
F1 games & online
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 215
- Liitunud: 07 Dets 2007, 22:22
- Asukoht: Saaremaa-Tallinn
Tervist kõigile!
Ja tagant järgi palju õnne Sander.
Ma siin pole vahepeal saand kribada kuna need pühad ja muud värgid. Aga lugesin teie kirjad läbi ja pean ütlema, et Krusale sõitsin ma ühe korra sisse, endal oli **** tunne pärast aga meelega pole teinud. Siis kui ma nägin, et "krusa" auto peale tekkis oli ammu hilja. proovisin pidurdada ja seest poolt läbi lipsata aga ei midagi. Samas pean kiitma Burnsi, kes teise või kolmanda sõidu ajal rihoga matsu pani ja mõlemad minust maha jäid
sain juhtima KORRAKS. Burns püüdis minu päris kiiresti kinni aga mööda ei saanud ja otsa ka ei sõitnud. Näha oli, et ma pidurdasin teda. Siis oli ka koha peale sõit. Lõpuks ta sai mööda, nagu aabitsast võetud, manöövriga... kurvist kiiremini välja ja kiirendusega tegi ka ära. Muidugi mina jälgisin ka seda kaarti kogu aeg. kahte esimest venda jälgisin kuna teadsin mis värvi nad olid. Teisi ei jõudnud tähele panna.
Mina mõtlesin, et asja lihtsamaks teha siis võiks ju AI üldse ära võtta, sest nendest sõidab ju nii kui nii läbi... mis samas tekitab segadust jälle.
Siis vähemalt teaks, et kui keegi ette ilmub siis see on "päris" auto millest läbi ei saa. Võiks proovida nii pidi.
Muidu ringiga saajate puhul pean ütlema. et eriti peeglisse keegi vist ei vaatand, sest ma proovisin ka mõõda minna nii, et sirge peal ja võimalikult kiirelt. Kõige parem võimalus oli peale seda šikaani, millest krusa rääkis. Samas on muidugi ka see märge õige, et kuidas teada, kes poksis käind ja kes mitte.. aga tabloo pealt näeb ära kas ta on sinust taga ühe koha või mitte. kui on siis muidugi ei pea mööda laskma. kui ei siis saad järelikult ringiga. Seda sinise lipuga asja ei tea mina ka aga kui keegi viitsib siis omme võiks proovida ja testida. üks ootab ringi ja siis hakkab sõitma ja siis on näha kas hakkab sinine mummu või lipuke põlema. Andke teada kellel aega. Mul kuni 3 jan. aega
Ja tagant järgi palju õnne Sander.
Ma siin pole vahepeal saand kribada kuna need pühad ja muud värgid. Aga lugesin teie kirjad läbi ja pean ütlema, et Krusale sõitsin ma ühe korra sisse, endal oli **** tunne pärast aga meelega pole teinud. Siis kui ma nägin, et "krusa" auto peale tekkis oli ammu hilja. proovisin pidurdada ja seest poolt läbi lipsata aga ei midagi. Samas pean kiitma Burnsi, kes teise või kolmanda sõidu ajal rihoga matsu pani ja mõlemad minust maha jäid

Mina mõtlesin, et asja lihtsamaks teha siis võiks ju AI üldse ära võtta, sest nendest sõidab ju nii kui nii läbi... mis samas tekitab segadust jälle.
Siis vähemalt teaks, et kui keegi ette ilmub siis see on "päris" auto millest läbi ei saa. Võiks proovida nii pidi.
Muidu ringiga saajate puhul pean ütlema. et eriti peeglisse keegi vist ei vaatand, sest ma proovisin ka mõõda minna nii, et sirge peal ja võimalikult kiirelt. Kõige parem võimalus oli peale seda šikaani, millest krusa rääkis. Samas on muidugi ka see märge õige, et kuidas teada, kes poksis käind ja kes mitte.. aga tabloo pealt näeb ära kas ta on sinust taga ühe koha või mitte. kui on siis muidugi ei pea mööda laskma. kui ei siis saad järelikult ringiga. Seda sinise lipuga asja ei tea mina ka aga kui keegi viitsib siis omme võiks proovida ja testida. üks ootab ringi ja siis hakkab sõitma ja siis on näha kas hakkab sinine mummu või lipuke põlema. Andke teada kellel aega. Mul kuni 3 jan. aega

AI autosi ei saa vist ära keelata...mulle tundus,et nad on proportsioonis pärissõitjatega.nt teed toa kuuele sõitjale,siis sama palju on ka AI autosi.Võin ka eksida.
Ja ikkagi jään selle arvamuse juurde,et sõidus ei peaks omavahelisi crashe lubama.See oleks õiglane nii kiiremate kui ka aeglasemate sõitjate suhtes.Esimestesse kurvidesse tahavad kõik esimesena jõuda (väljaarvatud Milor,kes hoiab ennast alguses hulludest eemale ja siis hakkab neid ükshaaval alla neelama).Eile Monacos startisin kuuendas ruudus ja esimesse kurvi jõudsin kolmandana ja siis sõideti mind betooni sodiks...noh mis teha **** happens,eksole.Või siis jällegi eile põhisõidus:seda,et Burns hakkab mulle ringiga ära tegema,sain aru alles siis,kui ta juba möödas oli...nagistasin seal kohapärast ja tahavaadates tundus,et kuidagi teistvärvi auto oli sappa tulnud,noh võtsin veidi hoogu vähemaks igaksjuhuks,aga seda et seal Burns oli ei suutnud ma kuidagi väljalugeda.OK,seekord ei olnud midagi mängus ja ma alustasin sõitu nagunii viltuse rooliga,et ma võisin seal ette-taha-külgedel vahtida ja mõistatada,et mis ümberringi toimub,aga kui asi hakkab punktide peale ,siis vaevalt ma hakkan igaksjuhuks kiirust vähendama jne.Ma saan suurepäraselt aru,et Burns on seda mängu juba pea,et aasta mänginud ja tal on kõik rajad peas,et võib kinnisilmi sõita ning võib pöörata ka teistele nüanssidele rohkem tähelepanu,aga minul on rajal käed-jalad tööd täis ja mina ei suuda kõike tabada.
