Kanada GP (8.-10. juuni)
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Kanada GP (8.-10. juuni)
Vormel-1 McLareni meeskond Monaco võimsa kaksikvõitu kordumist Montrealis toimuval Kanada GP-etapil ei oota.
"Kanada Grand Prix on Monaco osavõistlusega võrreldes täiesti erinev. Siirdume kõige aeglasemalt, kitsaimalt ja kõige käänulisemalt rajalt kohta, kus on tegemist jõudu nõudvate pikkade teelõikude ja pidurdamisega," rääkis McLareni juhatuse esimees Martin WhitmarshPlanet-F1.com vahendusel.
"Meie MP4-22-masina sooritusvõime oli Monte Carlos uskumatult hea. Kuna need rajad on täielikud vastandid, siis Montreali me samasuguste ootustega ei lähe," selgitas ta.
Pärast viit GP-etappi on McLareni tiimil 76 punkti, teist kohta hoidvalt Ferraril 56 punkti. Individuaalarvestuses on Fernando Alonsol ja Lewis Hamiltonil liidritena kummalgi 38 punkti. Kolmandal kohal oleval Felipe Massal (Ferrari) 33 punkti.
"Me läheme Kanadasse eesmärgiga võidelda võidu eest ja liidripositsioonide säilitamise eest mõlemates MM-sarjades," rääkis Whitmarsh.
PM
"Kanada Grand Prix on Monaco osavõistlusega võrreldes täiesti erinev. Siirdume kõige aeglasemalt, kitsaimalt ja kõige käänulisemalt rajalt kohta, kus on tegemist jõudu nõudvate pikkade teelõikude ja pidurdamisega," rääkis McLareni juhatuse esimees Martin WhitmarshPlanet-F1.com vahendusel.
"Meie MP4-22-masina sooritusvõime oli Monte Carlos uskumatult hea. Kuna need rajad on täielikud vastandid, siis Montreali me samasuguste ootustega ei lähe," selgitas ta.
Pärast viit GP-etappi on McLareni tiimil 76 punkti, teist kohta hoidvalt Ferraril 56 punkti. Individuaalarvestuses on Fernando Alonsol ja Lewis Hamiltonil liidritena kummalgi 38 punkti. Kolmandal kohal oleval Felipe Massal (Ferrari) 33 punkti.
"Me läheme Kanadasse eesmärgiga võidelda võidu eest ja liidripositsioonide säilitamise eest mõlemates MM-sarjades," rääkis Whitmarsh.
PM
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Noppeid eilsetest vabatreeningutest:
http://youtube.com/watch?v=YOrOWLqvT-k - Trulli vedrustus puruneb
http://youtube.com/watch?v=08olKl9Zmu4 - Räikkönen On-Board
http://youtube.com/watch?v=HoKKhUmVi1k - ring Massa esitiivalt
http://youtube.com/watch?v=LQ4up37UenA - Kovalaineni seinapuude
http://youtube.com/watch?v=_AMxl2MqXC8 - Couldhardi raadioside
http://youtube.com/watch?v=XCGdyyQy_uM - Speed raadioside
http://youtube.com/watch?v=dbkwdW7IbN8 - Button raadioside
http://youtube.com/watch?v=owCgPhg_8SI - Sutili õhkutõus
http://youtube.com/watch?v=YOrOWLqvT-k - Trulli vedrustus puruneb
http://youtube.com/watch?v=08olKl9Zmu4 - Räikkönen On-Board
http://youtube.com/watch?v=HoKKhUmVi1k - ring Massa esitiivalt
http://youtube.com/watch?v=LQ4up37UenA - Kovalaineni seinapuude
http://youtube.com/watch?v=_AMxl2MqXC8 - Couldhardi raadioside
http://youtube.com/watch?v=XCGdyyQy_uM - Speed raadioside
http://youtube.com/watch?v=dbkwdW7IbN8 - Button raadioside
http://youtube.com/watch?v=owCgPhg_8SI - Sutili õhkutõus
Vormel-1 MM-sarja kuuendal etapil Montrealis teenis parima stardikoha MM-sarja liidrikohta jagab Lewis Hamilton McLarenil.
MM-sarja debütant edestas koguni 0,456 sekundiga meeskonnakaaslast Fernando Alonsot, Ferrari duo ees napsas kolmanda koha Nick Heidfeld BMW-l.
