SEB Mulgi Ralli 2007
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Kas kellelgi on juba kaardid olemas. Ma ei hakka siin nüüd vinguma, kuid sooviks vähemalt tänaste katsete aegu. Plaan linnast minema hakata ja mingi aimdus võiks ikka olla, mis kellaks ja kuhu. On teada, 17.30 on ametlik start. Ei ole võimalust ka poolest päevast kohale minna, kaart osta ja asja uurida.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
SEB - Mulgi ralli 6,25 kilomeetri pikkuse avakatse võitsid Slava Popov - Talis Perosti. A-rühma Mitsubishi Lanceril võistlevad Ekström rallitiimi sõitjad edestasid konkurente ka katse teistkordsel läbimisel.
Eesti autoralli meistrivõistluste eelviimase etapi avapäeva esimesel kiiruskatsel näitasid parimat aega Slava Popov - Talis Perosti (Mitsubishi Lancer Evo 6). 0,8 sekundiga jäid võistluse esimesele liiderpaarile avakatsel alla Margus Remmak - Olaf Suuder (Mitsubishi Lancer Evo 9) ja Janis Vorobjovs - Guntis Ervalds (Mitsubishi Lancer Evo
.
Slava Popov - Talis Perosti olid parimad ka katse teistkordsel läbimisel, edestades teist aega näidanud lätlasi 0,2 sekundiga. N-rühma parimad olid Võlli kiiruskatse teisel läbimisel kolmanda aja kirja saanud venelased Jevgeni Novikov - Dmitri Tšumak (Mitsubishi Lancer Evo 9).
Viljandi ralli esimesel võistluspäeval on kavas neli kiiruskatset.
Rally.ee
Eesti autoralli meistrivõistluste eelviimase etapi avapäeva esimesel kiiruskatsel näitasid parimat aega Slava Popov - Talis Perosti (Mitsubishi Lancer Evo 6). 0,8 sekundiga jäid võistluse esimesele liiderpaarile avakatsel alla Margus Remmak - Olaf Suuder (Mitsubishi Lancer Evo 9) ja Janis Vorobjovs - Guntis Ervalds (Mitsubishi Lancer Evo

Slava Popov - Talis Perosti olid parimad ka katse teistkordsel läbimisel, edestades teist aega näidanud lätlasi 0,2 sekundiga. N-rühma parimad olid Võlli kiiruskatse teisel läbimisel kolmanda aja kirja saanud venelased Jevgeni Novikov - Dmitri Tšumak (Mitsubishi Lancer Evo 9).
Viljandi ralli esimesel võistluspäeval on kavas neli kiiruskatset.
Rally.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
R.I.P...
Postimehes muidu selline lõik:
«Meeskond sõitis teelt välja vastu metsas olnud puuriita,» lausus ürituse pressiesindaja Rein Luik. «See oli küll teest eemal, kuid mehed sõitsid kurvist välja ja leidsid riida üles.»
Luige sõnul on õnnetuse asjaolud alles uurimisel, Teppo surma põhjust ta öelda ei osanud.
Ja kommentaaride seas selline:
asi
28.09.2007 21:46
nüüd tuleb siia kindlasti palju spekulatsioone aga tean versiooni, et puu läbis auto ning jõudis aini kopsu, see põhjustas ulatusliku verejooksu ning see omakorda surma.
minu kaastunne annikale, sandrale ja aini abikaasale

Postimehes muidu selline lõik:
«Meeskond sõitis teelt välja vastu metsas olnud puuriita,» lausus ürituse pressiesindaja Rein Luik. «See oli küll teest eemal, kuid mehed sõitsid kurvist välja ja leidsid riida üles.»
Luige sõnul on õnnetuse asjaolud alles uurimisel, Teppo surma põhjust ta öelda ei osanud.
Ja kommentaaride seas selline:
asi
28.09.2007 21:46
nüüd tuleb siia kindlasti palju spekulatsioone aga tean versiooni, et puu läbis auto ning jõudis aini kopsu, see põhjustas ulatusliku verejooksu ning see omakorda surma.
minu kaastunne annikale, sandrale ja aini abikaasale

