Meeskondade testimised ja esitlused.
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Ametlikel testidel enne esimest etappi on kirjas ainult Heidfeld ja Kubica.Matthiew kirjutas:BMW Sauber testis ka. Marko ei saa millalgi rooli?
http://www.f1today.nl/testschema
Esimese etapi, esimese treeninguni on jäänud kõigest 30 päeva 2 tundi 22 minutit 41 sekundit

Tänase päeva kiireim Webber

Coulthardil nii hästi ei läinud

Lewise fännid

1. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:18.628 72
2. N. Rosberg Williams FW30 1:19.091 +0.463 98
3. K. Nakajima Williams FW30 1:19.215 +0.587 91
4. F. Alonso Renault R28 1:19.710 +1.082 104
5. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:19.829 +1.201 116
6. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:19.857 +1.229 68
7. D. Coulthard Red Bull Racing RB4 1:19.883 +1.255 97
8. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:19.889 +1.261 114
9. N. Piquet Jr. Renault R28 1:20.014 +1.386 110
10. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:20.152 +1.524 84
11. N. Heidfeld BMW Sauber F1.08 1:20.201 +1.573 109
12. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:20.536 +1.908 76
13. J. Button Honda RA108 1:21.147 +2.519 85
14. T. Sato Super Aguri F1 SA07 1:21.376 +2.748 101
15. R. Barrichello Honda RA108 1:21.710 +3.082 58
16. A. Sutil Force India VJM-01 1:22.244 +3.616 86

Coulthardil nii hästi ei läinud

Lewise fännid

1. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:18.628 72
2. N. Rosberg Williams FW30 1:19.091 +0.463 98
3. K. Nakajima Williams FW30 1:19.215 +0.587 91
4. F. Alonso Renault R28 1:19.710 +1.082 104
5. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:19.829 +1.201 116
6. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:19.857 +1.229 68
7. D. Coulthard Red Bull Racing RB4 1:19.883 +1.255 97
8. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:19.889 +1.261 114
9. N. Piquet Jr. Renault R28 1:20.014 +1.386 110
10. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:20.152 +1.524 84
11. N. Heidfeld BMW Sauber F1.08 1:20.201 +1.573 109
12. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:20.536 +1.908 76
13. J. Button Honda RA108 1:21.147 +2.519 85
14. T. Sato Super Aguri F1 SA07 1:21.376 +2.748 101
15. R. Barrichello Honda RA108 1:21.710 +3.082 58
16. A. Sutil Force India VJM-01 1:22.244 +3.616 86
Kusjuures see aeg on ligi pool sekundit Hamiltoni ringirekordist parem.
Esimene etapp on juba kuu aja kaugusel.
Kui see tempo kuhugi ei kao, siis esimestel etappidel võib Webberile panustades heade oddsidega raha võita
Esimene etapp on juba kuu aja kaugusel.
Kui see tempo kuhugi ei kao, siis esimestel etappidel võib Webberile panustades heade oddsidega raha võita

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
BMW Sauberi vormel-1 meeskonna sakslasest põhisõitja Nick Heidfeld leiab, et viimastel nädalatel uue F1.08 auto kallal tehtud tööd annavad lootust helgeks tulevikuks.
Jaanuari lõpus oli Heidfeld tänavuse versiooni suhtes kriitiline, sest F1.08 jäi kohati alla isegi 2007. aasta võistlusautole. „Meil on nii üle- kui alajuhitavus. Vana auto oli paremini tasakaalus,” sõnas Heidfeld toona Saksa väljaandele Auto, Motor und Sport.
Nüüd paistab muredele olevat lahendus leitud ning eilsel testipäeval Jerezis näitas Heidfeld kuuendat aega. Meeskonna teine põhipiloot Robert Kubica oli koguni kolmas.
“Meie eesmärgiks on tänavu võita mõni GP, kuid hetkel pole auto selleks veel valmis,” tõdes Heidfeld. “Hooaja algus läheb tõenäoliselt arendustööde tähe all, kuid seejärel peaksime olema päris tugevad,” rõõmustas sakslane.
“Üritame Melbourne’i etapi eel anda endast parima, et leida rohkem kiirust. Valencia testid näitasid jaanuaris, et me pole nii kaugel, nagu soovisime,” lisas Kubica.
ETV SPORT / www.autosport.com
Jaanuari lõpus oli Heidfeld tänavuse versiooni suhtes kriitiline, sest F1.08 jäi kohati alla isegi 2007. aasta võistlusautole. „Meil on nii üle- kui alajuhitavus. Vana auto oli paremini tasakaalus,” sõnas Heidfeld toona Saksa väljaandele Auto, Motor und Sport.
Nüüd paistab muredele olevat lahendus leitud ning eilsel testipäeval Jerezis näitas Heidfeld kuuendat aega. Meeskonna teine põhipiloot Robert Kubica oli koguni kolmas.
“Meie eesmärgiks on tänavu võita mõni GP, kuid hetkel pole auto selleks veel valmis,” tõdes Heidfeld. “Hooaja algus läheb tõenäoliselt arendustööde tähe all, kuid seejärel peaksime olema päris tugevad,” rõõmustas sakslane.
“Üritame Melbourne’i etapi eel anda endast parima, et leida rohkem kiirust. Valencia testid näitasid jaanuaris, et me pole nii kaugel, nagu soovisime,” lisas Kubica.
ETV SPORT / www.autosport.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Webberi aeg tundub jah kuidagi võimas - muidugi testisõitude põhjal ei tohi liiga tõsiseid järeldusi teha. Paistab,et Williams võib sellel hooajal BMW-ga võidelda. Nakajima tundub viimaste aegade parim jaapanlane olevat. Honda on ikka täiega plindris - äkki järgmisel hooajal päästab Ross Brawn nad august välja - selle hooaja auto juures ei jõudnud ta veel palju kaasa rääkida.
Heikki Kulta:
Webber sõitis täna varahommikul selle aasta Jerezi ülivõimsa rajarekordi. Webberi aeg sündis kolme ringlisel sessioonil - nii,et see polnud puhas ajasõidu soortitus, paagis oli vähemalt 15 kg kütust.
Nico Rosberg:
Webberi aeg natuke üllatas. Red Bull on sellel hooajal kindlasti tugev konkurent. Neil paistab olema hea auto ja hästi toimiv Renault mootor.
Turun Sanomat
Paistab,et Newey töö hakkab vilja kandma. Oleks nad suutnud veel Alonso palgata...ei tea mis oleks toimuma hakanud.
Webber sõitis täna varahommikul selle aasta Jerezi ülivõimsa rajarekordi. Webberi aeg sündis kolme ringlisel sessioonil - nii,et see polnud puhas ajasõidu soortitus, paagis oli vähemalt 15 kg kütust.
Nico Rosberg:
Webberi aeg natuke üllatas. Red Bull on sellel hooajal kindlasti tugev konkurent. Neil paistab olema hea auto ja hästi toimiv Renault mootor.
Turun Sanomat
Paistab,et Newey töö hakkab vilja kandma. Oleks nad suutnud veel Alonso palgata...ei tea mis oleks toimuma hakanud.
Red Bull näitas juba eelmine aastagi vahepeal päris kõvat minekut, ühel etapil vist isegi kogus Red Bull tiimidest kõige rohkem punkte või võrdselt kellegi teisega. Neil oleks mõnda õiget meest Coulthardi asemele vaja nüüd, sest Coulthard on meil eluaeg olnud tiimi teine mees 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Toyota vormel-1 tiimi tehnilise direktori Pascal Vasseloni sõnul on jaapanlased vähendanud mahajäämust tippmeeskondadest. Toyota TF108 on testisõitudel olnud parem kui selle eelkäija aasta tagasi.
Toyota piloodi Jarno Trulli väitel on küll lootused selle autoga poodiumile sõita ebarealistlikud, Vasselon selle väitega siiski ei nõustu. „Oleme auto arendamisega rahul. Auto on stabiilsem kui TF107 mudel ning sõitjad on uue mudeliga sõites palju enesekindlamad,“ väidab Vasselon.
ETV SPORT
Toyota piloodi Jarno Trulli väitel on küll lootused selle autoga poodiumile sõita ebarealistlikud, Vasselon selle väitega siiski ei nõustu. „Oleme auto arendamisega rahul. Auto on stabiilsem kui TF107 mudel ning sõitjad on uue mudeliga sõites palju enesekindlamad,“ väidab Vasselon.
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Nejapäeval oli kiireim Jerezis Kovalainen

Tulemused:
1. Heikki Kovalainen McLaren 1.17,974 96 ringi
2. David Coulthard Red Bull 1.18,485 107
3. Kazuki Nakajima Williams 1.19,117 90
4. Lewis Hamilton McLaren 1.19,429 83
5. Robert Kubica BMW 1.19,535 129
6. Sebastian Vettel Toro Rosso 1.19,688 53
7. Nelsinho Piquet Renault 1.19,817 134
8. Sebastien Bourdais Toro Rosso 1.19,848 101
9. Nick Heidfeld BMW 1.19,934 116
10. Mark Webber Red Bull 1.19,980 107
11. Giancarlo Fisichella Force India 1.20,669 89
12. Jenson Button Honda 1.20,988 121
13. Anthony Davidson Super Aguri 1.21,010 103
14. Nico Hülkenberg Williams 1.21,116 71
15. Lucas di Grassi Renault 1.21,286 73
16. Alexander Wurz Honda 1.21,605 103

