Ma olengi optimist ja loodan, et ta punktidele sõidab. Vahet ei ole siis kuidas ta need punktid saab. Puhta sõiduga või läbi teiste katkestamise. Pärast ei mäleta seda keegi kuidas need punktid on saadud.
Soovin ka sulle Uhtikas rohkem optimismi
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
1 M. GRÖNHOLM 42:28.3
2 S. LOEB +14.8
3 M. HIRVONEN +33.6
4 C. ATKINSON +46.3
5 J. LATVALA +53.0
6 D. SORDO +59.6
7 X. PONS +1:06.9
8 P. SOLBERG +1:12.1
9 H. SOLBERG +1:24.0
10 M. STOHL +1:33.2 11 U. AAVA +2:00.2
12 M. WILSON +2:45.6
Hänninen, Mason ja Arai (PWRC top-neljast kolm) suutsid lihtsalt kuulu järgi oma rehvid purustada. Martin - Kristo lähevad päeva viimasele katsele PWRC viiendal kohal.
2 meest sõidavad jälle ees omaette võidu.
Üksikutel rallidel õnneks on mõni sekkunud nende heitlusesse.
Varsti tundub juba,et Atkinson on parem sõitja kui Solku. Solku ei suuda vist Subaru kriisis endast viimast enam välja pigistada.
>
0
Viimati muutis SLy, 31 Aug 2007, 08:19, muudetud 1 kord kokku.
SLy kirjutas:2 meest sõidavad jälle ees omaette võidu.
Üksikutel raddidel õnneks on mõni sekkunud nende heitlusesse.
Varsti tundub juba,et Atkinson on parem sõitja kui Solku. Solku ei suuda vist Subaru kriisis endast viimast enam välja pigistada.
Mullegi tundub,et Solberg on viimasel ajal kuidagi väsinud...
Hei,
Just päeva viimases hoolduses. Seni läinud enamvähem. Esimesele katsele läksime veidi vale rehviga, kohe aöguses tegime spinni ja saime sumpsi kinni. Edasi läks juba veidi paremini ja kolmas-neljas hakkas kiirus ka tekkima. Neljandal oli mingi paha kivi, kuhu mitmed rehvi lõhkusid. Meil läks seal ainult õõts kõveraks. Radikas ka kuskil katki läinud ja hetkel mehaanikutel piisavalt tegevust.
Homseks vist lubab vihma ja eks paista. Homme päris kiired teed.
9 koht käes Aaval juba, nii et pole paha, nii tulevad need ülivajalikud km-d wrc-ga ja ega see kiirus ka tulemata veel jää, ning ralli lõpuks saab ehk mõne punktigi kirja...
Aava rallitiimi pressiülema Marek Mägari sõnul hindas Aava rada oodatust libedamaks. Esimesel kiiruskatsel libises tema auto tagaosa ühes kurvis rajalt välja, ent midagi hullu ei juhtunud.
" Hommikul oli palju libedam kui me osanuks arvata," sõnas Aava ralli avapäeva lõpus. "Kiviklibu, mis siinset tugevat pinnast katab, oli äärmiselt ettearvamatu, mistõttu oli väga keeruline autot õigel sõidutrajektooril hoida."
Aava sõnul on tähtsaim teedega tutvumine. "Anname endale selgelt ka aru, et sõidame siinset rallit esmakordselt ja peamine on kohaneda Uus-Meremaa teedega, mis muidu ei tähenda, et me siia ka lihtsalt kulgema oleksime tulnud," ütles Aava. "Aga tõsisemaid riske ei näinud ka vajadust võtta."
PM Online.
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]