Hispaania GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Hispaania GP
Vormel-1 MM-etapil Barcelonas sai päeva parima aja kirja valitsev maailmameister Fernando Alonso, kes teisel treeningul edestas Renault pilooti Giancarlo Fisichellat ligi 0,3 sekundiga.
MM-sarja liidrikohta jagavatest sõitjatest oli päeva esimest treeningut valitsenud Lewis Hamilton viies ja Kimi Räikkönen kuues.
Tulemused:
1. Fernando Alonso, McLaren 1.21,397
2. Giancarlo Fisichella, Renault 1.21,684
3. Heikki Kovalainen, Renault 1.21,966
4. Felipe Massa, Ferrari 1.22,048
5. Lewis Hamilton, McLaren 1.22,188
6. Kimi Räikkönen, Ferrari 1.22,251
7. Nico Rosberg, Williams 1.22,415
8. Nick Heidfeld, BMW 1.22,543
9. Mark Webber, Red Bull 1.22,589
10. Scott Speed, Toro Rosso 1.22,617
11. Robert Kubica, BMW 1.22,710
12. David Coulthard, Red Bull 1.22,719
13. Jenson Button, Honda 1.22,808
14. Rubens Barrichello, Honda 1.22,926
15. Alexander Wurz, Williams 1.22,950
16. Vitantonio Liuzzi, Toro Rosso 1.23,143
17. Ralf Schumacher, Toyota 1.23,219
18. Jarno Trulli, Toyota 1.23,307
19. Takuma Sato, Super Aguri 1.23,493
20. Anthony Davidson, Super Aguri 1.23,497
21. Adrian Sutil, Spyker 1.23,609
22. Christijan Albers, Spyker 1.23,736
ETV SPORT
MM-sarja liidrikohta jagavatest sõitjatest oli päeva esimest treeningut valitsenud Lewis Hamilton viies ja Kimi Räikkönen kuues.
Tulemused:
1. Fernando Alonso, McLaren 1.21,397
2. Giancarlo Fisichella, Renault 1.21,684
3. Heikki Kovalainen, Renault 1.21,966
4. Felipe Massa, Ferrari 1.22,048
5. Lewis Hamilton, McLaren 1.22,188
6. Kimi Räikkönen, Ferrari 1.22,251
7. Nico Rosberg, Williams 1.22,415
8. Nick Heidfeld, BMW 1.22,543
9. Mark Webber, Red Bull 1.22,589
10. Scott Speed, Toro Rosso 1.22,617
11. Robert Kubica, BMW 1.22,710
12. David Coulthard, Red Bull 1.22,719
13. Jenson Button, Honda 1.22,808
14. Rubens Barrichello, Honda 1.22,926
15. Alexander Wurz, Williams 1.22,950
16. Vitantonio Liuzzi, Toro Rosso 1.23,143
17. Ralf Schumacher, Toyota 1.23,219
18. Jarno Trulli, Toyota 1.23,307
19. Takuma Sato, Super Aguri 1.23,493
20. Anthony Davidson, Super Aguri 1.23,497
21. Adrian Sutil, Spyker 1.23,609
22. Christijan Albers, Spyker 1.23,736
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1.21,880 22 ringi
2. Fernando Alonso McLaren-Mercedes + 0,388 21
3. Kimi Räikkönen Ferrari + 0,411 19
4. Robert Kubica BMW + 0,566 21
5. Felipe Massa Ferrari + 0,685 15
6. Anthony Davidson Super Aguri-Honda + 0,785 21
7. Jarno Trulli Toyota + 0,860 28
8. Ralf Schumacher Toyota + 0,963 23
9. Nico Rosberg Williams-Toyota + 1,168 28
10. Jenson Button Honda + 1,234 22
11. Alexander Wurz Williams-Toyota + 1,251 23
12. Nick Heidfeld BMW + 1,290 26
13. Takuma Sato Super Aguri-Honda + 1,436 22
14. Heikki Kovalainen Renault + 1,442 24
15. Giancarlo Fisichella Renault + 1,517 21
16. David Coulthard Red Bull-Renault + 1,548 21
17. Mark Webber Red Bull-Renault + 1,564 21
18. Rubens Barrichello Honda + 1,599 23
19. Adrian Sutil Spyker-Ferrari + 2,074 25
20. Vitantonio Liuzzi Toro Rosso -Ferrari + 2,224 24
21. Scott Speed Toro Rosso -Ferrari + 2,299 19
22. Christijan Albers Spyker-Ferrari + 2,516 25
Need on esimese treeningu tulemused ja ausalt öeldes tunduvad isegi tõele lähedasemad...
