Briti F3 2007
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
Turun Sanomates selline artikkel:
Asmeria sovitellaan BMW:n testikuskiksi
Turun Sanomat
HEIKKI KULTA
BMW Sauber julkaisee alkavalla viikolla nimilistan, josta saksalaistalli valitsee ensi kauden testi- ja varakuljettajansa Nick Heidfeldin ja Robert Kubican rinnalle.
BMW katsastaa ehdokkaat vuoden viimeisellä testijaksolla Jerezissä 4-6.joulukuuta.
Saksalaistallin kummatkin tämän vuoden testikuljettajat - Sebastian Vettel ja Timo Glock - ovat nousseet jo kilpatehtäviin. Vettel kiinnitettiin kesken kautta Scott Speedin paikalle Toro Rossolle ja lähiaikoina Toyota julkistaa GP2-mestari Glockin siirtyvän Ralf Schumacherin tilalle Jarno Trullin tallikaveriksi.
BMW:llä on muutenkin hyviä kokemuksia nuoriin testikuljettajiin satsaamisesta. Kubica karaistui puolessa kaudessa kypsäksi saksalaistallin kilpahaasteisiin.
Vahvimmaksi ehdokkaaksi BMW:n uudeksi testikuljettajaksi on 23-vuotias virolainen Marko Asmer, joka valloitti tänä vuonna Britannian arvostetun F3-mestaruuden. Viikonloppuna Macaossa Asmer jäi pettymyksekseen neljänneksi, mutta otti kuitenkin nimiinsä nopeimman kisakierroksen.
Asmer puhuu sujuvaa suomea. Hän ajoi kartingilla kilpaa SM-tasolla. Isä Toivo Asmer on entinen ministeri, entinen kilpakuljettaja itsekin ja Räikkösten perhetuttava.
Marko Asmer testasi Williams-BMW:tä kahdesti kesällä 2003, joten hänellä on jonkinmoinen kokemusta F1-autosta.
BMW Sauber järjestää tietynlaiset pudotuspelin testiehdokkaille. Mahdollisia kandidaatteja Jereziin Asmerin lisäksi näillä näkymin ovat myös sunnuntaina Macaon kilpailun voittanut britti Oliver Jarvis, saksalaislupaukset Nico Hülkenberg ja Christian Vietoris sekä kokeneempi hollantilainen Robert Doornbos.
Liuta kokelaita työllistää varmuudella muutenkin kiireistä BMW:n testiryhmän johtajaa Ossi Oikarista. Testirajoituksen kilometrimäärät eivät ainakaan aseta esteitä useamman ehdokkaan ajattamiseksi.
Nuoret pois testikiintiöstä
Ensi kaudeksi testirajoitus muuttuu nimenomaan nuoria kuskilupauksia suosivaksi. Tallit ovat neuvotelleet nuorille lahjakkuuksille erikoislupaa ajaa 5000 kilometriä ilman, että määrää lasketaan pois varsinaisesta testikiintiöstä.
Tästä syystä useat tallit suosivat nyt testivalinnoissaan nuorta kuskikaartia. Honda testautti vastikään Barcelonassa Andreas Zuberia, Luca Filippiä ja Mike Conwayta valitessaan seuraajaa kolmoskuskin paikan jättäneelle Christian Klienille.
Asmeria sovitellaan BMW:n testikuskiksi
Turun Sanomat
HEIKKI KULTA
BMW Sauber julkaisee alkavalla viikolla nimilistan, josta saksalaistalli valitsee ensi kauden testi- ja varakuljettajansa Nick Heidfeldin ja Robert Kubican rinnalle.
BMW katsastaa ehdokkaat vuoden viimeisellä testijaksolla Jerezissä 4-6.joulukuuta.
Saksalaistallin kummatkin tämän vuoden testikuljettajat - Sebastian Vettel ja Timo Glock - ovat nousseet jo kilpatehtäviin. Vettel kiinnitettiin kesken kautta Scott Speedin paikalle Toro Rossolle ja lähiaikoina Toyota julkistaa GP2-mestari Glockin siirtyvän Ralf Schumacherin tilalle Jarno Trullin tallikaveriksi.
BMW:llä on muutenkin hyviä kokemuksia nuoriin testikuljettajiin satsaamisesta. Kubica karaistui puolessa kaudessa kypsäksi saksalaistallin kilpahaasteisiin.
