Hooaeg 2007
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Briatore tahab Alonsot tagasi
Renault F1 meeskonna pealik Flavio Briatore tahab oma meeskonda tagasi hetkel McLareni meeskonnas sõitvat Fernando Alonsot.
Renault F1 meeskond teatab lähinädalatel, kes tiimi kolmest piloodist järgmisel hooajal võistlusautot ei rooli, vahendab Sportnet. IS Urheilu andmetel püüab meeskonna pealik Flavio Briatore meelitada tagasi McLareni kokpitti istunud Fernando Alonsot ning selgus järgmise hooaja pilootide osas peaks saabuma juba juuli lõpuks.
Briatore ise kinnitas, et soovib veel pisut mõtlemisaega: "Vajan veel mõnda nädalat. Esialgu tahan pakkuda sõitjatele paremat autot, seejärel saan paremini võrrelda nende esitust."
Hetkel juhivad prantsuse autotootja võistlusautosid soomlane Heikki Kovalainen ja itaallane Giancarlo Fisichella, testipiloot on omaaegse ässa Nelson Piquet poeg Nelson Piquet juunior.
Juba pikalt liiguvad vormel-1 kuluaarides kuuldused, et kahekordne maailmameister pole McLarenis rahul ning veedab rohkem aega oma isa, mänedžeri ja Renault personaliga kui McLareni seltskonnaga. Alonsol on McLareniga leping ka järgmiseks hooajaks, kuid juhul kui inglise meeskond saab spiooniskandaali tõttu karistada, võib ta tasuta mujale siirduda.
Juhul kui hispaanlane peaks naasema Renault rooli, võib Kovalainen taanduda uuesti testipiloodiks ning Piquet siirduda mõnda teise tiimi.
Renault F1 meeskonna pealik Flavio Briatore tahab oma meeskonda tagasi hetkel McLareni meeskonnas sõitvat Fernando Alonsot.
Renault F1 meeskond teatab lähinädalatel, kes tiimi kolmest piloodist järgmisel hooajal võistlusautot ei rooli, vahendab Sportnet. IS Urheilu andmetel püüab meeskonna pealik Flavio Briatore meelitada tagasi McLareni kokpitti istunud Fernando Alonsot ning selgus järgmise hooaja pilootide osas peaks saabuma juba juuli lõpuks.
Briatore ise kinnitas, et soovib veel pisut mõtlemisaega: "Vajan veel mõnda nädalat. Esialgu tahan pakkuda sõitjatele paremat autot, seejärel saan paremini võrrelda nende esitust."
Hetkel juhivad prantsuse autotootja võistlusautosid soomlane Heikki Kovalainen ja itaallane Giancarlo Fisichella, testipiloot on omaaegse ässa Nelson Piquet poeg Nelson Piquet juunior.
Juba pikalt liiguvad vormel-1 kuluaarides kuuldused, et kahekordne maailmameister pole McLarenis rahul ning veedab rohkem aega oma isa, mänedžeri ja Renault personaliga kui McLareni seltskonnaga. Alonsol on McLareniga leping ka järgmiseks hooajaks, kuid juhul kui inglise meeskond saab spiooniskandaali tõttu karistada, võib ta tasuta mujale siirduda.
Juhul kui hispaanlane peaks naasema Renault rooli, võib Kovalainen taanduda uuesti testipiloodiks ning Piquet siirduda mõnda teise tiimi.
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Rahvusvaheline autospordiliit FIA otsustas mitte karistada McLareni vormel-1 meeskonda lahvatanud spionaažiskandaalis, kuna ei suudetud tõestada, et Mclaren oleks kasutanud Ferrarist saadud siseinfot.
Kuid kui tulevikus ilmneb, et siiski McLaren on kasutanud salajast Ferrarile kuuluvat siseinfot, võib oodata McLaren vormel-1 meeskonda 2007 ning ka 2008 aasta mm. osavõistlustelt kõrvalejäämine.
