Kuidas siis on, kas on ka teistel luba sõiduga ühinedatreik kirjutas:Kuna mõnede tiimide liikmed on avaldanud soovi õhtust jõukatsumist jälgima tulla, siis võiks tuba kus sõit toimub olla kõigile teada ja tuntud passiga. Ferrari tiimil ei ole midagi pealtvaatajate vastu, loodan et ei ole ka Toyota tiimil.
F1 games & online
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
Burns
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 1
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
Diagnoos- Rallisõltlane
-
Milor
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Toyota F1 Team presenteeris täna 2008 aasta autot!
.Täna pealelõunat toimus suurejooneline Toyota F1 Team’i 2008.aasta hooaja uue auto presentatsioon Toyota esinduses.Kohal oli massiliselt meie- ja välisajakirjanike, samuti suurosa F1-maailma koorekihist.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665297
Avasõnavõtuga esines Toyota tiimi pealik Richard Cregan, kes andis ülevaate tiimi selleaastasest eelarvest ja prioriteetidest raha kasutusel.”kuna auto on meil juba valmis ja selleks aastaks arendamist enam ei vaja,siis enamus miljardeid maksame meie väljapaistvatele sõitjatele palgaks.Samuti ei kasuta me seekord luxhotellide teenust linnades kus F1 etapid toimuvad,vaid ehitame supersviidid sõitjatele boxi kõrvale.”
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665299
Tehnikadirektor peatus pikemalt uue auto tehnilistel lahendustel:”Selle aasta auto ehitasime täiesti uutest ideedest lähtudes. Kasutasime elektroonikaski kasutatavaid materjale ning tulemus oli hämmastav.Probleemiks kujunes auto alakaalulisus ja kurvides puudus pidamine.Pärast pikki arutelusi leidsime täiesti uued lahendused probleemile.Loobusime kõiksugu aerodünaamilistest sarvekestest kerepeal ja istutasime auto tahaossa ühe paksu neegri.Nüüd on kaal paigas,kurvides kallutab neeger kaasa(nagu külgkorviga tsiklis) ja palavate ilmadega lehvitab palmioksakesega piloodile värskendavat tuulekest.”Kus neeger täpselt paikneb jättis ta avaldamata viidates ärisaladusele.
Nagu Toyotale omane nii rõhutakse ka F1 masinate juures loodusõbralikusele. Nimelt ei liiguta seda autot enam suitsev ja palju reostav V8 mootor vaid hoopis kettülekandega ja pedaalidega ajam.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665303
Lisaks uuele ja ergonoomilisele mootorile täiustati ka pidurisüsteemi. Nimelt vahetati piduriõli paasil toimiv pidurisüsteem jäikülekandega käsipiduriga. Piduriõli võib süsteemist lekkida ja sellega ka loodusreostust tekitada.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665307
Mis keresse puutub, siis see on toodetud korduvkasutusega plastmassist mis loodusesse sattudes mädaneb teatud ajapärast. Koostöös Bridgestonega töötasime välja loodussäästlikud ja mitte põrandat määrivad plastikust rehvid. Rehvi koostis sarnaneb autokerele.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665309
Samuti oleme pööranud suurt tähelepanu pilootide turvalisusele ja mugavusele. Uus kabiin on väga piloodisõbralik. Esiteks on ta ruumikas, mis tekitab piloodile mõnusama tunde, kui kusagil koopas pesitsemine. Teiseks aitab ruumikus vähendada traumade tekkeid (piloot ei saa kätt vastu seina ära lüüa). Kolmandaks on kindlasti arvestatud ka ohutusega, kus kokkupõrketagajärjel on praktiliselt võimatu piloodil masinasse kinni jääda, sest ta lihtsalt lendab sealt välja. Piloodi väljalendamise suund on täpselt määratletud ja piloot on varustatud spetsiaalse ja piloodivarustusse kindlasti kuuluva langevarjuga. (esitlusel kasutati video materjale, mida me kahjuks teieni tuua ei saa) Samuti on tagatud ka piisav õhuvool piloodile, et ta liigselt higistama ei hakkaks ja sellega oma organismi ei koormaks.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20666135
Seejärel tutvustati Toyota põhipiloote (fänclabi marulise aplausi saatel),kes tiimipealiku sõnul on autospordi maailmas kõigile tuntud nii asfaldilt kui ka WRC ralliradadelt.Rääkides kasutas tiimi pealik korduvalt väljendeid “briljantsete sõiduoskustega” ja “võitmatud”.
