Saaremaa Ralli 2007
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Kas keegi oskab kommenteerida WRC-keeldu? Mitte et ma fännaks, kui üks auto teistel pikalt eest ära sõidab, aga tundub veider, et keelatakse ära üks osa ühest MV ja KV arvestuses sõitvast klassist, mis vastab igasugustele rahvusvahelistele tingimustele.
Keegi hetkel ei kaota, aga reaalne võimalus oleks ju, et ühe ralli korraldajad saaksid sellise asja legaalsuse puhul keelata ära oma suva järgi näiteks valged autod ja anda sellega punktid mõnda muud värvi autole või vastupidi. Lihtsalt retooriline küsimus...
Keegi hetkel ei kaota, aga reaalne võimalus oleks ju, et ühe ralli korraldajad saaksid sellise asja legaalsuse puhul keelata ära oma suva järgi näiteks valged autod ja anda sellega punktid mõnda muud värvi autole või vastupidi. Lihtsalt retooriline küsimus...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2393
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
- Asukoht: Tallinn
Peame vist hakkama leppima tõsiasjaga,et rallitamisele seatakse üha enam lisatingimusi.Ilmselt tekivad kõik need piirangud võistlusraja kooskõlastamise käigus - looduskaitseorganid,maaomanikud,teedevaldajad jne. Paide rallil pealtvaatajate mittelubamine Kakerdi katsele on ilmselgelt just neist piiranguist pärit nõue. Usun et ka Saaremaal sama - keegi usub et WRC lõhub teed tublisti rohkem kui muud autod ja on selle (mittelubamise) seadnud tingimuseks. Muud usutavat põhjust on küll raske välja mõelda.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
tsiteerin rally.ee artiklit:
"WRC-autosid peale ei lase, et rallit põnevamaks teha," ütles võistluse korralduskomitee liige Einar Soe ajalehele Oma Saar. Ta põhjendas otsust asjaoluga, et võidusõit absoluutarvestuse esikohale muutub selle võrra tasavägisemaks.
"40. Saaremaa rallil on võitjaile rahalised auhinnad. Kahtlemata oleks mõnel WRC-autol sõitval rallipaaril suuremad eelised üldvõiduni jõuda. Kui tuleks üks-kaks WRC-autot, siis võitja oleks ette teada ja pole pinget. Nüüd saab võistlus olema võrdsem ja tase ühtlasem. Pealegi, ega Eestis tõsist WRC-meest pole ka."
Enne sellise otsuse tegemist pidasid võistluse korraldajad läbirääkimisi mitmete välissõitjatega. "Suhtlesime põhiliselt Soome ja Norra sõitjatega. Suuremat hulka WRC-autosid tulemas näha polnud," sõnas Soe.
http://www.rally.ee/?a=a009&b=5596
"WRC-autosid peale ei lase, et rallit põnevamaks teha," ütles võistluse korralduskomitee liige Einar Soe ajalehele Oma Saar. Ta põhjendas otsust asjaoluga, et võidusõit absoluutarvestuse esikohale muutub selle võrra tasavägisemaks.
"40. Saaremaa rallil on võitjaile rahalised auhinnad. Kahtlemata oleks mõnel WRC-autol sõitval rallipaaril suuremad eelised üldvõiduni jõuda. Kui tuleks üks-kaks WRC-autot, siis võitja oleks ette teada ja pole pinget. Nüüd saab võistlus olema võrdsem ja tase ühtlasem. Pealegi, ega Eestis tõsist WRC-meest pole ka."
Enne sellise otsuse tegemist pidasid võistluse korraldajad läbirääkimisi mitmete välissõitjatega. "Suhtlesime põhiliselt Soome ja Norra sõitjatega. Suuremat hulka WRC-autosid tulemas näha polnud," sõnas Soe.
http://www.rally.ee/?a=a009&b=5596
http://www.motorsport.ee/?id=main&n=1724
Vaat aga vaata, kes meil siia sõtma tuleb! Harri Rovanperä koos Leedukast kaardilugejaga! Tore aga kahju, et ainult esimesel päeval!
Vaat aga vaata, kes meil siia sõtma tuleb! Harri Rovanperä koos Leedukast kaardilugejaga! Tore aga kahju, et ainult esimesel päeval!
Juubelihõngulisele Alexela Saaremaa rallile on praeguseks registreerunud 106 rallipaari, kirjutab www.motorsport.ee.