Vahvimmaksi ehdokkaaksi BMW:n uudeksi testikuljettajaksi on 23-vuotias virolainen Marko Asmer, joka valloitti tänä vuonna Britannian arvostetun F3-mestaruuden. Viikonloppuna Macaossa Asmer jäi pettymyksekseen neljänneksi, mutta otti kuitenkin nimiinsä nopeimman kisakierroksen.
Asmer puhuu sujuvaa suomea. Hän ajoi kartingilla kilpaa SM-tasolla. Isä Toivo Asmer on entinen ministeri, entinen kilpakuljettaja itsekin ja Räikkösten perhetuttava.
Marko Asmer testasi Williams-BMW:tä kahdesti kesällä 2003, joten hänellä on jonkinmoinen kokemusta F1-autosta.
BMW Sauber järjestää tietynlaiset pudotuspelin testiehdokkaille. Mahdollisia kandidaatteja Jereziin Asmerin lisäksi näillä näkymin ovat myös sunnuntaina Macaon kilpailun voittanut britti Oliver Jarvis, saksalaislupaukset Nico Hülkenberg ja Christian Vietoris sekä kokeneempi hollantilainen Robert Doornbos.
Liuta kokelaita työllistää varmuudella muutenkin kiireistä BMW:n testiryhmän johtajaa Ossi Oikarista. Testirajoituksen kilometrimäärät eivät ainakaan aseta esteitä useamman ehdokkaan ajattamiseksi.
Nuoret pois testikiintiöstä
Ensi kaudeksi testirajoitus muuttuu nimenomaan nuoria kuskilupauksia suosivaksi. Tallit ovat neuvotelleet nuorille lahjakkuuksille erikoislupaa ajaa 5000 kilometriä ilman, että määrää lasketaan pois varsinaisesta testikiintiöstä.
Tästä syystä useat tallit suosivat nyt testivalinnoissaan nuorta kuskikaartia. Honda testautti vastikään Barcelonassa Andreas Zuberia, Luca Filippiä ja Mike Conwayta valitessaan seuraajaa kolmoskuskin paikan jättäneelle Christian Klienille.
Keegi seda juttu eesti keelde ei taha tõlkida?SLy kirjutas:Turun Sanomates selline artikkel:
Asmeria sovitellaan BMW:n testikuskiksi
Turun Sanomat
HEIKKI KULTA
BMW Sauber julkaisee alkavalla viikolla nimilistan, josta saksalaistalli valitsee ensi kauden testi- ja varakuljettajansa Nick Heidfeldin ja Robert Kubican rinnalle.
BMW katsastaa ehdokkaat vuoden viimeisellä testijaksolla Jerezissä 4-6.joulukuuta.
Saksalaistallin kummatkin tämän vuoden testikuljettajat - Sebastian Vettel ja Timo Glock - ovat nousseet jo kilpatehtäviin. Vettel kiinnitettiin kesken kautta Scott Speedin paikalle Toro Rossolle ja lähiaikoina Toyota julkistaa GP2-mestari Glockin siirtyvän Ralf Schumacherin tilalle Jarno Trullin tallikaveriksi.
BMW:llä on muutenkin hyviä kokemuksia nuoriin testikuljettajiin satsaamisesta. Kubica karaistui puolessa kaudessa kypsäksi saksalaistallin kilpahaasteisiin.
Vahvimmaksi ehdokkaaksi BMW:n uudeksi testikuljettajaksi on 23-vuotias virolainen Marko Asmer, joka valloitti tänä vuonna Britannian arvostetun F3-mestaruuden. Viikonloppuna Macaossa Asmer jäi pettymyksekseen neljänneksi, mutta otti kuitenkin nimiinsä nopeimman kisakierroksen.
Asmer puhuu sujuvaa suomea. Hän ajoi kartingilla kilpaa SM-tasolla. Isä Toivo Asmer on entinen ministeri, entinen kilpakuljettaja itsekin ja Räikkösten perhetuttava.
Marko Asmer testasi Williams-BMW:tä kahdesti kesällä 2003, joten hänellä on jonkinmoinen kokemusta F1-autosta.
BMW Sauber järjestää tietynlaiset pudotuspelin testiehdokkaille. Mahdollisia kandidaatteja Jereziin Asmerin lisäksi näillä näkymin ovat myös sunnuntaina Macaon kilpailun voittanut britti Oliver Jarvis, saksalaislupaukset Nico Hülkenberg ja Christian Vietoris sekä kokeneempi hollantilainen Robert Doornbos.
Liuta kokelaita työllistää varmuudella muutenkin kiireistä BMW:n testiryhmän johtajaa Ossi Oikarista. Testirajoituksen kilometrimäärät eivät ainakaan aseta esteitä useamman ehdokkaan ajattamiseksi.
