Hooaeg 2007
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Vormeliäss Hamilton tegi avarii
Vormelipiloot Lewis Hamilton sai sel hooajal esmakordselt hakkama teoga, millega uhkustada ei tasu – nimelt suutis ta oma kardiga Londonis avarii teha.
22-aastane inglane osales oma äsja 42 000 naela eest oksjonil soetatud kardiga Londonis toimunud promo-üritusel ajutisel rajal ning sõitis kardi sodiks, vahendas Eurosport.
«See läks nüüd küll napilt,» ütles ehmunud McLareni piloot pärast õnnetust. «Kart on nüüd tagant üsna paindes.»
PM online
21.06.2007
Vormelipiloot Lewis Hamilton sai sel hooajal esmakordselt hakkama teoga, millega uhkustada ei tasu – nimelt suutis ta oma kardiga Londonis avarii teha.
22-aastane inglane osales oma äsja 42 000 naela eest oksjonil soetatud kardiga Londonis toimunud promo-üritusel ajutisel rajal ning sõitis kardi sodiks, vahendas Eurosport.
«See läks nüüd küll napilt,» ütles ehmunud McLareni piloot pärast õnnetust. «Kart on nüüd tagant üsna paindes.»
PM online
21.06.2007
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Jean Todt lükkas ümber kuuldused, et Ferrari lõpetab sel aastal üritamise ja keskendub hoopis järgmisele hooajale, et parema auto ja uue või uute sõitjatega uuesti üritada. Jutud on hakanud levima pärast seda kui Austraalia GP järel ei ole Ferrari McLareniga võrreldavalt esineda suutnud, kirjutab crash.net.
Jean Todt vältis oma Maranellos peetud kõnes arendusjuhi asjus alustatud uurimisega seonduvat ja sabotaažikahtlustusi, küll alla teatas ta kindlalt, et meeskond võitleb edasi ning Räikköneni ja Massat ei ole samuti plaanis asendada.
“Kui ollakse võistlusvõimelised, siis ei tooda käesolevat hooaega järgmisele ohvriks,” kinnitas Todt: “Olen pisut segaduses kui räägitakse probleemidest — meist eespool on vaid üks võistkond, kelle “pakett" on olnud meist parem."
Räikköneni puutuvate kuulujuttude kohta oli Todtil öelda järgmist: "Meie sõitjad on Ferrari olevik ja ka tulevik — meie asi on anada neile hea auto."
Jean Todt vältis oma Maranellos peetud kõnes arendusjuhi asjus alustatud uurimisega seonduvat ja sabotaažikahtlustusi, küll alla teatas ta kindlalt, et meeskond võitleb edasi ning Räikköneni ja Massat ei ole samuti plaanis asendada.
“Kui ollakse võistlusvõimelised, siis ei tooda käesolevat hooaega järgmisele ohvriks,” kinnitas Todt: “Olen pisut segaduses kui räägitakse probleemidest — meist eespool on vaid üks võistkond, kelle “pakett" on olnud meist parem."
Räikköneni puutuvate kuulujuttude kohta oli Todtil öelda järgmist: "Meie sõitjad on Ferrari olevik ja ka tulevik — meie asi on anada neile hea auto."
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ferrari meeskonna töötajat süüdistatakse sabotaažis
Autospordi kuninglikus vormel-1 sarjas osalev Ferrari süüdistab tiimi hooldusmeeskonna juhti Nigel Stepney’d sabotaažis.
Nimelt leidsid tiimi esindajad kuus päeva enne Monaco GP-d autode bensiinipaakidest kahtlast pulbrit meenutavat ainet.
Britt oli Ferrari tähelepanu keskmes juba varem, kuna too ähvardas hooaja lõpus meeskonda vahetada.
ETV SPORT
Autospordi kuninglikus vormel-1 sarjas osalev Ferrari süüdistab tiimi hooldusmeeskonna juhti Nigel Stepney’d sabotaažis.
