Siis peab hakkama FIA mõtlema S2000 kasutusele võttu WRC masinate asemel. Nagu kuulda oli on ka Ford mõtlemas S2000 peale. Seega See S2000 tooks uusi tootjaid ja vanu tagasi. Praegu siis S2000 valmis Toyotal, Volkswagenil, Fiatil, Peugeotil. Lisandumas siis VÄIDETAVLT Ford ja Škoda.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
kui asi s2000 peale läheb, siis suzuki võib oma WRC projekti korstnasse kirjutada...
Või on olemasoleva baasil võimalik aretada talutavate kuludega s2000 masin?
Lähiajal ei asendata MM-sarjas WRC autosid s2000 autodega. Peamiselt on sellele vastu sarjas osalevad autotootjad, kes on teinud suuri kulutusi WRC autode arendamisele.
Lisaks ei ole teada kui palju oleks neid S2000 mudeli homologeerinud autotootjaid, kel on tahtmist raha kulutada 16. etapil osalemiseks MM-sarjas, mis ei ole sugugi odav lõbu.
Pikemas perspektiivis on see mõeldav, kuigi ma ise ei poolda seda eriti.
Veebist on kuulda olnud ka hoopis mõnede vaatlejate sellist arvamust, et JWRC tuleks kaotada ja võib-olla ka N-rühm. Alles võiks jääda WRC ja S2000, mis oleks midagi sarnast kui F1 ja GP2.
Mingil juhul ei tohiks ega ilmselt ka ei hakka S2000 asendama WRC'd. Küll elu WRC's lahedamaks läheb jälle. E´i ole midagi vaja suppi lahjemaks tegema.
põhimõtteliselt see teema et S2000 - WRC asemele, et nagu kui N4 masinad panevad S2000'le ära siis lõpp põnev küll, asfaltil võtab rallivõidu mõni S1600 mees veel.
Ma usun et on võimalik muuta WRC masinad odavamaks ja kui peaks hakkama seetõttu kiirus kahanema saab ka midagi vabamaks lasta et publik ikka kiireid autosi näeks
Kui pilti nägin, siis esimene asi oli, et mis on miniga tehtud ja Skoda nimeks antud. Siis vaatasin, et Swifti moodi. Pärast lugesin pildi alt kommentaare ja veendusin, et mul sama maitse mis teistel.
Täna peab FIA World Council ühe tähtsa istungi, kus võib-olla otsustatakse ka see, et aastast 2009 asendatakse jupphaaval WRC-autod töönime Super 2000 plus (vb tulevikus ka edasi WRC) sõiduvahenditega. Tegu oleks siis S2000 autodega, millel turbo ja võib-olla ka mõningaid muid vabadusi (rohkem elektroonikat, anti-lag). Idee järgi sõidaksid 2009-2011 WRC-d ja S2000plusid ühes kategoorias ning 2012 oleks viimatimainitud klass ainuvalitsev.
Juttude järgi olevat Fiat valmisolekus number 1 S2000plus auto ehitamiseks ning ka Mitsu olla sest väga huvitatud. Ehk ka mõni muu tootja (mõni VW mark vms).
C2 baasil turboautot ei tule kohe kindlasti, see on oma mõõtmetelt liiga väike.
Üleüldse on PSA grupi rallitulevik üks suur spekulatsioon, viimatise strateegia kohaselt pühendub Pesukott Le Mansile ja Citroen rallile. Samas on Peugeotil olemas 207 S2000 auto, Citroenil S2000-t pole.