WMSC kutub vaibale ka Stepney ja Coughlani, et arutada meeste võimalikku karistust eemalejätmisena rahvusvahelisest autospordist.
"Ma ei ole tulemusega läbinisti rahul, kuid karistus on õiglane," ütles McLareni juht Ron Dennis pärast otsuse kuulmist.
Eng keelsed viited:
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 0734.shtml
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=40181
http://www.crash.net/news_view~cid~1~id~151931.htm
Kuid kui tulevikus ilmneb, et siiski McLaren on kasutanud salajast Ferrarile kuuluvat siseinfot, võib oodata McLaren vormel-1 meeskonda 2007 ning ka 2008 aasta mm. osavõistlustelt kõrvalejäämine.
WMSC kutub vaibale ka Stepney ja Coughlani, et arutada meeste võimalikku karistust eemalejätmisena rahvusvahelisest autospordist.
"Ma ei ole tulemusega läbinisti rahul, kuid karistus on õiglane," ütles McLareni juht Ron Dennis pärast otsuse kuulmist.
Eng keelsed viited:
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 0734.shtml
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=40181
http://www.crash.net/news_view~cid~1~id~151931.htm
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
FIA avalikustas võimaliku 2008 a kalendri.
Provisional 2008 calendar
March 16 Australia
March 23 Malaysia
April 6 Bahrain
April 27 Spain
May 11 Turkey
May 25 Monaco
June 6 Canada*
June 22 France
July 6 Great Britain
July 20 Germany
August 3 Hungary
August 24 Europe (Valencia)**
September 7 Italy
September 14 Belgium
September 28 Singapore**
October 12 China
October 19 Japan
November 2 Brazil
* provisional
** subject to circuit approval
Provisional 2008 calendar
March 16 Australia
March 23 Malaysia
April 6 Bahrain
April 27 Spain
May 11 Turkey
May 25 Monaco
June 6 Canada*
June 22 France
July 6 Great Britain
July 20 Germany
August 3 Hungary
August 24 Europe (Valencia)**
September 7 Italy
September 14 Belgium
September 28 Singapore**
October 12 China
October 19 Japan
November 2 Brazil
* provisional
** subject to circuit approval
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vormel-1 McLareni meeskonna tegevjuhi Ron Dennise hinnangul pole pooled vormelipiloodid oma kohta väärt.
"50 protsenti stardipositsioonil olevatest sõitjatest on kasutud," rääkis Dennis intervjuus pühapäevalehele The People.
Dennis selgitas intervjuus ka seda, miks McLaren valis teiseks sõitjaks uustulnuka Lewis Hamiltoni. Noorel britil on tema väitel "McLaren veres"
"Tahtsime noort ja värsket sõitjat, kelle karjäär liigub ülespoole, mitte vormelimaailmas ringlevat pilooti, kes tuleb teisest meeskonnast koos teise tiimi harjumustega," selgitas ta.
Teises meeskonnas töötanud sõitja palkamine oleks olnud Dennise arvates raha raiskamine.
"Kui tahad olla parim meeskond, siis tuleb haarata initsiatiiv oma kätte ja teha uuendusi. Tuleb välja valida tööle pühendunud piloot. Sel juhul pole küsimus vaid füüsilisest vormist, vaid ka sellest, kuidas ta käitub ja välja näeb" selgitas tiimi juht.
"50 protsenti stardipositsioonil olevatest sõitjatest on kasutud," rääkis Dennis intervjuus pühapäevalehele The People.
Dennis selgitas intervjuus ka seda, miks McLaren valis teiseks sõitjaks uustulnuka Lewis Hamiltoni. Noorel britil on tema väitel "McLaren veres"
"Tahtsime noort ja värsket sõitjat, kelle karjäär liigub ülespoole, mitte vormelimaailmas ringlevat pilooti, kes tuleb teisest meeskonnast koos teise tiimi harjumustega," selgitas ta.