2. Fernando Alonso McLaren-Mercedes + 0,388 21
3. Kimi Räikkönen Ferrari + 0,411 19
4. Robert Kubica BMW + 0,566 21
5. Felipe Massa Ferrari + 0,685 15
6. Anthony Davidson Super Aguri-Honda + 0,785 21
7. Jarno Trulli Toyota + 0,860 28
8. Ralf Schumacher Toyota + 0,963 23
9. Nico Rosberg Williams-Toyota + 1,168 28
10. Jenson Button Honda + 1,234 22
11. Alexander Wurz Williams-Toyota + 1,251 23
12. Nick Heidfeld BMW + 1,290 26
13. Takuma Sato Super Aguri-Honda + 1,436 22
14. Heikki Kovalainen Renault + 1,442 24
15. Giancarlo Fisichella Renault + 1,517 21
16. David Coulthard Red Bull-Renault + 1,548 21
17. Mark Webber Red Bull-Renault + 1,564 21
18. Rubens Barrichello Honda + 1,599 23
19. Adrian Sutil Spyker-Ferrari + 2,074 25
20. Vitantonio Liuzzi Toro Rosso -Ferrari + 2,224 24
21. Scott Speed Toro Rosso -Ferrari + 2,299 19
22. Christijan Albers Spyker-Ferrari + 2,516 25
Need on esimese treeningu tulemused ja ausalt öeldes tunduvad isegi tõele lähedasemad...
Vormel-1 seitsmekordne maailmameister Michael Schumacher on esimest korda pärast karjääri lõppu GP-etapil isiklikult kohal, liikudes ringi Ferrari boksis Barcelona rajal, kirjutab Postimees Online.
Ta jätkab tööd Ferrari "akadeemilise nõunikuna";, kuigi täpseid tööülesandeid pole paika pandud.
"Olen sündmuskohal, sest tahan jälgida, kuidas meeskond töötab. Ise ma ju enam aktiivselt kaasa ei löö. Täpseid tööülesandeid mul pole, kuid kui meeskond mingis asjas minu abi vajab, siis olen rohkem kui valmis neid aitama"; rääkis Schumacher täna ajakirjanikele.
"Seni pole ma vormelimaailma tagasi igatsenud. Kuna ma töötasin tiimis nii palju aastaid (1996-2006), siis mul on siin palju häid sõpru, keda on aeg-ajalt tore kohata. Mis aga sõitmisesse puutub, siis selle järele ma igatsust pole tundub, vähemalt mitte seni"; rääkis heatujuline sakslane.
Ferrari põhisõitjate Kimi Räikköneni ja Felipe Massa sooritusi ta hinnata ei soovinud, sest keegi võib alati teha sellest valesid järeldusi.
"Terviklikult on hooaeg alanud Ferrari jaoks hästi ja olen selle üle rõõmus. Tean suurepäraselt, mida tähendavad head tulemused meeskonna kõigile töötajatele ja seetõttu tunnen nende pärast heameelt alati, kui põhjust on"
Legendaarne vormelisõitja Ferrari tehnilise personali ja pilootide kokkusaamistel tavaliselt ei osale. "Osalen vaid siis, kui meeskond seda soovib. Muidu jälgin sündmusi kõrvalt" selgitas ta.
Oma tuleviku kohta Schumacher mitte midagi öelda ei oska. "Karjääri lõpetamisest on möödas vaid kuus kuud ja seni olen tohutult nautinud, et võin teha mida ise tahan"; märkis ta.