Hamiltoni karjääri esimene kvalifikatsiooni võit on seda hämmastavam, et britt sõitis Montreali rajal esmakordselt.
Tulemused:
1. Lewis Hamilton, McLaren 1.15.707
2. Fernando Alonso, McLaren 1.16.163
3. Nick Heidfeld, BMW 1.16.266
4. Kimi Räikkönen, Ferrari 1.16.411
5. Felipe Massa, Ferrari 1.16.570
6. Mark Webber, Red Bull 1.16.913
7. Nico Rosberg, Williams 1.16.919
8. Robert Kubica, BMW 1.16.993
9. Giancarlo Fisichella, Renault 1.17.229
10. Jarno Trulli, Toyota 1.17.747
11. Takuma Sato, Super Aguri 1.16.743
12. Vitantonio Liuzzi, Toro Rosso 1.16.760
13. Rubens Barrichello, Honda 1.17.116
14. David Coulthard, Red Bull 1.17.304
15. Jenson Button, Honda 1.17.541
16. Scott Speed, Toro Rosso 1.17.571
17. Anthony Davidson, Super Aguri 1.17.542
18. Ralf Schumacher, Toyota 1.17.634
19. Heikki Kovalainen, Renault 1.17.806
20. Alexander Wurz, Williams 1.18.089
21. Adrian Sutil, Spyker 1.18.536
22. Christijan Albers, Spyker 1.19.196
ETV SPORT
MM-sarja debütant edestas koguni 0,456 sekundiga meeskonnakaaslast Fernando Alonsot, Ferrari duo ees napsas kolmanda koha Nick Heidfeld BMW-l.
Hamiltoni karjääri esimene kvalifikatsiooni võit on seda hämmastavam, et britt sõitis Montreali rajal esmakordselt.
Tulemused:
1. Lewis Hamilton, McLaren 1.15.707
2. Fernando Alonso, McLaren 1.16.163
3. Nick Heidfeld, BMW 1.16.266
4. Kimi Räikkönen, Ferrari 1.16.411
5. Felipe Massa, Ferrari 1.16.570
6. Mark Webber, Red Bull 1.16.913
7. Nico Rosberg, Williams 1.16.919
8. Robert Kubica, BMW 1.16.993
9. Giancarlo Fisichella, Renault 1.17.229
10. Jarno Trulli, Toyota 1.17.747
11. Takuma Sato, Super Aguri 1.16.743
12. Vitantonio Liuzzi, Toro Rosso 1.16.760
13. Rubens Barrichello, Honda 1.17.116
14. David Coulthard, Red Bull 1.17.304
15. Jenson Button, Honda 1.17.541
16. Scott Speed, Toro Rosso 1.17.571
17. Anthony Davidson, Super Aguri 1.17.542
18. Ralf Schumacher, Toyota 1.17.634
19. Heikki Kovalainen, Renault 1.17.806
20. Alexander Wurz, Williams 1.18.089
21. Adrian Sutil, Spyker 1.18.536
22. Christijan Albers, Spyker 1.19.196
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Eks seda homme näha ole, mis taktikaga keegi rajal on. Äkki hamilton tühja paagiga ? Müstiliselt suurt vahe ikka alonsoga võrreldes 

F1 ja WRC ennustus/meeskonna haldus www.sportmanager.ee
Vormel-1 sarja debütant Lewis Hamilton teenis Kanada osavõistlusel Montrealis karjääri esimese etapivõidu, hoides oma McLarenil esikohta algusest lõpuni.
MM-sarja liider Hamilton, kes on F1 esimene mustanahaline sportlane, alustas parimalt stardikohalt ning tõusis esimeseks debütandist võitjaks pärast kolumbialast Juan Pablo Montoyat, kes oli Williamsil parim 2001. aastal.
Sakslane Nick Heidfeld (+ 4,343) BMW-Sauberil oli teine, austerlane Alexander Wurz (+ 5,325) Williamsil kolmas, Heikki Kovalainen (+ 6,729) Renault'l neljas, Kimi Räikkönen (+ 13,007) Ferraril viies, Takuma Sato (+ 16,698) Super Aguril kuues, Fernando Alonso (+ 21,936) McLarenil seitsmes ja Ralf Schumacher (+ 22,888) Toyotal kaheksas.
