Ette võib ju saada, aga siis on veel yle kymne etapi vaja ees pysida, mis on omamoodi mission impossibleKeio kirjutas:Noh aga Hamilton võib ju nii rääkida, tulemused räägivad iseenda eest. Isiklikult usun Hamiltoni võimalusse sel aastal tiitel võita. Kui Raikkonen-Alonso mõnel etapil veidi üle pingutavad, ongi Hamilton neist eesMask kirjutas:Tahavad aga ei hakka valjult meedias käratsema.
Hooaeg 2007
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 623
- Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
- Asukoht: Tallinn
Tõsi, Räikköneni ja Alonso võimalusi võib kübekese kõrgemalt hinnata, aga see ei tähenda, et Hamiltoni (ja miks mitte ka koguni Massa) täiesti maha kanda võib. Hamilton on seni igal etapil kõikide ootusi ületanud. Miks ei võiks ta edasi üllatada? Iga etapi eel suhtutakse nii, et vot nüüd läheb Lewisel raskeks, ei suuda ikka rookie lõputult kah niimoodi ruulida, aga aeg muudkui möödub ja tagasilööke ei tule ega tule - lõpuks tulebki see tiitel "märkamatult" ära! 
Ja ma ei pea teda ülbeks - minu arust on noormees suutnud vägagi hästi kahe jalaga maa peale jääda hoolimata suurest edust karjääri algul (erinevalt nt Montoyast või siis Alonsost pärast tema võitu 2003. aastal), lisaks tunduvad briti närvid kah väga korras olevat - suudab pinge all vastu pidada ja koha peale veatult heidelda. Minul on temasse usku!
Ning see, et MM-liidrikohta jagav sõitja loodab tiitlit võita - olgu ta või rookie! - on täiesti normaalne ning õigemini öeldes selline suhtumine peabki olema (sest kui võita ei kavatse, siis milleks üldse osaleda?). Ja mis puudutab meedias pasundamist, siis arvan, et pigem esitas taolisi küsimusi ajakirjanik. Sõitjal on muudki teha, kui ise oma mõtteid omal algatusel avaldama minna.

Ja ma ei pea teda ülbeks - minu arust on noormees suutnud vägagi hästi kahe jalaga maa peale jääda hoolimata suurest edust karjääri algul (erinevalt nt Montoyast või siis Alonsost pärast tema võitu 2003. aastal), lisaks tunduvad briti närvid kah väga korras olevat - suudab pinge all vastu pidada ja koha peale veatult heidelda. Minul on temasse usku!
Ning see, et MM-liidrikohta jagav sõitja loodab tiitlit võita - olgu ta või rookie! - on täiesti normaalne ning õigemini öeldes selline suhtumine peabki olema (sest kui võita ei kavatse, siis milleks üldse osaleda?). Ja mis puudutab meedias pasundamist, siis arvan, et pigem esitas taolisi küsimusi ajakirjanik. Sõitjal on muudki teha, kui ise oma mõtteid omal algatusel avaldama minna.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 717
- Liitunud: 06 Aug 2005, 12:42
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
ühinen sinu arvamusegajens kirjutas:Tõsi, Räikköneni ja Alonso võimalusi võib kübekese kõrgemalt hinnata, aga see ei tähenda, et Hamiltoni (ja miks mitte ka koguni Massa) täiesti maha kanda võib. Hamilton on seni igal etapil kõikide ootusi ületanud. Miks ei võiks ta edasi üllatada? Iga etapi eel suhtutakse nii, et vot nüüd läheb Lewisel raskeks, ei suuda ikka rookie lõputult kah niimoodi ruulida, aga aeg muudkui möödub ja tagasilööke ei tule ega tule - lõpuks tulebki see tiitel "märkamatult" ära!
Ja ma ei pea teda ülbeks - minu arust on noormees suutnud vägagi hästi kahe jalaga maa peale jääda hoolimata suurest edust karjääri algul (erinevalt nt Montoyast või siis Alonsost pärast tema võitu 2003. aastal), lisaks tunduvad briti närvid kah väga korras olevat - suudab pinge all vastu pidada ja koha peale veatult heidelda. Minul on temasse usku!
