Sauber kindlasti. Väikese eelarvega imet teinud meeskond. Ja endiselt teeb ära tiimidel, kus sadu kordi suuremad rahad. Suurepärane teostus, äriliselt...
Erki kirjutas:Kindalsti Sauber. Xausiga ütles põhjuse ära. Teiseks meeldib vast Jordan. Tal samuti rahadega priisata pole aga vahepeal on andnu väga häid tulemusi.
xaus kirjutas:Sauber kindlasti. Väikese eelarvega imet teinud meeskond. Ja endiselt teeb ära tiimidel, kus sadu kordi suuremad rahad. Suurepärane teostus, äriliselt...
miks mitte minardi kust on tulnud päris kõvad tegijad :idea:
Vastan Toyota. Loodan, et neil läheb võimalikult kehvalt ning bossid taipavad, et oleks aeg rallisse tagasi pöörduda.
Tegelikult oli Toyota eelmise hooaja algul ka lemmikuks, kellele edu soovisin. Nüüd soovin ebaedu:)
Minardi loomulikult Minardi
Andke ükskõik mis tiimile nii vähe raha kui minardil on, kas nad sõidavad siis isegi samal tasemel või on nad palju nõrgemad?
Minardil on omad andunud fännid. Kui vaadata kvalifikatsioone kus Minardi esimesena rajale läheb on kuulda tohutuid ovatsioone.
nu ferrari on muidugi iidol, aga sauber ja renault on kyll väga kõvad tiimid. sauber just sellessuhtes, et suudab püsida pinnal ja kohati väga häid sõite näidata mitu korda väiksema eelarvega kui esikolmik. a renault on teinud märgatava hüppe võrreldes eelnevate aastatega, see lisab kindlasti vaatamislusti tervele hooajale kui niimoodi suudetakse jätkata. ferrari hooaeg on alanud kyll nii erinevalt eelnevate hooaegadega võrreldes, et kohe imelik on. ei tea mis nendel seal aasta alguses motivatsiooniga on, aga autol ju võimu on.......... kruvid võiks kah tugevamalt kinni keerata et jupid lambist lahti ei tuleks
Krt, mai saand millegi pärast ääletada, aga Lemmik loomulikult Ferrari.
Renault on hull tegija, ka meeldib nüüd, Williams BMW, BMW minu lemmik autu.MCLAREN-vihkan ja kuidas veel.Sauber oli eelmine aasta norm aga nüüd vajus ära.Jordan oli kunagi lahe meeskond, kui Trulli ja Frentzen seal olid, aga ka nüüd nati ära vajunud.Jaguar alles uus.Bar on kah norm
Minardi on mingi mõttetus Ja Toyotal on tulevikku, kuidagi väga meeldib, kui need Toyotad ikke seal kõrgemal on
>
0
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ... www.liveforspeed.net
Renault. Kõige peenem auto ja kõige peenem mootor. Ferrari ja McLaren on minu jaoks liiga peened. Williams sisaldab kahjuks BMW mootorit ja sõidutab mitte just kõige lahedamaid piloote, Jaguar on salaja Ford ja kõik ülejäänud on kindlasti põnevad ettevõtmised, aga jäävad veidi võõraks. Jordan ehk veel meeldib. Toyota on kuidagi liiga maastiku- või pereauto fooniga minu jaoks.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud