DTM 2008 - kalender ja lineup
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
TCT andmeil testisid Audit Almerias eelmainit neli daami, Albers, Alain Prosti poeg Nicolas ning veel järgmised nimed:
These are the other names of the drivers at Almeria: Filipe Albuquerque, Marco Bonanomi, André Lotterer, Johannes Stuck, Adrian Valles, Markus Winkelhock, Alvaro Barba, Oliver Jarvis, Stephen Jelley, Miguel Molina, Jan Seyffarth and Dirk Werner. Most of the drivers drove with Audi A4 DTM from 2006 which was run by Futurecom TME.
Suurimaid šansse 2007. aasta auto kohtadele arvatakse olevat Winkelhockil ja Lottereril.
These are the other names of the drivers at Almeria: Filipe Albuquerque, Marco Bonanomi, André Lotterer, Johannes Stuck, Adrian Valles, Markus Winkelhock, Alvaro Barba, Oliver Jarvis, Stephen Jelley, Miguel Molina, Jan Seyffarth and Dirk Werner. Most of the drivers drove with Audi A4 DTM from 2006 which was run by Futurecom TME.
Suurimaid šansse 2007. aasta auto kohtadele arvatakse olevat Winkelhockil ja Lottereril.
See oleks sarjale ikka väga vajalik. Kahe autotootjaga tundub asi kudagi lahja.mrali kirjutas:Ei taha vaibuda kuuldused Lexuse liitumisest 2009. aastal, kuulduste järgi esitletakse 11. jaanuaril Tokyos Lexus IS-il põhinevat võistlusautot.
Samuti on 2009. aasta ja DTM-iga seostatud ka Alfat ja Peugeoti.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=1751
Link ka asjast ja TCT andmeil käivad praegu läbirääkimised.
Ja sel lingil olev pilt on repro lexuse oma kodukalt ( www.lexus.jp ) ning sel võistlusprototüübil on äratuntavad DTM-i standard-tagatiib ning kere alaosa laiendused...
Audi on igastahes vaid siis 2009. aastaks uute tehnonõuete (standardšassii, piiratud aerodünaamika jne) nõus, kui on kindel diil vähemalt ühe uue tootjaga olemas.
Peugeoti ja Alfaga olla läbirääkimisi pidamas ART tiimijuht Frederic Vasseur, kusjuures reaalsem olevat Prantsuse tootja variant.
Link ka asjast ja TCT andmeil käivad praegu läbirääkimised.
Ja sel lingil olev pilt on repro lexuse oma kodukalt ( www.lexus.jp ) ning sel võistlusprototüübil on äratuntavad DTM-i standard-tagatiib ning kere alaosa laiendused...
Audi on igastahes vaid siis 2009. aastaks uute tehnonõuete (standardšassii, piiratud aerodünaamika jne) nõus, kui on kindel diil vähemalt ühe uue tootjaga olemas.
Peugeoti ja Alfaga olla läbirääkimisi pidamas ART tiimijuht Frederic Vasseur, kusjuures reaalsem olevat Prantsuse tootja variant.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Viimase info kohaselt saavad Mersut Estorilis proovida veel Ralf ja Klien, Mersul näikse ikkagi nime ka vaja olevat pärast Häkkise lahkumist. Üleüldse tundub, et Schneiderit ja Spenglerit ei kanguta keegi ning kahe ülejäänud koha pretendendid on eelmainitud kaks nime, Paffett, Green ja di Resta.
Muuhulgas on aga Michael tunnistanud, et ei soovita Ralfil DTMiga liituda, kuna tegu täiesti omaette maailmaga võrreldes F1-ga.
Muuhulgas on aga Michael tunnistanud, et ei soovita Ralfil DTMiga liituda, kuna tegu täiesti omaette maailmaga võrreldes F1-ga.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd liikvel info, et Ralf olla huvitet Mersu kohast ja talle on pakutud 1+1 lepingut. Arvestades Vana Paksu ******** kuulsate nimede armastust olen kindel, et see saab teoks ühes 2008. aasta autoga Ralfile.
Intervjuus ühele Saksa portaalile kinnitas Vana Paks ka Schneideri kohta 2008. aasta Mersu tiimis.
Lexusest on teada niipalju, et see prototüüp sõidab sel aastal võidu Jaapani Super GT-s, DTM-is osalemine võib võimalikuks saada 2009 või 2010, seda juhitaks Kölnis asuvast Toyota F1 tiimi keskusest. Samas Tokyos esitletud võistlusauto oli Lexuse kere, mis sobitatud ühele vanale Opel Vectra alusele (mille Toyota olla mõni aastat tagasi ostnud). Testis seda Lotterer.
Intervjuus ühele Saksa portaalile kinnitas Vana Paks ka Schneideri kohta 2008. aasta Mersu tiimis.
Lexusest on teada niipalju, et see prototüüp sõidab sel aastal võidu Jaapani Super GT-s, DTM-is osalemine võib võimalikuks saada 2009 või 2010, seda juhitaks Kölnis asuvast Toyota F1 tiimi keskusest. Samas Tokyos esitletud võistlusauto oli Lexuse kere, mis sobitatud ühele vanale Opel Vectra alusele (mille Toyota olla mõni aastat tagasi ostnud). Testis seda Lotterer.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
TCT värskeimad kõlakad:
- plaan olla Ralfile pakkuda: sel aastal 2007. aasta auto, 2009 värskeim tehnika, palgaks 2M euri aastas. Lisaks on Mersu sihikul Klien, Ammermüller ja Engel. Viimast seostatakse Mücke tiimiga, kus la Rosa koht vaba.
- Audis pakutakse 2007. aasta autosid Winkelhockile ja Oliver Jarvisele ning 2006. aasta masinad saaksid Albers ja Kathy Legge.
Seega:
Audi 08: Eki, Kristensen, Tomczyk, Scheider
Audi 07: Premat, Rocky, Winkelhock, Jarvis
Audi 06: Albers, Legge
Mersu 08: Schneider, Spengler, Green/di Resta/Paffett
Mersu 07: Ralf/di Resta/Paffett/Green/Klien/Margaritis/Ammermüller/Engel/Lauda
Mersu 06: Stoddart, mr X
- plaan olla Ralfile pakkuda: sel aastal 2007. aasta auto, 2009 värskeim tehnika, palgaks 2M euri aastas. Lisaks on Mersu sihikul Klien, Ammermüller ja Engel. Viimast seostatakse Mücke tiimiga, kus la Rosa koht vaba.
- Audis pakutakse 2007. aasta autosid Winkelhockile ja Oliver Jarvisele ning 2006. aasta masinad saaksid Albers ja Kathy Legge.
Seega:
Audi 08: Eki, Kristensen, Tomczyk, Scheider
Audi 07: Premat, Rocky, Winkelhock, Jarvis
Audi 06: Albers, Legge
Mersu 08: Schneider, Spengler, Green/di Resta/Paffett
Mersu 07: Ralf/di Resta/Paffett/Green/Klien/Margaritis/Ammermüller/Engel/Lauda
Mersu 06: Stoddart, mr X
Ralf Schumacheril on leping Mercedesega DTM sarjas osalemiseks praktiliselt taskus, kirjutab autosport.com. Sel nädalal osales endine F1 sõitja kolmepäevasel testil Portugalis.
Ralf Schumcher testis Estorili rajal 2007. aasta võistlusautot — juhul kui sakslane DTM-i siirdub, hakabki ta võistlema just eelmise hooaja mudelil.
“Ma ei sõidaks selle autoga kui ma seda ei naudiks ja ei kaaluks DTM sarjaga liitumist.” ütles Schumacher: “Kasutan iga minutit, et autot paremini tundma õppida.”
“Kui koostööst peaks asja saama, siis hakkaksingi võistlema 2007. aasta mudelil,” jätkas Ralf: “Olen DTM-is uustulnuk ja pean alles kõike õppima. Esimesel aastal ei ole võidud kindlasti eesmärgiks.”
Ralf Schumcher testis Estorili rajal 2007. aasta võistlusautot — juhul kui sakslane DTM-i siirdub, hakabki ta võistlema just eelmise hooaja mudelil.
“Ma ei sõidaks selle autoga kui ma seda ei naudiks ja ei kaaluks DTM sarjaga liitumist.” ütles Schumacher: “Kasutan iga minutit, et autot paremini tundma õppida.”
“Kui koostööst peaks asja saama, siis hakkaksingi võistlema 2007. aasta mudelil,” jätkas Ralf: “Olen DTM-is uustulnuk ja pean alles kõike õppima. Esimesel aastal ei ole võidud kindlasti eesmärgiks.”
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Usun, et aastavanuse auto andmine Ralfile on üsna mõistlik mõte. Võtab tema debüüthooajal pingeid vähemaks ning ka ebaõnnestumine ei oleks nii määrava tähtsusega. Eriti arvestades asjaolu, et varemgi F1-st DTMi tulnud sõitjad on kereautodega kohanemisel suurtes raskustes olnud.
Ralfile aga tuult tiibadesse! Tegelikult on ta ju veel vägagi noor - vaid 32aastane (saab suvel 33). Nii et korraliku motivatsiooni korral võiks ta F1 karjäärile lisaks ka korraliku turismiautokarjääri teha. Nagu öeldud - vanust "pole ollagi" ning ta võiks oma kümme aastat veel kõrgtasemel ringi tiirutada (näiteks Bernd Schneider ju hetkel 43a-ne).
Ralfile aga tuult tiibadesse! Tegelikult on ta ju veel vägagi noor - vaid 32aastane (saab suvel 33). Nii et korraliku motivatsiooni korral võiks ta F1 karjäärile lisaks ka korraliku turismiautokarjääri teha. Nagu öeldud - vanust "pole ollagi" ning ta võiks oma kümme aastat veel kõrgtasemel ringi tiirutada (näiteks Bernd Schneider ju hetkel 43a-ne).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd kaalub Mersu kõigest 9 auto jooksutamist: 4 uut ning 5 aastavanust. Vana Paks toob põhjendusena välja, et nii olla vaja kaasas vedada vähem erinevaid varuosi (Mersu ju teadupärast vahetas mulluse hooaja eel mudelit, või - vaja Ralfi hiigelpalk kokku säästa). Samuti on peale la Rosa ka Margaritisega kõik, põhjus - ei suutnud rahasid kokku tuua.
Audi puhul on kuulda kombinatsioonist 4+5+2, kuid siin sõltuvat ka palju seni veel määramata erinevate aastakäikude autode kaaludest.
Koosseisud-tõenäolised:
Audi08: Eki, Kristensen, Tomczyk, Scheider
Audi07: Premat, Rocky, Winkelhock, Jarvis, Legge...
Audi06: Albers, Wirth
MB08: Schneider, Spengler, Green, di Resta
MB07: Paffett, Ralf, Stoddart, Lauda, mr X (ilmselt keegi rahakott)
Audi puhul on kuulda kombinatsioonist 4+5+2, kuid siin sõltuvat ka palju seni veel määramata erinevate aastakäikude autode kaaludest.
Koosseisud-tõenäolised:
Audi08: Eki, Kristensen, Tomczyk, Scheider
Audi07: Premat, Rocky, Winkelhock, Jarvis, Legge...
Audi06: Albers, Wirth
MB08: Schneider, Spengler, Green, di Resta
MB07: Paffett, Ralf, Stoddart, Lauda, mr X (ilmselt keegi rahakott)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Audi on kinnitanud Winkelhocki, Legge'i ja Jarvise ning ka jaotuse tiimidesse:
Abt (08 ): Eki, Kristensen, Tomczyk, Scheider
Phoenix (07): Premat, Jarvis
Rosberg (07): Rocky, Winkelhock
TME (06): Legge, üks koht veel vaba
Ja kuigi DTM on Saksa taustaga sari, on Inglise saarelt pärit sõitjaid nüüd pea võrdselt sakslastega (eriti arvestades Mersu vastavat armastust)...
Abt (08 ): Eki, Kristensen, Tomczyk, Scheider
Phoenix (07): Premat, Jarvis
Rosberg (07): Rocky, Winkelhock
TME (06): Legge, üks koht veel vaba
Ja kuigi DTM on Saksa taustaga sari, on Inglise saarelt pärit sõitjaid nüüd pea võrdselt sakslastega (eriti arvestades Mersu vastavat armastust)...
