89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Neuville kaardilugeja sai 400 euri trahvi lahti kiivri eest. eks Ogierile tuleb sama karistus.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Miks? Tavaliselt ju sai ?
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Ei, Montes ei saa teisel päeval katkestades, pole kunagi saanud. Vanasti ei olnud esimesel päeval katkestades ka enam võimalik startida, sessuhtes asi on leebem viimastel aastatel. Ainukene ralli kalendris sellise klausliga.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Oleks Ogieril olnud nii, siis tema oleks saanud jätkata...
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Ma ei mõista misk Tänak katkestama pidi. Auto oli ju korras. See on aru saamatu. Kui see oleks FIA ostsus siis oleks see avalik.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Autol peab all olema 4 veerevat ratast KOOS rehviga. Tegelt ei oleks tohtinud niimoodi liikluses sõita.
34.1.5 On a road section that is a public road and at the start of a stage, a competition car may only be driven on four freely rotating wheels and tyres. Any car not complying with this article will be considered as retired as per WRC Art.5
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Edaspidi tuleb siis ujumisrõngas koos vahuga kaasa võtta. Siis kannatab ülesõidu servisini ära sõita ja ei kaalu ka liiga palju
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Talverallil võiks kaaluda suusa alla panemist- siis muidugi see veeremise nõue saab rikutud
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Aga miks need rehvid veljelt maha tulevad? Michelinid nii naljalt ei visanud maha
rattaga on kah hea sõita
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Uued rehvid, Monte olud, 80km ülesõit ja ainult üks varuratas. Ebaõnnest asi kaugel.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 19
- Liitunud: 08 Juun 2011, 14:15
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Kas tänasel esimesel katsel oli Otil rehv katki juba enne momenti?
Kuna mõlemad purunemised olid vasakul poolel siis ehk seotud puhtalt sellega..
Vabandan kui eksin
Kuna mõlemad purunemised olid vasakul poolel siis ehk seotud puhtalt sellega..
Vabandan kui eksin
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26 Aug 2011, 14:37
- Asukoht: Tartu
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Kas see mitu varu kassa võetakse on sõitja otsus või võib tiimijuht ka korralduse anda? Tavaliselt on Otil pigem kaks kaasas kui olud kehvad.
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
TV6-s lõppes just päeva kokkuvõte ja Märt Elbre kommenteeris. Ikka päris konarlik. Palju otsis sõnu ja info oli kaootiline - kui poleks tervet päeva otseülekandes jälginud, poleks midagi aru saanud, mis toimub. Sõitjate intervjuudest tõlkis ära ühe lause ja tavaliselt mitte kõige olulisema vaid selle, mis viimasena öeldi ja kõige rohkem meelde jäi. Aga ehk ta harjub.
Otseülekannete kommentaatorid on head - jutt jookseb, palju saab teada, meeleolukas ka ning annab pildile palju juurde. Enne Montet oldi Margus Muraka suhtes skeptilised. Minu meelest asjata.
Postimehe ralliraadio on väga-väga hea. Kuulasin sealt neid katseid, mida TV3 Sport ei näidanud, lisaks veel ühte, kui oli samal ajal roolis. Põhimõtteliselt pilti polegi vaja, kui neid kuulata. Hea, et Postimees ikka pingutab, kuigi teleõigustest jäid ilma.
Üldiselt TV3 saab praegu asjata puid alla. Küll selle eest, et kõiki katseid ei näita (aga viimati näitas K2 ja K12 Monza rallilt ka 13 katset 16-st; enne Rally Estoniat oli üldse suurem osa katseid ainult WRC plussi eetris), küll selle eest, et TV6 näitab ainult ülikondades mehi (aga kuidagi moodi peab ju tasuline kanal ka ära elatuma) ning küll selle eest, et TV6 näitab suurem osa ajast reklaami (mis on täiesti vale). Jah, eelmise aasta viimastel rallidel nägi ilma rahata rohkem, aga ega need WRC+, TV3 Sport või Go3 nüüd kallid küll pole.
