Mehhiko ralli 2008 osalejate nimekiri
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Mehhiko ralli 2008 osalejate nimekiri
Täna avaldati Mehhiko ralli osalejate nimekiri.
Suurimaks üllatuseks on Patrik Sandelli osalemine Serbia meeskonnas Interspeed Racing Team juunioride sarjas.
Eestlastest on seekord rajal Jaan Mölder Suzuki Swiftiga.
http://www.rallymexico.com/pdf/EntriesMx08.pdf
Suurimaks üllatuseks on Patrik Sandelli osalemine Serbia meeskonnas Interspeed Racing Team juunioride sarjas.
Eestlastest on seekord rajal Jaan Mölder Suzuki Swiftiga.
http://www.rallymexico.com/pdf/EntriesMx08.pdf
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Huvitav kas see on trükiviga või mitte, et Sandell tuleb starti Renault Clio S1600 autoga. Sama tiimi teine auto on aga Clio R3. Muidugi eelmisel aastal ei saanud Sandell Clio R3ga S1600 autodele vastu, Soome etapivõit oli pigem tänu sellele, et Urmo ja PG ei startinud, Prokop crashis ja Mölderil olid probleemid. Nii et ega väga ei imestaks kui Sandelli autoks olekski just Clio S1600
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Asi on natuke keerulisem kui paistab. Nimelt peab Munchis meeskond osalema 10. etapil kahe autoga, muidu ei saa nad osaleda tootjate MM-sarjas. Kuna argentiinlased soovisid osaleda sel aastal vaid kolmel etapil kahe autoga, siis papa Wilsonil tuli mõte panna Henning sõitma nende tiimi punktidele ülejäänud seitsmel etapil, et saaks ikkagi registreerida tiim tootjate MM-sarja.
Asja idee on selles, et kui Citroenidel midagi nässu läheb ja nad lõpetavad tagumises otsas, siis on hea kui on võimalikult palju tootjate punkte korjavaid Forde seal vahel.
Henning on ainus, keda ei sponsoreeri otseselt ei Stobart ega ka Munchis, seega vaid tema saab kahe tiimi vahel pendeldada.
Asja idee on selles, et kui Citroenidel midagi nässu läheb ja nad lõpetavad tagumises otsas, siis on hea kui on võimalikult palju tootjate punkte korjavaid Forde seal vahel.
Henning on ainus, keda ei sponsoreeri otseselt ei Stobart ega ka Munchis, seega vaid tema saab kahe tiimi vahel pendeldada.
Või siis lihtsalt aidati vähe kaasa, et see mootor õigel ajal otsad annaks...
EDIT: Mis tundub ebatõenäolise teooriana kuna see juba oli uus mootor

EDIT: Mis tundub ebatõenäolise teooriana kuna see juba oli uus mootor


Viimati muutis ivar80, 28 Veebr 2008, 22:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Oota aga miks ei tule? Mootor pidi ju kaks rallit vastu pidama. Mehhikosse mindi uue mootoriga. Seega pidi see ka ju kaks rallit vastu pidama aga andis juba otsad ennem ralli algust. Sordol vahetati ka motor ennem Rootsi rallit tema sai küll viis minutit trahvi. See juba teine kord kui Loebil Mehhikos mootor shakel otsad annab. Aga aja trahvi pole saanud. Palun seletage mulle ära mis eelis on Loebil teiste ees, et aja trahvi ei saa.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kopi-peist rahvusvahelisest foorumist:
this is what it says on wrc.com
WRC manufacturer teams are limited to five engines per car for the 2008 season and the FIA stipulates five pairs of rallies which must use the same engine. Additionally, teams must submit their own list of rallies intended to be run with the same engine. This system effectively means that each engine is used for three ‘linked’ rallies.
Regulations permit engine changes in the case of failure between scrutineering and the start of a rally, but a five minute penalty is applied if this swap takes place during the second or third ‘linked’ event.
The engine that failed in Loeb’s car was a brand new unit; a replacement for the one which was damaged in his crash on the previous round in Sweden. Regulations state that engines may be swapped without penalty on the first linked rally.
this is what it says on wrc.com
WRC manufacturer teams are limited to five engines per car for the 2008 season and the FIA stipulates five pairs of rallies which must use the same engine. Additionally, teams must submit their own list of rallies intended to be run with the same engine. This system effectively means that each engine is used for three ‘linked’ rallies.
Regulations permit engine changes in the case of failure between scrutineering and the start of a rally, but a five minute penalty is applied if this swap takes place during the second or third ‘linked’ event.
The engine that failed in Loeb’s car was a brand new unit; a replacement for the one which was damaged in his crash on the previous round in Sweden. Regulations state that engines may be swapped without penalty on the first linked rally.