Teises meeskonnas töötanud sõitja palkamine oleks olnud Dennise arvates raha raiskamine.
"Kui tahad olla parim meeskond, siis tuleb haarata initsiatiiv oma kätte ja teha uuendusi. Tuleb välja valida tööle pühendunud piloot. Sel juhul pole küsimus vaid füüsilisest vormist, vaid ka sellest, kuidas ta käitub ja välja näeb" selgitas tiimi juht.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
ING Renault F1 meeskonna võidusõitja Heikki Kovalainen avas ametlikult ING Renault meeskonna saare Second Life®-is, saades sellega esimeseks F1 meeskonnaks, kes on kohal Second Life-is.
Second Life virtuaalmaailm pakub nii Vormel 1 entusiastidele üle maailma kui ka teistele, kelle jaoks F1 maailm on uus, unikaalset võimalust ühineda üheks virtuaalseks kogukonnaks, kus nad saavad jagada oma kirge ja entusiasmi spordiala vastu. ING Renault F1 meeskonna saar ei paku oma külalistele mitte ainult unikaalseid interaktiivseid kogemusi, selle eesmärgiks on olla ka koht, kus entusiastid saavad vabalt mõtteid vahetada ning ka kasutada võimalust suhelda F1 juhtiva meeskonna liikmetega regulaarsetel võistlusejärgsetel üritustel.
Pärast oma esimest Second Life®-i kogemust kinnitas Kovalainen, et Second Life; projekt on peamiselt selleks, et leida uusi võimalusi oma fännideni jõudmiseks ning võimaldada neile juurdepääs Vormel 1 kogemusele. “See tundub olevat suurpärane viis nende eesmärkide saavutamiseks, võimaldades inimestel kõikjalt maailmast tulla ühte kohta kokku, et vahetada mõtteid oma kire üle meie spordiala vastu. See on täielikus kooskõlas kõige muuga, mida ING Renault F1 meeskond teeb, et proovida viia meie spordiala võimalikult paljude inimesteni,” sõnas Kovalainen.
"Virtuaalse tuuri" animatsiooni ING Renault F1 meeskonna Second Lifei kogemuse kohta saab alla laadida www.thenewsmarket.com/ing-f1movie.
Ümber väljakutseid esitava ringraja rajatud ING Renault F1 meeskonna saar on jagatud 9 tsooniks, millest igaüks pakub külastajatele erinevaid tegevusi, mille eesmärgiks on suurendada külaliste arusaamist vormel 1–st, samas pakkudes unikaalset interaktiivset kogemust.
Ringrada. Külastajad saavad endale osta võistleja kombinesooni ning kiivri, siis istuda go-kartidesse, mille disainimisel on olnud eeskujuks R27 - Renault’ 2007. aasta F1 võidusõiduauto. Külastajad saavad kutsuda kaasa oma sõbrad ning korraldada võidusõidu, et näha, kes tegelikult on rajal kõige kiirem – ning seejärel kogeda autasustamispjedestaali kõige kõrgemal astmel seismise närvikõdi ning pritsida šampanjat.
Pressikonverents. F1 fännidest külastajad saavad teada, mis tunne on astuda prožektorite valgusse ning seista silmitsi TV kaamerate ja välklampidega, just nii nagu nende poolt imetletavad võidusõitjad. See tsoon võimaldab külastajatel alla laadida kõige värskemaid pressimaterjale, selleks et hoida ennast kursis meeskonna uudistega. Seal on ka Sõnumikeskus, kus meeskonna fännid saavad meekonnale küsimusi saata – mida võib kasutada nii regulaarsetes võistlusjärgsetes netisaadetes (podcast) või millele vastatakse võistlusjärgsetel koosolekutel, mida peetakse meeskonnaga pärast igat maailmameistrivõistluste etappi.
