Millal teleülekanded toimuma hakkavad?aix kirjutas:Ah mis seal ikka. Meil vähemalt oma RF WRC cup, mida keegi meilt ära ei võta.
Mitsubishi lahkub WRC-st!
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Just käivad Kanal2-ga läbirääkimised teleõiguste saamiseks. Aga probleeme ei tohiks olla, kuna seal ju kõik võistlejad meie oma Maarjamaa poisid.Frank kirjutas:Millal teleülekanded toimuma hakkavad?aix kirjutas:Ah mis seal ikka. Meil vähemalt oma RF WRC cup, mida keegi meilt ära ei võta.
Diagnoos- Rallisõltlane
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Mis toimub? Nüüd võiks Subaru kah öelda, et jätab hooaja vahele ning arendab uut masinat. FIA on ikka tõsise jamaga hakkama saanud. Selle asemel, et sarja suts odavamaks teha võeti ära meeskondadel kolmandad masinad aga sama lisati kaks täitsa mõttetut rallit üks ühelpool ja teine teiselpool maailma otsas. Škoda ju sisuliselt loobuski sellepärast, et kalender oli liiga pikk. Asja võib veel päästa kui võetaks vastuotsus S2000 masinate kasutusele võtu kohta. See tooks kindlasti sarja uusi tegijaid. Üldiselt on asi täitsa pekkis. Ning K2 kokkuvõtetest võime ainult edaspidi unistada.
Üks seik asja juurde veel. Kui meeskondi on vähem kui kolm siis maailmameistri tiitlit välja ei anta. (Sedajuhul kui Citroen ei rega ennast tehasetiimina). Seega on ju suht mõttetu raha tuulde loopida. Sõidetakse ju ikkagi tiitli pärast.
Aga üldiselt pani Mitsu juhtkond ikka kenakese kärna maha just sõitjatele jättes otsuse langetamise viimasele hetkele.
Üks seik asja juurde veel. Kui meeskondi on vähem kui kolm siis maailmameistri tiitlit välja ei anta. (Sedajuhul kui Citroen ei rega ennast tehasetiimina). Seega on ju suht mõttetu raha tuulde loopida. Sõidetakse ju ikkagi tiitli pärast.
Aga üldiselt pani Mitsu juhtkond ikka kenakese kärna maha just sõitjatele jättes otsuse langetamise viimasele hetkele.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
No Mehhiko ja Jaapan on küll viimased rallid, mida mõttetuteks nimetada. Jaapan sai kalendrisse ka ju suuresti Subaru ja Mitsu pärast. Ja Mehhikos on ka suht suur turg(kusjuures see aasta toimus ka NA$CARis üks etapp Mehhikos)Kolin kirjutas:Selle asemel, et sarja suts odavamaks teha võeti ära meeskondadel kolmandad masinad aga sama lisati kaks täitsa mõttetut rallit üks ühelpool ja teine teiselpool maailma otsas.
Ja sellest ma ka ei ole aru saand, mis häda kõigil selle kolmanda autoga on. Kulusid ju üks lisaauto kokku ei hoiaks VÕI???
gaas on endiselt laiffi
Nagu välk selgest taevast. Ja pettumus missugune!
Pole ime, et nad sõitjate valikuga otsusega niikaua viivitasid - rallimeeskonna juhid püüdsid viimase hetkeni jätkamise või mittejätkamise osas selgust saada (heh ja rallifännid hoopis arvasid, et kaaluti Märtini palkamist niikaua:P tegelikult lood hoopis tõsisemad nagu välja tuli...)
Nii Mitsubishi ja Škoda olid ju tõusuteel ja nüüd järsku niimoodi... huvitav, kas sarnaselt Škodale jätkab Mitsubishiga mõni eravõistkond või mitte? Mõni erasõitja ehk ikka jätkab aastavanuse Mitsu tehnikaga. Galli ja Rovanperä ainuke šanss vist, kui tahavad veel karjääri jätkata.
Ei imestaks, kui see otsus mõjutaks ka Citroeni tagasipöördumist 2007. aastal... ja mitte ainult seda, vaid palju muidki otsuseid.
Kui kahe tootjaga tiitleid ei jagata, siis äkki nimetatakse WRC ümber Erasõitjate WRC-ks?! Võidab siis see erasõitja/-tiim, kellel on rohkem raha rohkematest etappidest osa võtta
Antud juhul näeks WRC'06 välja siis nii, et Solberg, Loeb ja Grönholm võitlevad tiitli eest ning Hirvonen ja Atkinson 4.-5. koha pärast.