Ning see, et MM-liidrikohta jagav sõitja loodab tiitlit võita - olgu ta või rookie! - on täiesti normaalne ning õigemini öeldes selline suhtumine peabki olema (sest kui võita ei kavatse, siis milleks üldse osaleda?). Ja mis puudutab meedias pasundamist, siis arvan, et pigem esitas taolisi küsimusi ajakirjanik. Sõitjal on muudki teha, kui ise oma mõtteid omal algatusel avaldama minna.
ka eng keelne viide: http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=39165sk8erboi kirjutas:nii. teine etapp siis ka hispaanias. krt, igalt poolt mujalt võetakse etappe vähemaks ja mingi alonso pärast tehakse nüüd kaks etappi. raiskamine.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
No nüüd on siis mclareni esitiib konkurentide poolt vaatluse alla võetud ja kaebus esitatud.
Seega kes endale augu kaevab see ise sinna kukub. Hooaja alguses oli just Mclaren see kes Ferrari põhja pärast kaebamas käis. Nüüd sai vastu.
Vormel-1 sarjas osalevat McLareni meeskonda süüdistatakse reeglitele mittevastava auto esitiiva kasutamises ja konkurendid tegid Barcelona etapi eel kohtunikele vastavasisulise järelepärimise.
Nimelt kulgeb esitiib üle auto nina ning suurtel kiirustel see paindub. Vormel-1 sarja reeglite järgi aga liikuvate aerodünaamikadetailide kasutamine on keelatud.
ETV SPORT
Seega kes endale augu kaevab see ise sinna kukub. Hooaja alguses oli just Mclaren see kes Ferrari põhja pärast kaebamas käis. Nüüd sai vastu.
Vormel-1 sarjas osalevat McLareni meeskonda süüdistatakse reeglitele mittevastava auto esitiiva kasutamises ja konkurendid tegid Barcelona etapi eel kohtunikele vastavasisulise järelepärimise.
Nimelt kulgeb esitiib üle auto nina ning suurtel kiirustel see paindub. Vormel-1 sarja reeglite järgi aga liikuvate aerodünaamikadetailide kasutamine on keelatud.
ETV SPORT
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
FIA tunnistas McLareni uue esitiiva lahenduse reeglitega kooskõlas olevaks:
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 4155.shtml
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 4155.shtml
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
FIA kavatseb hoida oma jäika positsiooni liikuvate aerodünaamiliste osade suhtes — Kanada GP-ks on välja töötatud uus tagatiiva kontrolltest.
Esmaspäeval teatas FIA meeskondadele, et testimisprotseduuri on muudetud, kirjutab autosport.com. Muudatusi seostatakse Hispaania GP-ga, täpsemalt David Coulthardi Red Bulli näitava videolõiguga, kus on selgelt näha kuidas vormeli tagatiib sirge lõpus liigub.
Kuni eilseni mõõdeti tiiva liikuvust vaid horisontaalsuunas, Kanada etapist koormatakse tiiba ka vertikaalsuunal. Kui seni oli lubatud tiiva liikumisulatus kuni 5 mm, siis nüüdsest on FIA ka seda normi karmistanud ja tiib võib liikuda vaid 2 mm.
Red Bull Racingu tiimi juht Christian Horner ütles, et nende meeskond Barcelonas midagi valesti ei teinud: “Meie auto vastab täielikult nõuetele.”
Esmaspäeval teatas FIA meeskondadele, et testimisprotseduuri on muudetud, kirjutab autosport.com. Muudatusi seostatakse Hispaania GP-ga, täpsemalt David Coulthardi Red Bulli näitava videolõiguga, kus on selgelt näha kuidas vormeli tagatiib sirge lõpus liigub.
Kuni eilseni mõõdeti tiiva liikuvust vaid horisontaalsuunas, Kanada etapist koormatakse tiiba ka vertikaalsuunal. Kui seni oli lubatud tiiva liikumisulatus kuni 5 mm, siis nüüdsest on FIA ka seda normi karmistanud ja tiib võib liikuda vaid 2 mm.
Red Bull Racingu tiimi juht Christian Horner ütles, et nende meeskond Barcelonas midagi valesti ei teinud: “Meie auto vastab täielikult nõuetele.”
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Toyota vormel-1 meeskond teatas neljapäeval, et tiimipealik Tsutomu Tomita ameti võtab üle Tadashi Yamashina. Tomita siirdub tänavu MM-sarja etapi korraldava Fuji ringraja juhiks.