Garaaž ja boksitee. Igale F1 meeskonnale on garaaž asja tõeline süda. Tutvuge rajaäärsete meeskonnaruumide realistliku virtuaalkoopiaga ning saage teada, milliseid töid tehakse MM etapi ühes kõige suuremas pingekoldes– boksis. Meeskonnaliikmed selgitavad, milles nende töö seisneb, ning külastajad saavad simuleerida rolle, mis on seotud F1 auto teenindamisega – näiteks rehvi vahetamine või tungraua kasutamine. See interaktiivne tsoon on mõeldud selleks, et külastaksid saaksid parandada oma teadmisi kulissidetagusest tööst, mis on seotud iga Vormel 1 auto roolipöördega. Seejärel saavad külastajad lõõgastuda garaaži taga asuvas puhketsoonis, kust kunagi ei puudu tee- ja kohviaparaat.
F1 tehas ja töökoda. ING Renault F1 meeskonna saarele on rajatud ka tehasekeskkond, mille eeskujuks on meeskonna Suurbritannias Enstone’is asuv tehniline keskus. Tehasetsoon pakub võimalust heita lähem pilk R27 võidusõidumasinale, samuti saada rohkem teada auto projekteerimis- ja ehitusprotsessi kohta. Külastajad võivad peatuda kohustuslikuks võimaluseks lasta teha endast foto F1 võidusõiduauto roolis. Enstone’i tsoon saab ka saarel olema kohaks, kus peetakse pressikonverentse ning avalikke üritusi.
Johnsoni Inimvõimete Keskus. Füüsiline vormisolek on oluline osa iga F1 võidusõitja arsenalist ning teistmoodi ei ole ka Second Life®-is. Testige oma vormi, läbides spordisaalis F1 võidusõitja treeningprogrammi, või proovige ’reaktsioonipaneelil’, mida on teil vastu panna nende kiirusele – ning võistelge teiste Second Life'i elanikega, et saada kirja parim tulemus.
Kaugjuhitav automäng. Kaugjuhitavaid autosid saab osta võistkonna ametlikust meenepoest ning saare külastajad saavad neid kohe ka meelelahutuseks kasutada. Neli inimest saavad mudelrajal üksteisega võistelda ning vaadata, kes neist ületab finišijoone esimesena.
Tribüünid. Paigutatuna täppidena ümber ringraja, pakuvad kolm peatribüüni – mis kannavad vendade Renault’de järgi Marceli, Louis’ ja Fernandi nime - külastajatele võimalust kohtumisteks ja vestluseks, samuti ka rajal toimuva go-kart võistluse jälgimiseks.
Meenekauplus. Igale ING Renault F1 meeskonna saare külastajale pakutakse võimalust kaasa võtta mõningaid tasuta meeneid ning neid saab kätte meenekauplusest. Samuti saavad nad kulutada oma Lindeni dollareid mõnusate asjad, näiteks nagu kaugjuhitavate autode või võidusõitja kiivri ostmiseks, mida saab seejärel teie maitse järgi kohandada, et oleksite rajal silmapaistev!
Korporatiivne tsoon. Korporatiivne tsoon, mis on oluline osa kaasaegsest Vormel 1-st, pakub külastajatele võimalust lõõgastuda, samas kui neile antakse informatsiooni nii Renault grupi kui ka ING Grupi ajaloo ja toodete kohta.
ETV SPORT
Second Life virtuaalmaailm pakub nii Vormel 1 entusiastidele üle maailma kui ka teistele, kelle jaoks F1 maailm on uus, unikaalset võimalust ühineda üheks virtuaalseks kogukonnaks, kus nad saavad jagada oma kirge ja entusiasmi spordiala vastu. ING Renault F1 meeskonna saar ei paku oma külalistele mitte ainult unikaalseid interaktiivseid kogemusi, selle eesmärgiks on olla ka koht, kus entusiastid saavad vabalt mõtteid vahetada ning ka kasutada võimalust suhelda F1 juhtiva meeskonna liikmetega regulaarsetel võistlusejärgsetel üritustel.
