
DTM 2007 - 1. etapp, Hockenheim
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
Spengler spinnas Scheideri ühes kurvis teele risti. Läks õnneks, et La Rosa talle sisse ei sõitnud, väga lähedal oli...mrali kirjutas:Audile olla kolmikvõitki võimalik olnud, aga viimasle ringil oli midagi Scheideri ja Spengleri vahel old...
Esialgsed ennustuse punktid riputan ka kohe vastavasse teemasse.
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
DTM-i koduka andmeil pääses Kristensen (kes kaheksa päeva tagasi kolmandat korda isaks sai) õnneks vigastusteta, kuid Premat vigastas selgroogu (sarnane vigastus Tracyga).
Igatahes kipub prantslase osalemine järgmisel etapil siiski kahtlaseks muutuma. Kes sobiks asendama - suurepärane oleks, kui Fässlerile antaks uus võimalus. Või võetakse nt Kiesa või Bleekemolen appi. Björk ja Stippler on samal nädalavahetusel STCC etapiga hõivatud.
Igatahes kipub prantslase osalemine järgmisel etapil siiski kahtlaseks muutuma. Kes sobiks asendama - suurepärane oleks, kui Fässlerile antaks uus võimalus. Või võetakse nt Kiesa või Bleekemolen appi. Björk ja Stippler on samal nädalavahetusel STCC etapiga hõivatud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Samas la Rosa ja Margaritis sõitsid sarnaselt Paffett'iga ka 2006. ja di Resta koguni 2005. aasta Mersuga.
Uutest Mersudest püsis terve nädalavahetuse kõige eredamal pildil vaid Spengler. Ja kuluaarides on räägitud, et uuel C-klassil on ka mõned võidusõitu raskendavad puudused: nimelt on masin eelkäijast suurem ja suurema lauppinnaga, mille DTM-i sobivaks siluetiks vormimine oli üpriski raske...
Oletatavad kaalud Oscherslebeniks:
Mercedes 07: 1063kg
Audi 07: 1077kg
Mercedes 06: 1067kg
Audi 06: 1053kg
Mercedes 05: 1047kg
Audi 05: 1033kg
Uutest Mersudest püsis terve nädalavahetuse kõige eredamal pildil vaid Spengler. Ja kuluaarides on räägitud, et uuel C-klassil on ka mõned võidusõitu raskendavad puudused: nimelt on masin eelkäijast suurem ja suurema lauppinnaga, mille DTM-i sobivaks siluetiks vormimine oli üpriski raske...
Oletatavad kaalud Oscherslebeniks:
Mercedes 07: 1063kg
Audi 07: 1077kg
Mercedes 06: 1067kg
Audi 06: 1053kg
Mercedes 05: 1047kg
Audi 05: 1033kg
Mulle see mitme aasta vanuste autodega mängimine ei meeldi. Võiks siis olla juba nagu V8Supercaris, kus kuuldavasti üks auto olevat pärit ka aastast 1999(kuigi ma seda väga uskuda ei taha aga äkki tõesti) - iga tiim vaatab ise kuidas saab, kui ei jõuta uut autot muretseda, sõidavad vanaga, aga kaal olgu kõigil sama. Kust võetakse see kaal, mis oletatavalt erineva vanusega autod võrdsustaks?!
gaas on endiselt laiffi
Väga arusaamatu otsus tegelikult kohtunike poolt, kui otsus on püha ja edasikaebamisele ei kuulu.mrali kirjutas:Spengler sai viimasel ringil korraldatu eest 50 trahvisekundit ning kukkus 14. kohale, viimane punkt läheb seega Paffett'ile. Karjääri esimene DTM-i poodiumikoht seega la Rosale ja Mücke tiimile (aastavanuse saaniga).
Spengler oli viimasele ringile minnes teine, kuid lasi ühe kurvi pikaks ning mööda pääses Tomczyk ning kõtvale jõudis ja Scheider.
Kurv oli paremale ja Spengler oli sinemine auto, kuid Scheider oli u poole autoga ees ning nii Scheider Spengleri lükkest spinni tegigi.
Napilt pääses sellest olukorrast LaRosa kellele peaaegu küljelt Sheider sisse oleks spinnanud.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Paffett sõidab 2006 autoga. Schnaider ja Häka olid kuidagi varjus täna. Samuti oli minu jaoks pettumus Jamie Greeni sõit.Mask kirjutas:Vaadates tulemusi ja nähes ka natuke sõitu jääb küll suu lahti.
Kus on Schnaider,kus on Häkkinen ,kus on Paffet.
Paffet sõitis eelmise aasta Mersuga?
Kui sõitis siis mõistan miks ta nii taga oli.
Samuti oli päris hea duell ma Audi ja Mersu meeskondade vahel pit lanel.
Audi mehaanikud tegid peaaegu iga ring sekund kiiremini rehvidevahetuse ja tankimise kui Mersu.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Mercedese 2007. aasta mudel tundub tõesti saan olevat. Kui isegi sellised traditsiooniliselt Hockenheimis tipus kihutavad tegelased nagu Schneider ja Green saavad läbi häda punktidesse, on küll midagi mäda. Isegi aastavanune Mersu auto tundub parem olevat ning ka kahe aasta vanuse masinaga oli debütandil võimalik uutele Mersudele ära teha. Selles valguses tundub, et Spengler tegi tõelise supersõidu - suutis sellise saaniga poodiumikoha peale heidelda! Paffett pole terve aasta võidu sõitnud ning ehk oli veidi "toores", aga eeldada võib, et ajapikku hakkab ta 2006. aasta Mersude esinumbri kohale pretendeerima. Või arvestades 2007-MB kehvust, siis võib-olla koguni kogu Mersu margi esinumbri kohale.