Võistlus, mida erinevate avariide tõttu pidurdas neljal korral ohutusauto, lõppes varakult Ferrari piloodi Felipe Massa jaoks, kes diskvalifitseeriti 52. ringil, kuna väljus boksist ajal, mil rajal oli ohutusauto. Diskvalifitseeriti ka Renault piloot Giancarlo Fisichella.
Hamiltoni võitu varjutas poolaka Robert Kubica raske avarii, millest mees siiski suuremate vigastusteta pääses.
MM-sarja üldarvestuses on Hamiltonil liidrina 48 punkti, Alonsol teisena 40 silma ning Massal kolmandana 33 punkti. Konstruktorite arvestuses juhib McLaren 88 punktiga Ferrari 60 vastu.
Tulemused:
1. Lewis Hamilton McLaren 1.44.11,292
2. Nick Heidfeld BMW +4,343
3. Alex Wurz Williams +5,325
4. Heikki Kovalainen Renault +6,729
5. Kimi Räikkönen Ferrari +13,007
6. Takuma Sato Super Aguri +16,698
7. Fernando Alonso McLaren +21,936
8. Ralf Schumacher Toyota +22,888
9. Mark Webber Red Bull +22,960
10. Nico Rosberg Williams +23,984
11. Anthony Davidson Super Aguri +24,318
12. Rubens Barrichello Honda +30,439
Katkestasid:
Jarno Trulli Toyota
Vitantonio Liuzzi Toro Rosso
Christijan Albers Spyker
David Coulthard Red Bull
Robert Kubica BMW
Adrian Sutil Spyker
Scott Speed Toro Rosso
Jenson Button Honda
Diskvalifitseeritud:
Felipe Massa Ferrari
Giancarlo Fisichella Renault
ETV SPORT
Kubica crash: http://www.itv-f1.com/Popups/Photo.aspx?IM_ID=42931
Punktijärjestus:
01 L.HAMILTON 48
02 F.ALONSO 40
03 F.MASSA 33
04 K.RAIKKONEN 27
05 N.HEIDFELD 26
06 G.FISICHELLA 13
07 R.KUBICA 12
08 A.WURZ 8
09 H.KOVALAINEN 8
10 N.ROSBERG 5
11 D.COULTHARD 4
12 T.SATO 4
13 J.TRULLI 4
14 R.SCHUMACHER 2
01 McLAREN 88
02 FERRARI 60
03 BMW SAUBER 38
04 RENAULT 21
05 WILLIAMS 13
06 TOYOTA 6
07 RED BULL 4
08 SUPER AGURI 4
Kokkuvõtteks; Hamliton tuli, sõitis ja võitis. Märgatav punktivahe on tekkinud järgnevatega, kuid piisab vaid ühest katkestamisest ning toimub taas punkt punktis sõitmine, kuid seda katkestamist, vaadates Lewise praeguseid esitlusi on küll palju tahta. Tegemist on sensatsiooniga vormelimaailmas.
Kubica avarii oli hirmus, tänu jumalale pääseti hullemast. Kubicale kiiret paranemist ja et me selle hooaja teises pooles veel rajal näeks!
Ferrari Ferrari - mida sa teed? Mõlemad tiitlid hakkavad käest libisema, liiga palju eksimusi. Hakkab tunda andma oma ala proffesionaalide eemalolek tiimist.
Alonso - Kas surve teeb liiga, 4x rajalt väljasõitu, lisaks Sato möödalaskmine? Jääme lootma, et asi oli seekord tehnikas.
MM-sarja liider Hamilton, kes on F1 esimene mustanahaline sportlane, alustas parimalt stardikohalt ning tõusis esimeseks debütandist võitjaks pärast kolumbialast Juan Pablo Montoyat, kes oli Williamsil parim 2001. aastal.
Sakslane Nick Heidfeld (+ 4,343) BMW-Sauberil oli teine, austerlane Alexander Wurz (+ 5,325) Williamsil kolmas, Heikki Kovalainen (+ 6,729) Renault'l neljas, Kimi Räikkönen (+ 13,007) Ferraril viies, Takuma Sato (+ 16,698) Super Aguril kuues, Fernando Alonso (+ 21,936) McLarenil seitsmes ja Ralf Schumacher (+ 22,888) Toyotal kaheksas.