Nimelt leidsid tiimi esindajad kuus päeva enne Monaco GP-d autode bensiinipaakidest kahtlast pulbrit meenutavat ainet.
Britt oli Ferrari tähelepanu keskmes juba varem, kuna too ähvardas hooaja lõpus meeskonda vahetada.
ETV SPORT
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ross Brawn võtab üle Jean Todti ametikoha 2008?
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 3203.shtml
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 3203.shtml
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
McLaren kõrvaldas töölt meeskonna liikme, keda kahtlustatakse selles, et mees on seadusevastaselt hankinud informatsiooni Ferrari tehnilise poole kohta.
Esialgu on selgusetu, kas spioneerimisjuhtum on seotud Ferrari algatatud juurdlusega nende ühe endise F1-tiimi juhtfiguuri, Nigel Stepney, üle, kirjutab autosport.com.
McLarenist on teatatud, et nad teevad juurdlusorganitega koostööd ja on kahtlustatava uurimise ajaks töölt kõrvaldanud: “Meeskond sai teada, et see isik võttis Ferrari töötajalt vastu Ferrarit puudutavat tehnilist informatsiooni. Kuna McLaren sellega seotud ei ole ja taolist teguviisi ei toeta, teeme igakülgset koostööd uurimisorganitega.”
Esialgu on selgusetu, kas spioneerimisjuhtum on seotud Ferrari algatatud juurdlusega nende ühe endise F1-tiimi juhtfiguuri, Nigel Stepney, üle, kirjutab autosport.com.
McLarenist on teatatud, et nad teevad juurdlusorganitega koostööd ja on kahtlustatava uurimise ajaks töölt kõrvaldanud: “Meeskond sai teada, et see isik võttis Ferrari töötajalt vastu Ferrarit puudutavat tehnilist informatsiooni. Kuna McLaren sellega seotud ei ole ja taolist teguviisi ei toeta, teeme igakülgset koostööd uurimisorganitega.”
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Vormelimaailmas küpseb hiiglaslik skandaal
McLaren võis Ferrarilt infot varastada!
McLareni vormelitiim on ebameeldiva üllatusena leidnud end luureskandaali mähituna – väidetavalt sai üks nende meeskonnaliikmetest pidevalt salajast informatsiooni igipõliselt rivaalilt Ferrarilt.
McLaren katkestas ajutiselt ühe eakama meeskonnaliikme töökohustused, kui levisid kuuldused, et temale isiklikult vahendas tehnilist informatsiooni Ferrari tiimi töötaja, kirjutab BBC.
Kõnealune mees on ilmselt tiimi peakonstruktor Mike Coughlan.
McLaren teatas, et ükski teine töötaja Coughlani valduses olnud informatsioonile ligi pääsenud ei ole ning seetõttu ei olnud sellest meeskonnale ka erilist abi.
Coughlanile määrati töökeeld, kui selgus, et Ferrari vallandas pärast meeskonnasisest juurdlust oma inseneri Nigel Stepney.
Ferrari usub, et Stepney varastas autoosasid ning edastas rivaalidele tehnilist informatsiooni, juurdlus on üle antud Itaalia politseile, kuid süüdistusi pole veel esitatud.
«Meil on tõendeid, et Stepney varustas ühte McLareni töötajat tehnilise informatsiooniga,» teatas Ferrari esindaja. «McLareni inseneri kodus korraldati läbiotsimine, mille käigus me selle informatsiooni leidsime.»
Selle peale oli McLareni meeskond sunnitud avaldama omapoolse teate. «Viisime läbi põhjaliku uurimuse ja võime kinnitada, et kellegi teiseni Ferrarist saadud andmed ei jõudnud,» teatas McLaren. «Meie meeskond on kutsunud Rahvusvahelise Autospordiliidu esindajad meie autosid üle vaatama, et kinnitada – me ei ole rivaalitseva meeskonna tehnilistest dokumentidest kasu saanud.»
Coughlan ja Stepney töötasid 1990. aastate alguses koos Benettoni meeskonna juures ja hiljem ka Ferrari Inglismaa disainistuudios.
