Kindlasti lastakse, mingi Startletiga.ASK kirjutas:Ei tea, kas Ott Walesi ja Kataloonia vahel Saaremaale kah lastakse? Kasvõi mingi R5-ga:)
Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 1
- Meeldimisi saanud: 2
Re: Ott Tänaku diskussioon
Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Starletiga olekski ägedam , aga noh, Fordilt saab embleemid alati eemaldada ja sõita nagu noored jaapanlased. Ennegi lastud mehi vabal ajal nii sõitma, kui endal samaväärset tehnikat pole pakkuda, klausel on tavaliselt olnud, et kombe peab olema tööandja oma. Tänak Starletiga Saaremaal korra nii sõtnud on.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
Vaevalt riskitakse siia sõitma tulla, kui MM tiitel mängus. Vahet siis ei ole, mis autoga.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Ott Tänaku diskussioon
Selle jutu valguses tekkis küsimus, et mis sai GT86 rallikatest. Kunagi lugesin nende kohta mingit artiklit aga pole nagu näinudki, peale Mäkineni demosõidu Soomes. Muidu oleks hea kättesaadav, hind peaks alla 100 000 jääma.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Toyotaga kindlasti ei lasta. Aga samas... Milliste autodega Walesi rallile minnakse? Kui seal terveks jäävad võiks ju ühe sutsaka kadakate vahel ära teha:) Peale Walesi tulevad Yarised ju niikuinii Eestisse.
Katalooniaks on niikuinii teised autod, mis hetkel Eestis ehitamisel on. Eelmise aasta Yariseid peaks kah ju kuskil alles olema?
Eelmisel aastal sai Ott Walesi jaoks normaalse libedasõidu koolituse Saaremaal. Ei tea mis põhjustel selle aasta Wales kalendris nii ette on toodud? Oktoobri lõpus ilmad liiga kehvad vist.
Katalooniaks on niikuinii teised autod, mis hetkel Eestis ehitamisel on. Eelmise aasta Yariseid peaks kah ju kuskil alles olema?
Eelmisel aastal sai Ott Walesi jaoks normaalse libedasõidu koolituse Saaremaal. Ei tea mis põhjustel selle aasta Wales kalendris nii ette on toodud? Oktoobri lõpus ilmad liiga kehvad vist.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Vastne Türgi võitnud Yaris oli eelmisel hooajal Juho auto näituseks...uusi on peale tulnud küll, a EWRC väidab et peale kere nr. 2, ja tesimuul nr. 1 on kõik autod aktiivses kasutuses. Leiaks kindlasti, aga korra ju juba tänavu käidi ja raha kohalike rõõmuks raisati, rohkem oleks nagu palju nõuda. Promoüritus loomulikult ka oli Toyota "kingitus".
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 3
Re: Ott Tänaku diskussioon
Toyota "kingitusele" vastas Tänak 3 rallivõiduga. Nüüd oleks jälle Toyota kord
Aga tegelt peaks kogu fookus olema 3 viimasele rallile MM karusellis.
Aga tegelt peaks kogu fookus olema 3 viimasele rallile MM karusellis.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kas ja kui palju Toyota GR Rally Estonial oma raha kulutas?-huviline2- kirjutas:Vastne Türgi võitnud Yaris oli eelmisel hooajal Juho auto näituseks...uusi on peale tulnud küll, a EWRC väidab et peale kere nr. 2, ja tesimuul nr. 1 on kõik autod aktiivses kasutuses. Leiaks kindlasti, aga korra ju juba tänavu käidi ja raha kohalike rõõmuks raisati, rohkem oleks nagu palju nõuda. Promoüritus loomulikult ka oli Toyota "kingitus".
Ei usu, et WRC tiime siia nende oma raha eest kohale meelitab.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Osavõtt oli loomulikult tasuta, lisaks vist majutati, söödeti ja kaeti ka transport, aga vaevalt nüüd kolme meeskonna mehaanikute palgad, auto jooksvad kulud ning amortisatsioon kinni maksti.