Rajareits, 28.09.2007 23:13
Kaastunne.
Jutu järgi pole õnneks või kahjuks autol midagi viga. Nimelt olevat sõitjal hoopis rihmad lõdvalt olnud, kuna ei ulatunud roolini vms? Siis olevat rajalt välja sõitnud ja kuidagi tabanud vasaku küljega seda puuhunnikut siis. Siis olevat ta kuidagi peaga sinna vastu käinud ja edasi teate vast isegi..
PS! Need on ainult kuulujutud.
Kui kellegile miskit tundub valesti, siis tõsiselt vabandan, ei mõtle sellega halba.
Igatahes väga kahju..
PM
Viljandi ralli avakatse keskel paiskus rallipaari Ain Teppo - Siimo Sõmer võistlusauto suurel kiirusel vastu palgivirna. Esimesena jõudsid õnnetuspaika nende järel startinud Rando Turja - Ain Sepp.
Võrulaste järel startinud saarlane Rando Turja nendib nukralt, et nähtu oli jube. "Päris hull oli vaatepilt," sõnab ta tasasel häälel. "Tegu oli täisnurkse vasak-kurviga. Nad olid sattunud laupkokkupõrkesse palgivirnaga," ütleb Turja. "Vasak neli," iseloomustab ta katse kolmandal kilomeetril olnud kurvi raskusastet.
Rando Turja ja Ain Sepp rajalt välja sõitnud võistlejate juurest ei lahkunud: "Kutsusime kohe abi. Helistasime. Jäime ise kohapeale paika, et aidata. Katse finišisse läks infot edastama vist järgmine..."
Turja ütleb, et võrulaste Lada ei tundunud esmapilgul nii katki olevat, et väljasõidu tagajärjed võinuksid olla traagilised: "Auto polnud nii puruks." Paraku jättis Ain Teppo sellele kuue ja poole kilomeetri pikkusele rallikatsele oma elu. Siimo Sõmer toimetati Viljandi haiglasse.
Võistluste arst Marit Õun ütleb, et tõenäoliselt on piloodi surma põhjuseks suured sisemised vigastused ja verejooksud. "Kaardilugeja kohta mul kahjuks täpsustatud andmeid ei ole. Nähtavasti põhiliselt põrutused, see on täpsustamisel," lisab ta.
Rally.ee
Kaastunne.
Jutu järgi pole õnneks või kahjuks autol midagi viga. Nimelt olevat sõitjal hoopis rihmad lõdvalt olnud, kuna ei ulatunud roolini vms? Siis olevat rajalt välja sõitnud ja kuidagi tabanud vasaku küljega seda puuhunnikut siis. Siis olevat ta kuidagi peaga sinna vastu käinud ja edasi teate vast isegi..
PS! Need on ainult kuulujutud.
Kui kellegile miskit tundub valesti, siis tõsiselt vabandan, ei mõtle sellega halba.
Igatahes väga kahju..
PM
Viljandi ralli avakatse keskel paiskus rallipaari Ain Teppo - Siimo Sõmer võistlusauto suurel kiirusel vastu palgivirna. Esimesena jõudsid õnnetuspaika nende järel startinud Rando Turja - Ain Sepp.
Võrulaste järel startinud saarlane Rando Turja nendib nukralt, et nähtu oli jube. "Päris hull oli vaatepilt," sõnab ta tasasel häälel. "Tegu oli täisnurkse vasak-kurviga. Nad olid sattunud laupkokkupõrkesse palgivirnaga," ütleb Turja. "Vasak neli," iseloomustab ta katse kolmandal kilomeetril olnud kurvi raskusastet.
Rando Turja ja Ain Sepp rajalt välja sõitnud võistlejate juurest ei lahkunud: "Kutsusime kohe abi. Helistasime. Jäime ise kohapeale paika, et aidata. Katse finišisse läks infot edastama vist järgmine..."
Turja ütleb, et võrulaste Lada ei tundunud esmapilgul nii katki olevat, et väljasõidu tagajärjed võinuksid olla traagilised: "Auto polnud nii puruks." Paraku jättis Ain Teppo sellele kuue ja poole kilomeetri pikkusele rallikatsele oma elu. Siimo Sõmer toimetati Viljandi haiglasse.
Võistluste arst Marit Õun ütleb, et tõenäoliselt on piloodi surma põhjuseks suured sisemised vigastused ja verejooksud. "Kaardilugeja kohta mul kahjuks täpsustatud andmeid ei ole. Nähtavasti põhiliselt põrutused, see on täpsustamisel," lisab ta.
Rally.ee
Viimati muutis valmacher, 28 Sept 2007, 23:14, muudetud 2 korda kokku.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
pigem palgivirn pildi järgi: http://www.rally.ee/?a=a021&b=3354kajakas1 kirjutas:Jälle väga kurb sündmusKaastunne omastele. Puuriidad on jah väga ohtlikud asjad kui neid vale nurga alt tabada. Murakal läks õnneks. Aga kuidagi liiga palju on neid ränki avariisid viimasel ajal eestis. Kas ikka on turvalisusega piisavalt tööd tehtud?
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 1
- Liitunud: 29 Sept 2007, 16:19
Teadmatus on jube..ma ise olin sama katse kohtunik, järsku kästi start kinni panna, panime kinni ja siis lihtsalt ootasime, me ei teadnud midagi, et mis juhtus...siis saime teada auto numbri ja et oodatakse päästeametit, et keegi autos kinni, kas mõlemad või üks.seda ei teadnud...kõik, nii kohtunikud ja sõitjad kes kuulsid et õnnetus on juhtunud olid jube mures..teadsime seda et läbi ei pääse sealt, et ei saa lasta teistel ka vabalt läbi sõita....Kuid hiljem saime teada selle kurva uudise siis nii mõnelgi kohtunikul tuli pisar silma...
Aga ma ei saa korraldajatest aru...kas neile ei olnud õppetunniks Muraka õnnetus puukuuri sisse sõidus?..nad peaksid ikka natuke vaatama mis tee äärde jääb ja turva oleks pidanud sinna kindalsti panema, et kui midagi juhtub oleks saand kohe abi kutsuda...Aga enam pole kahjuks midagi teha...Jääme lootma, neid puukuure ja puuriitu ja muid nii ohtlikke asju tee äärde ei jääks, ja et neid õnnetusi ei juhtuks enam.
Aga ma ei saa korraldajatest aru...kas neile ei olnud õppetunniks Muraka õnnetus puukuuri sisse sõidus?..nad peaksid ikka natuke vaatama mis tee äärde jääb ja turva oleks pidanud sinna kindalsti panema, et kui midagi juhtub oleks saand kohe abi kutsuda...Aga enam pole kahjuks midagi teha...Jääme lootma, neid puukuure ja puuriitu ja muid nii ohtlikke asju tee äärde ei jääks, ja et neid õnnetusi ei juhtuks enam.
Austage kohtunike ja ärge karjuge nende peale, kui midagi korralduses valesti, kohtunikud pole süüdi!