Stepney on teatanud, et Ferrari on tema vastu algatanud räpase kampaania. «Nigel tahab kõigile kinnitada, et süüdistused tema vastu ei ole tõesed,» teatas Stepney advokaat.
http://www.postimees.ee/050707/esileht/sport/270559.php
05.07.2007
McLaren võis Ferrarilt infot varastada!
McLareni vormelitiim on ebameeldiva üllatusena leidnud end luureskandaali mähituna – väidetavalt sai üks nende meeskonnaliikmetest pidevalt salajast informatsiooni igipõliselt rivaalilt Ferrarilt.
McLaren katkestas ajutiselt ühe eakama meeskonnaliikme töökohustused, kui levisid kuuldused, et temale isiklikult vahendas tehnilist informatsiooni Ferrari tiimi töötaja, kirjutab BBC.
Kõnealune mees on ilmselt tiimi peakonstruktor Mike Coughlan.
McLaren teatas, et ükski teine töötaja Coughlani valduses olnud informatsioonile ligi pääsenud ei ole ning seetõttu ei olnud sellest meeskonnale ka erilist abi.
Coughlanile määrati töökeeld, kui selgus, et Ferrari vallandas pärast meeskonnasisest juurdlust oma inseneri Nigel Stepney.
Ferrari usub, et Stepney varastas autoosasid ning edastas rivaalidele tehnilist informatsiooni, juurdlus on üle antud Itaalia politseile, kuid süüdistusi pole veel esitatud.
«Meil on tõendeid, et Stepney varustas ühte McLareni töötajat tehnilise informatsiooniga,» teatas Ferrari esindaja. «McLareni inseneri kodus korraldati läbiotsimine, mille käigus me selle informatsiooni leidsime.»
Selle peale oli McLareni meeskond sunnitud avaldama omapoolse teate. «Viisime läbi põhjaliku uurimuse ja võime kinnitada, et kellegi teiseni Ferrarist saadud andmed ei jõudnud,» teatas McLaren. «Meie meeskond on kutsunud Rahvusvahelise Autospordiliidu esindajad meie autosid üle vaatama, et kinnitada – me ei ole rivaalitseva meeskonna tehnilistest dokumentidest kasu saanud.»
Coughlan ja Stepney töötasid 1990. aastate alguses koos Benettoni meeskonna juures ja hiljem ka Ferrari Inglismaa disainistuudios.
Stepney on teatanud, et Ferrari on tema vastu algatanud räpase kampaania. «Nigel tahab kõigile kinnitada, et süüdistused tema vastu ei ole tõesed,» teatas Stepney advokaat.
http://www.postimees.ee/050707/esileht/sport/270559.php
05.07.2007
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Hamilton punktidest ilma ei jää
Vormelimaailma boss Bernie Ecclestone kinnitas, et lahvatanud luureskandaal praegu MM-sarjas esikohta hoidva Lewis Hamiltoni punktisummat ei mõjuta.
Levinud on kartused, et seoses McLareni ja Ferrari vahel küpsenud skandaaliga võib 22-aastane McLareni piloot mõnest oma 64 punktist ilma jääda, vahendab The Times.
Rahvusvaheline Autospordiliit (FIA) uurib süüdistusi, et Ferrari insener Nigel Stepney lekitas meeskonna salajasi materjale McLareni peakonstruktor Mike Coughlanile.
Ecclestone rõhustas, et süü tõestamise korral võivad punkte kaotada mõlemad tiimid konsktruktorite arvestuses, kuid Hamiltonilt punkte ära ei võeta.
«Esiteks peab FIA tõestama, kas Ferrarist McLarenisse levinud andmeid ka kasutati,» lausus Ecclestone. «Ja kui kasutatigi, kas see parandas autode sooritusvõimet ja kui parandas, siis kus?»
«Sellisel juhul võivad meeskonnad kaotada punkte konstruktorite arvestuses, kuid mitte mingil juhul ei mõjuta see piltooti,» lubas Ecclestone. «See asi ei puuduta sõitjat, temal polnud asjast aimugi – ta lihtsalt istus autosse ja sõitis.»