Re: Ott Tänaku diskussioon
arvad et mingit "stardiraha" ei makstud?-huviline2- kirjutas:Osavõtt oli loomulikult tasuta, lisaks vist majutati, söödeti ja kaeti ka transport, aga vaevalt nüüd kolme meeskonna mehaanikute palgad, auto jooksvad kulud ning amortisatsioon kinni maksti.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Maksti, lihtsalt küsimus on, kuidas. Ega need mainitud punktid ka just odavad pole, eriti kolmega korrutatuna.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tänastes ERR spordiuudistes oli noor Ott...Päris lõbus vaatamine.
Alates 6 min.
https://etv.err.ee/v/spordisaated/sport ... 7c60/sport
Alates 6 min.
https://etv.err.ee/v/spordisaated/sport ... 7c60/sport
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
Need rallikad täitsa olemas. Saksamaa MM - il oli paar tükki rajal. Kesk-Euroopas asfaldirallidel neid ikka sõidutatakse.KidrA kirjutas:Selle jutu valguses tekkis küsimus, et mis sai GT86 rallikatest. Kunagi lugesin nende kohta mingit artiklit aga pole nagu näinudki, peale Mäkineni demosõidu Soomes. Muidu oleks hea kättesaadav, hind peaks alla 100 000 jääma.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Ott Tänaku diskussioon
http://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/riv ... d=83694673
keegi ehk jagaks siia?
keegi ehk jagaks siia?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
Rivaalid eksivad, Tänak on kindlus ise
Jaan Martinson
Ott Tänak pole 14 MM-rallil ühtejärge teinud ainsatki märkimisväärset sõiduviga.
Kraavi Otti ei eksisteeri juba ammu. Praegu võib öelda, et Tänak on kõige kindlam rallisõitja. Armututel Türgi teedel, kus konkurente langes kui loogu, ei teinud Tänak ainsatki tõsist viga. „Draamat polnud,” tunnistas ta.
Ent millal Tänak üleüldse viimati eksis? Mullu maandus ta Korsikal võpsikusse, sõitis Poolas Neuville’iga tigedat lahingut lüües vastu puud ning käis Soomes teelt väljas ja lõhkus rehvi. Need kolm ränka eksimust maksid ka meistritiitli. Ent sealtmaalt on Tänaku võidukihutamine olnud puhas kui prillikivi, välja arvatud paar piruetti, mis pole eriti aega röövinud.
Viimasest 14 rallist on Tänak jäänud poodiumilt välja viiel korral. Alati on see olnud tingitud objektiivsetest põhjustest, mitte kehvast sõidust. Mullu kaotas ta Walesis udus tohutult aega, tänavu mängis Rootsis lumesahka, Mehhikos lagunes turbo, Portugalis ja Sardiinias lõhkus auto põhi radiaatori. Rallidest, kus kõik sõltus temast endast, on Tänak võitnud viis, olnud teine kolmel korral ja kolmas ühe korra.
Tänak on viimased 14 rallit sõitnud puhtalt, sama ei saa öelda tema rivaalide kohta.
Neuville kustutas eelmisel aastal oma tiitlilootused, kui lõhkus Saksamaal auto vedrustuse ja tegi Kataloonias saatusliku pirueti. Tänavu jäi belglane Monte Carlos neljaks minutiks põõsastesse kinni, ei suutnud Soomes teepuhastajana kiirust näidata ning Türgis purunes taas vedrustus – mehe enda sõnul täiesti tühjast kohast.
Ogier’l mullu muret polnud, kuid tänavu on viiekordne maailmameister olnud vägagi ebakindel – Monte Carlos vajus kraavi, kust publik ta välja aitas, Portugalis kihutas teelt välja ja katkestas, Saksamaal purustas vastu kivi sõites rehvi ja Türgis tabas puud.
