Argentiina ralli I päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
copy-pastet aadressilt martinrauam.com:
"Argentina rallil jääb ära enamus reedesi kiiruskatseid
Argentina rallil on korraldajad sunnitud ära jätma avapäeval enamuse kiiruskatsed.
Praegu on arutluse all teema, kas korraldada päeva viimane publikukatse või tühistada seegi.
Katsete ärajäämise põhjuseks on logistikaprobleemid. Vaatamata sellele, et võistlejate, ralli ametnike ja võistlusautode liikumise plaan oli paigas minuti täpsusega, tekkis tänu ebasoodsale ilmale transpordiga probleem.
Ralli keskusest 700 kilomeetri kaugusele viidud avapäeva publikukatse järel ei suudetud rallimehi kogu öö jooksul tagasi viia, sest maandumine tormiilmaga Cordobas oli välistatud.
Argentina pealinnas Buenos Aireses eile sõidetud staadionikatsel olid kiireimad Fordid. Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen võitsid katse 0,6-sekundilise eduga Marcus Grönholmi – Timo Rautiaineni ees.
PWRC-arvestuses olid kiireimad Leszek Kuzaj - Jarek Baran Subarul. Martin Rauam – Kristo Kraag kaotasid neile 4 sekundit."
Äkki kellelgi teadjamatest infot üldise olukorra kohta kohapealt - sellise psa puhul ei kujuta ette, millise stabiilse närvikava selline rallikorraldus üldse järgnevatele päevadele tekitab?
"Argentina rallil jääb ära enamus reedesi kiiruskatseid
Argentina rallil on korraldajad sunnitud ära jätma avapäeval enamuse kiiruskatsed.
Praegu on arutluse all teema, kas korraldada päeva viimane publikukatse või tühistada seegi.
Katsete ärajäämise põhjuseks on logistikaprobleemid. Vaatamata sellele, et võistlejate, ralli ametnike ja võistlusautode liikumise plaan oli paigas minuti täpsusega, tekkis tänu ebasoodsale ilmale transpordiga probleem.
Ralli keskusest 700 kilomeetri kaugusele viidud avapäeva publikukatse järel ei suudetud rallimehi kogu öö jooksul tagasi viia, sest maandumine tormiilmaga Cordobas oli välistatud.
Argentina pealinnas Buenos Aireses eile sõidetud staadionikatsel olid kiireimad Fordid. Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen võitsid katse 0,6-sekundilise eduga Marcus Grönholmi – Timo Rautiaineni ees.
PWRC-arvestuses olid kiireimad Leszek Kuzaj - Jarek Baran Subarul. Martin Rauam – Kristo Kraag kaotasid neile 4 sekundit."
Äkki kellelgi teadjamatest infot üldise olukorra kohta kohapealt - sellise psa puhul ei kujuta ette, millise stabiilse närvikava selline rallikorraldus üldse järgnevatele päevadele tekitab?
Et siis Jaanuse antud lingil http://mfile.akamai.com/20546/live/refl ... bkup=52846
püüavad argentiinlased head nägu tehes rallit jätkata...
püüavad argentiinlased head nägu tehes rallit jätkata...
Sõitjate ühine arvamus oli, et selle eilse katse oleks võinud ka Cordobas korraldada. Staadion oli täna peaaegu pilgeni täis ja fiiling palju parem kui pooltühjal River Platel. Eilne fiasko tähendab suure tõenäosusega ka Argentina ralli kadumist mm-kalendrist. Vähemalt mõneks ajaks. Meiega koos lennujaamas passis kogu FIA ralliasjade juhtkond...
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 623
- Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
- Asukoht: Tallinn
asi on ju selles, et sss-i on vaja pidada ju pealinnas, kui yldse midagi seal muudavad, siis pigem toovad katsed pealinnale lähemalekajakas1 kirjutas:Iseeneseest oleks muidugi kahju kui see ralli kavast välja jäetakse. Kiire kruusaralli on alati atraktiivne. Aga tõesti, mis ime pärast nad sõidavad SSS 700 km kaugusel?Kellele see kasulik või vajalik oli?