Esisõtja : Milor aka Lihunik
WRC 2007 II hooajal saavutanud kokkuvõttes 3.koha
Kuulunud võidukasse Eesti koondisesse
Saavutanud lugematul arvul poodiumi kohti,võidud jäid tehnika taha.
Teinesõitja: Siilikuusk
WRC 2007 hooaegade kokkuvõttes 8 koht
Kuulunud võidukasse Eesti koondisesse
Fordi tiimis kolmanda sõitjana ehk Btiimis seljatas Fordi esisõitjad
Ja enamat saavutamast takistasid kõiksugu tehnilised viperused.
Intervjuud sõitjatega
Mis on Teie eesmärgid?
Lihunik:”Kindlasti tuua Toyota 2008 aasta meistriks F1 kuninglikus sarjas.”
Siilikuusk: „Olles tutvunud selleaastase võistlejatenimekirjaga, siis ei näe ma meile konkurentsi. Meeskondlik võit tuleb raudselt koju.”
Keda peate oma suurimateks rivaalideks?
Lihunik: „Nii mõttetule küsimusele ei oskagi viisakalt vastata.”
Siilikuusk: „Aldsaimer on raske haigus. Ma juba vastasin sellele küsimusele.”
Mida arvate Ferrari meeskonna plaanist, teisi meeskondi psühholoogiliselt ja füüsiliselt ruineerida?
Siilikuusk: ”Kuulda oli, et mingid Ferrari äpud olla riidu kiskund, aga ... paraku neist sõideti lihtsalt üle.”
Lihunik: „ See oli neil taktikaliselt hea plaan, kuid paraku nad alahindasid teiste meeskondade võimeid. Hetkel on just Ferrari kõige vaoshoitum ja vaiksem meeskond. Nagu tukkuvad hiirekesed istuvad oma boxis.”
Kuidas suhtute Renault`i?
Lihunik: „Ahhahhhaaa, ainult prantslane võib astuda kaks korda sama reha otse. Siiani pole veel näinud normaalset inimest, kes peale Renaulti omamist ostaks endale uuesti Renault`i.”
Siilikuusk: „Pistke pe...se oma Kangoooo!”
Pressi pildid: http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/sets/362409
Pressikonverentsi lõppedes siirduti rikkaliku lauda, kus shampuse bokaalide kõlinal ja pilootide esitatud oodiga Toyotale, õnnistati uus auto sisse.
Pilte peomeeleolust: http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/sets/362447
Kuuse-niku news.
.Täna pealelõunat toimus suurejooneline Toyota F1 Team’i 2008.aasta hooaja uue auto presentatsioon Toyota esinduses.Kohal oli massiliselt meie- ja välisajakirjanike, samuti suurosa F1-maailma koorekihist.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665297
Avasõnavõtuga esines Toyota tiimi pealik Richard Cregan, kes andis ülevaate tiimi selleaastasest eelarvest ja prioriteetidest raha kasutusel.”kuna auto on meil juba valmis ja selleks aastaks arendamist enam ei vaja,siis enamus miljardeid maksame meie väljapaistvatele sõitjatele palgaks.Samuti ei kasuta me seekord luxhotellide teenust linnades kus F1 etapid toimuvad,vaid ehitame supersviidid sõitjatele boxi kõrvale.”