Di Restalt muidugi hämmastav sõit ning ka mullu suutis ta F3 Eurosarjas võita ei kellegi muu kui Vetteli ees! Ja nüüd selline etteaste - kas läbi aegade parim kahe aasta vanuse autoga tehtud sõit DTMis? Igal juhul tuleviku osas paljulubav. La Rosa mullu debütandina sõitis suht stabiilselt, kuigi punktidele just ei pretendeerinud. Tänavuseks tundub, et on teinud sammu edasi. Margariinigi jaoks tundub Hockenheim üks trumpradu olevat.
Kui eelmisel hooajal peeti Ekströmi pärast Paffetti lahkumist suurfavoriidiks, siis tundub, et kui mullu jäi see staatus tõestamata, on ta tänavu küll tiitli saavutamiseks hea alguse teinud, aga ka teised uue Audiga sõitjad on kõik hästi pildis. Ja ehk on ka Spengleril tiitliheitluses veel mõni käik varuks, kui MB seda masinat veidi paremaks suudaks putitada.
Huvitav on see, et üldpildis tundub Audi olevat nii parim (07. mudel) kui kehvim (05-06) ning Mersu kõikvõimalike aastate variandid mahuvad sinna vahele.

Di Restalt muidugi hämmastav sõit ning ka mullu suutis ta F3 Eurosarjas võita ei kellegi muu kui Vetteli ees! Ja nüüd selline etteaste - kas läbi aegade parim kahe aasta vanuse autoga tehtud sõit DTMis? Igal juhul tuleviku osas paljulubav. La Rosa mullu debütandina sõitis suht stabiilselt, kuigi punktidele just ei pretendeerinud. Tänavuseks tundub, et on teinud sammu edasi. Margariinigi jaoks tundub Hockenheim üks trumpradu olevat.
Kui eelmisel hooajal peeti Ekströmi pärast Paffetti lahkumist suurfavoriidiks, siis tundub, et kui mullu jäi see staatus tõestamata, on ta tänavu küll tiitli saavutamiseks hea alguse teinud, aga ka teised uue Audiga sõitjad on kõik hästi pildis. Ja ehk on ka Spengleril tiitliheitluses veel mõni käik varuks, kui MB seda masinat veidi paremaks suudaks putitada.
Huvitav on see, et üldpildis tundub Audi olevat nii parim (07. mudel) kui kehvim (05-06) ning Mersu kõikvõimalike aastate variandid mahuvad sinna vahele.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
V8 autod põhinevad standardkerel ja nende aerodünaamika on pea olematu (tagatiib+esispoiler). DTM-i autosid on samas igal aastal totaalselt järgi aidatud, mistõttu võrdsete kaalude puhul ilmselt uued autod ruuliks täiega.Erki kirjutas:Mulle see mitme aasta vanuste autodega mängimine ei meeldi. Võiks siis olla juba nagu V8Supercaris, kus kuuldavasti üks auto olevat pärit ka aastast 1999(kuigi ma seda väga uskuda ei taha aga äkki tõesti) - iga tiim vaatab ise kuidas saab, kui ei jõuta uut autot muretseda, sõidavad vanaga, aga kaal olgu kõigil sama. Kust võetakse see kaal, mis oletatavalt erineva vanusega autod võrdsustaks?!
Oscherslebenis on aastavanused Mersud muide raskemad kui uued...
Ega seal midagi erilist polnudki. Abt lasi ise ühe pidurduse natuke pikemaks ja siis kaitses jõuga oma positisooni, et Schneider mööda ei saaks, kuid tema õnnetuseks oli auto vedrustusel selle kokkupõrke kohta oma sõna öelda ning veie ajapärast peale kokkupõrget hakkas hoog raugema ning parema tagumise ratta alt suitsu tulema. Tulemuseks boksi sõit ja sinna jäämine kuni sõidu lõpuni.mrali kirjutas:HWA protestis Spengleri karistuse, kanadalane kaitseb end sõnadega "Olen ja jään ausaks sõitjaks".
Oskab keegi, kes sõitu nägi, ka kommenteerida suht sõidu alguses Schneideri ja Abti vahel juhtunut, mistõttu viimane katkestas?
Mis puutub Spengleri sõnu, siis olen nõus temaga, sest sellise olukorra tekitamise eest karistus on liiast. See ongi DTRMi võlu, et lisaks kiirele ja heale võistlusarjale näeb seal ka jõulisi möäödasõidukatseid ning positsioonivõitlusi.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Veel üks nimi, kes sobiks Premat' asendajaks: hetkel töötu Terting. Tal on nelja aasta tagusest ajast ka DTM-i kogemus olemas.
Eilsest avariist on teada ka tõsiasi, et Premat' kiirus kokkupõrkehetkel oli pea 160 km/h. Võrreldud on seda juhtumit ka 1989. aastal Nürburgringil toimunuga, kus Armin Hahne murdis sarnases kokkupõrkes käe- ja jalaluu ning Keith O'dori surmaga 1995. aastal Avusel peetud STW etapil. Seekord päästis osalised hullemast DTM-i autodel kohustuslik süsinikkiust turvastruktuur, kus sõitja istub...
Eilsest avariist on teada ka tõsiasi, et Premat' kiirus kokkupõrkehetkel oli pea 160 km/h. Võrreldud on seda juhtumit ka 1989. aastal Nürburgringil toimunuga, kus Armin Hahne murdis sarnases kokkupõrkes käe- ja jalaluu ning Keith O'dori surmaga 1995. aastal Avusel peetud STW etapil. Seekord päästis osalised hullemast DTM-i autodel kohustuslik süsinikkiust turvastruktuur, kus sõitja istub...