Saaremaa ralli on alati silma paistnud suure osalejate arvu poolest ja tänavune juubeliüritus tõotab taas lüüa registreerunute rekordi. Kaks nädalat enne avalduste vastuvõtu on ennast kirja pannud 106 ekipaaži Eestist, Lätist, Leedust, Soomest, Ukrainast ja Venemaalt. Väga tugeva koosseisuga on esindatud meie lõunanaabrid. Sellised nimed nagu Ivars Caune, Aivis Egle, Kaspars Šimkus ja Janis Vorobjovs peaks tuttavad olema kõikidele rallisõpradele.
Kõige rohkem registreerunuid on klassis N3 (25), järgnevad masinaklassid E7 (23) ja E8 (20). Klassis E9 on ennast kirja pannud kaksteist, klassis A6 üheksa, klassis N2 kuus ja klassis A5 viis ekipaaži.
Avapäeval teeb Saaremaa rallil kaasa ka nimekas soomlane Harri Rovanperä, kellele loeb kaarti leedulane Kestutis Švedas. Mitsubishi Lancer Evo IX-l startiv Soome- Leedu segapaar osaleb rallil väljaspool arvestust ja stardib enne esimest võistlusautot.
Ralli võitjat premeeritakse 75 000, teise koha omanikku 50 000 ja kolmanda koha omaniku 30 000 krooniga. Kaherattaveoliste autode arvestuses on preemiad vastavalt 50 000, 30 000 ja 20 000 krooni.
Registreerumine 40. Saaremaa rallile algas 20.augustil ja lõppeb 5.oktoobril.
www.motorsport.ee
Saaremaa ralli on alati silma paistnud suure osalejate arvu poolest ja tänavune juubeliüritus tõotab taas lüüa registreerunute rekordi. Kaks nädalat enne avalduste vastuvõtu on ennast kirja pannud 106 ekipaaži Eestist, Lätist, Leedust, Soomest, Ukrainast ja Venemaalt. Väga tugeva koosseisuga on esindatud meie lõunanaabrid. Sellised nimed nagu Ivars Caune, Aivis Egle, Kaspars Šimkus ja Janis Vorobjovs peaks tuttavad olema kõikidele rallisõpradele.
Kõige rohkem registreerunuid on klassis N3 (25), järgnevad masinaklassid E7 (23) ja E8 (20). Klassis E9 on ennast kirja pannud kaksteist, klassis A6 üheksa, klassis N2 kuus ja klassis A5 viis ekipaaži.
Avapäeval teeb Saaremaa rallil kaasa ka nimekas soomlane Harri Rovanperä, kellele loeb kaarti leedulane Kestutis Švedas. Mitsubishi Lancer Evo IX-l startiv Soome- Leedu segapaar osaleb rallil väljaspool arvestust ja stardib enne esimest võistlusautot.
Ralli võitjat premeeritakse 75 000, teise koha omanikku 50 000 ja kolmanda koha omaniku 30 000 krooniga. Kaherattaveoliste autode arvestuses on preemiad vastavalt 50 000, 30 000 ja 20 000 krooni.
Registreerumine 40. Saaremaa rallile algas 20.augustil ja lõppeb 5.oktoobril.
www.motorsport.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
Tõenäoliselt ei osale leedukad Janusas ja hääldamatu nimega kaardilugeja.
Aplink Lietuva rallil tegid oma autoga ikka korraliku laksu:
http://www.cartv.lt/index.php?pg=video& ... 46ca9uymrv
Samuti said pihta oma Subarule Vanagas. Video leiate allpool lehel:
http://www.autopilotas.com/
Lisaks sõideti veel Vanagase autole otsa, kui see tee servas seisis.
Nii, et leedukatel oli kõvad hävingud viimasel rallil
Aplink Lietuva rallil tegid oma autoga ikka korraliku laksu:
http://www.cartv.lt/index.php?pg=video& ... 46ca9uymrv
Samuti said pihta oma Subarule Vanagas. Video leiate allpool lehel:
http://www.autopilotas.com/
Lisaks sõideti veel Vanagase autole otsa, kui see tee servas seisis.