Nuoret pois testikiintiöstä
Ensi kaudeksi testirajoitus muuttuu nimenomaan nuoria kuskilupauksia suosivaksi. Tallit ovat neuvotelleet nuorille lahjakkuuksille erikoislupaa ajaa 5000 kilometriä ilman, että määrää lasketaan pois varsinaisesta testikiintiöstä.
Tästä syystä useat tallit suosivat nyt testivalinnoissaan nuorta kuskikaartia. Honda testautti vastikään Barcelonassa Andreas Zuberia, Luca Filippiä ja Mike Conwayta valitessaan seuraajaa kolmoskuskin paikan jättäneelle Christian Klienille.

Huysman: Markol on kõik, et olla F1 maailmameister
21. november 2007
Paber | Trüki
Autor: Gunnar Leheste
Marko Asmeri mänedžer Harald Huysman loodab, et Eesti autopiloot saab endale ilusa jõulukingi. Välistatud pole isegi suure lombi taha siirdumine.
•• Miks pole Marko Asmer end juba vormeli tippklassidesse murdnud?
Markol on kõik, mis vaja, et olla vormel-1 maailmameister. Tal on talenti. Kuid protsessi hoiab tagasi väike eelarve. Eesti on kahjuks väga väike riik, kus on vähe sponsoreid, kes teda aitaks. Oleme püüdnud Eesti firmadelt abi küsida. Marko töötab selle nimel väga kõvasti, kuid mõnel inimesel puudub lihtsalt usk tema potentsiaali.
•• Kui suurt eelarvet vormel-1-s osalemiseks vaja läheb?
McLaren on näiteks Lewis Hamiltoni peale kulutanud neli miljonit naela. Marko oleks Hamiltoni positsioonil kolme miljoniga. Kuid kõik see eeldab sponsoreid.
•• Kas ainult raha teeb sinna jõudmise nii raskeks?
Probleem on selles, et vormel-1-s on 22 sõitjat. Kuid miljonid tahaksid olla vormel-1 piloodid. Nagu tahaksid miljonid poisid mängida jalgpalli Manchester Unitedis, mida on maailmas üks-ainus.
•• Mis on teie roll Asmeri esindamisel? Kui palju te omavahel suhtlete?
Suhtleme päris palju. Minu roll on teda juhtida ja avada tiimide uksi ning nendega läbi rääkida. Markoga räägime vahel isegi mitu korda päevas.
•• Milliste tiimidega olete viimastel aastatel läbirääkimisi pidanud?
Ma ei või seda kommenteerida. Praegu on tal üks pakkumine DTM-ist ning kaks pakkumist vormel-1-st. Võimalik, et ta sõi-dab järgmisel aastal Ameerikas.
•• Kas vormel-1 on käega katsutav?
Selgeid vastuseid saan anda kuu aja pärast. Loodetavasti saab Marko ilusa jõulukingi.
•• Usute te isiklikult, et see juhtub?
Usun küll.
21. november 2007
Paber | Trüki
Autor: Gunnar Leheste
Marko Asmeri mänedžer Harald Huysman loodab, et Eesti autopiloot saab endale ilusa jõulukingi. Välistatud pole isegi suure lombi taha siirdumine.
•• Miks pole Marko Asmer end juba vormeli tippklassidesse murdnud?
Markol on kõik, mis vaja, et olla vormel-1 maailmameister. Tal on talenti. Kuid protsessi hoiab tagasi väike eelarve. Eesti on kahjuks väga väike riik, kus on vähe sponsoreid, kes teda aitaks. Oleme püüdnud Eesti firmadelt abi küsida. Marko töötab selle nimel väga kõvasti, kuid mõnel inimesel puudub lihtsalt usk tema potentsiaali.
•• Kui suurt eelarvet vormel-1-s osalemiseks vaja läheb?
McLaren on näiteks Lewis Hamiltoni peale kulutanud neli miljonit naela. Marko oleks Hamiltoni positsioonil kolme miljoniga. Kuid kõik see eeldab sponsoreid.
•• Kas ainult raha teeb sinna jõudmise nii raskeks?
Probleem on selles, et vormel-1-s on 22 sõitjat. Kuid miljonid tahaksid olla vormel-1 piloodid. Nagu tahaksid miljonid poisid mängida jalgpalli Manchester Unitedis, mida on maailmas üks-ainus.
•• Mis on teie roll Asmeri esindamisel? Kui palju te omavahel suhtlete?