Pärast oma esimest Second Life®-i kogemust kinnitas Kovalainen, et Second Life; projekt on peamiselt selleks, et leida uusi võimalusi oma fännideni jõudmiseks ning võimaldada neile juurdepääs Vormel 1 kogemusele. “See tundub olevat suurpärane viis nende eesmärkide saavutamiseks, võimaldades inimestel kõikjalt maailmast tulla ühte kohta kokku, et vahetada mõtteid oma kire üle meie spordiala vastu. See on täielikus kooskõlas kõige muuga, mida ING Renault F1 meeskond teeb, et proovida viia meie spordiala võimalikult paljude inimesteni,” sõnas Kovalainen.
"Virtuaalse tuuri" animatsiooni ING Renault F1 meeskonna Second Lifei kogemuse kohta saab alla laadida www.thenewsmarket.com/ing-f1movie.
Ümber väljakutseid esitava ringraja rajatud ING Renault F1 meeskonna saar on jagatud 9 tsooniks, millest igaüks pakub külastajatele erinevaid tegevusi, mille eesmärgiks on suurendada külaliste arusaamist vormel 1–st, samas pakkudes unikaalset interaktiivset kogemust.
Ringrada. Külastajad saavad endale osta võistleja kombinesooni ning kiivri, siis istuda go-kartidesse, mille disainimisel on olnud eeskujuks R27 - Renault’ 2007. aasta F1 võidusõiduauto. Külastajad saavad kutsuda kaasa oma sõbrad ning korraldada võidusõidu, et näha, kes tegelikult on rajal kõige kiirem – ning seejärel kogeda autasustamispjedestaali kõige kõrgemal astmel seismise närvikõdi ning pritsida šampanjat.
Pressikonverents. F1 fännidest külastajad saavad teada, mis tunne on astuda prožektorite valgusse ning seista silmitsi TV kaamerate ja välklampidega, just nii nagu nende poolt imetletavad võidusõitjad. See tsoon võimaldab külastajatel alla laadida kõige värskemaid pressimaterjale, selleks et hoida ennast kursis meeskonna uudistega. Seal on ka Sõnumikeskus, kus meeskonna fännid saavad meekonnale küsimusi saata – mida võib kasutada nii regulaarsetes võistlusjärgsetes netisaadetes (podcast) või millele vastatakse võistlusjärgsetel koosolekutel, mida peetakse meeskonnaga pärast igat maailmameistrivõistluste etappi.
Garaaž ja boksitee. Igale F1 meeskonnale on garaaž asja tõeline süda. Tutvuge rajaäärsete meeskonnaruumide realistliku virtuaalkoopiaga ning saage teada, milliseid töid tehakse MM etapi ühes kõige suuremas pingekoldes– boksis. Meeskonnaliikmed selgitavad, milles nende töö seisneb, ning külastajad saavad simuleerida rolle, mis on seotud F1 auto teenindamisega – näiteks rehvi vahetamine või tungraua kasutamine. See interaktiivne tsoon on mõeldud selleks, et külastaksid saaksid parandada oma teadmisi kulissidetagusest tööst, mis on seotud iga Vormel 1 auto roolipöördega. Seejärel saavad külastajad lõõgastuda garaaži taga asuvas puhketsoonis, kust kunagi ei puudu tee- ja kohviaparaat.
F1 tehas ja töökoda. ING Renault F1 meeskonna saarele on rajatud ka tehasekeskkond, mille eeskujuks on meeskonna Suurbritannias Enstone’is asuv tehniline keskus. Tehasetsoon pakub võimalust heita lähem pilk R27 võidusõidumasinale, samuti saada rohkem teada auto projekteerimis- ja ehitusprotsessi kohta. Külastajad võivad peatuda kohustuslikuks võimaluseks lasta teha endast foto F1 võidusõiduauto roolis. Enstone’i tsoon saab ka saarel olema kohaks, kus peetakse pressikonverentse ning avalikke üritusi.