Ecclestone usub, et FIAl õnnestub lahvatanud skandaali olemuseni jõuda ning see lahendada. Tema arvates pole kogu tõde veel päevavalgele jõudnud.
«Me ei tea, millist rolli selles loos mängib McLareni meeskond – kas see mees, kes väidetavalt joonised ja infot sai, tegeles sellega üksi, või oli meeskond teadlik?» küsis Ecclestone. «McLareni boss Ron Dennis väidab, et tiimil pole sellega minig pistmist. Aga kui sellega tegeleski see mees üksi, kas ta ostis need joonised? Kas ta teadis, et need olid varastatud?»
http://www.postimees.ee/050707/esileht/sport/270591.php
05.07.2007
Vormelimaailma boss Bernie Ecclestone kinnitas, et lahvatanud luureskandaal praegu MM-sarjas esikohta hoidva Lewis Hamiltoni punktisummat ei mõjuta.
Levinud on kartused, et seoses McLareni ja Ferrari vahel küpsenud skandaaliga võib 22-aastane McLareni piloot mõnest oma 64 punktist ilma jääda, vahendab The Times.
Rahvusvaheline Autospordiliit (FIA) uurib süüdistusi, et Ferrari insener Nigel Stepney lekitas meeskonna salajasi materjale McLareni peakonstruktor Mike Coughlanile.
Ecclestone rõhustas, et süü tõestamise korral võivad punkte kaotada mõlemad tiimid konsktruktorite arvestuses, kuid Hamiltonilt punkte ära ei võeta.
«Esiteks peab FIA tõestama, kas Ferrarist McLarenisse levinud andmeid ka kasutati,» lausus Ecclestone. «Ja kui kasutatigi, kas see parandas autode sooritusvõimet ja kui parandas, siis kus?»
«Sellisel juhul võivad meeskonnad kaotada punkte konstruktorite arvestuses, kuid mitte mingil juhul ei mõjuta see piltooti,» lubas Ecclestone. «See asi ei puuduta sõitjat, temal polnud asjast aimugi – ta lihtsalt istus autosse ja sõitis.»
Ecclestone usub, et FIAl õnnestub lahvatanud skandaali olemuseni jõuda ning see lahendada. Tema arvates pole kogu tõde veel päevavalgele jõudnud.
«Me ei tea, millist rolli selles loos mängib McLareni meeskond – kas see mees, kes väidetavalt joonised ja infot sai, tegeles sellega üksi, või oli meeskond teadlik?» küsis Ecclestone. «McLareni boss Ron Dennis väidab, et tiimil pole sellega minig pistmist. Aga kui sellega tegeleski see mees üksi, kas ta ostis need joonised? Kas ta teadis, et need olid varastatud?»
http://www.postimees.ee/050707/esileht/sport/270591.php
05.07.2007
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Itaalia ajakirjanduses on spekuleeritud võimalusega, et McLaren võidakse F1-sarjast välja heita. Itaallaste ajalehe La Gazzetta dello Sport andmeil leiti läbiotsimisel Coughlani kodust kõik Ferrari 2007. aasta mudeli joonised.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Selline asi tuleks ikka korralikult tõestada. Ning kui vandid on süüdi siis ka võlla tõmmata. Ning kui Mclaren sellest kasu sai siis nendel Kontruktorite arvestuses asi ära nüllida. Aga milles on Ferrari süüdi, et nende punktide kallale minna sellest mina aru ei saa. Ferrai on ju ohver kellelt varastati.
Ning kõik imestavad kuidas just see aasta Mclaren nii tugev ja vastupidav on. Eelnevad aastad oli Mclaren ise enda hale vari. KAHTLANE.
Ning kõik imestavad kuidas just see aasta Mclaren nii tugev ja vastupidav on. Eelnevad aastad oli Mclaren ise enda hale vari. KAHTLANE.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ma ei saa sellest paanikast aru. Spioneerimine on olnud mootorispordis aegade algusest saadik. F1 ajaloos on palju seiku, kus on tabatud vastas meeskonna kasuks töötav inimene.
