Mitsubishi lahkub WRC-st!

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

aix kirjutas:Ah mis seal ikka. Meil vähemalt oma RF WRC cup, mida keegi meilt ära ei võta.
Millal teleülekanded toimuma hakkavad? :lol:
"Come on, you can see more than that"
mcwax

Postitus Postitas mcwax »

Märtinfänn kirjutas:Tudub, et Loeb pani täppi oma minekuga erakasse.Nüüd kui tõesti kaob WRC ära siis ju hakatakse ümber kolima erakatesse.
Tõenäolisem on vast äkki hoopis see, et FIA võtab brittidelt eeskuju ja reformib WRC sarja WRC autodest tühjaks (nagu omal ajal B grupiga tehti).
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1968
Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Burns »

Frank kirjutas:
aix kirjutas:Ah mis seal ikka. Meil vähemalt oma RF WRC cup, mida keegi meilt ära ei võta.
Millal teleülekanded toimuma hakkavad? :lol:
Just käivad Kanal2-ga läbirääkimised teleõiguste saamiseks. Aga probleeme ei tohiks olla, kuna seal ju kõik võistlejad meie oma Maarjamaa poisid. :lol: :lol: :lol:
Diagnoos- Rallisõltlane
Eraisik
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 340
Liitunud: 18 Veebr 2003, 13:32

Postitus Postitas Eraisik »

mcwax kirjutas: Tõenäolisem on vast äkki hoopis see, et FIA võtab brittidelt eeskuju ja reformib WRC sarja WRC autodest tühjaks (nagu omal ajal B grupiga tehti).
MUHE - PWRC hakkab ruulima ja N'iga maailmameitriks :))) sest keda see esiveoliste pirin ikka huvitab :)))
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Mis toimub? Nüüd võiks Subaru kah öelda, et jätab hooaja vahele ning arendab uut masinat. FIA on ikka tõsise jamaga hakkama saanud. Selle asemel, et sarja suts odavamaks teha võeti ära meeskondadel kolmandad masinad aga sama lisati kaks täitsa mõttetut rallit üks ühelpool ja teine teiselpool maailma otsas. Škoda ju sisuliselt loobuski sellepärast, et kalender oli liiga pikk. Asja võib veel päästa kui võetaks vastuotsus S2000 masinate kasutusele võtu kohta. See tooks kindlasti sarja uusi tegijaid. Üldiselt on asi täitsa pekkis. Ning K2 kokkuvõtetest võime ainult edaspidi unistada.
Üks seik asja juurde veel. Kui meeskondi on vähem kui kolm siis maailmameistri tiitlit välja ei anta. (Sedajuhul kui Citroen ei rega ennast tehasetiimina). Seega on ju suht mõttetu raha tuulde loopida. Sõidetakse ju ikkagi tiitli pärast.
Aga üldiselt pani Mitsu juhtkond ikka kenakese kärna maha just sõitjatele jättes otsuse langetamise viimasele hetkele.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

Masendav uudis.
Mis järgmisest aastast üldse saab? :|

FIA peab midagi väga radikaalset otsustama, praeguselt see asi hästi ei lõppe.

Esimesena tuleks etappe 12nele viia...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kolin kirjutas:Selle asemel, et sarja suts odavamaks teha võeti ära meeskondadel kolmandad masinad aga sama lisati kaks täitsa mõttetut rallit üks ühelpool ja teine teiselpool maailma otsas.
No Mehhiko ja Jaapan on küll viimased rallid, mida mõttetuteks nimetada. Jaapan sai kalendrisse ka ju suuresti Subaru ja Mitsu pärast. Ja Mehhikos on ka suht suur turg(kusjuures see aasta toimus ka NA$CARis üks etapp Mehhikos)

Ja sellest ma ka ei ole aru saand, mis häda kõigil selle kolmanda autoga on. Kulusid ju üks lisaauto kokku ei hoiaks VÕI???
gaas on endiselt laiffi
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Nagu välk selgest taevast. Ja pettumus missugune!

Pole ime, et nad sõitjate valikuga otsusega niikaua viivitasid - rallimeeskonna juhid püüdsid viimase hetkeni jätkamise või mittejätkamise osas selgust saada (heh ja rallifännid hoopis arvasid, et kaaluti Märtini palkamist niikaua:P tegelikult lood hoopis tõsisemad nagu välja tuli...)

Nii Mitsubishi ja Škoda olid ju tõusuteel ja nüüd järsku niimoodi... huvitav, kas sarnaselt Škodale jätkab Mitsubishiga mõni eravõistkond või mitte? Mõni erasõitja ehk ikka jätkab aastavanuse Mitsu tehnikaga. Galli ja Rovanperä ainuke šanss vist, kui tahavad veel karjääri jätkata.


Ei imestaks, kui see otsus mõjutaks ka Citroeni tagasipöördumist 2007. aastal... ja mitte ainult seda, vaid palju muidki otsuseid.

Kui kahe tootjaga tiitleid ei jagata, siis äkki nimetatakse WRC ümber Erasõitjate WRC-ks?! Võidab siis see erasõitja/-tiim, kellel on rohkem raha rohkematest etappidest osa võtta :D

Antud juhul näeks WRC'06 välja siis nii, et Solberg, Loeb ja Grönholm võitlevad tiitli eest ning Hirvonen ja Atkinson 4.-5. koha pärast.