Suhtleme päris palju. Minu roll on teda juhtida ja avada tiimide uksi ning nendega läbi rääkida. Markoga räägime vahel isegi mitu korda päevas.
•• Milliste tiimidega olete viimastel aastatel läbirääkimisi pidanud?
Ma ei või seda kommenteerida. Praegu on tal üks pakkumine DTM-ist ning kaks pakkumist vormel-1-st. Võimalik, et ta sõi-dab järgmisel aastal Ameerikas.
•• Kas vormel-1 on käega katsutav?
Selgeid vastuseid saan anda kuu aja pärast. Loodetavasti saab Marko ilusa jõulukingi.
•• Usute te isiklikult, et see juhtub?
Usun küll.
Mercedese meeskond kinnitas, et nad testivad sel nädalavahetusel Itaalias Mugello ringrajal kuut sõitjat, kelle seas ka Marko Asmer.
Täna algaval testil osaleb viis vormel-3 pilooti ja Nicolas Kiesa, kes eelmistel aastatel esindas Audit, vahendab autosport.
Lisaks Marko Asmerile testitakse ka Maro Engelit, Yelmer Buurmani, Renger van der Zandet ja Cyndie Allemani.
Mercedese esindaja sõnul tahavad nad lihtsalt sõitjate võimetest aimu saada ning anda neile võimaluse oma talenti näidata.
PM
Täna algaval testil osaleb viis vormel-3 pilooti ja Nicolas Kiesa, kes eelmistel aastatel esindas Audit, vahendab autosport.
Lisaks Marko Asmerile testitakse ka Maro Engelit, Yelmer Buurmani, Renger van der Zandet ja Cyndie Allemani.
Mercedese esindaja sõnul tahavad nad lihtsalt sõitjate võimetest aimu saada ning anda neile võimaluse oma talenti näidata.
PM
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Asmeri mänedžer: Markol on vormel-1st kaks võimalikku pakkumist
http://sport.postimees.ee/221107/esileh ... -pakkumist
http://sport.postimees.ee/221107/esileh ... -pakkumist
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mida meil-teil siin "britnispiersida" vahepeal - oodakem selle (alles) 4-6. detsembril toimuva testi ära ja siis saame teade, et . . .SLy kirjutas:Turun Sanomates selline artikkel:
BMW katsastaa ehdokkaat vuoden viimeisellä testijaksolla Jerezissä 4-6.joulukuuta.
Seniks hoiab grupp inimesi Rallifoorumis


-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
uhtikas kirjutas:Mida meil-teil siin "britnispiersida" vahepeal - oodakem selle (alles) 4-6. detsembril toimuva testi ära ja siis saame teade, et . . .SLy kirjutas:Turun Sanomates selline artikkel:
BMW katsastaa ehdokkaat vuoden viimeisellä testijaksolla Jerezissä 4-6.joulukuuta.
Seniks hoiab grupp inimesi Rallifoorumis(tõlkes: pöialt), et näiteks Kiiver suudaks endistele maiasmokkadele selgeks teha, kuivõrd oluline OLEKS ZOOM-TVsse KalevSport logo asemele LIHTSALT ka programm taha lülitada
Annan omalt poolt kindla garantii, et RFlastest keegi vihjeid Ärapanijatesse saatma ei hakka


Ja Viasati ka paluksKiiver kirjutas:uhtikas kirjutas:Mida meil-teil siin "britnispiersida" vahepeal - oodakem selle (alles) 4-6. detsembril toimuva testi ära ja siis saame teade, et . . .SLy kirjutas:Turun Sanomates selline artikkel:
BMW katsastaa ehdokkaat vuoden viimeisellä testijaksolla Jerezissä 4-6.joulukuuta.
Seniks hoiab grupp inimesi Rallifoorumis(tõlkes: pöialt), et näiteks Kiiver suudaks endistele maiasmokkadele selgeks teha, kuivõrd oluline OLEKS ZOOM-TVsse KalevSport logo asemele LIHTSALT ka programm taha lülitada
Annan omalt poolt kindla garantii, et RFlastest keegi vihjeid Ärapanijatesse saatma ei hakka
Ma usun et meil tehakse kõik selle nimel et KalevSport jõuaks igale poole. Ja eks ma vaatan äkki saan silmadega seda asja veel juurde aidata

Oleks tore.Kiiver kirjutas:uhtikas kirjutas:Mida meil-teil siin "britnispiersida" vahepeal - oodakem selle (alles) 4-6. detsembril toimuva testi ära ja siis saame teade, et . . .SLy kirjutas:Turun Sanomates selline artikkel:
BMW katsastaa ehdokkaat vuoden viimeisellä testijaksolla Jerezissä 4-6.joulukuuta.
