Reede õhta teistega trenni tehes sain aru, et autol ja autol on ikka vahe. Silverstones esimestes kiiretes kurvides oli Willamsiga suht võimatu sõita- tagumisel osal polnud üldse pidamist. Pärast Renooga sõites oli neid kurve võtta hoopis teine tubakas. Muidugi see seadistus mis nett sellel rajal paika paneb on alla igasugust arvestust.
Kuda edenevad ka teiste tiimide testid ? Ferraril tuleb RF1 sõidus arvatavasti raskusi, kuna autot ei saada kuidagi sobivaks sellel rajal ja ega sõitja ka väga sellest süüst puhas ei ole . Loodan homme põnevat heitlust, edu kõigile.
Mis seal salata Ferru tiim läheb kindla eesmärgiga, jätta kōik punast värvi kandvad autod seljataha . Ränk trenn on selja taga, eks näis mis vōistlus toob?
Kas keegi on täheldanud, et Random ilmaga ei tule kunagi esimese korraga vihma? Kui samas toas teed mitu sõitu, siis kolmanda-või neljanda sõidu ajal küll, aga esimeseks annab alati Sunny. On kellegil aega katsetada?
Krusa kirjutas:Kas keegi on täheldanud, et Random ilmaga ei tule kunagi esimese korraga vihma? Kui samas toas teed mitu sõitu, siis kolmanda-või neljanda sõidu ajal küll, aga esimeseks annab alati Sunny. On kellegil aega katsetada?
minu arust on see hea, et on teada millal vihm on. Selles mõttes, et tegelt on ju ka vormelis see enam vähem teada. ja siis oskab ka sellega arvestada. sest ma usun, et paljud nõustuvad minuga, et kui sa esimest korda vihmaga rajale lähed ja ise ennem ainult kuiva ilmaga sõitnud, läheb suht asi metsa poole.
Sõit siis tehtud. Mis ma oskan öelda, MASENDAV!!! Esimese mataka suutsin seal korraldada, kus ei ole enne eksinud. Siis sain Treigist boxipeatusega mööda. Vahe oli juba piisav, et mitte lolli mängida aga näedsa, ikka suutsin viimasel ringil käki kokku keerata. Ja kolmas ma olingi. Õnnitlused Rihole (peab vist hakkama 24 h trenni tegema, et sulle vastu saada ja muidugi eksida ei tohi) ja eelkõige Treigile, kes tegi tõesti hea sõidu.
Ei tea mis juhtus,aga täna ei suutnud terve sõidu ühte kurvi korralikult läbida...treeningutel polnud üldse sellega probleeme.
Pärast Monaco fiaskot kutsus Toyota juhtkond mind vaibale ja tegi füüsiliselt selgeks,et tulemused peavad paranema...eks üritan...
Väga pingeline sõit oli kuni teise poksipeatuseni.
Kahjuks vedas taktika alt. Enne teist poksipeatust väsisin olemast kotlett hamburgeri vahel ja otsustasin teha teise peatuse varem, et siis hiljem saaks vabas vees liugu lasta, kuid .... ei arvestanud võimalusega, et poksist väljudes võin aeglasemate taha jääda. Sinna see sõit läkski ja lahing jäi andmata.
Kooliraha tuleb ikka maksta st nüüd tean, et paak aurutuks ja alles siis poksi.