Ja lõpetuseks - hirmus palju tugevaid sõitjaid on ikka tööta hetkel: McRae, Märtin, Galli, Rovanperä, Gardemeister, Duval... viimane "koondamine" leidis aset 2003 -> 2004, kui kolme auto asemel tuli tiimidel vaid kahega hakkama saada. Ja veel enne seda 1995 -> 1996, kui tiime jäi alles kolm (aga mitte kaks nagu nüüd!) ning tööta jäid Schwarz, Kankkunen ja Auriol, Sainz siiski viimasel hetkel pääses Fordi...
Ahjaa ja mis puutub rallikalendrisse, siis võiks 12 ralli peale vähendada küll, aga kaduma peaksid need liigsed vahemereäärsed rallid (Küpros, Türgi, Itaalia, Kreeka - neist kruusakatest võiks jääda ainult üks).
Pole ime, et nad sõitjate valikuga otsusega niikaua viivitasid - rallimeeskonna juhid püüdsid viimase hetkeni jätkamise või mittejätkamise osas selgust saada (heh ja rallifännid hoopis arvasid, et kaaluti Märtini palkamist niikaua:P tegelikult lood hoopis tõsisemad nagu välja tuli...)
Nii Mitsubishi ja Škoda olid ju tõusuteel ja nüüd järsku niimoodi... huvitav, kas sarnaselt Škodale jätkab Mitsubishiga mõni eravõistkond või mitte? Mõni erasõitja ehk ikka jätkab aastavanuse Mitsu tehnikaga. Galli ja Rovanperä ainuke šanss vist, kui tahavad veel karjääri jätkata.
Ei imestaks, kui see otsus mõjutaks ka Citroeni tagasipöördumist 2007. aastal... ja mitte ainult seda, vaid palju muidki otsuseid.
Kui kahe tootjaga tiitleid ei jagata, siis äkki nimetatakse WRC ümber Erasõitjate WRC-ks?! Võidab siis see erasõitja/-tiim, kellel on rohkem raha rohkematest etappidest osa võtta
Antud juhul näeks WRC'06 välja siis nii, et Solberg, Loeb ja Grönholm võitlevad tiitli eest ning Hirvonen ja Atkinson 4.-5. koha pärast.
Ja lõpetuseks - hirmus palju tugevaid sõitjaid on ikka tööta hetkel: McRae, Märtin, Galli, Rovanperä, Gardemeister, Duval... viimane "koondamine" leidis aset 2003 -> 2004, kui kolme auto asemel tuli tiimidel vaid kahega hakkama saada. Ja veel enne seda 1995 -> 1996, kui tiime jäi alles kolm (aga mitte kaks nagu nüüd!) ning tööta jäid Schwarz, Kankkunen ja Auriol, Sainz siiski viimasel hetkel pääses Fordi...
Ahjaa ja mis puutub rallikalendrisse, siis võiks 12 ralli peale vähendada küll, aga kaduma peaksid need liigsed vahemereäärsed rallid (Küpros, Türgi, Itaalia, Kreeka - neist kruusakatest võiks jääda ainult üks).
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Mõttetu või mitte aga just need kaks on suht kulukad rallid meeskondade jaoks. Eriti Mehhiko Muidugi on veel Austraalia ja Uusmeremaa suht kulukad rallid. Fakt on see, et 16 rallit on ikka väga palju.Erki kirjutas:No Mehhiko ja Jaapan on küll viimased rallid, mida mõttetuteks nimetada. Jaapan sai kalendrisse ka ju suuresti Subaru ja Mitsu pärast. Ja Mehhikos on ka suht suur turg(kusjuures see aasta toimus ka NA$CARis üks etapp Mehhikos)Kolin kirjutas:Selle asemel, et sarja suts odavamaks teha võeti ära meeskondadel kolmandad masinad aga sama lisati kaks täitsa mõttetut rallit üks ühelpool ja teine teiselpool maailma otsas.
Ja sellest ma ka ei ole aru saand, mis häda kõigil selle kolmanda autoga on. Kulusid ju üks lisaauto kokku ei hoiaks VÕI???