Toyota meeskond on tänavu esinenud nõrgalt ning kui tulemused ei parane, võidakse lähiajal hundipass anda meeskonna ühele põhisõitjale Ralf Schumacherile. Veel sõidab Toyota eest itaallane Jarno Trulli.
Trulli on esimese viie etapiga kogunud neli ning Schumacher ühe punkti. Meeskondadest on Toyota kuuendal kohal.
ETV SPORT
Toyota meeskond on tänavu esinenud nõrgalt ning kui tulemused ei parane, võidakse lähiajal hundipass anda meeskonna ühele põhisõitjale Ralf Schumacherile. Veel sõidab Toyota eest itaallane Jarno Trulli.
Trulli on esimese viie etapiga kogunud neli ning Schumacher ühe punkti. Meeskondadest on Toyota kuuendal kohal.
ETV SPORT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vormel-1 Renault' põhisõitja Heikki Kovalainen lükkab tagasi kuuldused, nagu lahkuks ta hooaja keskel meeskonnast, kirjutab Postimees Online.
Eelmisel nädalavahetusel alguse saanud kuulujuttude järgi tahab Renault meeskonna juht Flavio Briatore saata soomlase Williamsi tiimi, kus viimane vahetaks välja Alexander Wurzi, vahendas MTV3.
"Jätkan Renault's hooaja lõpuni, nii pole mul sel teemal mitte midagi uut rääkida" kinnitas Kovalainen. "Sellised jutud panevad imestama, sest sain Kanadas kirja hooaja parima tulemuse. Need, kes kuulujutte tekitavad, ei tea vormelimaailmast midagi."
Varem Renault' testisõitjana töötanud ja alates sellest hooajast põhisõitjaks nimetatud Kovalainen kuluaarides ringlevate jutukeste pärast oma pead ei vaeva, vaid keskendub sel nädalalõpul toimuvaks USA osavõistluseks.
"Mina nende asjade pärast ei muretse. Siin on palju muid asju, millele peab keskenduma 100-protsendiliselt. Ühtegi energiapiiska selliste juttude peale raisata ei saa," kinnitas vormelisõitja. "Alles siis, kui midagi kindlat öelda on, sellest ka räägitakse."
Heikki Kovalainenil on pärast kuut GP-etappi 8 punkti, mis annavad talle 9. koha. MM-sarja üldliider Lewis Hamilton (McLaren) on kogunud 48 punkti.
PM ONLINE
Eelmisel nädalavahetusel alguse saanud kuulujuttude järgi tahab Renault meeskonna juht Flavio Briatore saata soomlase Williamsi tiimi, kus viimane vahetaks välja Alexander Wurzi, vahendas MTV3.
"Jätkan Renault's hooaja lõpuni, nii pole mul sel teemal mitte midagi uut rääkida" kinnitas Kovalainen. "Sellised jutud panevad imestama, sest sain Kanadas kirja hooaja parima tulemuse. Need, kes kuulujutte tekitavad, ei tea vormelimaailmast midagi."
Varem Renault' testisõitjana töötanud ja alates sellest hooajast põhisõitjaks nimetatud Kovalainen kuluaarides ringlevate jutukeste pärast oma pead ei vaeva, vaid keskendub sel nädalalõpul toimuvaks USA osavõistluseks.
"Mina nende asjade pärast ei muretse. Siin on palju muid asju, millele peab keskenduma 100-protsendiliselt. Ühtegi energiapiiska selliste juttude peale raisata ei saa," kinnitas vormelisõitja. "Alles siis, kui midagi kindlat öelda on, sellest ka räägitakse."
Heikki Kovalainenil on pärast kuut GP-etappi 8 punkti, mis annavad talle 9. koha. MM-sarja üldliider Lewis Hamilton (McLaren) on kogunud 48 punkti.
PM ONLINE
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Montoya: McLareni esinumbriks on Hamilton
Endine vormel-1 piloot Juan Pablo Montoya teatas, et McLareni meeskonnas on alati üks esisõitja, kes on meeskonna jaoks teisest olulisem, ja tema hinnangul on praegu selleks meheks uustulnukas Lewis Hamilton.
«Minu arust saab Hamilton väga hästi hakkama, neil on hea auto ja ta on selgelt meeskonna esinumber,» sõnas Montoya, kirjutas automoto365. «McLareni meeskonnas on alati üks eelistatud sõitja. Seda ütles ju ka Fernando Alonso.»
