colin clark väljendas fb's arvamust, et 2017a autode peamine mure see, et kui aerost kaob ära ka väikseim tükk siis sellega sisuliselt sõita ei saa.
Pole aerodünaamika ekspert, aga usun, et ei ole kohe nii, et sõidad stangelt nurga maha ja siis autoga pole võimalik sõita enam. Ilmselt kõige enam mõjutaks tagatiiva kaotus. Aero hakkab rohkem rolli mängima asfaltil ja kiiretel kruusarallidel.
Wilson ütles kuskil intekas, et uue aero puhul on sõitjate sõnul 5nda käigu kurve nüüd võimalik nö flatilt läbi sõita.
Antud Latvala pildi puhul ei usu, et tagastange kadumine nii palju mõjutab. Kruusal on auto kõrgemaks tõstetud ja sõidetakse palju külg ees. Pakun,et difuuser ei hakka kruusall korralikult töölegi. Asfaltil muidugi teine lugu.
Kui alla suruvast jõust räägime, siis see suureneb õhu liikumise kiirenedes ehk kiiruse kasvades. Sõitja peab lihtsalt natuke peaga võtma, kui mõni jupp küljest on, et siis see toetav jõud kaob ja asi taandub rehvi pidamisele - f1's hästi näha, et siis lähevad kurvid otseks.
Kruusal või asfaltil, selles mõttes ei ole vahet, et õhk liigub ikka auto alt ja pealt läbi, asfaltil pinnas siledam, siis põhja kaudu tekitatav survejõud prognoositavam ja ühtlasem. Võimalik, et põhjaplaadi kuju ka asfaltiga võrreldes teine ja juhitakse vähem õhku näiteks mootoriruumi kaudu põhja alla, mille tulemusena survejõud juba algselt väiksema osakaaluga.
*pole ka ekspert, aga aegade jooksul on ühtteist külge jäänud.
Eero kirjutas:Kui alla suruvast jõust räägime, siis see suureneb õhu liikumise kiirenedes ehk kiiruse kasvades. Sõitja peab lihtsalt natuke peaga võtma, kui mõni jupp küljest on, et siis see toetav jõud kaob ja asi taandub rehvi pidamisele - f1's hästi näha, et siis lähevad kurvid otseks.
Kruusal või asfaltil, selles mõttes ei ole vahet, et õhk liigub ikka auto alt ja pealt läbi, asfaltil pinnas siledam, siis põhja kaudu tekitatav survejõud prognoositavam ja ühtlasem. Võimalik, et põhjaplaadi kuju ka asfaltiga võrreldes teine ja juhitakse vähem õhku näiteks mootoriruumi kaudu põhja alla, mille tulemusena survejõud juba algselt väiksema osakaaluga.
*pole ka ekspert, aga aegade jooksul on ühtteist külge jäänud.
Mu spetsialisti silmad märgivad, et Toyotal on juba powerit rohkem kui Fiestal, lihtsalt ebastabiilne natuke, kui selle ka korda saab siis hakkab Ogier Hännineni tagatulesid nägema
Mulle tundub et Latvala käib vist töö autoga kodus lausa. Ta saab ikka normaalselt kilomeetreid ennem järgmist aastat (kuna Toyota ei osalenud eelmine aasta siis pole testimine piiratud).