8+8 on ikka 16.
Vaheta Oti ja Kalle kohad.
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
8+8 on ikka 16.
Tänud võib öelda ka oma spioonidele kes aitasid rehvivaliku juures. Just need luuratud vihmakad aitasid ta võiduni
Loogikast.
Postimees: Nimelt sisenes Virves neli minutit liiga vara regrupeeringu alasse ja karistus oli karm, talle määrati kohe neli minutit ajatrahvi. Tema kaardilugeja Aleks Lesk seletas Postimehele, mis täpselt juhtus.
Järgmised 2 rallit näivad selles osas olema jah juba otsustavad. Tänakul on sealt vaja kindlasti kahte võitu, arvestades ka tema stardipositsiooni eelist, ja Rovanperä ei tohiks neid sel juhul siis ka mõlemat 2. kohal lõpetada. Vähemalt eelmisel aastal juhtis Tänak mõlemat rallit teisel päeval üsna kindlalt, enne kui tagavedrustus saba pani. Seekord tulevad veel kaugemalt küll Evans ja Ogier/Lappi. Aga kui järgmise kahe ralliga vahe (49p) veel suureneb, siis pole Tänakul hooaja kokkuvõttes enam küll lootust, siis jääb autoarendus järgmiseks aastaks ja rallivõitude püüdmine. Neuvillel on hetkel veel vähe viisakam seis. Selles mõttes on Rootsi nulliringist ikka äärmiselt kahju. Ei tea, palju punaseid tulukesi Fafe hüpe veel põhjustama hakkabaix kirjutas: ↑24 Apr 2022, 14:49 Millegi pärast on tunne, et Rova võtab see aasta ka tiitli ära. Enesekindlus ja kiirus on tal samasugune nagu Otil omal ajal Toyotas olles + Toyota töökindlus (Hyundai puhul ikka kardad koguaeg, et kas ikka kestab või midagi ütleb ülesse, mida Fordi ja Toyota puhul ma nagu ei näe).
Teise kandi pealt on tulemas nüüd ka kruusarallid, kus stardipositsioonil on määrav osa, aga siin võib kah ilma faktor aidata (vihmaga ju eest poolt parem startida) ja punktivahe on ikka liiga suur juba. Siin peavad teised sõitjad ikka kah Oti edule kaasa aitama...kaasaarvatud Rova ise.