Loodame, et see loll järjekindlus hakkab kunagi ka vilja tooma. Hetkel mees nagu metsast ja esimest korda sadulas ja nii juba kui mitmeid kordi järjest? Võibolla ikka vanajumal annab märku: mees, sa ei kuulu sinna.. aga noh, elame näeme
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Tulemused (1/19):
1 S. LOEB 11:04.2
2 F. DUVAL +3.0
3 D. SORDO +3.8
4 C. ATKINSON +4.9
5 P. SOLBERG +6.7
6 M. HIRVONEN +8.4
7 M. GRÖNHOLM +10.2
8 X. PONS +12.8
9 T. GARDEMEISTER +16.7
10 M. STOHL +19.4
JRC:
1 M. PROKOP 12:20.9
2 A. Nicolai BURKART +5.3
3 U. AAVA +12.6
4 C. RAUTENBACH +23.0
5 Y. BONATO +42.4
6 J. MÖLDER +44.8
7 P. SANDELL +50.8
8 J. BERES +54.0
9 J. WOZENCROFT +55.0
10 M. RUEDA +1:00.4
kodus oleks ikka kordi odavam harjutada. Lisaks ka Soomekatel väga kõva tase ja ka lätis võiks sõita. 9 milli on ikka suur raha lihtsalt legendi kirjutamise eest välja käia.
SLy kirjutas:kodus oleks ikka kordi odavam harjutada. Lisaks ka Soomekatel väga kõva tase ja ka lätis võiks sõita. 9 milli on ikka suur raha lihtsalt legendi kirjutamise eest välja käia.
Seda nüüd küll, aga kui raha on siis miks mitte! Usun, et ise prooviks kah kui oleks võimalusi ja oskusi!
GC kirjutas:Võiks ju sellest juba aru saada, et Märtin ei sõida enam, aga ikkagi kummitab mõte, et Markko oleks vist üks väheseid, kes Loebi elu asfaldil kibedaks suudaks teha!?
ma ei kahtle hetkeksiki, et markko oli maailmaklassi tipp-piloot, kuid et ta on kruusal kiirem kui grönu ja asfaldil kiirem, kui loeb, oleks nati sinisilmne uskuda.
sellel aastal, kui ta need võidud sai (soome jne), oli ford-märtin ilmselt parim (kiireim) kombinatsioon, sest heal piloodil oli masin, mis talle 100% istus (pmst loriaux (sorry, kui valesti kirjutatud) selle auto ju märtini jaoks ja näpunäidete järgi konstrueeris).
lisaks sellele oli see viimane ilus ford
Mis sa arvad kelle näpunäidete järgi on praegune ford tehtud?