Bahraini GP 2007 (Shakir)
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Ma nagu ei arvanud mehest nii väga midagi siiani. Tuleb välja, et kui ikka auto liigub piisavalt, siis mehe taha asi nagu ei jää. Kuigi mehel pidi olema pidevalt motivatsiooni probleeme. Et vajab enda kõrvale üht kõva pilooti, et oleks tiimi sisene võistlus pidevalt. Vastasel juhul jääb mees n.ö "tukkuma". 

Kubica pole siiamaani eriti konkurentsi Heidfieldile pakkunud.
Mõtlen siis seda aastat.Imestama pani aga see ,kui kergesti Heidfield Alonsost mööda sai,kuid Räikkönen sellega hakkama ei saanudki.
Vanasti oli ikka Räikkönen hästi akresiivne ja alati kasutas igat võimalust konkurendist mööda saamiseks.
Mõtlen siis seda aastat.Imestama pani aga see ,kui kergesti Heidfield Alonsost mööda sai,kuid Räikkönen sellega hakkama ei saanudki.
Vanasti oli ikka Räikkönen hästi akresiivne ja alati kasutas igat võimalust konkurendist mööda saamiseks.

Ma arvan, et asi oli BMW mootoris või tiivaseades.
Räikkönen ei saanud kuidagi nagu tuulde, aga BMW läx nagu niuhti sirgel
Räikkönen ei saanud kuidagi nagu tuulde, aga BMW läx nagu niuhti sirgel
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Heidfeldi puhul pole mul kunagi erilisi kahtlusi olnud, et tegemist on tipp-piloodiga, ent ei suuda eriti uskuda, et BMW juba 2007 tiitliheitlusse võiks sekkuda. Pigem juba 2008!
Seevastu McLareni osas on lood küll huvitavad. Nüüd on neil korraga nii kiirus kui vastupidavus, mis Kimi seal sõitmise aegadel puudus. See asjaolu muidugi ainult süvendab Räikköse kui "autolõhkuja" kuulsust...
Tagumiste kohta ütleks, et tootjate 4. kohale võib tekkida huvitav heitlus. Toyota ohustab Renault'd ning ka Red Bull hakkab vaikselt hoogu koguma.
Seevastu McLareni osas on lood küll huvitavad. Nüüd on neil korraga nii kiirus kui vastupidavus, mis Kimi seal sõitmise aegadel puudus. See asjaolu muidugi ainult süvendab Räikköse kui "autolõhkuja" kuulsust...
Tagumiste kohta ütleks, et tootjate 4. kohale võib tekkida huvitav heitlus. Toyota ohustab Renault'd ning ka Red Bull hakkab vaikselt hoogu koguma.
Hamilton sõidab Mclareniga samakiiresti, nii, et Mclaren sai lihtsalt autole õiged jupid õiget pidi külge sellex aastax.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
khmm.. kindlasti mängib rolli ka v10-lt v8-le üleminek + pöörete piiraja 19rpm peale seadmine. (möödunud aastatel ju pöörete piirajal piiri vastas polnud, oli niipalju kui iga tiim heaks arvas oma mootorist välja imeda) Ju sobib selline lahendus mäkkide mootoritele lihtsalt paremini
Eks ka uued rehvireeglid tasandavad seda vahet. Lisaks lagunes mclaren monty all vaata et veel rohkemgi kui jäämehe all.

"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]