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665299
Tehnikadirektor peatus pikemalt uue auto tehnilistel lahendustel:”Selle aasta auto ehitasime täiesti uutest ideedest lähtudes. Kasutasime elektroonikaski kasutatavaid materjale ning tulemus oli hämmastav.Probleemiks kujunes auto alakaalulisus ja kurvides puudus pidamine.Pärast pikki arutelusi leidsime täiesti uued lahendused probleemile.Loobusime kõiksugu aerodünaamilistest sarvekestest kerepeal ja istutasime auto tahaossa ühe paksu neegri.Nüüd on kaal paigas,kurvides kallutab neeger kaasa(nagu külgkorviga tsiklis) ja palavate ilmadega lehvitab palmioksakesega piloodile värskendavat tuulekest.”Kus neeger täpselt paikneb jättis ta avaldamata viidates ärisaladusele.
Nagu Toyotale omane nii rõhutakse ka F1 masinate juures loodusõbralikusele. Nimelt ei liiguta seda autot enam suitsev ja palju reostav V8 mootor vaid hoopis kettülekandega ja pedaalidega ajam.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665303
Lisaks uuele ja ergonoomilisele mootorile täiustati ka pidurisüsteemi. Nimelt vahetati piduriõli paasil toimiv pidurisüsteem jäikülekandega käsipiduriga. Piduriõli võib süsteemist lekkida ja sellega ka loodusreostust tekitada.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665307
Mis keresse puutub, siis see on toodetud korduvkasutusega plastmassist mis loodusesse sattudes mädaneb teatud ajapärast. Koostöös Bridgestonega töötasime välja loodussäästlikud ja mitte põrandat määrivad plastikust rehvid. Rehvi koostis sarnaneb autokerele.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20665309
Samuti oleme pööranud suurt tähelepanu pilootide turvalisusele ja mugavusele. Uus kabiin on väga piloodisõbralik. Esiteks on ta ruumikas, mis tekitab piloodile mõnusama tunde, kui kusagil koopas pesitsemine. Teiseks aitab ruumikus vähendada traumade tekkeid (piloot ei saa kätt vastu seina ära lüüa). Kolmandaks on kindlasti arvestatud ka ohutusega, kus kokkupõrketagajärjel on praktiliselt võimatu piloodil masinasse kinni jääda, sest ta lihtsalt lendab sealt välja. Piloodi väljalendamise suund on täpselt määratletud ja piloot on varustatud spetsiaalse ja piloodivarustusse kindlasti kuuluva langevarjuga. (esitlusel kasutati video materjale, mida me kahjuks teieni tuua ei saa) Samuti on tagatud ka piisav õhuvool piloodile, et ta liigselt higistama ei hakkaks ja sellega oma organismi ei koormaks.
http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/20666135
Seejärel tutvustati Toyota põhipiloote (fänclabi marulise aplausi saatel),kes tiimipealiku sõnul on autospordi maailmas kõigile tuntud nii asfaldilt kui ka WRC ralliradadelt.Rääkides kasutas tiimi pealik korduvalt väljendeid “briljantsete sõiduoskustega” ja “võitmatud”.
Esisõtja : Milor aka Lihunik
WRC 2007 II hooajal saavutanud kokkuvõttes 3.koha
Kuulunud võidukasse Eesti koondisesse
Saavutanud lugematul arvul poodiumi kohti,võidud jäid tehnika taha.
Teinesõitja: Siilikuusk
WRC 2007 hooaegade kokkuvõttes 8 koht
Kuulunud võidukasse Eesti koondisesse
Fordi tiimis kolmanda sõitjana ehk Btiimis seljatas Fordi esisõitjad
Ja enamat saavutamast takistasid kõiksugu tehnilised viperused.
Intervjuud sõitjatega
Mis on Teie eesmärgid?
Lihunik:”Kindlasti tuua Toyota 2008 aasta meistriks F1 kuninglikus sarjas.”
Siilikuusk: „Olles tutvunud selleaastase võistlejatenimekirjaga, siis ei näe ma meile konkurentsi. Meeskondlik võit tuleb raudselt koju.”
Keda peate oma suurimateks rivaalideks?