Kokkuvõtteks,et kui otsustate omavaheliste crahsside kasuks,siis loodan tõsiselt,et ei tuldaks siia foorumisse halisema a'la vaadake peeglitesse ja miks üks-või-teine pidurdusmaal tagant sisse sõitis...nagu eelpool öeldud:**** happens!
Ja ikkagi jään selle arvamuse juurde,et sõidus ei peaks omavahelisi crashe lubama.See oleks õiglane nii kiiremate kui ka aeglasemate sõitjate suhtes.Esimestesse kurvidesse tahavad kõik esimesena jõuda (väljaarvatud Milor,kes hoiab ennast alguses hulludest eemale ja siis hakkab neid ükshaaval alla neelama).Eile Monacos startisin kuuendas ruudus ja esimesse kurvi jõudsin kolmandana ja siis sõideti mind betooni sodiks...noh mis teha **** happens,eksole.Või siis jällegi eile põhisõidus:seda,et Burns hakkab mulle ringiga ära tegema,sain aru alles siis,kui ta juba möödas oli...nagistasin seal kohapärast ja tahavaadates tundus,et kuidagi teistvärvi auto oli sappa tulnud,noh võtsin veidi hoogu vähemaks igaksjuhuks,aga seda et seal Burns oli ei suutnud ma kuidagi väljalugeda.OK,seekord ei olnud midagi mängus ja ma alustasin sõitu nagunii viltuse rooliga,et ma võisin seal ette-taha-külgedel vahtida ja mõistatada,et mis ümberringi toimub,aga kui asi hakkab punktide peale ,siis vaevalt ma hakkan igaksjuhuks kiirust vähendama jne.Ma saan suurepäraselt aru,et Burns on seda mängu juba pea,et aasta mänginud ja tal on kõik rajad peas,et võib kinnisilmi sõita ning võib pöörata ka teistele nüanssidele rohkem tähelepanu,aga minul on rajal käed-jalad tööd täis ja mina ei suuda kõike tabada.
Kokkuvõtteks,et kui otsustate omavaheliste crahsside kasuks,siis loodan tõsiselt,et ei tuldaks siia foorumisse halisema a'la vaadake peeglitesse ja miks üks-või-teine pidurdusmaal tagant sisse sõitis...nagu eelpool öeldud:**** happens!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
Ei viitsi ka sellel teemal enam heietada, et miks keegi mööda ei lasknud jne...Ega meil mõisa peale sõit käi ja see toob meie vahele ainult rohkem pingeid. Seega olen Alk´ga nõus, et peaks crashid maha võtma. Eile Monacot sõites veendusin ühes asjas. Startisin üpris lõpust ja esimeses kurvis olid kõik autod nii puntras koos, et ega aru saanud kes on kes.
Mis puudutab minu radade tundmist siis võõras pole ükski aga on kujunenud välja lemmikrajad ja need mida ma pehmelt öeldes vihkan (neid sõidan ka tunduvalt vähem, kui üldse).
Eilsest sõidust nii palju, kuna sõitsin tööl ja siin meil telekas selline, mis teeb pilti tunduvalt tumedamaks, siis algul oli päris raske selle vihmaga sõita (trahvisekundeid tuli niikui Vändrast saelaudu). Aga siis sain rütmi kätte ja harjusin ka vihmaga. Muidugi kellegi taga päris masendav sõita, kuna siis pilt nii märg ja nähtavus nulli lähedane. Palju kasu oli "Virtual racing line´st". Aga homme olen jälle netis nii, et kel aega ja tahtmist siis võiks sõita ja proovida erinevaid varjante. Edu kõigile radade õppimisel.
Mis puudutab minu radade tundmist siis võõras pole ükski aga on kujunenud välja lemmikrajad ja need mida ma pehmelt öeldes vihkan (neid sõidan ka tunduvalt vähem, kui üldse).
Eilsest sõidust nii palju, kuna sõitsin tööl ja siin meil telekas selline, mis teeb pilti tunduvalt tumedamaks, siis algul oli päris raske selle vihmaga sõita (trahvisekundeid tuli niikui Vändrast saelaudu). Aga siis sain rütmi kätte ja harjusin ka vihmaga. Muidugi kellegi taga päris masendav sõita, kuna siis pilt nii märg ja nähtavus nulli lähedane. Palju kasu oli "Virtual racing line´st". Aga homme olen jälle netis nii, et kel aega ja tahtmist siis võiks sõita ja proovida erinevaid varjante. Edu kõigile radade õppimisel.
Diagnoos- Rallisõltlane
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3057
- Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Õhtul sõidame "kvalifikatsiooniga varia(GP) random(ilm) kokkukat(kokkupõrgetega)"!Burns kirjutas:Krusa, mis varjandis täna õhtul sõidame. Oled mõelnud ka kuidas siis uus hooaeg välja hakkab nägema?
Uus hooaeg - ma ei aja kiusu, aga sellest räägime kokkutulekul. Seal saab pikalt ja põhjalikult mõtteid vahetada.