Johnsoni Inimvõimete Keskus. Füüsiline vormisolek on oluline osa iga F1 võidusõitja arsenalist ning teistmoodi ei ole ka Second Life®-is. Testige oma vormi, läbides spordisaalis F1 võidusõitja treeningprogrammi, või proovige ’reaktsioonipaneelil’, mida on teil vastu panna nende kiirusele – ning võistelge teiste Second Life'i elanikega, et saada kirja parim tulemus.
Kaugjuhitav automäng. Kaugjuhitavaid autosid saab osta võistkonna ametlikust meenepoest ning saare külastajad saavad neid kohe ka meelelahutuseks kasutada. Neli inimest saavad mudelrajal üksteisega võistelda ning vaadata, kes neist ületab finišijoone esimesena.
Tribüünid. Paigutatuna täppidena ümber ringraja, pakuvad kolm peatribüüni – mis kannavad vendade Renault’de järgi Marceli, Louis’ ja Fernandi nime - külastajatele võimalust kohtumisteks ja vestluseks, samuti ka rajal toimuva go-kart võistluse jälgimiseks.
Meenekauplus. Igale ING Renault F1 meeskonna saare külastajale pakutakse võimalust kaasa võtta mõningaid tasuta meeneid ning neid saab kätte meenekauplusest. Samuti saavad nad kulutada oma Lindeni dollareid mõnusate asjad, näiteks nagu kaugjuhitavate autode või võidusõitja kiivri ostmiseks, mida saab seejärel teie maitse järgi kohandada, et oleksite rajal silmapaistev!
Korporatiivne tsoon. Korporatiivne tsoon, mis on oluline osa kaasaegsest Vormel 1-st, pakub külastajatele võimalust lõõgastuda, samas kui neile antakse informatsiooni nii Renault grupi kui ka ING Grupi ajaloo ja toodete kohta.
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ferrari kaebab Fia otsuse McLarenit mitte karistada edasi?
http://www.crash.net/news_view~cid~1~id~152097.htm
http://www.crash.net/news_view~cid~1~id~152097.htm
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
selle aasta championship võib ikka leida ootamatu lõpplahenduse, FIA President Max Mosley andis sammuti loa edasi uurida McLaren-Ferrari spionaashi juhtumit. Uue kohtuistungi kuupäev on veel lahtineKolin kirjutas:Seda oli arvata, et Ferrari seda asja nii ei jäta.

"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Mika Salo kah spionaasi teemadel minevikust sõna võtnud aga eks seal ikka mingi tõetera tõtt ole kah 
Mika Salo leevendas skandaalset väljaütlemist
Endine F1 piloot Ferrari roolis Mika Salo oli sunnitud selgitama eelmisel nädalal Soome lehele Ilta-Sanomat antud paljastust, kus ütles, et «me luurasime McLareni järele pidevalt, kuulates pealt nende raadiosidet.», kirjutab Eurosport.
«Tahaksin selgelt välja öelda, et märkus käis 90ndate lõpu vormel-1 kohta, kui raadiotehnoloogia oli veel üpris amatöörlikult tasemel,» lausus Salo Ferrari poolt edastatud teates. «See tähendas, et mõnikord sai teatud raadiovestlusi vahele segades pealt kuulata.»
Varem oli Salo Ilta-Sanomatele antud intervjuus esinenud hoopis radikaalsemate ülestunnistustega. «Pärast iga testisessiooni oli mul ees paber, kus kirjas kogu vestlus, mida Mika Häkkinen oma inseneriga pidanud oli,» ütles Salo.
Salo sõitis 1999. aastal Ferrari eest kuus korda ning jõudis ka kaks korda poodiumile, maailmameister Häkkinen võistles McLareni eest.

