Viru Ralli
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Viru Ralli
Päeva esimesel katsel tegid siis raske avarii Margus Murakas ja Raul Markus.
Kaardilugejaga kõik korras, vaid põrutus. Margus jäi autosse kinni ja nüüdseks on ta hetkel arsti juures läbivaatusel. Käsi jalgu saab liigutada seega kõige hullem olukord ei ole.
Praegu muud rohkem ei tea.
Kaardilugejaga kõik korras, vaid põrutus. Margus jäi autosse kinni ja nüüdseks on ta hetkel arsti juures läbivaatusel. Käsi jalgu saab liigutada seega kõige hullem olukord ei ole.
Praegu muud rohkem ei tea.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Viru Ralli
Nüüdseks siis teada et Murakaga enamvähem kombes kõik. Viimane uuring toimub Tallinnas.aix kirjutas:Päeva esimesel katsel tegid siis raske avarii Margus Murakas ja Raul Markus.
Kaardilugejaga kõik korras, vaid põrutus. Margus jäi autosse kinni ja nüüdseks on ta hetkel arsti juures läbivaatusel. Käsi jalgu saab liigutada seega kõige hullem olukord ei ole.
Praegu muud rohkem ei tea.
Õnnetus juhtus siis esimese katse neljandas kurvis kus kiirusega ca 140 km/h läks auto rööpast välja ja sõitis juhi küljega vasta maja seina. Suurema hoo siiski pidurdas maha maja ees olev puuriit. Auto väga palju kannatada ei saanud.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 666
- Liitunud: 09 Veebr 2003, 18:34
- Asukoht: Tallinn
Sai see katse läbi sõidetud, päris raju tundus. karujälgi oli palju, kuigi võistluskiirusel läbis katse vaid 6,7 meest. Hirmus palju väljasõite sel rallil, Murakas, Ahu, Novikov oli avarii teinud aga jätkab samuti Popov.
Filmisin ka aga kahjuks materjali vähe, kuna 4 katse katkestati, õhtuks üritan mingi klipi netti riputada.
Filmisin ka aga kahjuks materjali vähe, kuna 4 katse katkestati, õhtuks üritan mingi klipi netti riputada.
Noored poisid astuvad kandadele ja vaata et talluvad juba varvastelgi... Murakal on tykk tegemist, et tempos pysida ja sellest need vead tulevadki. Mis viga tal Toyotaga teistel eest 2ra t6ristada ja rahvale showd teha. Vertsul ja N-l on ikka jupp vahet sees. Loodan igatahes, et midagi t6sist ei ole ja j2rgmisel rallil uue hooga peal.
Viru ralli pikim ja kõige rängemaks osutunud kiiruskatse katkestati, kui rajalt välja sõitnud rallipaarile Meelis Lillemets - Mart Teesalu oli kaardilugeja vigastuste tõttu vaja kutsuda kiirabi 
Finišieelses kurvis kaldus teise liiga noortearvestuses võistleva ekipaaži Meelis Lillemets - Mart Teesalu Ford Escort teelt välja ja paiskus juhipoolse küljega vastu puud ning lendas saadud löögist teise küljega sügavasse kraavi.
Katse lõpus ralliraadiole infot edastanud Ly Menovi sõnul toimetati kaardilugeja kiirabiga ära. "Luud-kondid tundusid terved olevat, kuid tema parem käelaba sai klaasikildudest vigastada," rääkis Menov.
Võistlejate hinnangul osutus 21,42 kilomeetri pikkune kiiruskatse kogu võistluse kõige karmimaks. "Sõitjad rääkisid, et tee oli hästi aukus. Sealt viskas auto suurel kiirusel üles. Lõpuks tulid kiivri suurused kivid välja," jagas Menov infot. Ta lisas, et katse halvast olukorrast andis tunnistust ka õnnetuspaika sõitnud kiirabibrigaad, kes kaotas sõites tagavararatta ja oli tulles auto detaile sedavõrd lõhkunud, et kanderaami autost kättesaamiseks tuli vaeva näha.