"Mul pole kindlat ja millekski kohustavat tegevusplaani, mis tähendab seda, et teised inimesed panid aastate jooksul paika minu päevakava. Naudin oma vabandust";
Jõusaalis sakslane ei käi, küll aga mängib jalgpalli. Vormel-1 MM-sarja on ta jälginud teleri vahenduse ja see on väga lõbus.
"On põnev vaadata, mis võistlusel toimub. Kaasa teeb mitmeid uusi nägusid ja mõned vanad sõitjad on jällegi teistes meeskondades. Tundub nii, et sel hooajal on sari muutunud väga tagavägiseks" rääkis ta.
PM ONLINE
Ta jätkab tööd Ferrari "akadeemilise nõunikuna";, kuigi täpseid tööülesandeid pole paika pandud.
"Olen sündmuskohal, sest tahan jälgida, kuidas meeskond töötab. Ise ma ju enam aktiivselt kaasa ei löö. Täpseid tööülesandeid mul pole, kuid kui meeskond mingis asjas minu abi vajab, siis olen rohkem kui valmis neid aitama"; rääkis Schumacher täna ajakirjanikele.
"Seni pole ma vormelimaailma tagasi igatsenud. Kuna ma töötasin tiimis nii palju aastaid (1996-2006), siis mul on siin palju häid sõpru, keda on aeg-ajalt tore kohata. Mis aga sõitmisesse puutub, siis selle järele ma igatsust pole tundub, vähemalt mitte seni"; rääkis heatujuline sakslane.
Ferrari põhisõitjate Kimi Räikköneni ja Felipe Massa sooritusi ta hinnata ei soovinud, sest keegi võib alati teha sellest valesid järeldusi.
"Terviklikult on hooaeg alanud Ferrari jaoks hästi ja olen selle üle rõõmus. Tean suurepäraselt, mida tähendavad head tulemused meeskonna kõigile töötajatele ja seetõttu tunnen nende pärast heameelt alati, kui põhjust on"
Legendaarne vormelisõitja Ferrari tehnilise personali ja pilootide kokkusaamistel tavaliselt ei osale. "Osalen vaid siis, kui meeskond seda soovib. Muidu jälgin sündmusi kõrvalt" selgitas ta.
Oma tuleviku kohta Schumacher mitte midagi öelda ei oska. "Karjääri lõpetamisest on möödas vaid kuus kuud ja seni olen tohutult nautinud, et võin teha mida ise tahan"; märkis ta.
"Mul pole kindlat ja millekski kohustavat tegevusplaani, mis tähendab seda, et teised inimesed panid aastate jooksul paika minu päevakava. Naudin oma vabandust";
Jõusaalis sakslane ei käi, küll aga mängib jalgpalli. Vormel-1 MM-sarja on ta jälginud teleri vahenduse ja see on väga lõbus.
"On põnev vaadata, mis võistlusel toimub. Kaasa teeb mitmeid uusi nägusid ja mõned vanad sõitjad on jällegi teistes meeskondades. Tundub nii, et sel hooajal on sari muutunud väga tagavägiseks" rääkis ta.
PM ONLINE
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Felipe Massa võitis vormel-1 maailmameistrivõistluste Hispaania etapi kvalifikatsiooni, sõites Barcelona ringrajal välja aja 1.21,421.
Ferrarit ohjava brasiillase kõrval võtab koha sisse valitsev maailmameister Fernando Alonso McLarenil, kes loovutas parima stardikoha viimasel ringil. Hispaanlase aeg oli 1.21,451. Massa seljatagant kolmandalt kohalt alustab tema meeskonnakaaslane Kimi Räikkönen (1.21,723).
Neljas oli viimase laupäevase vabatreeningu võitnud britt Lewis Hamilton (1.21,785), viies Robret Kubica BMW Sauberil (1.22,253), kuues Jarno Trulli Toyotal (1.22,324), seitsmes Nick Heidfeld BMW Sauberil (1.22,389) ning kaheksas Heikki Kovalainen Renault'l (1.22,568).
MM-sarja üldarvestuses jagavad 22 punkiga esikohta Alonso, Räikkönen ja Hamilton. Laupäeval karjääri kuuenda kvalifikatsioonivõidu saanud Massa on 17 punktiga neljas.