Tulemused:
1. Heikki Kovalainen McLaren 1.17,974 96 ringi
2. David Coulthard Red Bull 1.18,485 107
3. Kazuki Nakajima Williams 1.19,117 90
4. Lewis Hamilton McLaren 1.19,429 83
5. Robert Kubica BMW 1.19,535 129
6. Sebastian Vettel Toro Rosso 1.19,688 53
7. Nelsinho Piquet Renault 1.19,817 134
8. Sebastien Bourdais Toro Rosso 1.19,848 101
9. Nick Heidfeld BMW 1.19,934 116
10. Mark Webber Red Bull 1.19,980 107
11. Giancarlo Fisichella Force India 1.20,669 89
12. Jenson Button Honda 1.20,988 121
13. Anthony Davidson Super Aguri 1.21,010 103
14. Nico Hülkenberg Williams 1.21,116 71
15. Lucas di Grassi Renault 1.21,286 73
16. Alexander Wurz Honda 1.21,605 103

Kovalainen viis nüüd ringirekordi õigesse tiimi tagasi, kuid nüüd näitas Red Bulli kiirust Coulthard 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
No neid vidinaid tuleb autodele iga aastaga igasuguseid juurde, huvitav millised raketid need autod 10 aasta pärast on 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
10 aasta pärast ei olegi F1 autodel enam rattaid vaid need hõljuvad tee kohal. Võidab see kes kauem hõljubRudiTurbo kirjutas:No neid vidinaid tuleb autodele iga aastaga igasuguseid juurde, huvitav millised raketid need autod 10 aasta pärast on


Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ega seal polegi palju teha, keerata tiivad teistpidi ja rool ühendada vertikaalsete tiivakestega ja lendavadki Rajal kohal .Kolin kirjutas:10 aasta pärast ei olegi F1 autodel enam rattaid vaid need hõljuvad tee kohal. Võidab see kes kauem hõljubRudiTurbo kirjutas:No neid vidinaid tuleb autodele iga aastaga igasuguseid juurde, huvitav millised raketid need autod 10 aasta pärast on![]()
Aga siis praegused sõitjad asenduvad USA ja Vene reaktiivlennuki juhtidega .
Ning siis pole enam neljas maailmasõida kaugel , sest spionaashi skandaalid muutuvad globaalseks probleemiks