Nii, et leedukatel oli kõvad hävingud viimasel rallil
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 477
- Liitunud: 11 Mai 2003, 13:47
- Asukoht: Saarel
Kirjas on jah http://saaremaarally.ee/2007/est/osalejad.asp?s=1valmacher kirjutas:Levivad jutud, et Saaremaal pidi olema stardis Jalava!!!
honda-racing.ee
Jaan Mölder osaleb järgmisel nädalavahetusel 12.-13. oktoobril toimuval Saaremaa
rahvusvahelisel rallil Fiat Grande Punto S2000 auto roolis.
Samuti kavatseb MM-võistluste juunioride klassis hetkel neljandal kohal püsiv Jaan
Mölder jun osaleda Fiati S2000 klassi autol ka MM-sarja kuuluval Suurbritannia
rallil.
ETV SPORT
Nii,et Saaremaal näeb väga vinget pilli
rahvusvahelisel rallil Fiat Grande Punto S2000 auto roolis.
Samuti kavatseb MM-võistluste juunioride klassis hetkel neljandal kohal püsiv Jaan
Mölder jun osaleda Fiati S2000 klassi autol ka MM-sarja kuuluval Suurbritannia
rallil.
ETV SPORT
Nii,et Saaremaal näeb väga vinget pilli

Tänavu 40. toimumiskorda tähistava Saaremaa ralli ajaloost valmis telesaade, mida Eesti Televisoon näitab eeloleval laupäeval (6. oktoobril) kell 16.25.
Saate "Saaremaa ralli. Tehumardist tänaseni" juhi ja toimetaja Margus Kiiveri sõnul näidatakse nii ajaloolisi kaadreid võistlustest kui intervjueeritakse tippsõitjaid.
"Oma kindel osa on Saaremaa ralli kuulsatel kiiruskatsetel ja loomulikult saavad saates sõna mitmed ralli võitjad, teiste seas ralli viiekordne võitja Ivar Raidam ja Vello Õunpuu," rääkis Kiiver. "Samuti on oma osa 90-ndatel aastatel, mil ralli korraldamine sattus küsimärgi alla."
Täna avati ka Kuressaare lossis ralliteemaline fotonäitus, kus lisaks pildimaterjalile eksponeeritakse ligi sadat ralliauto mudelit. Näitus jääb avatuks 31. oktoobrini.
40. rahvusvaheline Saaremaa ralli sõidetakse 12. ja 13. oktoobril.
ETV SPORT
Saate "Saaremaa ralli. Tehumardist tänaseni" juhi ja toimetaja Margus Kiiveri sõnul näidatakse nii ajaloolisi kaadreid võistlustest kui intervjueeritakse tippsõitjaid.
"Oma kindel osa on Saaremaa ralli kuulsatel kiiruskatsetel ja loomulikult saavad saates sõna mitmed ralli võitjad, teiste seas ralli viiekordne võitja Ivar Raidam ja Vello Õunpuu," rääkis Kiiver. "Samuti on oma osa 90-ndatel aastatel, mil ralli korraldamine sattus küsimärgi alla."
Täna avati ka Kuressaare lossis ralliteemaline fotonäitus, kus lisaks pildimaterjalile eksponeeritakse ligi sadat ralliauto mudelit. Näitus jääb avatuks 31. oktoobrini.
40. rahvusvaheline Saaremaa ralli sõidetakse 12. ja 13. oktoobril.
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 9
- Liitunud: 06 Juul 2006, 10:56
- Asukoht: Lithuania, Kaunas
- Kontakt:
Please, translate this text into English or Russian "Avapäeval teeb Saaremaa rallil kaasa ka nimekas soomlane Harri Rovanperä, kellele loeb kaarti leedulane Kestutis Švedas. Mitsubishi Lancer Evo IX-l startiv Soome- Leedu segapaar osaleb rallil väljaspool arvestust ja stardib enne esimest võistlusautot." Thanks 

-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Kui rääkida edasi teemal s2000 vs N4(Eesti N3), siis hetkel on olukord selline, et kiirel kruusal(nagu Jyväskyläs) on kindel eelis s2000 masinatel, aeglasematel ja kurvilistel teedel peaks see eelis olema palju väiksem. Asfaldil on s2000 ennast tõestanud palju kiiremana.
Loomulikult on väga palju kinni juhis. Nõrga juhiga ei liigu s2000 masinad kuigi kiiresti ja sama kehtib ka N-rühma autode kohta.
Loomulikult on väga palju kinni juhis. Nõrga juhiga ei liigu s2000 masinad kuigi kiiresti ja sama kehtib ka N-rühma autode kohta.