Selle ise enda varju kohta nii palju, et kui head olid McLarenid 1997 aastal?
Mida vähem enda mõistust vaevata igasuguste teooriatega, seda paremini saab veeta seda aega paremat viisi.
Selle ise enda varju kohta nii palju, et kui head olid McLarenid 1997 aastal?
Mida vähem enda mõistust vaevata igasuguste teooriatega, seda paremini saab veeta seda aega paremat viisi.
"Come on, you can see more than that"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
David Coulthard jätkab ka tuleval aastal Red Bulli meeskonnas
Vormel-1 sarjas osalev Red Bulli meeskond pikendas aasta võrra lepingut šotlasest piloodi David Coulthardiga.
36-aastane Coulthard on vormel-1 karusselli vanim sõitja. 1994. aastal Williamsis debüteerinud ja hiljem ka McLarenil võistelnud šotlane liitus Red Bulliga kaks aastat tagasi.
13 GP etappi võitnud Coulthardi kõrval jätkab meeskonna teise piloodina austraallane Mark Webber.
http://etvsport.ee/index.php?0556375
06.07.2007
Vormel-1 sarjas osalev Red Bulli meeskond pikendas aasta võrra lepingut šotlasest piloodi David Coulthardiga.
36-aastane Coulthard on vormel-1 karusselli vanim sõitja. 1994. aastal Williamsis debüteerinud ja hiljem ka McLarenil võistelnud šotlane liitus Red Bulliga kaks aastat tagasi.
13 GP etappi võitnud Coulthardi kõrval jätkab meeskonna teise piloodina austraallane Mark Webber.
http://etvsport.ee/index.php?0556375
06.07.2007
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Nädala keskel lahvatas vormelimaailmas skandaal, kui selgus, et McLareni meeskonna peakonstruktor on saanud salajast infot Ferrari insenerilt. Nüüd on skandaali kistud ka Honda.
Selgus, et Ferrari insener Nigel Stepney, keda süüdistatakse saladuste lekitamises McLareni peakonstruktorile Mike Coughlanile, kohtus juunikuus ka Honda meeskonnaliikme Nick Fry’ga, Stepney’ga oli kaasas ka Coughlan, vahendab BBC.
Seepeale väljastas Honda ametliku teate. "Honda soovib rõhutada, et selle (juunukuise) kohtumise käigus ei vahetatud mingisugust salajast infot" oli pressiteates kirjas.
Stepney vallandati Ferrarist teisipäeval, temast mõni tund hiljem sai sama teate McLareni meeskonna kahtlusalune Coughlan.
Nii Stepney kui Coughlani, kes on olnud kauaaegsed sõbrad ja ka kolleegid 1980. aastatel Lotuse meeskonnas, vastu on algatatud uurimine väidetava tehnilise info lekkimise kohta.
Siiamaani on BBC andmetel Coughlani kodust leitud 500-leheküljeline kaustik, kus on kirjas Stepney ja Coughlani aprillikuised kohtumised ja neil arutatud teemad.
Fry kinnitas, et kohtus mõlema mehega, kuid arutati vaid võimalikku tööleasumist Honda meeskonnas.
"Nigel Stepney kohtus selle aasta juunis Nick Fry’ga, koos Stepney’ga oli kohtumisel Mike Coughlan McLarenist. Kohtumise käigus arutati tööpakkumist Honda meeskonnas" seisis Honda teates. "Nick Fry informeeris kohtumisest ka Ferrari bossi Jean Todti ning McLareni bossi Ron Dennist"
McLareni boss Ron Dennis kinnitab siiani, et tema meeskond pole midagi valesti teinud ja lubab, et tõde tuleb päevavalgele.