Ogier on olnud kesine
Kui vaadata statistikat, siis ei saaks Ogier’d justkui enam tiitlipretendendiks pidada. Ja mitte seepärast, et ta kaotab Neuville’ile 23 ja Tänakule kümne punktiga, vaid ühel või teisel põhjusel on prantslane olnud hooaja teisel poolel kehv. Kuuel viimasel rallil on Ogier pääsenud poodiumile vaid korra ja teeninud 70 punkti. Tänakul on samast perioodist kirjas neli esikohta ja 119 punkti, Neuville’il kaks esimest ja kaks teist kohta ning 110 punkti.
Vaid asjaosalised teavad, kui palju jääb Ogier’l auto, kui palju tema enda taha. Seni tõdeti, et prantslase edu valem on: parim mees parimas autos. Nüüd tundub, et Ford pole kiireim, ent kas Ogier suudab seda sõiduoskustega kompenseerida? Ja saab näha, kuidas ta närvid vastu peavad, sest viiel eelneval aastal on ta pärast hooaja kolmandat rallit alati liidripositsioonil olnud.
Kes tuleb maailmameistriks, selgub pärast Walesi, Kataloonia ja Austraalia rallit.
Jaan Martinson
Ott Tänak pole 14 MM-rallil ühtejärge teinud ainsatki märkimisväärset sõiduviga.
Kraavi Otti ei eksisteeri juba ammu. Praegu võib öelda, et Tänak on kõige kindlam rallisõitja. Armututel Türgi teedel, kus konkurente langes kui loogu, ei teinud Tänak ainsatki tõsist viga. „Draamat polnud,” tunnistas ta.
Ent millal Tänak üleüldse viimati eksis? Mullu maandus ta Korsikal võpsikusse, sõitis Poolas Neuville’iga tigedat lahingut lüües vastu puud ning käis Soomes teelt väljas ja lõhkus rehvi. Need kolm ränka eksimust maksid ka meistritiitli. Ent sealtmaalt on Tänaku võidukihutamine olnud puhas kui prillikivi, välja arvatud paar piruetti, mis pole eriti aega röövinud.
Viimasest 14 rallist on Tänak jäänud poodiumilt välja viiel korral. Alati on see olnud tingitud objektiivsetest põhjustest, mitte kehvast sõidust. Mullu kaotas ta Walesis udus tohutult aega, tänavu mängis Rootsis lumesahka, Mehhikos lagunes turbo, Portugalis ja Sardiinias lõhkus auto põhi radiaatori. Rallidest, kus kõik sõltus temast endast, on Tänak võitnud viis, olnud teine kolmel korral ja kolmas ühe korra.
Tänak on viimased 14 rallit sõitnud puhtalt, sama ei saa öelda tema rivaalide kohta.
Neuville kustutas eelmisel aastal oma tiitlilootused, kui lõhkus Saksamaal auto vedrustuse ja tegi Kataloonias saatusliku pirueti. Tänavu jäi belglane Monte Carlos neljaks minutiks põõsastesse kinni, ei suutnud Soomes teepuhastajana kiirust näidata ning Türgis purunes taas vedrustus – mehe enda sõnul täiesti tühjast kohast.
Ogier’l mullu muret polnud, kuid tänavu on viiekordne maailmameister olnud vägagi ebakindel – Monte Carlos vajus kraavi, kust publik ta välja aitas, Portugalis kihutas teelt välja ja katkestas, Saksamaal purustas vastu kivi sõites rehvi ja Türgis tabas puud.
Ogier on olnud kesine
Kui vaadata statistikat, siis ei saaks Ogier’d justkui enam tiitlipretendendiks pidada. Ja mitte seepärast, et ta kaotab Neuville’ile 23 ja Tänakule kümne punktiga, vaid ühel või teisel põhjusel on prantslane olnud hooaja teisel poolel kehv. Kuuel viimasel rallil on Ogier pääsenud poodiumile vaid korra ja teeninud 70 punkti. Tänakul on samast perioodist kirjas neli esikohta ja 119 punkti, Neuville’il kaks esimest ja kaks teist kohta ning 110 punkti.