Tulemused:
1. Felipe Massa Ferrari 1.21.421
2. Fernando Alonso McLaren 1.21.451
3. Kimi Räikkönen Ferrari 1.21.723
4. Lewis Hamilton McLaren 1.21.785
5. Robert Kubica BMW 1.22.253
6. Jarno Trulli Toyota 1.22.324
7. Nick Heidfeld BMW 1.22.389
8. Heikki Kovalainen Renault 1.22.568
9. David Coulthard Red Bull 1.22.749
10. Giancarlo Fisichella Renault 1.22.881
---
11. Nico Rosberg Williams 1.21.968
12. Rubens Barrichello Honda 1.22.097
13. Takuma Sato Super Aguri 1.22.115
14. Jenson Button Honda 1.22.120
---
15. Anthony Davidson Super Aguri 1.22.295
16. Vitantonio Liuzzi Toro Rosso 1.22.508
17. Ralf Schumacher Toyota 1.22.666
18. Alexander Wurz Williams 1.22.769
19. Mark Webber Red Bull 1.23.398
20. Adrian Sutil Spyker 1.23.811
21. Christijan Albers Spyker 1.23.990
22. Scott Speed Toro Rosso
ETV SPORT
Ferrarit ohjava brasiillase kõrval võtab koha sisse valitsev maailmameister Fernando Alonso McLarenil, kes loovutas parima stardikoha viimasel ringil. Hispaanlase aeg oli 1.21,451. Massa seljatagant kolmandalt kohalt alustab tema meeskonnakaaslane Kimi Räikkönen (1.21,723).
Neljas oli viimase laupäevase vabatreeningu võitnud britt Lewis Hamilton (1.21,785), viies Robret Kubica BMW Sauberil (1.22,253), kuues Jarno Trulli Toyotal (1.22,324), seitsmes Nick Heidfeld BMW Sauberil (1.22,389) ning kaheksas Heikki Kovalainen Renault'l (1.22,568).
MM-sarja üldarvestuses jagavad 22 punkiga esikohta Alonso, Räikkönen ja Hamilton. Laupäeval karjääri kuuenda kvalifikatsioonivõidu saanud Massa on 17 punktiga neljas.
Tulemused:
1. Felipe Massa Ferrari 1.21.421
2. Fernando Alonso McLaren 1.21.451
3. Kimi Räikkönen Ferrari 1.21.723
4. Lewis Hamilton McLaren 1.21.785
5. Robert Kubica BMW 1.22.253
6. Jarno Trulli Toyota 1.22.324
7. Nick Heidfeld BMW 1.22.389
8. Heikki Kovalainen Renault 1.22.568
9. David Coulthard Red Bull 1.22.749
10. Giancarlo Fisichella Renault 1.22.881
---
11. Nico Rosberg Williams 1.21.968
12. Rubens Barrichello Honda 1.22.097
13. Takuma Sato Super Aguri 1.22.115
14. Jenson Button Honda 1.22.120
---
15. Anthony Davidson Super Aguri 1.22.295
16. Vitantonio Liuzzi Toro Rosso 1.22.508
17. Ralf Schumacher Toyota 1.22.666
18. Alexander Wurz Williams 1.22.769
19. Mark Webber Red Bull 1.23.398
20. Adrian Sutil Spyker 1.23.811
21. Christijan Albers Spyker 1.23.990
22. Scott Speed Toro Rosso
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Barcelonas toimunud vormel-1 sarja MM-etapi võitis parimalt stardikohalt alustanud brasiillane Felipe Massa. Poodiumi ülejäänud astmed hõivasid McLareni piloodid Lewis Hamilton ja Fernando Alonso.
Massa, kes võitis teise etapi järjest, domineeris kogu sõitu ning lasi liidrikoha käest ainult boksipeatust ajal. Tema edu Hamiltoni ees oli lõpuks 6,7 sekundit.
Esikolmiku taga lõpetasid BMW sõitja Robert Kubica, Red Bulli piloot David Coulthard ja Nico Rosberg Williamsist.