"Tunnen, et McLareni maine on kõvasti kannatada saanud ja minu arvates ebaõiglaselt"ütles Dennis. "Teeme koostööd nii Rahvusvahelise Autospordiliidu (FIA) kui ka Ferrariga. Nii kui oleme mingit uut informatsiooni saanud, jagame seda ka nendega"
Oodatakse, et FIA tegutseb pigem varem kui hiljem ja jõuab oma uurimisega lõpule enne Euroopa Grand Prix etappi Nürnburgringil.
"Kui inimesel on juurdepääs mingisugusele informatsioonile, tuleb teha selgeks, mis otstarbel ta seda informatsiooni kasutas" rääkis Dennis. "Võin öelda, mis otstarbel seda infot ei kasutatud – meie autode juures. Võin surmkindlalt väita, et meie autodega ei ole mingeid muudatusi tehtud, mis puutub Ferrarist info saamisesse"
Selgus, et Ferrari insener Nigel Stepney, keda süüdistatakse saladuste lekitamises McLareni peakonstruktorile Mike Coughlanile, kohtus juunikuus ka Honda meeskonnaliikme Nick Fry’ga, Stepney’ga oli kaasas ka Coughlan, vahendab BBC.
Seepeale väljastas Honda ametliku teate. "Honda soovib rõhutada, et selle (juunukuise) kohtumise käigus ei vahetatud mingisugust salajast infot" oli pressiteates kirjas.
Stepney vallandati Ferrarist teisipäeval, temast mõni tund hiljem sai sama teate McLareni meeskonna kahtlusalune Coughlan.
Nii Stepney kui Coughlani, kes on olnud kauaaegsed sõbrad ja ka kolleegid 1980. aastatel Lotuse meeskonnas, vastu on algatatud uurimine väidetava tehnilise info lekkimise kohta.
Siiamaani on BBC andmetel Coughlani kodust leitud 500-leheküljeline kaustik, kus on kirjas Stepney ja Coughlani aprillikuised kohtumised ja neil arutatud teemad.
Fry kinnitas, et kohtus mõlema mehega, kuid arutati vaid võimalikku tööleasumist Honda meeskonnas.
"Nigel Stepney kohtus selle aasta juunis Nick Fry’ga, koos Stepney’ga oli kohtumisel Mike Coughlan McLarenist. Kohtumise käigus arutati tööpakkumist Honda meeskonnas" seisis Honda teates. "Nick Fry informeeris kohtumisest ka Ferrari bossi Jean Todti ning McLareni bossi Ron Dennist"
McLareni boss Ron Dennis kinnitab siiani, et tema meeskond pole midagi valesti teinud ja lubab, et tõde tuleb päevavalgele.
"Tunnen, et McLareni maine on kõvasti kannatada saanud ja minu arvates ebaõiglaselt"ütles Dennis. "Teeme koostööd nii Rahvusvahelise Autospordiliidu (FIA) kui ka Ferrariga. Nii kui oleme mingit uut informatsiooni saanud, jagame seda ka nendega"
Oodatakse, et FIA tegutseb pigem varem kui hiljem ja jõuab oma uurimisega lõpule enne Euroopa Grand Prix etappi Nürnburgringil.
"Kui inimesel on juurdepääs mingisugusele informatsioonile, tuleb teha selgeks, mis otstarbel ta seda informatsiooni kasutas" rääkis Dennis. "Võin öelda, mis otstarbel seda infot ei kasutatud – meie autode juures. Võin surmkindlalt väita, et meie autodega ei ole mingeid muudatusi tehtud, mis puutub Ferrarist info saamisesse"
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ferrari vormel-1 meeskond pöördub seoses hiljuti lahvatanud spioneerimisskandaaliga Londonis Ülemkohtusse.
Meeskonna bossi Jean Todti sõnul sündis otsus pärast seda, kui juristid ja sõltumatud eksperdid avastasid läinud nädalal seose McLareni meeskonna ühe senini nimetamata tipptöötajaga. Ajakirjandus on pakkunud selleks peadisainer Mike Coughlani.
