Divine kirjutas:Mehed, see pole sapisus vaid tõde, 10km kihutab ja siis järsku rehvid kutud, Poolas pidasid küll rehvid üle 20km katsete valule vastu ja ta võitis need katsed. Poola, 25C, abrasiivne tee. Kusjuures Ott võitis Poolas ka pealelõunaseid katseid. Siin ei saa süüdistada tempi ja rehvi. vaatasin eile Onboard videosid, tundus, et Ott oli kuidagi ebavlev ja sõit ei olnud sujuv.
Divine kirjutas:Mehed, see pole sapisus vaid tõde, 10km kihutab ja siis järsku rehvid kutud, Poolas pidasid küll rehvid üle 20km katsete valule vastu ja ta võitis need katsed. Poola, 25C, abrasiivne tee. Kusjuures Ott võitis Poolas ka pealelõunaseid katseid. Siin ei saa süüdistada tempi ja rehvi. vaatasin eile Onboard videosid, tundus, et Ott oli kuidagi ebavlev ja sõit ei olnud sujuv.
ok siit edasi me ei räägi enam....poola ja abrasiivne
Ei ole siis? Miks siis sõitjad kommenteerisid 2015/2016 aastal, et ei tea kas rehvid ikka peavad pärastlõunaste katsete valule vastu, pinnas muutub abrasiivseks, ehk siis see kruusapuru pühitakse teelt ära ja sõidavad sellisel kõval pinnasel, mis pakub väga head pidamist, aga samas ka kulutab kõrge tempi juures rehvi.
See on pigem uskumatu, et siin enamus nii sinisilmsed on. Ott on jumal ja ma arvan, et ta tõesti üks kiireimaid mehi sarjas, top3 kindlalt, aga püüdke no mõista, minge kasvõi ise vaadake neid onboard videosid eilsest, eriti 1. läbimise katseid. Mees mängib gaasi ja piduriga liiga palju ja otsib nö teed, kohati nagu ei usaldaks legendi.
tugitoolifänn kirjutas:Kui rehvi alles on.
Divine , purista nüüd
Ott ei ole jumal, aga me ikkagi loodame parimat mitte ei pritsi teda sitaga üle !
kes siin sitaga pritsinud on, ma lihtsalt ütlesin, et hale on kaotada Ogierile ja siis selgitasin miks see võib nii olla, rehvi ei saa kõiges süüdistada.
Kuulge! Rahunege maha. Siin on kaks vahet, kas inimene eksib/pole asja kursis või provotseerib. Kui te provotseeria peale erutue, siis see on nagu vaseliin tema onamisele. Viimastel nädalatel on pikalt räägitud Eestlaste iivest st selle puudumisest. Peaks poliitikud siia foorumisse kutsuma ja näitama neile, kui kiirelt Eesti mees erutub.
Splittide järgi ju näha, et ilmselgelt asi rehvides. Katse alguses rehvid jahedad ja saab oma sõitu sõita. Kui teatud kriitilise temp saavutavad, siis hakkavad rehvid ujuma/kuluma jms. Hea, et muster täiesti alt ei kulu nagu oli see aasta Itaalias
Milor kirjutas:Kuulge! Rahunege maha. Siin on kaks vahet, kas inimene eksib/pole asja kursis või provotseerib. Kui te provotseeria peale erutue, siis see on nagu vaseliin tema onamisele. Viimastel nädalatel on pikalt räägitud Eestlaste iivest st selle puudumisest. Peaks poliitikud siia foorumisse kutsuma ja näitama neile, kui kiirelt Eesti mees erutub.
Silk kirjutas:Sellel katsel võiks Otil olla rohkem lööki
Tal pidid rehvid kutud ju olema?
jutt oli sellest, et rehvid kuumenevad üle nii pika katsega.. joppen
Facepalm, mis nad muutuvad juustuks? muster kaob kuhugi ära ja siis ilmub pärast katset tagasi, saan aru et rehv muutub pehmeks, aga see ei tohiks mõjutada mustri tööd nii palju, pigem hakkab auto natuke ujuma, aga pidamine on ikka olemas.
Ott ise ju väitis, et päeva alguses oli masin ülejuhitav, pärast alajuhitav ... ja sellest tuli ka ebakindlus ja ka spin ... masin tasakaalus väljas. Täna on aga nagu ikkagi teine hingamine. Lihtsalt taas kuhugi väga pressida ei ole, hoiab rehvi ja tuleb rahulikult lõpuni ...