"Kõik see sport, mis pole seotud mootoritega - on teesklemine!"
Jube tobe allkiri
Mõni kickpoksija teeskleb Sulle varsti
Isegi kui see on kellegi tsitaat ( ehk isegi sinu ) siis see k6lab nii yleolevalt ja riivab k6rva. Just nende inimeste jaoks kes tegelevad Spordiga, olgu see siis kergej6ustik, ujumine, jalgrattasport ratsasport jne.
Force India vormel-1 meeskond avaldas teisipäeval Barcelonas Kataloonia ringrajal oma logo. Endine Spykeri meeskond sai tuleristsed Hispaanias, kus seda testisid Giedo van der Garde ja Roldan Rodriguez.
Meeskonna värske logo pandi kõigepealt auto ninale. Ootuspäraselt oli märgil suur osa India lipul.
ETV SPORT
jääme siis ootama Team Estonia logo WRC-s.
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
"Kõik see sport, mis pole seotud mootoritega - on teesklemine!"
Jube tobe allkiri
Mõni kickpoksija teeskleb Sulle varsti
Isegi kui see on kellegi tsitaat ( ehk isegi sinu ) siis see k6lab nii yleolevalt ja riivab k6rva. Just nende inimeste jaoks kes tegelevad Spordiga, olgu see siis kergej6ustik, ujumine, jalgrattasport ratsasport jne.
SEE POLE JU OMETI TEESKLEMINE !
( t2pit2hed panid jooksu )
Ma ei saa aru, mida teil selle allkirja kallal iriseda on vaja, minu arust täitsa hea ja vaimukas asi, kellele ei meeldi, ärgu vaadaku ja lugegu, mulle isiklikult meeldib. Ei pea ju kõike ka kohe niiiiii tõsiselt võtma!!!
>
0
#4 Jari-Matti Latvala Miikka Anttila Ford Fiesta RS WRC
Vormel-1 autode testisõidul Barcelona ringrajal oli teist päeva järjest kiireim sakslane Michael Schumacher, kes sai Ferraril kirja aja 1.21,486.
2006. aastal tippspordiga lõpparve teinud, kuid nüüd oma endise tööandja Ferrari autot testima nõustunud seitsmekordsele maailmameistrile järgnesid hispaanlane Pedro de la Rosa McLarenil (1.21,857), soomlane Heikki Kovalainen Renault'l (1.21,894) ja brasiillane Felipe Massa Ferraril (1.22,044).
Tulemused:
1. Michael Schumacher, Ferrari 1:21.486 90
2. Pedro de la Rosa, McLaren 1:21.857 60
3. Heikki Kovalainen, Renault 1:21.894 65
4. Felipe Massa, Ferrari 1:22.044 56
5. Gary Paffett, McLaren 1:22.293 57
6. Nico Rosberg, Williams 1:22.333 64
7. David Coulthard, Red Bull 1:22.555 74
8. Nick Heidfeld, BMW 1:22.946 102
9. Kazuki Nakajima, Williams 1:23.031 77
10. Sebastian Vettel, Toro Rosso 1:23.187 74
11. Karoun Chandhok, Red Bull 1:23.255 57
12. Jenson Button, Honda 1:23.358 79
13. Jarno Trulli, Toyota 1:23.465 54
14. Robert Kubica, BMW 1:23.488 37
15. Anthony Davidson, Super Aguri 1:23.547 80
16. Luca Filippi, Honda 1:23.596 74
17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso 1:23.753 72
18. Franck Montagny, Toyota 1:23.977 45
19. Christian Klien, Force India F1 1:24.446 56
20. Adrian Sutil, Force India F1 1:24.537 105
21. Vitantonio Liuzzi, Force India F1 1:24.555 55
ETV SPORT
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Paar nädalat tagasi toimunud kohtumine Fernando Alonso, Christian Horneri ja Gerhard Bergeri vahel andis alust kuuldustele, et McLarenist lahkunud kahekordne maailmameister võib tuleval aastal istuda Red Bulli vormelautosse.
Red Bulli ja Toro Rosso juhid tutvustasid hispaanlastele oma meeskondade strateegiat ja tulevikuväljavaateid. Liikuma läksid isegi kuuldused võimalikust unistuste tiimist - Fernando Alonso, Adrian Newey, Ross Brawn, kirjutab Sportnet.
Nüüdseks on aga selge, et Brawn siirdub Ferrarist Honda teenistusse ning Alonso naaseb kõigi eelduste kohaselt oma vana tööandja Renault' rüppe.
Red Bulli boss Christian Horner ütles usutluses ühele hispaania raadiojaamale, et on Alonso taasliitumises Renault'ga kindel. "Olen rõõmus, et Alonsot on seostatud meie tiimiga. See vaid kinnitab seda progressi, mida oleme viimaste aastatega saavutanud. Aga meie sõitjate nimesid te kõik teate. Lisaks McLarenile on üks sõitja koht uueks hooajaks lahtine veel vaid kahes tiimis, Renault's ja Toyotas."