Mika Salo leevendas skandaalset väljaütlemist
Endine F1 piloot Ferrari roolis Mika Salo oli sunnitud selgitama eelmisel nädalal Soome lehele Ilta-Sanomat antud paljastust, kus ütles, et «me luurasime McLareni järele pidevalt, kuulates pealt nende raadiosidet.», kirjutab Eurosport.
«Tahaksin selgelt välja öelda, et märkus käis 90ndate lõpu vormel-1 kohta, kui raadiotehnoloogia oli veel üpris amatöörlikult tasemel,» lausus Salo Ferrari poolt edastatud teates. «See tähendas, et mõnikord sai teatud raadiovestlusi vahele segades pealt kuulata.»
Varem oli Salo Ilta-Sanomatele antud intervjuus esinenud hoopis radikaalsemate ülestunnistustega. «Pärast iga testisessiooni oli mul ees paber, kus kirjas kogu vestlus, mida Mika Häkkinen oma inseneriga pidanud oli,» ütles Salo.
Salo sõitis 1999. aastal Ferrari eest kuus korda ning jõudis ka kaks korda poodiumile, maailmameister Häkkinen võistles McLareni eest.
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Kuigi Rahvusvaheline Autospordiliit (FIA) otsustas eelmisel neljapäeval toimunud istungil mitte karistada McLareni vormel-1 meeskonda osaluse pärast spionaažiskandaalis, sai saaga uut hoogu, kui FI juhtkond võttis vastu otsuse, et viimane sõna peaks jääma apellatsioonikohtule.
Kuna Ferrari meeskonnal puudus õigus otsuse edasi kaevamiseks, pöördus FIA presidendi Max Mosley poole Itaalia Autospordiliidu (CSAI) esindaja, väljendamaks oma rahulolematust otsuse suhtes mitte karistada McLarenit, vahendab BBC.
Praegu on MM-sarja esikohal McLareni 22-aastane piloot Lewis Hamilton, temast vaid kahe punkti kaugusel on meeskonnakaaslane Fernando Alonso. Konstruktorite arvestuses juhib McLaren 27 punktiga Ferrari ees.
McLareni meeskond usub, et edasikaebamine on Ferrari püüe neid meedias laimata. «Otsus viia juhtum edasi apellatsioonikohtusse on meie jaoks pettumus ja aja raiskamine,» seisis McLareni pressiteates. «Meie teada pole vahepeal uut informatsiooni pinnale kerkinud, seega eeldame, et apellatsioonikohtus esitatakse samad materjalid ja me oleme veenunud, et ka seal vabastatakse McLareni meeskond süüst.»
Ferrari meeskonna boss Nigel Stepney nimetas aga otsust juhtum apellatsioonikohtusse viia igati mõistlikuks ja loogiliseks.
CSAI soovib, et Ferrarile antaks võimalus rääkida asjadest oma silme läbi, et esitada toimunust täielik ülevaade.
Möödunud nädalal FIA motospordi nõukogu ees toimunud ülekuulamisel Ferrari meeskonna esindajatele aga sõna ei antud, neil oli vaid luba viibida ruumis vaatlejatena.
FIA esindaja sõnul toimub uus ülekuulamine tõenäoliselt augusti lõpus Pariisis vähemalt kolme kohtuniku ees ning McLareni juhtkonda ohustavad taaskord erinevad sanktsioonid alates noomitusest kuni võimaliku eemaldamiseni MM-karussellist.
Skandaal lahvatas juuli alguses, kui selgus, et Ferrari meeskonna insener Nigel Stepney on jaganud meeskonna salajasi dokumente ning tehnilisi andmeid McLareni tiimi peakonstruktorile Mike Coughlanile.
Coughlani kodu läbiotsimisel leiti seal ligi 800 paljundatud lehekülge Ferrari dokumentidest. McLaren on algusest peale väitnud, et Coughlan tegutses üksi ja McLareni autode juures pole Ferrari andmeid kasutatud.
