Hooaeg 2008
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Barrichellot võib oodata tiimivahetus
Vormel-1 kõige kogenum piloot Rubens Barrichello võib liituda sarja kõige väiksema meeskonna Super Aguriga.
Kuigi Honda teatas juba juulikuus Barrichello lepingu pikendamisest räägitakse kuluaarides, et meeskonna boss Nick Fray on oma otsust muutnud. Põhiliselt on see seotud Fernando Alonso lahtise tulevikuga.
Briti ajakirja F1 Racing andmetel ootab Fry otsuse korral 35-aastast Barrichellot liitumine Super Aguri tiimiga. Brasiillane ei suutnud viimasel hooajal ühtki punkti kirja saada ning jäi oma meeskonnakaaslase Jenson Buttoni varju.
Ühte Honda mehhaanikut tsiteeriti nii: «Oleks juba aeg, et Rubens vormel-1st taanduks, kas te ei arva sama?»
POSTIMEES
Vormel-1 kõige kogenum piloot Rubens Barrichello võib liituda sarja kõige väiksema meeskonna Super Aguriga.
Kuigi Honda teatas juba juulikuus Barrichello lepingu pikendamisest räägitakse kuluaarides, et meeskonna boss Nick Fray on oma otsust muutnud. Põhiliselt on see seotud Fernando Alonso lahtise tulevikuga.
Briti ajakirja F1 Racing andmetel ootab Fry otsuse korral 35-aastast Barrichellot liitumine Super Aguri tiimiga. Brasiillane ei suutnud viimasel hooajal ühtki punkti kirja saada ning jäi oma meeskonnakaaslase Jenson Buttoni varju.
Ühte Honda mehhaanikut tsiteeriti nii: «Oleks juba aeg, et Rubens vormel-1st taanduks, kas te ei arva sama?»
POSTIMEES
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Austraalia MM-etapi jätkumine on kahtluse all
Melbourne’is toimuva vormel-1 MM-etapi tulevik on kahtluse all, sest 2011. hooajaga lõppeb austraallaste leping ning suur kahjum helget tulevikku ei ennusta.
Tänavu ulatus etapi korraldamisega kaasnenud miinus juba 31 miljoni dollarini, ületades 2005 ja 2006 aasta numbrid 13 ja 19 miljonit.
Kuigi korraldajate sõnul oli pühapäevane põhisõit välja müüdud, teeniti oodatust oluliselt vähem eelmiste päevade piletimüügist ning väiksemaks jäid ka reklaamitulud.
Austraalia etappi on Melbourne’i Albert Parki ringrajal sõidetud alates 1996. aastas, 2008. aastal avatakse seal 16. märtsil uus MM-hooaeg.
ETV SPORT
Melbourne’is toimuva vormel-1 MM-etapi tulevik on kahtluse all, sest 2011. hooajaga lõppeb austraallaste leping ning suur kahjum helget tulevikku ei ennusta.
Tänavu ulatus etapi korraldamisega kaasnenud miinus juba 31 miljoni dollarini, ületades 2005 ja 2006 aasta numbrid 13 ja 19 miljonit.
Kuigi korraldajate sõnul oli pühapäevane põhisõit välja müüdud, teeniti oodatust oluliselt vähem eelmiste päevade piletimüügist ning väiksemaks jäid ka reklaamitulud.
Austraalia etappi on Melbourne’i Albert Parki ringrajal sõidetud alates 1996. aastas, 2008. aastal avatakse seal 16. märtsil uus MM-hooaeg.
ETV SPORT
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



FIA president Max Mosley ütles, et McLaren võib alustada 2008. aasta hooaega negatiivse punktiskooriga kui meeskonna uuest autost leitakse Ferrarilt varastatud ideede baasil ehitatut.
2007. aastal Ferrari jooniste omandamise eest punktidest ilma jäänud ja 100 miljoni USA dollari suuruse trahvi saanud McLaren peab vastavalt mootorispordinõukogu otsusele laskma uurida ka oma 2008. aasta võistlusautot, meenutab crash.net.
Mosley sõnul kaasatakse McLareni vormeli uurimiisse sõltumatuid eksperte väljaspoolt ja kui need peaksid leidma, et McLaren on kasutanud Ferrari ideid, võetakse meeskonnalt veelgi punkte maha.
"Ferrari materjalid olid McLareni peakonstruktori valduses kui ta konstrueeris tiimile 2008. aasta autot," ütles Mosley: "Raskused peituvad selles, et ühtki Ferraris konstrueeritud osa me McLarenist ju ei leia."
Mosley sõnul ei ole oodata, et Ferrari ideede kasutamine McLarenis tähendaks samalaadselt konstrueeritud sõlmi — sellisel tasemel üks-ühele kopeerimist ei esine.
"Niisiis otsime me ideid. Teeme kõik, mis võimalik, et saada vastus, kas McLaren kasutas Ferrari intellektuaalset omandit või mitte. Kui nad seda teinud on, ei tähenda see automaatselt sarjast eemaldamist — nad võivad hooaega ka negatiivse punktiskooriga alustada," rääkis Mosley: "Millegi leidmine ei saa lihtne olema, aga vahendid, mida kasutame, annavad meile selleks hea võimaluse."