>
0
#4 Jari-Matti Latvala Miikka Anttila Ford Fiesta RS WRC
GP2-sarja tänavune võitjast sakslasest Timo Glockist saab uudisteagentuuri CID teatal Toyota vormel-1 meeskonna uus põhisõitja. Kolme-aastase lepingu allkirjastanud Glocki kõrval jätkab Toyotas itaallane Jarno Trulli.
Glock asendab Toyotas oma rahvuskaaslast Ralf Schumacherit, kellega Jaapani meeskond lepingut pikendada ei soovinud.
25-aastane Glock debüteeris F1 sarjas tegelikult juba 2004. aastal, teenides Kanada etapil pärast diskvalifitseerimisi 2 MM-punkti. Huvitaval kombel olid diskvalifitseerituteks toona just Toyota ja Williams.
Hooaja kolmel viimasel etapil pääses Glock Giorgio Pantano asemel uuesti Jordani rooli, kuid kõik võistlused tõid vaid 15. koha.
Glocki siirdumine Toyota rooli tähendab seda, et BMW vajab uut testisõitjat. Adam Carrolli, Christian Vietorise ja Nico Hulkenbergi kõrval on seda rolli seostatud ka Marko Asmeriga.
ETV SPORT
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Renault vormel-1 meeskonna juht Flavio Briatore ütles Itaalia meediale, et ootab järgneva 48 tunni jooksul kahekordselt maailmameistrilt Fernando Alonsolt vastust.
Briatore sõnul on võimalus, et Alonso Renault'ga ühineb 60 protsenti, vahendab BBC.
Itaalia raadiole antud usutluses ütles ta ka seda, et järgmisel hooajal ei esinda nende meeskonda Heikki Kovalainen ja Giancarlo Fisichella.
"Järgmisel aastal on meil mõlemad uued sõitjad," ütles ta.
PM
Heikki siis McLarenisse ja Piquet Fisi asemele?
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Alonso ja Renaulti läbirääkimised on jooksnud ummikseisu. Flavio Briatore oleks nõus Alonso palkama ka 1. hooajaks, kuid selle vastu on Renaulti omanikke Carlos Ghosn. Viimane pakub kahekordsele maailmameistrile vaid kolme aastast lepingut.
Spekuleeritakse, et Alonso nõustuks vaid aastase lepinguga, kuna ta on andnud Ferrarile nõusoleku liitumaks tiimiga aastal 2009.
Kimi leping kehtib 2009a. lõpuni ja Felipe oma 2010.a lõpuni...
Ghosn pakub Alonsole: "Kas kolmeaastane leping või ei midagi!"
F1-live
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Alonso jonnigu edasi. Siis jääb üldse meeskonnata. Ferrarisse läheb Alonso siis Kimi asemele. Kimi ütles liitudes Ferrariga, et see leping võib olla tema viimane F1-s
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Selle uudise järgi siis tundub, et Asmer on ka üx testijatest seal Jeresiz .
Kuidagi paljulubav näeb see asi välja ma ütleks
Niipalju on kuulda olnud, et BMW-d proovivat seal peale Asmeri veel Hülkenberg,, Vietoris ja Doornbos. Hollandlase taga on endine Walter Röhrli kaardilugeja Christian Geistdörfer.
Delfist siis:
"Itaalia ajakirjanduse teatel soovib Alonso aastast lepingut seetõttu, et 2009. aastal Ferrarisse Räikköneni kõrvale minna. Massal on küll leping 2010. aasta lõpuni, aga sellele vaatamata olevat Alonso liitumine Ferrariga juba kokku lepitud."
Imelikult käivad need asjad seal! Alles see oli kui Massa lepingu pikendamisega lõpetati kuulujutud Alonso võimalikust diilist ferrariga.
Prodrive´i meeskond tuleval hooajal MM-sarjas ei osale
Vormel-1 karusselliga liituda ihanud Prodrive tuleval hooajal siiski MM-sarjas ei osale, seda kinnitas väljaandele Auto Motor und Sport meeskonna juht David Richards.
FIA reeglid ei võimalda hetkel valmisehitatud vormeli ostmist teistelt meeskondadelt ning Richardsi sõnul ise 2008. aastaks autot ehitada ei jõuta.
Richards ei soostunud projekti lõppenuks nimetama ning loodab Prodrive’i stardis näha 2009. aastal.
ETV SPORT
>
0
#4 Jari-Matti Latvala Miikka Anttila Ford Fiesta RS WRC
Keio kirjutas:Prodrive´i meeskond tuleval hooajal MM-sarjas ei osale
Vormel-1 karusselliga liituda ihanud Prodrive tuleval hooajal siiski MM-sarjas ei osale, seda kinnitas väljaandele Auto Motor und Sport meeskonna juht David Richards.
FIA reeglid ei võimalda hetkel valmisehitatud vormeli ostmist teistelt meeskondadelt ning Richardsi sõnul ise 2008. aastaks autot ehitada ei jõuta.
Richards ei soostunud projekti lõppenuks nimetama ning loodab Prodrive’i stardis näha 2009. aastal.
ETV SPORT
Väga kahju, kuna sarjaga liituda soovijaid oli teisigi. Hoiti lihtsalt kohta kinni