Veokamehed, kes katsel aja peale ei sõitnud, saavad tõenäoliselt žürii otsusel ühise arvestusliku aja. Analoogselt käituti ka tänase esimese pooleli jäänud katse puhul, kui klassi N3 sõitjaile määrati ajaks 9:24,9, klassi A6 võistlejaile 9:25,5 ning ülejäänutele 9:47,0.

Finišieelses kurvis kaldus teise liiga noortearvestuses võistleva ekipaaži Meelis Lillemets - Mart Teesalu Ford Escort teelt välja ja paiskus juhipoolse küljega vastu puud ning lendas saadud löögist teise küljega sügavasse kraavi.
Katse lõpus ralliraadiole infot edastanud Ly Menovi sõnul toimetati kaardilugeja kiirabiga ära. "Luud-kondid tundusid terved olevat, kuid tema parem käelaba sai klaasikildudest vigastada," rääkis Menov.
Võistlejate hinnangul osutus 21,42 kilomeetri pikkune kiiruskatse kogu võistluse kõige karmimaks. "Sõitjad rääkisid, et tee oli hästi aukus. Sealt viskas auto suurel kiirusel üles. Lõpuks tulid kiivri suurused kivid välja," jagas Menov infot. Ta lisas, et katse halvast olukorrast andis tunnistust ka õnnetuspaika sõitnud kiirabibrigaad, kes kaotas sõites tagavararatta ja oli tulles auto detaile sedavõrd lõhkunud, et kanderaami autost kättesaamiseks tuli vaeva näha.
Veokamehed, kes katsel aja peale ei sõitnud, saavad tõenäoliselt žürii otsusel ühise arvestusliku aja. Analoogselt käituti ka tänase esimese pooleli jäänud katse puhul, kui klassi N3 sõitjaile määrati ajaks 9:24,9, klassi A6 võistlejaile 9:25,5 ning ülejäänutele 9:47,0.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Eks neid katuseid ja kraaviskäike varemgi hulgaliselt ette tulnud, kasvõi viimane ja eelviimane aasta paide ralli ja "sõpruste auk"... kuid et kiirabi mitu korda rajal käinud, vat seda jah ei mäleta.mmargus kirjutas:Selline hulk raskeid avariisid tekitab küsimuse, kas rajameister ja turvajuht on ikka oma ülesannete kõrgusel olnud. Mäletab keegi nii avariiderohket Eesti rallit?
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 99
- Liitunud: 30 Jaan 2004, 12:57
- Asukoht: Tartu
Just ränki avariisid silmas pidasingi; lihtsalt väljasõit või isegi väike "vurr" käib sel alal asja juurde. Soomeski on ju mõnda rallit sõidetud aastakümneid ja ikka on seal kavalaid kohti, kus igal aastal paarkümmend autot näiteks võssa udjab, aga ei juhtu muud kui et mootor sureb välja.
Mälestades Michael Parki
Viru rallil ränga avarii teinud Margus Murakas loodab kiiresti paraneda, purunenud auto korda sättida ning hoolimata abikaasa keelust juuli lõpus Lõuna-Eesti rallil taas rooli istuda.
http://postimees.ee/020707/esileht/sport/269780.php
http://postimees.ee/020707/esileht/sport/269780.php
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Mõni aeg tagasi siunasime kõik Pahvi päris kõvasti. Tegelikult on vend ainuke, kes päevalehtedes ralli kohta nii põhjalikke lugusid kirjutab. Mõnus kohe lugeda. Soovin talle edu edaspidisekski, ilma irooniata!valmacher kirjutas:Viru rallil ränga avarii teinud Margus Murakas loodab kiiresti paraneda, purunenud auto korda sättida ning hoolimata abikaasa keelust juuli lõpus Lõuna-Eesti rallil taas rooli istuda.