Võistlus, mida erinevate avariide tõttu pidurdas neljal korral ohutusauto, lõppes varakult Ferrari piloodi Felipe Massa jaoks, kes diskvalifitseeriti 52. ringil, kuna väljus boksist ajal, mil rajal oli ohutusauto. Diskvalifitseeriti ka Renault piloot Giancarlo Fisichella.
Hamiltoni võitu varjutas poolaka Robert Kubica raske avarii, millest mees siiski suuremate vigastusteta pääses.
MM-sarja üldarvestuses on Hamiltonil liidrina 48 punkti, Alonsol teisena 40 silma ning Massal kolmandana 33 punkti. Konstruktorite arvestuses juhib McLaren 88 punktiga Ferrari 60 vastu.
Tulemused:
1. Lewis Hamilton McLaren 1.44.11,292
2. Nick Heidfeld BMW +4,343
3. Alex Wurz Williams +5,325
4. Heikki Kovalainen Renault +6,729
5. Kimi Räikkönen Ferrari +13,007
6. Takuma Sato Super Aguri +16,698
7. Fernando Alonso McLaren +21,936
8. Ralf Schumacher Toyota +22,888
9. Mark Webber Red Bull +22,960
10. Nico Rosberg Williams +23,984
11. Anthony Davidson Super Aguri +24,318
12. Rubens Barrichello Honda +30,439
Katkestasid:
Jarno Trulli Toyota
Vitantonio Liuzzi Toro Rosso
Christijan Albers Spyker
David Coulthard Red Bull
Robert Kubica BMW
Adrian Sutil Spyker
Scott Speed Toro Rosso
Jenson Button Honda
Diskvalifitseeritud:
Felipe Massa Ferrari
Giancarlo Fisichella Renault
ETV SPORT
Kubica crash: http://www.itv-f1.com/Popups/Photo.aspx?IM_ID=42931
Punktijärjestus:
01 L.HAMILTON 48
02 F.ALONSO 40
03 F.MASSA 33
04 K.RAIKKONEN 27
05 N.HEIDFELD 26
06 G.FISICHELLA 13
07 R.KUBICA 12
08 A.WURZ 8
09 H.KOVALAINEN 8
10 N.ROSBERG 5
11 D.COULTHARD 4
12 T.SATO 4
13 J.TRULLI 4
14 R.SCHUMACHER 2
01 McLAREN 88
02 FERRARI 60
03 BMW SAUBER 38
04 RENAULT 21
05 WILLIAMS 13
06 TOYOTA 6
07 RED BULL 4
08 SUPER AGURI 4
Kokkuvõtteks; Hamliton tuli, sõitis ja võitis. Märgatav punktivahe on tekkinud järgnevatega, kuid piisab vaid ühest katkestamisest ning toimub taas punkt punktis sõitmine, kuid seda katkestamist, vaadates Lewise praeguseid esitlusi on küll palju tahta. Tegemist on sensatsiooniga vormelimaailmas.
Kubica avarii oli hirmus, tänu jumalale pääseti hullemast. Kubicale kiiret paranemist ja et me selle hooaja teises pooles veel rajal näeks!
Ferrari Ferrari - mida sa teed? Mõlemad tiitlid hakkavad käest libisema, liiga palju eksimusi. Hakkab tunda andma oma ala proffesionaalide eemalolek tiimist.
Alonso - Kas surve teeb liiga, 4x rajalt väljasõitu, lisaks Sato möödalaskmine? Jääme lootma, et asi oli seekord tehnikas.
Viimati muutis valmacher, 10 Juun 2007, 21:40, muudetud 1 kord kokku.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
- Asukoht: Tallinn
paar kommentaari - esiüheksas on 8 erinevat meeskonda! äkki peaks turvaauto rajaletuleku tegema kohustuslikuks 
- ferrari sooritused viimasel ajal küll muljet ei avalda, absoluutselt. võiks bettida, et selleks aastaks mm tiitel läinud
- see oli muidugi vahva kuidas sato alonsost mööda kimas! ilmselt oli eelmise aasta honda ikkagi lihtsalt nii kõva auto (OLULISELT muidugi parem kui selleaastane) ja mis kommentaatorid märkamata jätsid, et alonsol olid pehmed rehvid samal ajal kui satol olid primed.