Sarja üldliidriks kerkis 22-aastane britt Hamilton, kellel on vormelimaailma kuninglikus sarjas selja taga kõigest neli etappi. Barcelonas alustas ta neljandalt kohalt, kuid möödus juba avakurvis Kimi Räikkönenist. Mõni aeg hiljem sai ta mööda ka Fernando Alonsost, kui hispaanlane oli võitluses liidrikoha pärast ning põikas korraks kruusale.
Hamiltonil pole kirjas veel ühtki etapivõitu, ent ta on kõik korrad lõpetanud poodiumil. Tal on koos 30 punkti ning edestab Alonsot kahe ja Massat kolme silmaga.
Ferrari piloot Kimi Räikkönen katkestas mehhaanilise rikke tõttu 10. ringil ning temal on kirjas 22 punkti.
Tulemused:
1. Felipe Massa Ferrari
2. Lewis Hamilton McLaren + 6,790
3. Fernando Alonso McLaren + 17,456
4. Robert Kubica BMW + 31,615
5. David Coulthard Red Bull + 58,331
6. Nico Rosberg Williams + 59,538
7. Heikki Kovalainen Renault +1.02,128
8. Takuma Sato S. Aguri + 1 ring
9. G. Fisichella Renault + 1 ring
10. R. Barrichello Honda + 1 ring
11. A. Davidson S. Aguri + 1 ring
12. Jenson Button Honda + 1 ring
13. Adrian Sutil Spyker + 2 ringi
14. Christijan Albers Spyker + 2 ringi
ETV SPORT
Massa, kes võitis teise etapi järjest, domineeris kogu sõitu ning lasi liidrikoha käest ainult boksipeatust ajal. Tema edu Hamiltoni ees oli lõpuks 6,7 sekundit.
Esikolmiku taga lõpetasid BMW sõitja Robert Kubica, Red Bulli piloot David Coulthard ja Nico Rosberg Williamsist.
Sarja üldliidriks kerkis 22-aastane britt Hamilton, kellel on vormelimaailma kuninglikus sarjas selja taga kõigest neli etappi. Barcelonas alustas ta neljandalt kohalt, kuid möödus juba avakurvis Kimi Räikkönenist. Mõni aeg hiljem sai ta mööda ka Fernando Alonsost, kui hispaanlane oli võitluses liidrikoha pärast ning põikas korraks kruusale.
Hamiltonil pole kirjas veel ühtki etapivõitu, ent ta on kõik korrad lõpetanud poodiumil. Tal on koos 30 punkti ning edestab Alonsot kahe ja Massat kolme silmaga.
Ferrari piloot Kimi Räikkönen katkestas mehhaanilise rikke tõttu 10. ringil ning temal on kirjas 22 punkti.
Tulemused:
1. Felipe Massa Ferrari
2. Lewis Hamilton McLaren + 6,790
3. Fernando Alonso McLaren + 17,456
4. Robert Kubica BMW + 31,615
5. David Coulthard Red Bull + 58,331
6. Nico Rosberg Williams + 59,538
7. Heikki Kovalainen Renault +1.02,128
8. Takuma Sato S. Aguri + 1 ring
9. G. Fisichella Renault + 1 ring
10. R. Barrichello Honda + 1 ring
11. A. Davidson S. Aguri + 1 ring
12. Jenson Button Honda + 1 ring
13. Adrian Sutil Spyker + 2 ringi
14. Christijan Albers Spyker + 2 ringi
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Punktiseis sõitjad
L.Hamilton 30
F.Alonso 28
F.Massa 27
K.Räikkönen 22
N.Heidfeld 15
R.Kubica 8
G.Fisichella 8
N.Rosberg 5
D.Coulthard 4
J.Trulli 4
H.Kovalainen 3
T.Sato 1
R.Schumacher 1
A.Wurz 0
Punktiseis tiimid
McLaren-Mercedes 58
Ferrari 49
BMW 23
Renault 11
Williams-Toyota 5
Toyota 5
Red Bull-Renault 4
Super Aguri-Honda 1
Honda 0
Spyker-Ferrari 0
STR-Ferrari 0
L.Hamilton 30
F.Alonso 28
F.Massa 27
K.Räikkönen 22
N.Heidfeld 15
R.Kubica 8
G.Fisichella 8
N.Rosberg 5
D.Coulthard 4
J.Trulli 4
H.Kovalainen 3
T.Sato 1
R.Schumacher 1
A.Wurz 0
Punktiseis tiimid
McLaren-Mercedes 58
Ferrari 49
BMW 23
Renault 11
Williams-Toyota 5
Toyota 5
Red Bull-Renault 4
Super Aguri-Honda 1
Honda 0
Spyker-Ferrari 0
STR-Ferrari 0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Tänaste lehtede pealkirjadeks on enamasti ,et Hamilton tõusis MMi liidriks,mitte aga ,et Massa võitis Hispaania GP.