Montoya tõi esile, et McLareni meeskond on Hamiltoni väga kõvasti investeerinud ja meeskonna juht Ron Dennis on noormehe elu juba väga pikalt juhtinud.
Samas rõhutas Montoya, et Hamilton on väga hea sõitja, kes saab meeskonna esinumbriks olemisest veel lisajõudu.
«Oh, ta on suurepärane. Kuigi meeskond ütleb alati, et nad kedagi ei eelista, on meeskonnas alati esisõitja ja Hamiltonil on ka see eelis,» sõnas ta.
Montoya sõidab praegu NASCARi sarjas.
PM online
20.06.2007
Endine vormel-1 piloot Juan Pablo Montoya teatas, et McLareni meeskonnas on alati üks esisõitja, kes on meeskonna jaoks teisest olulisem, ja tema hinnangul on praegu selleks meheks uustulnukas Lewis Hamilton.
«Minu arust saab Hamilton väga hästi hakkama, neil on hea auto ja ta on selgelt meeskonna esinumber,» sõnas Montoya, kirjutas automoto365. «McLareni meeskonnas on alati üks eelistatud sõitja. Seda ütles ju ka Fernando Alonso.»
Montoya tõi esile, et McLareni meeskond on Hamiltoni väga kõvasti investeerinud ja meeskonna juht Ron Dennis on noormehe elu juba väga pikalt juhtinud.
Samas rõhutas Montoya, et Hamilton on väga hea sõitja, kes saab meeskonna esinumbriks olemisest veel lisajõudu.
«Oh, ta on suurepärane. Kuigi meeskond ütleb alati, et nad kedagi ei eelista, on meeskonnas alati esisõitja ja Hamiltonil on ka see eelis,» sõnas ta.
Montoya sõidab praegu NASCARi sarjas.
PM online
20.06.2007
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Schumi, Rosberg või Alonso Ferrarisse?
Auto Bild Motorsport väidab, et Kimi Räikkönenile jääb käesolev hooaeg Ferraris esimeseks ja viimaseks — soomlane ei ole hooaja alguse järel millegi positiivsega silma paistnud.
Itaalia meedia materdab Ferrarit täie hooga ja nimetab nende esinemist Kanadas ja USAs läbikukkumiseks. Saksa meedia andmeil on “punased” hakanud meeskonda uut sõitjat otsima.
Sakslased on loomulikult veendunud, et parim mees sellele kohale on Michael Schumacher, kes olevat kuuldavasti hiljuti ka Ferrari käesoleva hooaja vormelit testinud. Veel räägitakse, et meeskond on pööranud pilgud Nico Rosbergi poole. Räikköneni võimaliku asendajana on nimetatud ka Alonsot, kes alles kurtis, et McLarenis ei osata teda vääriliselt kohelda ja eelistatakse uustulnukas Hamiltoni.
Mis puudutab aga Räikköneni edasist saatust, siis teda pakutakse Toyotasse Ralf Schumacheri asemele. Ralfiga rahulolematud jaapanlased otsivad niikuinii uut sõitjat ja Toyota on F1 meeskondadest ainus, kus suudetakse Ferrariga võrreldavat palka maksta.
Itaalia meedia materdab Ferrarit täie hooga ja nimetab nende esinemist Kanadas ja USAs läbikukkumiseks. Saksa meedia andmeil on “punased” hakanud meeskonda uut sõitjat otsima.
Sakslased on loomulikult veendunud, et parim mees sellele kohale on Michael Schumacher, kes olevat kuuldavasti hiljuti ka Ferrari käesoleva hooaja vormelit testinud. Veel räägitakse, et meeskond on pööranud pilgud Nico Rosbergi poole. Räikköneni võimaliku asendajana on nimetatud ka Alonsot, kes alles kurtis, et McLarenis ei osata teda vääriliselt kohelda ja eelistatakse uustulnukas Hamiltoni.
Mis puudutab aga Räikköneni edasist saatust, siis teda pakutakse Toyotasse Ralf Schumacheri asemele. Ralfiga rahulolematud jaapanlased otsivad niikuinii uut sõitjat ja Toyota on F1 meeskondadest ainus, kus suudetakse Ferrariga võrreldavat palka maksta.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vormelipiloot Lewis Hamilton saab talvel võimaluse võistelda vormel-1 elava legendi, sakslase Michael Schumacheriga.