Delfi autoleht
2007. aastal Ferrari jooniste omandamise eest punktidest ilma jäänud ja 100 miljoni USA dollari suuruse trahvi saanud McLaren peab vastavalt mootorispordinõukogu otsusele laskma uurida ka oma 2008. aasta võistlusautot, meenutab crash.net.
Mosley sõnul kaasatakse McLareni vormeli uurimiisse sõltumatuid eksperte väljaspoolt ja kui need peaksid leidma, et McLaren on kasutanud Ferrari ideid, võetakse meeskonnalt veelgi punkte maha.
"Ferrari materjalid olid McLareni peakonstruktori valduses kui ta konstrueeris tiimile 2008. aasta autot," ütles Mosley: "Raskused peituvad selles, et ühtki Ferraris konstrueeritud osa me McLarenist ju ei leia."
Mosley sõnul ei ole oodata, et Ferrari ideede kasutamine McLarenis tähendaks samalaadselt konstrueeritud sõlmi — sellisel tasemel üks-ühele kopeerimist ei esine.
"Niisiis otsime me ideid. Teeme kõik, mis võimalik, et saada vastus, kas McLaren kasutas Ferrari intellektuaalset omandit või mitte. Kui nad seda teinud on, ei tähenda see automaatselt sarjast eemaldamist — nad võivad hooaega ka negatiivse punktiskooriga alustada," rääkis Mosley: "Millegi leidmine ei saa lihtne olema, aga vahendid, mida kasutame, annavad meile selleks hea võimaluse."
Delfi autoleht
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
est viide:Oldfox kirjutas:Alonso lahkub McLarenist - uudis asub siin
Hispaania väljaanne El Mundo oli esimene, kes teatas, et kahekordne maailmameister Fernando Alonso on lõpetanud lepingu McLareniga. Veidi hiljem kinnitasid vormelimaailma raputanud uudist nii Alonso kui McLareni esindajad.
Hispaania meedia kohaselt pidasid Alonso esindaja Luis Garcia Abad ning eksmaailmameistri jurist McLareni peakorteris Wokingis eile ja täna hommikul läbirääkimisi lepingu katkestamise osas, mis tänase päeva sündmusi arvestades kulgesid kiirelt.
Alonsol oli tiimiga 2009. aasta lõpuni siduv leping, kuid tänavu jooksid mehe suhted McLareniga karile. Hispaanlase arvates keskenduti tiimis liialt Lewis Hamiltonile.
"McLaren tegi valesti, nad kaotasid meistritiitli valede otsuste tõttu hooaja teisel poolel," sõnas Alonso. "Pole saladus, et nad ei aidanud mind kuigi palju. Korralduse poole pealt vaadates polnud see väga hästi organiseeritud hooaeg," lisas hispaanlane.
Alonso siirdus McLarenisse 2006. aasta lõpus, olles kahel hooajal järjest tulnud Renault'ga maailmameistriks. Tänavu võitis hispaanlane neli etappi ning lõpetas kokku 12 korral poodiumil. Üldarvestuses oli Alonso 109 punktiga kolmas, MM-tiitli võitnud Kimi Räikkönen teenis vaid ühe punkti rohkem.
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Red Bull on vihjanud, et Alonso saamise nimel on nad valmis Coulthardile kinga andma.
Üldse jääb mulle nagu arusaamatuks, miks neid lepinguid sõlmitakse, kui neist kinni pidada ei taheta. Sarnaselt DC-ga pikendas Honda ka Barrichelloga lepingut järgmiseks hooajaks ning nüüd räägitakse, et brasiillane võidakse minema ajada. Toyota sõlmis mullu Trulliga 3aastase lepingu ning nüüd võidakse ta minema ajada, kui Alonso peaks neile tulema. Noh, ja Alonsolgi oli 3aastane leping, mis kestis vaid ühe hooaja...
Võistkonnad pole ikka absoluutselt ettenägelikud... Võiks nagu enne põhjalikult läbi kaaluda, kas on vaja leping kohe sõlmida või veel oodata, et ehk avaneb parem võimalus... või siis teiseks, kas on vaja nii pikka lepingut sõlmida.
Huvitav, kas Massa ikka sõidab Ferraris 2010. aastani
Ma absull ei imestaks, kui Alonso liigukski 2009. aastaks Ferrusse (nagu natuke aega sahistati) ning Massa lüüakse minema - "Oi sorry, pikendamise lepingut suga küll, aga mis teha - mõtlesime ümber."
Üldse jääb mulle nagu arusaamatuks, miks neid lepinguid sõlmitakse, kui neist kinni pidada ei taheta. Sarnaselt DC-ga pikendas Honda ka Barrichelloga lepingut järgmiseks hooajaks ning nüüd räägitakse, et brasiillane võidakse minema ajada. Toyota sõlmis mullu Trulliga 3aastase lepingu ning nüüd võidakse ta minema ajada, kui Alonso peaks neile tulema. Noh, ja Alonsolgi oli 3aastane leping, mis kestis vaid ühe hooaja...
