CTR kirjutas: ↑22 Veebr 2024, 00:26
,,kodune foorum'' puutub nii palju sellesse, et olles üle 10a seda foorumit jälginud/lugenud ning päris mitmed aastad ka postitanud, siis tunnen, et siin on hea keskkond, kus sellisel huvitaval teemal kirjutada/vaielda jms nagu selleks on autoralli.
Tore, et proovisid aidata.. aga nagu näha, siis said palju suurema grupi(fb rallirahvas 40k+ liiget) ning jälle uue foorumi oma adminnida.
Sellega seoses peaks see antud foorum ju väga tühine olema..
Miks nii vaenulik?
Ma põhimõtteliselt foorumi loomise algusest, ehk u.20 aastat selle liige olnud ja administraatorina väga hoolin sellest mis siin on. Sellest ka minu korduvad kirjad selle Foorumi omanikule, et mida iganes ta teha ei kavatse, palun hoidku vähemalt alles see aastatega siia kogunenud ajalugu.
Aga äkki nüüd läheks tagasi teemasse ja kui on muresid rallirahva grupi või rallirahva foorumiga, võib alati minuga otse ühendust võtta. Ma ei ole mingi “kuri onu” vaid üks heas mõttes “opakas rallifanaatik”, kes ohverdab kogu oma vaba aja selleks et rallifännidel oleks kohti kus ralli teemadel arutleda ja niisama lobiseda…… Minu jaoks pole kunagi olnud tähtis palju kusagil inimesi või liikmeid on. Mulle piisab sellest kui ma näen, et inimestele meeldib see mida ma teinud olen.
Pikalt räägitud sellest, aga lõpuks siis tehakse ära. Parem ikka kui heinapallid. Need sõidetakse laiemaks või vahepeal üldse puruks ja siis ei ole tingimused kõigile võrdsed. Lähevad õudsalt rööpasse ka need sikaani kohad. Lisaks veel tööjõukulud.
Mul jäi hetkel natukene arusaamatuks, kas siis tehakse näiteks 200 meetrine lõik, mis tuleb läbida 60 km/h või peab selle ala sees korra maha pidurdama sellele kiirusele, nii nagu siin videos:
Noor Solberg sai siiski selleks hooajaks pakkumise M-Spordilt Rally1 Pumaga, aga ta otsustas sellest loobuda. Eks ta oleks kindlasti pidanud selle ise kinni maksma, või Monster, aga tüüp sai Hyundaist nii suure trauma, et otsustas mitte riskida
Hei kaas foorumlased!
Tegelen hetkel oma ülikooli lõputööga ning uurin Eesti rallifännideMM-sarja jälgimise huvi seotuse Ott Tänaku eduga ning kas see väheneb peale Tänaku autoralli MM karjääri lõppu.
Vastamine võtab 2-3 minutit ning olen väga tänulik teie abile.
Link küsitlusele: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link
Nägin ka seda tabelit motorsport forum lehel, üsna nukker tegelikult, kui võrrelda varasemat (isegi punktikatse eelset aega), sest ralli võitja ei pruugi alati üldse isegi edukam olla, rääikmata seda, et võitja sai II koha omanikust 7p rohkem (oli vist 25 I-koht ja 18 II-koht).
Kuigi, hetkel, tänu sellele, on meieomad saanud üsna kenasti lisa...mis aga ikkagi on mu arust veidi imelik.
Aaga ega midagi paremat on ka raske pakkuda...mis kõiki rahuldaks.
Seda oleks huvitav vaadata kuidas ta täiskomplektiga hakkama saab. Šeskil tegelikult kiirust on. Aga ennemgi nähtud tüüpe, et WRC2 klassis pühivad teistega põrandaid. Aga WRC ei saa hakkama kuidagi. On ka muidugi vastupidiseid näiteid.