Ferrari vallandas Stepney koheselt, Coughlan on aga töölt ajutiselt kõrvaldatud.
Kuna Ferrari meeskonnal puudus õigus otsuse edasi kaevamiseks, pöördus FIA presidendi Max Mosley poole Itaalia Autospordiliidu (CSAI) esindaja, väljendamaks oma rahulolematust otsuse suhtes mitte karistada McLarenit, vahendab BBC.
Praegu on MM-sarja esikohal McLareni 22-aastane piloot Lewis Hamilton, temast vaid kahe punkti kaugusel on meeskonnakaaslane Fernando Alonso. Konstruktorite arvestuses juhib McLaren 27 punktiga Ferrari ees.
McLareni meeskond usub, et edasikaebamine on Ferrari püüe neid meedias laimata. «Otsus viia juhtum edasi apellatsioonikohtusse on meie jaoks pettumus ja aja raiskamine,» seisis McLareni pressiteates. «Meie teada pole vahepeal uut informatsiooni pinnale kerkinud, seega eeldame, et apellatsioonikohtus esitatakse samad materjalid ja me oleme veenunud, et ka seal vabastatakse McLareni meeskond süüst.»
Ferrari meeskonna boss Nigel Stepney nimetas aga otsust juhtum apellatsioonikohtusse viia igati mõistlikuks ja loogiliseks.
CSAI soovib, et Ferrarile antaks võimalus rääkida asjadest oma silme läbi, et esitada toimunust täielik ülevaade.
Möödunud nädalal FIA motospordi nõukogu ees toimunud ülekuulamisel Ferrari meeskonna esindajatele aga sõna ei antud, neil oli vaid luba viibida ruumis vaatlejatena.
FIA esindaja sõnul toimub uus ülekuulamine tõenäoliselt augusti lõpus Pariisis vähemalt kolme kohtuniku ees ning McLareni juhtkonda ohustavad taaskord erinevad sanktsioonid alates noomitusest kuni võimaliku eemaldamiseni MM-karussellist.
Skandaal lahvatas juuli alguses, kui selgus, et Ferrari meeskonna insener Nigel Stepney on jaganud meeskonna salajasi dokumente ning tehnilisi andmeid McLareni tiimi peakonstruktorile Mike Coughlanile.
Coughlani kodu läbiotsimisel leiti seal ligi 800 paljundatud lehekülge Ferrari dokumentidest. McLaren on algusest peale väitnud, et Coughlan tegutses üksi ja McLareni autode juures pole Ferrari andmeid kasutatud.
Ferrari vallandas Stepney koheselt, Coughlan on aga töölt ajutiselt kõrvaldatud.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 623
- Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
- Asukoht: Tallinn
Ferrari meeskonna BOSS Nigel Stepney nimetas aga otsust juhtum apellatsioonikohtusse viia igati mõistlikuks ja loogiliseks.
mis ajast ta nyyd boss on? hiljem räägib ka:
Ferrari vallandas Stepney koheselt, Coughlan on aga töölt ajutiselt kõrvaldatud.
kuda stepney nyyd siis boss on? kus sa siukest infi said?
mis ajast ta nyyd boss on? hiljem räägib ka:
Ferrari vallandas Stepney koheselt, Coughlan on aga töölt ajutiselt kõrvaldatud.
kuda stepney nyyd siis boss on? kus sa siukest infi said?
McLareni Boss Ron Dennis on nüüd avalikult hakanud süüdistama Ferrarit, kuna viimane võitis 2007 hooaja esimese etapi Melbournis reeglitele mittevastava autoga (liikuv põhi). Lisaks pöörab ta ka tähelepanu, et juhtum kahjustab nii F1 kui ka McLareni mainet tervikuna
Ron Dennise kiri: http://www.mclaren.com/latestnews/pdf/L ... caluso.pdf
Ron Dennise kiri: http://www.mclaren.com/latestnews/pdf/L ... caluso.pdf
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]