Natuke imelik...
Igaljuhul Hamiltoni liidriks tõus, ilma ühegi võiduta ja samalajal Massa teine kahe võiduga näitab tegelt ,kui ebaõiglane on punktisüsteem.
Käiks asi vana süsteemi järgi (1=10,2=6,3=4,4=3,5=2,6=1),
näeks MMi seis hoopis välja nii:
1. Massa 23
2. Alonso 22
3. Hamilton 22
4. Räikkönen 18
Natuke imelik...
Igaljuhul Hamiltoni liidriks tõus, ilma ühegi võiduta ja samalajal Massa teine kahe võiduga näitab tegelt ,kui ebaõiglane on punktisüsteem.
Käiks asi vana süsteemi järgi (1=10,2=6,3=4,4=3,5=2,6=1),
näeks MMi seis hoopis välja nii:
1. Massa 23
2. Alonso 22
3. Hamilton 22
4. Räikkönen 18

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Mu meelest kah, tegelikult teeb sellise sõitja ilmumine sarja mainele vaid head, on juba debüütaastal võiduvõimeline ning kes ei karda ka endast nimekamate pilootide vastu astuda. Juba esimese nelja etapi tulemusi vaadates peab tõdeme, et tegu on väga hea piloodiga, kes juba sel aastal võitte noppima hakkab.Frank kirjutas:Ma ei saa aru, mis teil kõigil selle Hamiltoni vastu on. Nagu kardaks, et teeb punastele uut ja vana.
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Kulla inimene, kui keegi oleks sulle öelnud 1991. aastal, et Michael Schumacher purustab rekordeid, oleks sind suure tõenäosusega välja naerdud.kiilakass kirjutas:Eelmise postituse viimaseid 3 sõna ma küll eriti uskuda ei tahaks.
Hamilton on näidanud nii kiirust kui ka stabiilsust, mis on väga konkurentsivõimeline. Ning kui sinna hulka arvata ta vanus, 22 aastat, siis on see teatud määral uskumatu.
Järgnev on puhas hüpotees. Michael Schumacher on poodiumile jõudnud 154l korral 250st. Hamilton on hetkel nelja etapiga saanud 4 poodiumit. Arvestades seda, et ta jätkab enam vähem samas tempos, siis Hamilton peaks jõudma poodiumile see hooaeg veel vähemalt 9l korral. Ehk esimesel hooajal jõuab ta poodiumile 13 korral 17st. See on 76%. Schumacheri poodiumile jõudmise protsent on umbes 60%. Ja kui see hüpotees peab paika, siis võib Hamilton küll Michael Schumacherist rohkem poodiumile jõuda.
"Come on, you can see more than that"
Hamiltonil on nii sel kui järgmisel hooajal aega lüüa Alonso rekordit ja tulla noorimaks maailmameistriks. Kui McLaren suudab järgmistel aastatel tipus püsida ning üldse kui Lewis suudab sarnaselt Schumile terve karjääri sõita sellistes võistkondades, mis võimaldab kõrgetele kohtadele võidelda, siis ei ole briti ees küll tee püsti saavutamaks sõna tõsises mõttes mida iganes.
Kuigi esialgu on rekorditest jms veel natuke vara rääkida - las sõidab enne paar hooaega ära ja siis vaatame edasi.
Kuigi esialgu on rekorditest jms veel natuke vara rääkida - las sõidab enne paar hooaega ära ja siis vaatame edasi.