Race of Champions’i nime kandev võistlus toimub tänavu 16. detsembril Londonis Wembley staadionil. Üritusest võtavad osa erinevate motospordi valdkondade esindajad, kes võistlevad idetsetel masinatel.
Üks võistluse korraldajatest avaldas, et läbirääkimised 22-aastase Hamiltoniga on juba toimunud. "Rääkisime nii Lewise kui ka tema isa Anthony’ga" vahendas Eurosport korraldaja sõnu. "Lewis ütles, et tahaks väga võistelda, aga mõningaseks takistuseks on McLaren – nad tahavad, et ta keskenduks ainult vormelile."
Korraldajad usuvad siiski, et Hamilton saab tiimibossidelt loa osaleda. "Loodame väga, et ta saab võistelda. See oleks ainus kord ajaloos, kui vormelifännidel on võimalus näha Lewis Hamiltoni ja Michael Schumacherit omavahel mõõtu võtmas."
Seitsmekordse maailmameistrina eelmise hooaja järel karjääri lõpetanud 38-aastane Schumacher kinnitas, et osaleb detsembris Londonis korraldataval võistlusel. Pärast 2004. aastal Heikki Kovalainenile allajäämist pole Schumacher sel võistlusel osalenud.
"Mulle meeldis sealne atmosfäär, oli näha, et fännid nautisid toimuvat"sõnas Schumacher.
Teistest tuntumatest motosportlastest on oma nõusoleku andnud vormelipiloodid David Coulthard ja Jenson Button. 1995. aasta ralli maailmameister Colin McRae.
Race of Champions’i nime kandev võistlus toimub tänavu 16. detsembril Londonis Wembley staadionil. Üritusest võtavad osa erinevate motospordi valdkondade esindajad, kes võistlevad idetsetel masinatel.
Üks võistluse korraldajatest avaldas, et läbirääkimised 22-aastase Hamiltoniga on juba toimunud. "Rääkisime nii Lewise kui ka tema isa Anthony’ga" vahendas Eurosport korraldaja sõnu. "Lewis ütles, et tahaks väga võistelda, aga mõningaseks takistuseks on McLaren – nad tahavad, et ta keskenduks ainult vormelile."
Korraldajad usuvad siiski, et Hamilton saab tiimibossidelt loa osaleda. "Loodame väga, et ta saab võistelda. See oleks ainus kord ajaloos, kui vormelifännidel on võimalus näha Lewis Hamiltoni ja Michael Schumacherit omavahel mõõtu võtmas."
Seitsmekordse maailmameistrina eelmise hooaja järel karjääri lõpetanud 38-aastane Schumacher kinnitas, et osaleb detsembris Londonis korraldataval võistlusel. Pärast 2004. aastal Heikki Kovalainenile allajäämist pole Schumacher sel võistlusel osalenud.
"Mulle meeldis sealne atmosfäär, oli näha, et fännid nautisid toimuvat"sõnas Schumacher.
Teistest tuntumatest motosportlastest on oma nõusoleku andnud vormelipiloodid David Coulthard ja Jenson Button. 1995. aasta ralli maailmameister Colin McRae.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ma millegi pärast ei usu, et Kimi tahab sinna Toyosse minna. Ning kogu see uudis on pigem suur spekulatsioon. Kimil on Ferrariga kolme aastane leping. Krt need leheneegrid võiks anda pilootidel masinate natuke harjuda ennem kui hakkavad põhjapanevaid järeldusi tegema. Seda ka veel, et Kimi pole kunagi sõitnud Britsestone rehvidega.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Arvestada võiks ka sellega, et kui üks lepingu osapool tahab ennetähtaegselt lepingut lõpetada siis on leppetrahvid päris suured. Ma arvan, et peale eelmisel aastal toimunud pereheitmist on mingine tagasiminek Ferraris täiesti normaalne. Pigem on üllatav, et see nii väikeseks on osutunud. Teisalt on McLaren teinud tohutu arenguhüppe auto töökindluse osas, millega aastaid maadeldi.
Kõik asjad siin maailmas käivad ülesse ja alla - see on loomulik asjade käik.
Kõik asjad siin maailmas käivad ülesse ja alla - see on loomulik asjade käik.