Lihunik: „Nii mõttetule küsimusele ei oskagi viisakalt vastata.”
Siilikuusk: „Aldsaimer on raske haigus. Ma juba vastasin sellele küsimusele.”
Mida arvate Ferrari meeskonna plaanist, teisi meeskondi psühholoogiliselt ja füüsiliselt ruineerida?
Siilikuusk: ”Kuulda oli, et mingid Ferrari äpud olla riidu kiskund, aga ... paraku neist sõideti lihtsalt üle.”
Lihunik: „ See oli neil taktikaliselt hea plaan, kuid paraku nad alahindasid teiste meeskondade võimeid. Hetkel on just Ferrari kõige vaoshoitum ja vaiksem meeskond. Nagu tukkuvad hiirekesed istuvad oma boxis.”
Kuidas suhtute Renault`i?
Lihunik: „Ahhahhhaaa, ainult prantslane võib astuda kaks korda sama reha otse. Siiani pole veel näinud normaalset inimest, kes peale Renaulti omamist ostaks endale uuesti Renault`i.”
Siilikuusk: „Pistke pe...se oma Kangoooo!”
Pressi pildid: http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/sets/362409
Pressikonverentsi lõppedes siirduti rikkaliku lauda, kus shampuse bokaalide kõlinal ja pilootide esitatud oodiga Toyotale, õnnistati uus auto sisse.
Pilte peomeeleolust: http://fotoalbum.ee/photos/siilikuusk/sets/362447
Kuuse-niku news.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
Milor
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Toyota vs "Ferrrrarii" 1:0 e. 16:13 + sohk.
Ei, me ei hakka kedagi mustama. Tublid olite, et suutsite Ferruga ja MACLARENiga
aastavanuse Toyota ja kahe aasta vanust Toyota mootorit kasutava MF1-ga võistelda.
Toyota meeskond läheb nüüd tagasi pidutsema.
Ferru meeskond võiks oma arvuti taustapildina kasutada ... teate küll mis pilti meia albumiust. (no, see viimane näpukestega).
lugege ridade vahelt ja viuhh ...
Ilusat õhtut kõigile!
Ei, me ei hakka kedagi mustama. Tublid olite, et suutsite Ferruga ja MACLARENiga
Toyota meeskond läheb nüüd tagasi pidutsema.
Ferru meeskond võiks oma arvuti taustapildina kasutada ... teate küll mis pilti meia albumiust. (no, see viimane näpukestega).
Ilusat õhtut kõigile!
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
treik
- III järgu kommentaator

- Reactions: 0
- Postitusi: 287
- Liitunud: 23 Okt 2007, 08:52
- Asukoht: Tallinn
Toyotade esitlus on tõesti tase
, pärast selle nägemist oli väga raske sõidule keskenduda, sõit ise oli tasavägine ja Toyotad tõestasid oma tugevust ja seda kui hästi nad oskavad konkurente teelt pühkida ilma oma autot lõhkumata
.
PS. nagu Strike juba eelnevalt hojatas sõitis üks Ferraridest Mclareni värvides, kuid kasutati vanalt Ferrarilt võetud mootorit ( maksti Mclareni poolt roppusid rahasid).
Edu.
PS. nagu Strike juba eelnevalt hojatas sõitis üks Ferraridest Mclareni värvides, kuid kasutati vanalt Ferrarilt võetud mootorit ( maksti Mclareni poolt roppusid rahasid).
Edu.
-
Milor
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Tänud Treik soojade sõnade eest!
Kahjuks tuleb tunnistada, et sum-sum meeskond ei suuda enam summi sündroomist üle saada. Teadupärast on seal meeskonnas ainult 1 piloot ja see on meeskonna esisõitja. Kõik teised on lihtsalt tankistid.
Treik mainis midagi rammimisest? Ei tea kaasarääkida, sest mul ei olnud kedagi ligiläheduseski, kuid kõik nägid kuidas just Treik(tankist) sõitis esimesse kurvi absoluutselt ilma pidurdamata ja pani täiesti otse kaugele-kaugele rajapiirdesse.