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ma usun, et kõik rallid ikkagi toimuvad ja sõitjate ning juuniorite MM tiitlid jagatakse igal juhul välja. Küsimus on ainult selles, kas tootjate arvestuses ka MM tiitlit on mõtet jagada kui on ainult kaks osalejat, võimalik, et siis antakse lihtsalt karikas parimale autotootjale.neophyte kirjutas:Ei tea kas selline variant ei või juhtuda,et kui wrc ei toimu järgmine aasta siis ei toimu ka jwrc
no see nüüd küll meeldiv teade ei ole....
kuna kogu see WRC värk on viimastel kuudel valus teema mu jaoks, siis ei ole ma viimastel päevadel väga aktiivselt uudiseid otsinud... nii jäingi veits hiljaks selle teate avastamisega. aga seda suurem üllatus see oli! kolleeg tuli mu juurde ja teatas: Märtin puhkab järgmine aasta. Miks? Kas sa ei teagi? Mitsu loobus osalemast.
Oijahh... minu jaoks on see ikka julm pauk... WRC tõepoolest oli kuni septembrini mu elu kindel osa! Nüüd tundub aga, et kogu see helesinine unistus on kokku varisenud.. pagan, p a g a n!
Ega muud ei jäägi üle, kui oodata radikaalseid samme FIA poolt ja jätkamise soovi tehaste poolt. Thumbs up, guys!
kuna kogu see WRC värk on viimastel kuudel valus teema mu jaoks, siis ei ole ma viimastel päevadel väga aktiivselt uudiseid otsinud... nii jäingi veits hiljaks selle teate avastamisega. aga seda suurem üllatus see oli! kolleeg tuli mu juurde ja teatas: Märtin puhkab järgmine aasta. Miks? Kas sa ei teagi? Mitsu loobus osalemast.
Oijahh... minu jaoks on see ikka julm pauk... WRC tõepoolest oli kuni septembrini mu elu kindel osa! Nüüd tundub aga, et kogu see helesinine unistus on kokku varisenud.. pagan, p a g a n!
Ega muud ei jäägi üle, kui oodata radikaalseid samme FIA poolt ja jätkamise soovi tehaste poolt. Thumbs up, guys!
Elupõline Markko Märtini austaja!
WRC Markkoga oli elustiil, armastus ja hobi.
-In memoriam Michael & Richard-
WRC Markkoga oli elustiil, armastus ja hobi.
-In memoriam Michael & Richard-
Ei usu, et tootjad Mehhiko ja Jaapani rallide üle eriti kurdavad - nende rallide marketingi väärtus on lihtsalt liiga suur, ning etapid seal on pigem hädavajalikud.Kolin kirjutas: Mõttetu või mitte aga just need kaks on suht kulukad rallid meeskondade jaoks. Eriti Mehhiko Muidugi on veel Austraalia ja Uusmeremaa suht kulukad rallid. Fakt on see, et 16 rallit on ikka väga palju.
Küll aga oleks pidanud uute rallide lisandumisega mõned "mõttetud" euroopa rallid välja viskama kalendrist (nt. küpros ja türgi, vms.).
Just! Küpros ja kas Türgi või Kreeka välja. Kellele seda Küprost üldse vaja oli? Ei meeldi sõitjatele, tootjatele mõtetu. Siiski rallina on ka Jaapan mõtetu, aga no seal tulevad mängu muidugi muud tegurid.
Väga oluline tundub nüüd olevat, et mida Citroen otsustab. Kui otsustatakse, et C4 arendamine ja testimine peatatakse võib WRC küll suure tõenäosusega hingusele minna. Kõige valusam hoop on see praegustest tootjatest ilmselt Fordile, kes teatavasti kuulutas, et keskendub autospordis just WRC'le. Subaru ilmselt leiab mingi muu väljundi ja ega Impreza turg ralliautona ei kao kuhugi. ja ongi kogu moos. Elagu FIA! Hakkama said!
Väga oluline tundub nüüd olevat, et mida Citroen otsustab. Kui otsustatakse, et C4 arendamine ja testimine peatatakse võib WRC küll suure tõenäosusega hingusele minna. Kõige valusam hoop on see praegustest tootjatest ilmselt Fordile, kes teatavasti kuulutas, et keskendub autospordis just WRC'le. Subaru ilmselt leiab mingi muu väljundi ja ega Impreza turg ralliautona ei kao kuhugi. ja ongi kogu moos. Elagu FIA! Hakkama said!
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?