http://postimees.ee/020707/esileht/sport/269780.php
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
schalke kirjutas:Mõni aeg tagasi siunasime kõik Pahvi päris kõvasti. Tegelikult on vend ainuke, kes päevalehtedes ralli kohta nii põhjalikke lugusid kirjutab. Mõnus kohe lugeda. Soovin talle edu edaspidisekski, ilma irooniata!valmacher kirjutas:Viru rallil ränga avarii teinud Margus Murakas loodab kiiresti paraneda, purunenud auto korda sättida ning hoolimata abikaasa keelust juuli lõpus Lõuna-Eesti rallil taas rooli istuda.
http://postimees.ee/020707/esileht/sport/269780.php
Kui nüüd lugeda seda asja, siis on ühe sõitja õnnetust kõikides lehtedes tõesti väga detailselt kajastatud. Eilsetest tegelikest kangelastest, kes raske raja lõpuni sõitsid, pole nagu suurt midagi kusagil. Kas meil ainult õnnetusi ongi tarvis, et rallist kirjutataks?
Karmen pani hetkl täiesti naelapea pihta. Käisin ise ka vaatamas ja pole Eestis vist nii sündmusterohket, huvitavat ja kiirest sõidust naudingut pakkuvat rallit tükil ajal näinud. Lootsin ka ajalehtedest nendele emotsioonidele kinnitust saada, kuid seal oli kirjas ainult Muraka avarii, millest jahuti terve artikli ulatuses.Karmen kirjutas:schalke kirjutas:Mõni aeg tagasi siunasime kõik Pahvi päris kõvasti. Tegelikult on vend ainuke, kes päevalehtedes ralli kohta nii põhjalikke lugusid kirjutab. Mõnus kohe lugeda. Soovin talle edu edaspidisekski, ilma irooniata!valmacher kirjutas:Viru rallil ränga avarii teinud Margus Murakas loodab kiiresti paraneda, purunenud auto korda sättida ning hoolimata abikaasa keelust juuli lõpus Lõuna-Eesti rallil taas rooli istuda.
http://postimees.ee/020707/esileht/sport/269780.php
Kui nüüd lugeda seda asja, siis on ühe sõitja õnnetust kõikides lehtedes tõesti väga detailselt kajastatud. Eilsetest tegelikest kangelastest, kes raske raja lõpuni sõitsid, pole nagu suurt midagi kusagil. Kas meil ainult õnnetusi ongi tarvis, et rallist kirjutataks?
Iseenesest oli ralli täiesti super, head teed, head vaatamiskohad - kahju oli vaid, et avariidesse sattunud katkestajaid nii palju oli.
http://www.postimees.ee/030707/esileht/sport/270030.php kui Peep räägib HANS-ist, siis võibolla oleks tal huvitav teada, et seda kasutavad Eestis Ahud, Aus, Rauam ja kommentaari kirjutaja ise ka juba mõnda aega. Noh, nii info mõttes 

Kasuta ikka turvavööd ka!
HANS-i kandmise kõige ebamugavam hetk on vast starti oodates, kui ta vahel veidike rusuvalt mõjub, aga katsel olles ei saa ta olemasolust arugi. Võibolla juhil vajab algul rohkem harjumist.
Mul isiklikult on ta oma hinna juba kuhjaga tagasi teeninud Soomes juhtunud õnnetusega, kus erinevalt piloodist ei tundnud ma kordagi kaelavalu õnnetusejärgsetel päevadel.
Seega soovitan soojalt
Mul isiklikult on ta oma hinna juba kuhjaga tagasi teeninud Soomes juhtunud õnnetusega, kus erinevalt piloodist ei tundnud ma kordagi kaelavalu õnnetusejärgsetel päevadel.
Seega soovitan soojalt

Kasuta ikka turvavööd ka!