Vaid asjaosalised teavad, kui palju jääb Ogier’l auto, kui palju tema enda taha. Seni tõdeti, et prantslase edu valem on: parim mees parimas autos. Nüüd tundub, et Ford pole kiireim, ent kas Ogier suudab seda sõiduoskustega kompenseerida? Ja saab näha, kuidas ta närvid vastu peavad, sest viiel eelneval aastal on ta pärast hooaja kolmandat rallit alati liidripositsioonil olnud.
Kes tuleb maailmameistriks, selgub pärast Walesi, Kataloonia ja Austraalia rallit.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Ott Tänaku diskussioon
Üldiselt peab nõustuma, et Tänaku sõitu on selles osas maru-rahulik jälgida, et sisuliselt ei pea muretsema, et mees võpsikusse satuks.
Samas, pisut meelevaldsed need võrdlused ju on. Eks need Neuville'i paar intsidenti (eelmise aasta Saksa ja Hispaania, ning selle aasta Türgi) olid umbes sama auto süü kui meie tahaks pidada Tänaku Portugali ja Sardiinia jamasid.
Samas oleme näinud muidugi ka Neuville'i osas vastupidiseid näiteid, kus ikka väga karmist olukorras tuleb väga puhtalt välja.
Sellest aastast Rootsi ralli intsidenti oleks muidugi patt kellegi muu kui Tänaku õlule panna. Meeke seal oma osa muidugi panustas selle kõrvaletõmbamisega - aga selge oli see, et läbi sealt ei mahu. Oles sappa võtnud rahulikult ja päras aja tagasi küsinud... Aga noh, võistlusolukorras kus iga sekund arvel ei suuda sellist olukorda ilmselt päris kainelt hinnata.
Samas, pisut meelevaldsed need võrdlused ju on. Eks need Neuville'i paar intsidenti (eelmise aasta Saksa ja Hispaania, ning selle aasta Türgi) olid umbes sama auto süü kui meie tahaks pidada Tänaku Portugali ja Sardiinia jamasid.
Samas oleme näinud muidugi ka Neuville'i osas vastupidiseid näiteid, kus ikka väga karmist olukorras tuleb väga puhtalt välja.
Sellest aastast Rootsi ralli intsidenti oleks muidugi patt kellegi muu kui Tänaku õlule panna. Meeke seal oma osa muidugi panustas selle kõrvaletõmbamisega - aga selge oli see, et läbi sealt ei mahu. Oles sappa võtnud rahulikult ja päras aja tagasi küsinud... Aga noh, võistlusolukorras kus iga sekund arvel ei suuda sellist olukorda ilmselt päris kainelt hinnata.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Noh, Portugalis oli kivi kurvis keset sõidujoont ja auto nõrk. Kivi muidugi tarisid sinna Ogier ja Neuville ning kõrval seisnud julgestajad ei liigutanud ennast. Sõiduviga kindlasti mitte. Teine teema oli jällegi Neuvillei põhjustatud osaliselt, veidi ulja hooga mindi ka muidugi. Neuvillei eelmist aastat aga ei saa üldse võrrelda, Nandan tunnistas, et neil on see asi valesti lahendatud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
- Meeldimisi saanud: 4
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kuidas sa tuled selle peale, et kui sa oled 3 korda seda hüpet juba sama hooga võtnud ja nüüd 4. korral peaks auto katki minema. Etapi võidu peale sõites ei saa igal hüppel igaksjuhuks hoogu maha võtta.-huviline2- kirjutas:Noh, Portugalis oli kivi kurvis keset sõidujoont ja auto nõrk. Kivi muidugi tarisid sinna Ogier ja Neuville ning kõrval seisnud julgestajad ei liigutanud ennast. Sõiduviga kindlasti mitte. Teine teema oli jällegi Neuvillei põhjustatud osaliselt, veidi ulja hooga mindi ka muidugi. Neuvillei eelmist aastat aga ei saa üldse võrrelda, Nandan tunnistas, et neil on see asi valesti lahendatud.