Võistkonnad pole ikka absoluutselt ettenägelikud... Võiks nagu enne põhjalikult läbi kaaluda, kas on vaja leping kohe sõlmida või veel oodata, et ehk avaneb parem võimalus... või siis teiseks, kas on vaja nii pikka lepingut sõlmida.
Huvitav, kas Massa ikka sõidab Ferraris 2010. aastani

Pärast seda, kui McLaren teatas eile, et hispaanlase Fernando Alonsoga lähevad teed lahku, jääb õhku küsimus, kes kahekordset maailmameistrit tiimis asendama hakkab.
Eurosport reastas McLareni võimalikud variandid.
Heikki Kovalainen (Renault)
Rahvus: soomlane
Vanus: 25
Võite: 17/0
Kovaleinen on arvatavasti tiimi esimene valik, eriti veel siis, kui Alonso otsustab valida Renault tiimi. Kovalaineni Jaapani GP teine koht asetas ta McLareni valikute reas arvatasti esikohale. Tema kasuks räägib ka see, et Ron Dennis on minevikus teisigi soomlaseid McLareni rooli usaldanud.
Nico Rosberg (Williams)
Vanus:22
Rahvus: sakslane
Võite: 34/0
Rosberg oleks ideaalne kandidaat. Võitis GP2 tiitli esimesel hooajal. Sakslase kasuks räägib ka tõsiasi, et ta on Lewis Hamiltoni väga hea sõber. Seega ei peaks McLareni juhid muretsema taoliste pilootide vaheliste intriigide pärast nagu eelmisel hooajal.
Pedro de la Rosa (McLaren)
Vanus: 36
Rahvus: hispaanlane
Võite: 71/0
McLareni testisõitja jääks Hamiltoni kõrval kindlalt number kaheks. Ta on McLareni rooli taga tegutsenud juba väga pikka aega, seega räägib tema kasuks kogemus.
Jenson Button (Honda)
Vanus: 27
Rahvus: britt
Võite: 135/1
Kuigi Honda on kinnitanud, et britt ka järgmisel hooajal nende meeskonda esindab, on kõik kaardid ikka veel lahtised. Ainukese piloodina, kes etapi võitnud on, teeks ta McLareni eest head tööd ning arvatavasti suudaks ka edaspidi võita.
Kuulujutud on McLareni 2008. aasta hooajaga seostanud ka Jarno Trullit ja Robert Kubicat.
Eurosport reastas McLareni võimalikud variandid.
Heikki Kovalainen (Renault)
Rahvus: soomlane
Vanus: 25
Võite: 17/0
Kovaleinen on arvatavasti tiimi esimene valik, eriti veel siis, kui Alonso otsustab valida Renault tiimi. Kovalaineni Jaapani GP teine koht asetas ta McLareni valikute reas arvatasti esikohale. Tema kasuks räägib ka see, et Ron Dennis on minevikus teisigi soomlaseid McLareni rooli usaldanud.
Nico Rosberg (Williams)
Vanus:22
Rahvus: sakslane
Võite: 34/0
Rosberg oleks ideaalne kandidaat. Võitis GP2 tiitli esimesel hooajal. Sakslase kasuks räägib ka tõsiasi, et ta on Lewis Hamiltoni väga hea sõber. Seega ei peaks McLareni juhid muretsema taoliste pilootide vaheliste intriigide pärast nagu eelmisel hooajal.
Pedro de la Rosa (McLaren)
Vanus: 36
Rahvus: hispaanlane
Võite: 71/0
McLareni testisõitja jääks Hamiltoni kõrval kindlalt number kaheks. Ta on McLareni rooli taga tegutsenud juba väga pikka aega, seega räägib tema kasuks kogemus.
Jenson Button (Honda)
Vanus: 27
Rahvus: britt
Võite: 135/1
Kuigi Honda on kinnitanud, et britt ka järgmisel hooajal nende meeskonda esindab, on kõik kaardid ikka veel lahtised. Ainukese piloodina, kes etapi võitnud on, teeks ta McLareni eest head tööd ning arvatavasti suudaks ka edaspidi võita.
Kuulujutud on McLareni 2008. aasta hooajaga seostanud ka Jarno Trullit ja Robert Kubicat.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Red Bull lõpetas kõik spekulatsioonid justkui võiks kahekordne maailmameister Fernando Alonso järgmisel hooajal nende meeskonnaga liituda.
The Guardian kirjutas eelmisel nädalal, et Red Bull tahab Alonsoga üheaastase lepingu sõlmida.
"See on üsna ennenägematu olukord, et kahekordne maailmameister novembrikuus veel turul on, kuid meil on järgmise hooaja piloodid olemas. Need on David Coulthard ja Mark Webber," ütles üks meeskonna liikmetest planet-f1.com'le.
The Guardian kirjutas eelmisel nädalal, et Red Bull tahab Alonsoga üheaastase lepingu sõlmida.
"See on üsna ennenägematu olukord, et kahekordne maailmameister novembrikuus veel turul on, kuid meil on järgmise hooaja piloodid olemas. Need on David Coulthard ja Mark Webber," ütles üks meeskonna liikmetest planet-f1.com'le.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]