiruskatsena kasutusel olnud teelõigul läbis ta inglaste MML Spors Limited tiimi hooldatava võistlusmasinaga ligi 63 kilomeetrit.
Kurvilise ja suurte tõusude-langustega testilõigul sõitis Renee Pohl koos Silver Kütiga. Esmakordselt sai kaardilugejana WRC-autos sõidukogemuse ka Peter Loorits.
Renee Pohl tunnistas testipäeva lõppedes, et sõit andis väga positiivse emotsiooni. Eestlane põhjendas WRC-auto proovimist aga asjaoluga, et loodab tänavu kaasa teha ühel kodustel teedel korraldataval autorallil, mille eel on kavas veel Fordi WRC-auto testimine.

http://www.youtube.com/watch?v=-5kwPmE1sEg
Esmaspäeval proovis MM-ralli kogemusega ja viimastel aastatel põhiliselt N-rühma autol üksikutel võistlustel osalenud Renee Pohl WRC-autot. Päev varem Talsi ralli kiiruskatsena kasutusel olnud teelõigul läbis ta inglaste MML Spors Limited tiimi hooldatava võistlusmasinaga ligi 63 kilomeetrit.
Kurvilise ja suurte tõusude-langustega testilõigul sõitis Renee Pohl koos Silver Kütiga. Esmakordselt sai kaardilugejana WRC-autos sõidukogemuse ka Peter Loorits.
Renee Pohl tunnistas testipäeva lõppedes, et sõit andis väga positiivse emotsiooni. Eestlane põhjendas WRC-auto proovimist aga asjaoluga, et loodab tänavu kaasa teha ühel kodustel teedel korraldataval autorallil, mille eel on kavas veel Fordi WRC-auto testimine.

http://www.youtube.com/watch?v=-5kwPmE1sEg
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]