Seniks hoiab grupp inimesi Rallifoorumis(tõlkes: pöialt), et näiteks Kiiver suudaks endistele maiasmokkadele selgeks teha, kuivõrd oluline OLEKS ZOOM-TVsse KalevSport logo asemele LIHTSALT ka programm taha lülitada
Annan omalt poolt kindla garantii, et RFlastest keegi vihjeid Ärapanijatesse saatma ei hakka
Ma usun et meil tehakse kõik selle nimel et KalevSport jõuaks igale poole. Ja eks ma vaatan äkki saan silmadega seda asja veel juurde aidata


Neljapäeval testisid Marko konkurendid 3. piloodi kohale - Farfus ja Vietoris Valencia ringrajal BMW Sauber F1 autot. Mõlemad kirjeldavad testimist ülivõrdes
Jääme ootama Marko paugutamist
itv

itv
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Farfus sai selle testi WTCC sõitude eest, tal on WTCC leping olemas ka tulevaks aastaks ja F1 ambitsioone tal hetkel enam pole!valmacher kirjutas:Neljapäeval testisid Marko konkurendid 3. piloodi kohale - Farfus ja Vietoris Valencia ringrajal BMW Sauber F1 autot. Mõlemad kirjeldavad testimist ülivõrdesJääme ootama Marko paugutamist
itv
Vietorise asi oli mulluse FBMW maailmafinaali eest.
Vormel-BMW sarja finaalvõistluse Valencias võitnud austerlane Philipp Eng pääseb testima BMW Sauberi vormel-1 autot.
Eng alustas Hispaanias parimalt stardikohalt ja võttis kindla võidu. Esikoht on igati väärtuslik, sest Valenciasse olid kogunenud erinevate riikide vormel-BMW sarjade parimad piloodid.
„Vormel-1 autol sõitmine on olnud üks mu suurimaid unistusi,” kommenteeris 17-aastane Eng oma teenitud auhinda.
MTV3
Eng alustas Hispaanias parimalt stardikohalt ja võttis kindla võidu. Esikoht on igati väärtuslik, sest Valenciasse olid kogunenud erinevate riikide vormel-BMW sarjade parimad piloodid.
„Vormel-1 autol sõitmine on olnud üks mu suurimaid unistusi,” kommenteeris 17-aastane Eng oma teenitud auhinda.
MTV3
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Nico Hulkenberg, keda on nimetatatud ka üheks BMW kolmanda sõitja kandidaadiks, jätkab ART meeskonnas Euro F3 sarjas.
ART announce 2008 Euro line-up
Recently renamed Formula Three Euro Series champions ART have confirmed their four-driver line-up for the 2008 season.
Nico Hulkenberg will remain with the team for a second season, while former Manor Motorsport driver James Jakes will join ART for his second year in the championship.
Formula Renault graduates Jules Bianchi and Jon Lancaster complete the team. Bianchi won the French Renault title this year, while Lancaster was runner-up in the Eurocup.
ART boss Frederic Vasseur said he was happy with the line-up, which features two drivers who have already won races in F3.
"With Nico and James, we've got two drivers with Formula Three experience under their belts," he said. "This will be particularly vital next year, as the season will be contested with new cars.
"We know Nico, he is a quick and gifted driver, while James convinced us when testing for us.
"Jules and Jon are two of the most promising rookies, thus representing the logical choice for ART."
The French team, under the ASM banner, have won the F3 Euro Series title for the past four years.
ART announce 2008 Euro line-up
Recently renamed Formula Three Euro Series champions ART have confirmed their four-driver line-up for the 2008 season.
Nico Hulkenberg will remain with the team for a second season, while former Manor Motorsport driver James Jakes will join ART for his second year in the championship.
Formula Renault graduates Jules Bianchi and Jon Lancaster complete the team. Bianchi won the French Renault title this year, while Lancaster was runner-up in the Eurocup.
ART boss Frederic Vasseur said he was happy with the line-up, which features two drivers who have already won races in F3.
"With Nico and James, we've got two drivers with Formula Three experience under their belts," he said. "This will be particularly vital next year, as the season will be contested with new cars.
"We know Nico, he is a quick and gifted driver, while James convinced us when testing for us.
"Jules and Jon are two of the most promising rookies, thus representing the logical choice for ART."
The French team, under the ASM banner, have won the F3 Euro Series title for the past four years.