Otseülekannete kommentaatorid on head - jutt jookseb, palju saab teada, meeleolukas ka ning annab pildile palju juurde. Enne Montet oldi Margus Muraka suhtes skeptilised. Minu meelest asjata.
Postimehe ralliraadio on väga-väga hea. Kuulasin sealt neid katseid, mida TV3 Sport ei näidanud, lisaks veel ühte, kui oli samal ajal roolis. Põhimõtteliselt pilti polegi vaja, kui neid kuulata. Hea, et Postimees ikka pingutab, kuigi teleõigustest jäid ilma.
Üldiselt TV3 saab praegu asjata puid alla. Küll selle eest, et kõiki katseid ei näita (aga viimati näitas K2 ja K12 Monza rallilt ka 13 katset 16-st; enne Rally Estoniat oli üldse suurem osa katseid ainult WRC plussi eetris), küll selle eest, et TV6 näitab ainult ülikondades mehi (aga kuidagi moodi peab ju tasuline kanal ka ära elatuma) ning küll selle eest, et TV6 näitab suurem osa ajast reklaami (mis on täiesti vale). Jah, eelmise aasta viimastel rallidel nägi ilma rahata rohkem, aga ega need WRC+, TV3 Sport või Go3 nüüd kallid küll pole.
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Kui Ott ja Martin peaksid veel mingil rallil 11kuu ja 7 päeva jooksul kolmel rattal hooldusesse sõitma, järgneb disklaff ühele etapile.
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Eelmisel hooajal Ungari etapil Solku samuti sõitis tagasi hooldusesse kolmel rattal, ei võtnud FIA kuulda ei Sainteloc teami protesti ega teinud ise ka midagi...
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
ja lahtise kiivriga sõitmine maksab ainult 400 eurot..
Muidu küll jälgivad reccel igat ületatud kmh ja muud sada asja.. Aga nüüd, kui oli juba katse lõpus teada, et 1 varu ja 2 puncturit, siis oleks pidanud peale katset korraldaja/kohtunikud ütlema neile, et sorri mehed, teie ralliga on kõik ja edasi ei tohi sõita.
Muidu küll jälgivad reccel igat ületatud kmh ja muud sada asja.. Aga nüüd, kui oli juba katse lõpus teada, et 1 varu ja 2 puncturit, siis oleks pidanud peale katset korraldaja/kohtunikud ütlema neile, et sorri mehed, teie ralliga on kõik ja edasi ei tohi sõita.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Vahetasid ära ju kohe kui nägid armatuuril hoiatust. Katse lõpus oli see alla pandud rehv täiesti korralik, lihtsalt torkeauguga. Liiga pikk ülesõit, aga tappis selle rehvi.CTR kirjutas: ↑24 Jaan 2021, 16:30 ja lahtise kiivriga sõitmine maksab ainult 400 eurot..
Muidu küll jälgivad reccel igat ületatud kmh ja muud sada asja.. Aga nüüd, kui oli juba katse lõpus teada, et 1 varu ja 2 puncturit, siis oleks pidanud peale katset korraldaja/kohtunikud ütlema neile, et sorri mehed, teie ralliga on kõik ja edasi ei tohi sõita.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
See on tõesti ajuvaba, et kui kiivril on rihm lahti siis saad 400 e trahvi aga kui sõidad kolme rehvi ja ühe veljega saad tingimisi karistada. Samas ei saa ogieri võibolla nii rangelt karistada kuna kohtunik pole saanud fikseerida et see rihm lahti oli.CTR kirjutas: ↑24 Jaan 2021, 16:30 ja lahtise kiivriga sõitmine maksab ainult 400 eurot..
Muidu küll jälgivad reccel igat ületatud kmh ja muud sada asja.. Aga nüüd, kui oli juba katse lõpus teada, et 1 varu ja 2 puncturit, siis oleks pidanud peale katset korraldaja/kohtunikud ütlema neile, et sorri mehed, teie ralliga on kõik ja edasi ei tohi sõita.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 2
Vähe on vast selles, et ühel puhul vigastad ainult oma keha ja teisel puhul oled tavaliikluses kolme rattaga mürsk st oled ohuks ka teistele liiklejatele.