Isegi täielik võhik oleks koheselt teie tuntud ja hästi sissetöötatud, kuid aegunud taktika ära tundnud. Tankist pidi lihtsalt iga hinnaga platsi puhtaks lööma, et esisõitjale liidripositsioon garanteerida.
Midagi uut nägime ka Fiatide taktikas. Nimelt ostetakse tankistile mõne teise meeskonna vana pann(sellega ei olegi vaja esimesest kurvist kaugemale jõuda), et võhikud hakkaksid Fiatte austama ja teisi meeskondi jõhkruses süüdistama.
Häbi!
Kurt. pidu läks nii käest ära, et pool meeskonda
Kahjuks tuleb tunnistada, et sum-sum meeskond ei suuda enam summi sündroomist üle saada. Teadupärast on seal meeskonnas ainult 1 piloot ja see on meeskonna esisõitja. Kõik teised on lihtsalt tankistid.
Treik mainis midagi rammimisest? Ei tea kaasarääkida, sest mul ei olnud kedagi ligiläheduseski, kuid kõik nägid kuidas just Treik(tankist) sõitis esimesse kurvi absoluutselt ilma pidurdamata ja pani täiesti otse kaugele-kaugele rajapiirdesse.
Häbi!
Kurt. pidu läks nii käest ära, et pool meeskonda
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
treik
- III järgu kommentaator

- Reactions: 0
- Postitusi: 287
- Liitunud: 23 Okt 2007, 08:52
- Asukoht: Tallinn
Milor kirjutas:Tänud Treik soojade sõnade eest!
Kahjuks tuleb tunnistada, et sum-sum meeskond ei suuda enam summi sündroomist üle saada. Teadupärast on seal meeskonnas ainult 1 piloot ja see on meeskonna esisõitja. Kõik teised on lihtsalt tankistid.
Treik mainis midagi rammimisest? Ei tea kaasarääkida, sest mul ei olnud kedagi ligiläheduseski, kuid kõik nägid kuidas just Treik(tankist) sõitis esimesse kurvi absoluutselt ilma pidurdamata ja pani täiesti otse kaugele-kaugele rajapiirdesse.Isegi täielik võhik oleks koheselt teie tuntud ja hästi sissetöötatud, kuid aegunud taktika ära tundnud. Tankist pidi lihtsalt iga hinnaga platsi puhtaks lööma, et esisõitjale liidripositsioon garanteerida.
Midagi uut nägime ka Fiatide taktikas. Nimelt ostetakse tankistile mõne teise meeskonna vana pann(sellega ei olegi vaja esimesest kurvist kaugemale jõuda), et võhikud hakkaksid Fiatte austama ja teisi meeskondi jõhkruses süüdistama.
Häbi!![]()
Kurt. pidu läks nii käest ära, et pool meeskonda
-
Krusa
- Rallifoorum 24/7

- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ferraride konks neelati 200% alla ja meie eesmärgid said enne esimest etapi täidetud. Soovisime "väledaid jalgu" hulluks ajada? TEHTUD! Soovisime teada saada "tolmuimeja" tegeliku kiirust? TEHTUD! Ja kolmas üks olulisemaid, milline on "patareide" meeskonna starditaktika? TEHTUD! Teegime paar päris head tähelepanekut. "Väntav meeskond" on tugev, kuid neil on ka nõrki külgi mille leidmiseks selle fiasko ka korraldasime.
Täname tähelepanu eest,
Treik & Krusa
PS. Milor, Kuuse-niku news on ülikõva uudiste agentuur

Täname tähelepanu eest,
Treik & Krusa
PS. Milor, Kuuse-niku news on ülikõva uudiste agentuur
-
Krusa
- Rallifoorum 24/7

- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Täna õhtul algab RFC esimene F1 hooaeg Bahreini GP-ga.