Ja lõpetuseks - hirmus palju tugevaid sõitjaid on ikka tööta hetkel: McRae, Märtin, Galli, Rovanperä, Gardemeister, Duval... viimane "koondamine" leidis aset 2003 -> 2004, kui kolme auto asemel tuli tiimidel vaid kahega hakkama saada. Ja veel enne seda 1995 -> 1996, kui tiime jäi alles kolm (aga mitte kaks nagu nüüd!) ning tööta jäid Schwarz, Kankkunen ja Auriol, Sainz siiski viimasel hetkel pääses Fordi...

Ahjaa ja mis puutub rallikalendrisse, siis võiks 12 ralli peale vähendada küll, aga kaduma peaksid need liigsed vahemereäärsed rallid (Küpros, Türgi, Itaalia, Kreeka - neist kruusakatest võiks jääda ainult üks).
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Erki kirjutas:
Kolin kirjutas:Selle asemel, et sarja suts odavamaks teha võeti ära meeskondadel kolmandad masinad aga sama lisati kaks täitsa mõttetut rallit üks ühelpool ja teine teiselpool maailma otsas.
No Mehhiko ja Jaapan on küll viimased rallid, mida mõttetuteks nimetada. Jaapan sai kalendrisse ka ju suuresti Subaru ja Mitsu pärast. Ja Mehhikos on ka suht suur turg(kusjuures see aasta toimus ka NA$CARis üks etapp Mehhikos)

Ja sellest ma ka ei ole aru saand, mis häda kõigil selle kolmanda autoga on. Kulusid ju üks lisaauto kokku ei hoiaks VÕI???
Mõttetu või mitte aga just need kaks on suht kulukad rallid meeskondade jaoks. Eriti Mehhiko Muidugi on veel Austraalia ja Uusmeremaa suht kulukad rallid. Fakt on see, et 16 rallit on ikka väga palju.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
neophyte
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 115
Liitunud: 26 Apr 2005, 15:40

Postitus Postitas neophyte »

Ei tea kas selline variant ei või juhtuda,et kui wrc ei toimu järgmine aasta siis ei toimu ka jwrc :roll:
Markko where are you?
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ma arvan, et Junnud sõidavad igal juhul.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

neophyte kirjutas:Ei tea kas selline variant ei või juhtuda,et kui wrc ei toimu järgmine aasta siis ei toimu ka jwrc :roll:
Ma usun, et kõik rallid ikkagi toimuvad ja sõitjate ning juuniorite MM tiitlid jagatakse igal juhul välja. Küsimus on ainult selles, kas tootjate arvestuses ka MM tiitlit on mõtet jagada kui on ainult kaks osalejat, võimalik, et siis antakse lihtsalt karikas parimale autotootjale.
ansib
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 29
Liitunud: 24 Sept 2005, 19:02
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ansib »

no see nüüd küll meeldiv teade ei ole....
kuna kogu see WRC värk on viimastel kuudel valus teema mu jaoks, siis ei ole ma viimastel päevadel väga aktiivselt uudiseid otsinud... nii jäingi veits hiljaks selle teate avastamisega. aga seda suurem üllatus see oli! kolleeg tuli mu juurde ja teatas: Märtin puhkab järgmine aasta. Miks? Kas sa ei teagi? Mitsu loobus osalemast.

Oijahh... minu jaoks on see ikka julm pauk... WRC tõepoolest oli kuni septembrini mu elu kindel osa! Nüüd tundub aga, et kogu see helesinine unistus on kokku varisenud.. pagan, p a g a n!

Ega muud ei jäägi üle, kui oodata radikaalseid samme FIA poolt ja jätkamise soovi tehaste poolt. Thumbs up, guys!
Elupõline Markko Märtini austaja!
WRC Markkoga oli elustiil, armastus ja hobi.

-In memoriam Michael & Richard-
mcwax

Postitus Postitas mcwax »

Kolin kirjutas: Mõttetu või mitte aga just need kaks on suht kulukad rallid meeskondade jaoks. Eriti Mehhiko Muidugi on veel Austraalia ja Uusmeremaa suht kulukad rallid. Fakt on see, et 16 rallit on ikka väga palju.
Ei usu, et tootjad Mehhiko ja Jaapani rallide üle eriti kurdavad - nende rallide marketingi väärtus on lihtsalt liiga suur, ning etapid seal on pigem hädavajalikud.
Küll aga oleks pidanud uute rallide lisandumisega mõned "mõttetud" euroopa rallid välja viskama kalendrist (nt. küpros ja türgi, vms.).
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Just! Küpros ja kas Türgi või Kreeka välja. Kellele seda Küprost üldse vaja oli? Ei meeldi sõitjatele, tootjatele mõtetu. Siiski rallina on ka Jaapan mõtetu, aga no seal tulevad mängu muidugi muud tegurid.

Väga oluline tundub nüüd olevat, et mida Citroen otsustab. Kui otsustatakse, et C4 arendamine ja testimine peatatakse võib WRC küll suure tõenäosusega hingusele minna. Kõige valusam hoop on see praegustest tootjatest ilmselt Fordile, kes teatavasti kuulutas, et keskendub autospordis just WRC'le. Subaru ilmselt leiab mingi muu väljundi ja ega Impreza turg ralliautona ei kao kuhugi. ja ongi kogu moos. Elagu FIA! Hakkama said!
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Vasta