Ferrari on juba vallandanud meeskonnas 14 aastat töötanud insener Nigel Stepney ning andnud tema juhtumile ametliku käigu, süüdistades britti tehnilise informatsiooni varastamises.
Stepney ütles Inglismaa ajakirjanduse kaudu, et tema ei ole Coughlanile andnud tundlikku informatsiooni.
Todt ei karda, et Stepney võiks avaldada meeskonna kohta midagi piinlikust tekitavat. "See ajab mind naerma," ütles ta pressikonverentsil pärast Suurbritannia GP-d.
"See on nagu perekonnas, väga paljud asjad võivad juhtuda - meil on olnud mõned head ajad ja mõned rasked ajad, aga pole miskit, mis välja ei tule. Selles äris, kui miskit peab välja tulema, ei oota see kümme aastat. Meil on kompaniis umbes 900 töötajat."
Todt lisas, et juhtum ei jahenda suhteid teise briti Ross Brawniga, kes on Stepney sõber ning hetkel puhkuseaastal. "Ma ei soovi rääkida tema eest, kuid ta on väga kurb seda kõike kuuldes," kommenteeris Todt. "Kuid see ei muuda tema otsuseid tuleviku suhtes."
REUTERS
Meeskonna bossi Jean Todti sõnul sündis otsus pärast seda, kui juristid ja sõltumatud eksperdid avastasid läinud nädalal seose McLareni meeskonna ühe senini nimetamata tipptöötajaga. Ajakirjandus on pakkunud selleks peadisainer Mike Coughlani.
Ferrari on juba vallandanud meeskonnas 14 aastat töötanud insener Nigel Stepney ning andnud tema juhtumile ametliku käigu, süüdistades britti tehnilise informatsiooni varastamises.
Stepney ütles Inglismaa ajakirjanduse kaudu, et tema ei ole Coughlanile andnud tundlikku informatsiooni.
Todt ei karda, et Stepney võiks avaldada meeskonna kohta midagi piinlikust tekitavat. "See ajab mind naerma," ütles ta pressikonverentsil pärast Suurbritannia GP-d.
"See on nagu perekonnas, väga paljud asjad võivad juhtuda - meil on olnud mõned head ajad ja mõned rasked ajad, aga pole miskit, mis välja ei tule. Selles äris, kui miskit peab välja tulema, ei oota see kümme aastat. Meil on kompaniis umbes 900 töötajat."
Todt lisas, et juhtum ei jahenda suhteid teise briti Ross Brawniga, kes on Stepney sõber ning hetkel puhkuseaastal. "Ma ei soovi rääkida tema eest, kuid ta on väga kurb seda kõike kuuldes," kommenteeris Todt. "Kuid see ei muuda tema otsuseid tuleviku suhtes."
REUTERS
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
Vormel-1 sõitja leping lõpetati
Spykeri vormel-1 meeskonna juht Michiel Mol teatas, et tiimi sõitja Christijan Albersiga on leping lõpetatud.
"See on üks raskematest otsustest, mille olen pidanud karjääri jooksul vastu võtma. Kogu lool ei ole mingit tegemist Christijani sõiduoskusega, sest peame teda väga andekaks piloodiks. Kõik on kinni ühes sponsoris, kes on sattunud majanduslikesse raskustesse," ütles Mol BBC-le.
Spyker ei ole veel teatanud, kes Albersi koha endale ostab, kuid potentsiaalsed kandidaadid on Narain Karthikeyan Indiast, Christian Klien Austriast ja Marc Gene Hispaaniast.
Spykeri vormel-1 meeskonna juht Michiel Mol teatas, et tiimi sõitja Christijan Albersiga on leping lõpetatud.
"See on üks raskematest otsustest, mille olen pidanud karjääri jooksul vastu võtma. Kogu lool ei ole mingit tegemist Christijani sõiduoskusega, sest peame teda väga andekaks piloodiks. Kõik on kinni ühes sponsoris, kes on sattunud majanduslikesse raskustesse," ütles Mol BBC-le.