Tunded on üles köetud ja autod viimse vindini timmitud. Soovin, et võistlejad käituksid rajal õiglaselt ja taktitundeliselt. Loomulikult juhtub igast asju, muidu pleks see autosport... Lugege ka reegleid, mis on kahjuks päris keerulised välja kukkunud.
Kui peaks online-ga midagi juhtuma, nii nagu eile, siis anname siin koheselt teada kuidas edasi toimida.
Kohtume rajal
Krusa&Heix
Tunded on üles köetud ja autod viimse vindini timmitud. Soovin, et võistlejad käituksid rajal õiglaselt ja taktitundeliselt. Loomulikult juhtub igast asju, muidu pleks see autosport... Lugege ka reegleid, mis on kahjuks päris keerulised välja kukkunud.
Kui peaks online-ga midagi juhtuma, nii nagu eile, siis anname siin koheselt teada kuidas edasi toimida.
Kohtume rajal
Krusa&Heix
-
Milor
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Sarnaselt Siilikuuse stardile vajus Krusa ka minule sisse, kuid kuna see file sai fotika jaoks liiga suur, siis ta keeldus seda arvutisse tõmbamast.
Krusa, kui sul on homme mingi võimalus peale tööd treffamiseks, siis võtan fotika kaasa ja me saame seda asja koos analüüsida. (paluks seekord ilma kurikateta nt: Prisma parklas, kus kõik kubiseb pele viimast äktsionit pollaritest).
Krusa, kui sul on homme mingi võimalus peale tööd treffamiseks, siis võtan fotika kaasa ja me saame seda asja koos analüüsida. (paluks seekord ilma kurikateta nt: Prisma parklas, kus kõik kubiseb pele viimast äktsionit pollaritest).
Viimati muutis Milor, 14 Veebr 2008, 01:16, muudetud 1 kord kokku.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Ma ei oska küll Krusa kommentaare öelda selle kohta, kas sellise tekstiga videod on avalik kraam, kuid mina adminina võtaks endale õiguse need videod maha võtta, vähemalt keelata heli.
Prooviks ikka viisakuse piiridesse jääda!!
Emotsioone võivad igaüks ise kodus enda seltsis jagada.
Prooviks ikka viisakuse piiridesse jääda!!
Emotsioone võivad igaüks ise kodus enda seltsis jagada.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
Milor
- Diagnoos: rallisõltlane

- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Kui adminina ma saan sinust aru. Kui osalejana ma ei jaga sinu arvamust. Me räägime ja jutustame siin juba kuuaega, et piloodid näevad asju erineval. Peale sõitu lendas nooli igas sunas ja kõik olid veendunud, et nemad olid süütud. Kui ma nüüd hakkaksin siin pikalt seletama, kuidas minu ja Krusa vaheline kokkupõrge ei olnud minu süü, siis see mõjub Krusale sama palju, kui ma kribaksin siia 100x plaa-plaa-plaa.
Seega ongi vaja pilootidel näitlikumaterjali. Me alles õppime, kuid ainult teooriast on vähe.
Sede, et videod sisaldasid ebatsensuurseid väljendeid me teadsime ja ühtlasi ka palusime heli mahakeerata.
No more videos!
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
-
Krusa
- Rallifoorum 24/7

- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Milor, videote linke on siin ennegi olnud, aga need ei sisalda teisi laimavaid neljatähelisi väljendeid. Emotsiooni ajendil tehakse palju asju, aga neid ei pea heade tavade kohaselt avalikus foorumis üles panema. Kordan veelkord, et Rallifoorum on avalik foorum mida ei loe ainult täiskasvanud. Videod olukordadest on alati teretulnud, aga järgmine kord ilma ropendamiseta! Kui ei oska heli ära võtta või piiksumasinat kasutada, siis jäägu see video siia panemata.
See teema läheb nüüd lukku! Ma ei taha rohkem sellist asja näha!!!
Mina tänan.
Krusa.
See teema läheb nüüd lukku! Ma ei taha rohkem sellist asja näha!!!
Mina tänan.
Krusa.



