Hooaeg 2006
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Tegelikult ei ole mõtet siin isiklikuks minna oma lemmikute suhtes. Tekitab vaid mõttetuid vaidlusi. Minu kommentaar kodanik sziimu jutule oli ainult ülinegatiivne (kuid huumoriga, mitte üldse kurjana mõeldud) kommentaar tema ülipositiivsele avaldusele.
Aga mis puutub 2006 aasta hooaega, siis Ferrari edu võib isegi olla olemas (uus auto valmis varsti ja puha), kuid see ei pruugi alati lugeda. Ei tea, mis teised meeskonnad teinud on. Ferrari motivatsioon, ma usun, on kõrge, kuid iseasi, kas ainult sellest piisab. Buttonil oleks aga küll mõtekam BARi jääda. Williams saab uued mootorid ja see koostöö ei pruugi sujuda alguses hästi. BAR vähemalt hea kindel teadatuntud värk.
Aga mis puutub 2006 aasta hooaega, siis Ferrari edu võib isegi olla olemas (uus auto valmis varsti ja puha), kuid see ei pruugi alati lugeda. Ei tea, mis teised meeskonnad teinud on. Ferrari motivatsioon, ma usun, on kõrge, kuid iseasi, kas ainult sellest piisab. Buttonil oleks aga küll mõtekam BARi jääda. Williams saab uued mootorid ja see koostöö ei pruugi sujuda alguses hästi. BAR vähemalt hea kindel teadatuntud värk.
tax eriti ei tea, mida räägib
Tänases Tv3 uudistes rääkis lühidalt 2006 aasta muudatustest F1-s. Päris huvitav oli uus muudatus tagatiivale. Sel on siis tuleval hooajal jupp vahelt ära "lõigatud". Jääb vaid umbes rehvi laiune riba mõlema tagumise rehvi taha.
Esialgu üsna pentsik vaade
Üsna põnev saab olema ka kval. :
Session 1, 15 minutes: 5 slowest drivers will be eliminated
Session 2, 15 minutes: next 5 slowest drivers will be eliminated
Session 3, 20 minutes: 10 drivers will compete for the grid
Esialgu üsna pentsik vaade
Üsna põnev saab olema ka kval. :
Session 1, 15 minutes: 5 slowest drivers will be eliminated
Session 2, 15 minutes: next 5 slowest drivers will be eliminated
Session 3, 20 minutes: 10 drivers will compete for the grid
2006 tiimide eeldatav nimekiri:
- Renault F1 Team Renault R26 Renault TBD
1 Fernando Alonso TBD
2 Giancarlo Fisichella
Intel McLaren Mercedes McLaren TBD Mercedes TBD
3 Kimi Räikkönen TBD
4 Juan Pablo Montoya
Scuderia Ferrari Marlboro Ferrari TBD Ferrari Brid
5 Michael Schumacher TBD
6 Felipe Massa
Panasonic Toyota Racing Toyota TBD Toyota Brid
7 Jarno Trulli n/a Olivier Panis
Ricardo Zonta
8 Ralf Schumacher
Williams-Cosworth Williams TBD Cosworth Brid
9 Mark Webber TBD TBD
10 TBD
TBD - new Honda-owned BAR Honda Honda TBD Honda TBD
11 Rubens Barrichello TBD TBD
12 Jenson Button
RBR Ferrari Red Bull TBD Ferrari Mich
14 David Coulthard TBD TBD
15 Christian Klien
TBD - new BMW-owned Sauber team BMW TBD BMW TBD
16 Nick Heidfeld TBD TBD
17 TBD
Midland F1 Midland M16 Toyota TBD
18 TBD Nicky Pastorelli TBD
19 TBD
Squadra Toro Rosso Minardi TBD TBD Brid
20 Vitantonio Liuzzi TBD TBD
Eeldatavad etapid:
12 March - Bahrain
19 March - Malaysia
02 April - Australia
16 April - Japan
30 April - France
14 May - Spain
28 May - Monaco
04 June - Europe
18 June - Mexico (?)
25 June - Canada
02 July - United States - Confirmed by IMS, subject to final FIA approval.
16 July - Britain
30 July - Germany
06 August - Hungary
27 August - Turkey
10 September - Italy
17 September - Belgium
15 October - San Marino (?)
22 October - China
05 November - Brazil
12 March - Bahrain
19 March - Malaysia
02 April - Australia
16 April - Japan
30 April - France
14 May - Spain
28 May - Monaco
04 June - Europe
18 June - Mexico (?)
25 June - Canada
02 July - United States - Confirmed by IMS, subject to final FIA approval.
16 July - Britain
30 July - Germany
06 August - Hungary
27 August - Turkey
10 September - Italy
17 September - Belgium
15 October - San Marino (?)
22 October - China
05 November - Brazil
-
- Reactions: 0
Siia siis veel lisaks, et niipalju kui mina aru sain, võib kütust peale kvalifikatsiooni masinale lisada, aga ainult sellele tasemele kui palju oli kütust kolmanda sessiooni alguses.Fulber kirjutas: Üsna põnev saab olema ka kval. :
Session 1, 15 minutes: 5 slowest drivers will be eliminated
Session 2, 15 minutes: next 5 slowest drivers will be eliminated
Session 3, 20 minutes: 10 drivers will compete for the grid
Kas see tähendab, et komandasse sessiooni mitte-pääsenud panevad kütust niipalju kui süda lustib? See oleks küll veidi imelik... Teab keegi täpsemalt?
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
See teeb asja suht põnevaks jah. Meeskondadel on pea vaevamist küll.Erki kirjutas:Et boksipeatuste värk põnevamaks teha, võiks olla nii, et tohib tankida ja rehve vahetada aga mitte sama peatuse ajal.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Keegi ei ole ühtegi sõna strateegiast rääkinud.
Aga meil on siin üks kes on tõsiselt Ferrarisse armunud. Ning topib seda igale poole. Vahet siis ei ole millest jutt käib. Ok kui ta on selle tiimi tõsine pooldaja siis ei ole seda vaja igal pool kuulutada. Igal ühel on omad lemmikud ja tore on kui on kellele pöialt hoida. Aga kui lemmik võidab ei ole vaja seda teistele nina alla hõõruda. Respect peab jääma ka vastas võiskondade jaoks.
Aga nüüd teemasse tagasi.
Aga meil on siin üks kes on tõsiselt Ferrarisse armunud. Ning topib seda igale poole. Vahet siis ei ole millest jutt käib. Ok kui ta on selle tiimi tõsine pooldaja siis ei ole seda vaja igal pool kuulutada. Igal ühel on omad lemmikud ja tore on kui on kellele pöialt hoida. Aga kui lemmik võidab ei ole vaja seda teistele nina alla hõõruda. Respect peab jääma ka vastas võiskondade jaoks.
Aga nüüd teemasse tagasi.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Pole siis vaja kohe viha minupeale välja paisata!!Kolin kirjutas:Keegi ei ole ühtegi sõna strateegiast rääkinud.
Aga meil on siin üks kes on tõsiselt Ferrarisse armunud. Ning topib seda igale poole. Vahet siis ei ole millest jutt käib. Ok kui ta on selle tiimi tõsine pooldaja siis ei ole seda vaja igal pool kuulutada. Igal ühel on omad lemmikud ja tore on kui on kellele pöialt hoida. Aga kui lemmik võidab ei ole vaja seda teistele nina alla hõõruda. Respect peab jääma ka vastas võiskondade jaoks.
Aga nüüd teemasse tagasi.
sorry ,et ültse liitusin! sorry ,et ültse arvamust avaldasin!!
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
Kuidas sa üldse arvamust avaldada julgesid!? Liitumisest rääkimataMask kirjutas:Pole siis vaja kohe viha minupeale välja paisata!!Kolin kirjutas:Keegi ei ole ühtegi sõna strateegiast rääkinud.
Aga meil on siin üks kes on tõsiselt Ferrarisse armunud. Ning topib seda igale poole. Vahet siis ei ole millest jutt käib. Ok kui ta on selle tiimi tõsine pooldaja siis ei ole seda vaja igal pool kuulutada. Igal ühel on omad lemmikud ja tore on kui on kellele pöialt hoida. Aga kui lemmik võidab ei ole vaja seda teistele nina alla hõõruda. Respect peab jääma ka vastas võiskondade jaoks.
Aga nüüd teemasse tagasi.
sorry ,et ültse liitusin! sorry ,et ültse arvamust avaldasin!!