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Vormel-1 sarjas osaleva BMW-Sauberi meeskonna ninamehe Mario Theisseni sõnul tähendab tippspordis osalemine alati riskeerimist, mida tehakse ka tänavuse F1.08 mudeli arendamisel.
Meeskonna võistluspiloodid Nick Heidfeld ja Robert Kubica on avaldanud masina sooritusvõime suhtes rahulolematust, kuid Theisseni sõnul on töö alles algjärgus.
„F1.08 on alles meie kolmas samm, tulemas on palju enam. Meie eesmärgid on ambitsioonikad ja nende saavutamiseks tuleb meil riskeerida,” lausus Theissen. „Riskid ei pruugi end alati õigustada, kuid uusi piirkondi ei saa neid puutumata avastada.”
Theissen ei usu, et suur personal ja piiramatu eelarve võiksid vormel-1 sarjas tingimata edu tuua. „Me pole kunagi massile rõhku pannud. Meil on sama palju töötajaid kui n-ö keskmikel,” sõnas Theissen.
MTV 3
Meeskonna võistluspiloodid Nick Heidfeld ja Robert Kubica on avaldanud masina sooritusvõime suhtes rahulolematust, kuid Theisseni sõnul on töö alles algjärgus.
„F1.08 on alles meie kolmas samm, tulemas on palju enam. Meie eesmärgid on ambitsioonikad ja nende saavutamiseks tuleb meil riskeerida,” lausus Theissen. „Riskid ei pruugi end alati õigustada, kuid uusi piirkondi ei saa neid puutumata avastada.”
Theissen ei usu, et suur personal ja piiramatu eelarve võiksid vormel-1 sarjas tingimata edu tuua. „Me pole kunagi massile rõhku pannud. Meil on sama palju töötajaid kui n-ö keskmikel,” sõnas Theissen.
MTV 3
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Algava F1 hooaja eel saab parima võrdlusmomendi jõudude vahekorrast kuu lõpus Barcelonas toimuvate testsõitudel. Siis saab näha ka McLareni ja Ferrari autosid korraga rajal ning esialgse ülevaate nende kiirusest, kirjutab MTV3.
Martin Whitmarsh McLarenist ei pea Barcelona testide tulemusi siiski veel lõplikuks tõeks — tegelikkus selgub siiski alles Melbournes, hooaja avavõistlusel.
“Barcelona testid saavad loomulikult tavalisest suurema tähelepanu osaliseks. Sellest, kui tipptiimid olid koos samal rajal, on juba mitu nädalat möödas,” ütles Whitmarsh, kes tunnistas, et samas annab Barcelona rajal toimuv siiski võimaluse paremaks võrdluseks. “Kõigest hoolimata keskendume tagaajamise asemel siiski oma testiprogrammile. Tõeline võistlusvõime selgub Austraalias,” ütles Whitmarsh.
Delfi Autoleht
Martin Whitmarsh McLarenist ei pea Barcelona testide tulemusi siiski veel lõplikuks tõeks — tegelikkus selgub siiski alles Melbournes, hooaja avavõistlusel.
“Barcelona testid saavad loomulikult tavalisest suurema tähelepanu osaliseks. Sellest, kui tipptiimid olid koos samal rajal, on juba mitu nädalat möödas,” ütles Whitmarsh, kes tunnistas, et samas annab Barcelona rajal toimuv siiski võimaluse paremaks võrdluseks. “Kõigest hoolimata keskendume tagaajamise asemel siiski oma testiprogrammile. Tõeline võistlusvõime selgub Austraalias,” ütles Whitmarsh.
Delfi Autoleht
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 33
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:30
- Asukoht: Tartu
Barcelona märjal rajal oli kiireim Rosberg
Barcelona testide esimesel päeval oli märjal rajal kiireim Williamsi sõitja Nico Rosberg. Kuna rada ei kuivanud kogu päeva jooksul, siis muutsid meeskonnad omi plaane ja rajal sai näha vaid kaheksat sõitjat, kirjutab autosport.com.
Rosberg ja Kazuki Nakajima olid peaaegu ainsad, kes kavas olnud ringidearvu täis sõitsid. “Täna oli külm ja märg, polnud mingit mõtet rajal tiirutada.” ütles neljanda aja välja sõitnud Fernando Alonso: “Oli küll võimalus katsetada autot märjal rajal, aga oli nii libe, et piirdusime väheste ringidega. Lootsime, et pärastlõunal tingimused paranevad kuid kuna seda ei juhtunud, saime varem õhtule.”
Neli korda tuli testimine punaste lippudega peatada — kahel korral oli põhjustajaks Piquet ja kahel korral Coulthard.
Täna pidi rajale tulema ka McLaren, aga tiim otsustas kehvade rajaolude tõttu autod boksi jätta.
Barcelona, teisipäev
# sõitja auto aeg ringe
1. Rosberg Williams-Toyota 1:30.675 73
2. Nakajima Williams-Toyota 1:32.370 96
3. Webber Red Bull-Renault 1:32.599 26
4. Alonso Renault 1:32.820 16
5. Coulthard Red Bull-Renault 1:32.924 22
6. Trulli Toyota 1:33.283 57
7. Piquet Renault 1:40.073 8
8. Kobayashi Toyota 0:00.000 1

Barcelona testide esimesel päeval oli märjal rajal kiireim Williamsi sõitja Nico Rosberg. Kuna rada ei kuivanud kogu päeva jooksul, siis muutsid meeskonnad omi plaane ja rajal sai näha vaid kaheksat sõitjat, kirjutab autosport.com.
Rosberg ja Kazuki Nakajima olid peaaegu ainsad, kes kavas olnud ringidearvu täis sõitsid. “Täna oli külm ja märg, polnud mingit mõtet rajal tiirutada.” ütles neljanda aja välja sõitnud Fernando Alonso: “Oli küll võimalus katsetada autot märjal rajal, aga oli nii libe, et piirdusime väheste ringidega. Lootsime, et pärastlõunal tingimused paranevad kuid kuna seda ei juhtunud, saime varem õhtule.”
Neli korda tuli testimine punaste lippudega peatada — kahel korral oli põhjustajaks Piquet ja kahel korral Coulthard.
Täna pidi rajale tulema ka McLaren, aga tiim otsustas kehvade rajaolude tõttu autod boksi jätta.
Barcelona, teisipäev
# sõitja auto aeg ringe
1. Rosberg Williams-Toyota 1:30.675 73
2. Nakajima Williams-Toyota 1:32.370 96
3. Webber Red Bull-Renault 1:32.599 26
4. Alonso Renault 1:32.820 16
5. Coulthard Red Bull-Renault 1:32.924 22
6. Trulli Toyota 1:33.283 57
7. Piquet Renault 1:40.073 8
8. Kobayashi Toyota 0:00.000 1
elu algab 7000 pöördest . . .