Spyker ei ole veel teatanud, kes Albersi koha endale ostab, kuid potentsiaalsed kandidaadid on Narain Karthikeyan Indiast, Christian Klien Austriast ja Marc Gene Hispaaniast.
Vormel-1 autode testisõidul Belgias Spa ringrajal näitas kolmapäeval parimat ringiaega 1.46,698 brasiillasest Ferrari pillot Felipe Massa.
Tulemused:
1. Felipe Massa, Ferrari 1.46,698 56
2. Fernando Alonso, McLaren 1.47,012 68
3. Heikki Kovalainen, Renault 1.47,754 44
4. Ralf Schumacher, Toyota 1.48,534 31
5. Adrian Sutil, Spyker 1.48,873 49
6. David Coulthard, Red Bull 1.48,915 42
7. Jenson Button, Honda 1.49,526 54
8. Sebastien Bourdais, Toro Rosso 1.49,732 53
9. Nico Rosberg, Williams 1.50,295 54
10. Anthony Davidson, Super Aguri 1.52,438 56
11. Robert Kubica, BMW 1.55,155 32
ETV SPORT
Tulemused:
1. Felipe Massa, Ferrari 1.46,698 56
2. Fernando Alonso, McLaren 1.47,012 68
3. Heikki Kovalainen, Renault 1.47,754 44
4. Ralf Schumacher, Toyota 1.48,534 31
5. Adrian Sutil, Spyker 1.48,873 49
6. David Coulthard, Red Bull 1.48,915 42
7. Jenson Button, Honda 1.49,526 54
8. Sebastien Bourdais, Toro Rosso 1.49,732 53
9. Nico Rosberg, Williams 1.50,295 54
10. Anthony Davidson, Super Aguri 1.52,438 56
11. Robert Kubica, BMW 1.55,155 32
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Rahvusvaheline Autospordiföderatsioon (FIA) esitas McLareni vormel-1 meeskonnale süüdistuse pärast viimase konkurent Ferrari konfidentsiaalse informatsiooni omavolilises kasutamises.
FIA teates seisis süüdistus, et McLaren omab Ferrari andmeid, mida kasutati Ferrari 2007. aasta mudeli disainimises, mootoriehituses, katsetamises ja testimises ning auto arendamisel.
FIA märkis, et võistkond on rikkunud Rahvusvahelise Spordikoodeksi punkti 151c, mis käsitleb motospordivõistluste huvide ja maine kahjustamist. Seal aga ei ole mainitud võimalikke karistusi, mis võiksid McLarenile süüdimõistmisel osaks saada.
FIA teade tuli pärast uurimist seoses Ferrari teatega, et hulk nende konfidentsiaalset infot leiti ühe McLareni töötaja kodust. Eelmisel nädalal vallandas McLaren oma peadisainer Mike Coughlani.
McLareni meeskond on eitanud, et mingit Ferrari informatsiooni on kasutatud nende autos.
Poole hooaja peal on meeskond konstruktorite karika arvestuses juhtimas. Edu Ferrari ees on 25 punkti.
REUTERS
FIA teates seisis süüdistus, et McLaren omab Ferrari andmeid, mida kasutati Ferrari 2007. aasta mudeli disainimises, mootoriehituses, katsetamises ja testimises ning auto arendamisel.
FIA märkis, et võistkond on rikkunud Rahvusvahelise Spordikoodeksi punkti 151c, mis käsitleb motospordivõistluste huvide ja maine kahjustamist. Seal aga ei ole mainitud võimalikke karistusi, mis võiksid McLarenile süüdimõistmisel osaks saada.
FIA teade tuli pärast uurimist seoses Ferrari teatega, et hulk nende konfidentsiaalset infot leiti ühe McLareni töötaja kodust. Eelmisel nädalal vallandas McLaren oma peadisainer Mike Coughlani.
McLareni meeskond on eitanud, et mingit Ferrari informatsiooni on kasutatud nende autos.
Poole hooaja peal on meeskond konstruktorite karika arvestuses juhtimas. Edu Ferrari ees on 25 punkti.
REUTERS
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]