- ferrari sooritused viimasel ajal küll muljet ei avalda, absoluutselt. võiks bettida, et selleks aastaks mm tiitel läinud
- see oli muidugi vahva kuidas sato alonsost mööda kimas! ilmselt oli eelmise aasta honda ikkagi lihtsalt nii kõva auto (OLULISELT muidugi parem kui selleaastane) ja mis kommentaatorid märkamata jätsid, et alonsol olid pehmed rehvid samal ajal kui satol olid primed.
nagu mina aru sain siis sato sai ikka tänu sellele alonsost mööda, et viimasel piduritega jama oli. Sama tegi kui ma ei eksi räikkonen kusagil keskel? Aeg ajalt sellised kaartide segamised teretulnud ... kuigi kubica avarii polnud üldse positiivne asi selles sõidus :S Loodetavasti tõesti näeb teda juba õige pea rajal aga küsimus selles kuidas talle avarii mõjus...psüh. just.
F1 ja WRC ennustus/meeskonna haldus www.sportmanager.ee
Miks käis SC perioodil vahepeal Honda Mersu asemel rajal? Põhjus võib olla selles, et minuteada sõdab Bernd Mayländeri roolitavas SC-s kaasa ka race doctor Gary Hartstein. Kubica avarii kuulus just nende avariide sekka, kus SC peatus olles avariipaigal esimesi profesionaalse arstiabiga autosid. Parandage kui ma eksin.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
mdx ise ei pannud lõpus tähele aga, kas wurz sõitis lõpuni oma vigase tagatiivaga ? 
delfi andmetel kubical jalaluu pooleks ehk siis paar kuud eemal olekut kindlustatud.

delfi andmetel kubical jalaluu pooleks ehk siis paar kuud eemal olekut kindlustatud.
F1 ja WRC ennustus/meeskonna haldus www.sportmanager.ee
mõned ringid enne lõppu oli vigane tagatiib veel näha, kuid meie kommentaatorid ei märganud seda vist kordagijackass kirjutas:mdx ise ei pannud lõpus tähele aga, kas wurz sõitis lõpuni oma vigase tagatiivaga ?
delfi andmetel kubical jalaluu pooleks ehk siis paar kuud eemal olekut kindlustatud.

Samuti imestusväärne, et wurz ei saanud must kuldse ringiga keskel lippu, sest mis oleks saanud, kui tagatiiva kinnitus oleks otsustanud pika tagasirge lõpus oma töölepingu ülesse öelda? ...
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
viimati käis SC rajal 4 korda 2006 aasta Australian GP-l, kus enim 1.kohal sõidetud ringe läksidki Bernd Mayländeri kontole
Viimati muutis valmacher, 10 Juun 2007, 22:32, muudetud 1 kord kokku.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Schumi oli eelmine aasta 25ga Alonsost taga.sk8erboi kirjutas:paar kommentaari - esiüheksas on 8 erinevat meeskonda! äkki peaks turvaauto rajaletuleku tegema kohustuslikuks
- ferrari sooritused viimasel ajal küll muljet ei avalda, absoluutselt. võiks bettida, et selleks aastaks mm tiitel läinud
Kaks etappi ennem lõppu jõudis ikka järele.
Sain oma küsimusele kah vastuse.
Robert Kubica Indianapolises ei võistle
BMW-Sauberi piloot Robert Kubica elas vormel-1 Montreali etapil üle raske avarii, kui ta sõitis suure hooga betoonseina, tegi seejärel mitu uperpalli kuni järgmine sein ta pidurdas. Peaaegu kõik osad murdusid auto küljest lahti.
Esialgu Kubica end kokpitis ei liigutanud, kuid suutis varsti pärast õnnetust rääkida. Esmaabi järel toimetati mees haiglasse, kus tuvastati jalaluumurd. See tähendab seda, et Kubica ei osale järgmisel nädalavahetusel Indianapolise võistlusel.
Kubica asemel sõidab BMW varupiloot Sebastian Vettel, keda peetakse Saksa üheks andekamaks sõitjaks.
ETV SPORT

Kubica avarii: http://www.youtube.com/watch?v=48wyEOSCRfE
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kubica asemel sõidab BMW varupiloot Sebastian Vettel, keda peetakse Saksa üheks andekamaks sõitjaks.
ETV SPORT[/quote]
Sebastian Vetteli manageriks on Willi Weber, kes teadagi on/oli seotud vendade schumacherite manageerimisega
ETV SPORT[/quote]
Sebastian Vetteli manageriks on Willi Weber, kes teadagi on/oli seotud vendade schumacherite manageerimisega
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]